Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
3CX
|
---|---|---|
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
3CX tilbyder ikke billettering.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Livechat.
|
3CX tilbyder Livechat.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder callcenter.
|
3CX tilbyder callcenter.
|
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
3CX tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
3CX tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
3CX tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
3CX tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
3CX tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
3CX tilbyder ikke vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
3CX tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
3CX tilbyder ikke automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
3CX tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
3CX tilbyder IVR -funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
3CX tilbyder plan videoopkald til $158/måned.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
3CX tilbyder ubegrænset historie for $158/måned.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
3CX tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
3CX tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
3CX tilbyder ubegrænsede billetter/mails for $158/måned.
|
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
3CX tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse for $158/måned.
|
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
3CX tilbyder ikke ubegrænset support døgnet rundt.
|
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Leder du efter et Hesk -alternativ?
Discover why LiveAgent is the top Hesk alternative with no setup fees, 24/7 customer support, and a free trial without credit card requirements. Handle multichannel communication, including email tickets, live chat, call centers, and social media seamlessly. Switch to LiveAgent today for an enhanced helpdesk experience with unlimited features and integrations. Start your free trial now!
Leder du efter et Dixa-alternativ?
Leder du efter et alternativ til Dixa? Få mere at vide om LiveAgents billige flerkanals billetsystem og funktioner.
Leder du efter et Hiver-alternativ?
Oplev LiveAgent: det bedste alternativ til Hiver med 24/7 kundeservice, intet kreditkortkrav, og en gratis 30-dages prøveperiode!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team