Velkommen til denne måneds LiveAgent-opdateringsindlæg! Vi er spændte på at dele de opdateringer, LiveAgent har til dig her i juni. Holde vort engagement betyder at vi løbende forbedrer din oplevelse. Vi har introduceret adskillige forbedringer, som vi i høj grad mener vil gavne dit teams effektivitet og dine kunders oplevelse. Hæng på, mens vi dykker ned i hver af disse opdateringer.
Eksport af billetter brugte kontotider i stedet for agenttider
Når du eksporterede en billet til HTML eller PDF, var tidspunkterne i den eksporterede fil forkerte. Dette skyldtes, at tiderne blev eksporteret ud fra den tidszone, der var indstillet for kontoen i databasen, hvorimod tiderne i panelet blev vist korrekt i henhold til tidszonen på den pc agenten eksporterede billetten fra. Denne rettelse korrigerede tiderne igen, så den samme tid vil blive vist i panelet og den eksporterede billet.
Forbedret tekstkontrast i materialetemaet for forbedret læsbarhed
Den tidligere kontrast af grå tekst med den grå baggrund i agentens besked under temaet Materiale var ikke stærk nok, og vi modtog flere klager fra kunder over den lave kontrast. Vi har siden ændret tekstfarven til at være mørkere og mere synlig med en grå baggrund.
Tiidspunktet i mange panelsektioner er nu korrekt
Flere sektioner af LiveAgent-panelet, som agentrangeringsrapporten eller revisionsloggen, viste forkerte tidspunkter, eller forbudsfunktionen fungerede ikke korrekt på grund af, at kontoens tidszone ikke blev respekteret. Vores udviklere løste problemet, så tiderne nu vises korrekt igen.
Hentning af e-mail opretter nu billetter korrekt
E-mails, der indeholdt overskriften “Precedence: bulk” kunne ikke hentes til LiveAgent eller blev hentet, men oprettede blot tomme billetter på grund af omvendt logik i koden for indstillingerne for at hente bulk- og junkmails. Vores udviklere fiksede det, og nu fungerer indstillingerne Fetch Bulk/Junk mail i Configuration > Email > E-mail-indstillinger korrekt igen.
Opkald ringer ikke længere til agenter der holder pause
Agenter oplevede et problem, hvor et opkald kunne ringe til dem, mens de var på pause, og det eneste der hjalp, var at logge ud af deres panel. Det var forårsaget af metoden, der blev brugt til at opdatere agentens status i databasen, som ukorrekt anvendte den forældede online agentstatus. Vores team identificerede og korrigerede omgående problemet for at sikre, at agenter ikke længere oplever afbrydelser, mens de er på pause.
Forbedret mørkeblå temadesign forbedrer indholdets synlighed
Kunder, der brugte det mørkeblå-tema, havde problemer med at se indholdet, der var udfyldt af det brugerdefinerede plugin i billetsektionen, hvis indholdet kun indeholdt tekst uden baggrund. Vi har tilføjet en standard himmelblå baggrundsfarve til iframen af det brugerdefinerede plugin.
Løst tag-pålidelighed via API
Udførelse af den samme API v3 PUT request api/v3/tickets/{ticketId} for at tilføje tags tilføjede og fjernede tags forkert flere gange ved hver udførelse. Vores udviklere løste dette problem og sikrede, at API’en nu tilføjer tags korrekt til billetter uden utilsigtet fjernelse af tags under hver udførelse.
Rettet billetkodens interne serverfejl
Ved at bruge billetkoden (XXX-XXXXX-XXX) i stedet for billet-ID (xx0xxx0x) i API v3 PUT /api/v3/tickets/{ticketId} blev der hentet 500 response med meddelelsen: “Internal server error: Failed to get Ticket Tags”. Problemet blev løst, og brug af billetkoden er tilgængelig igen.
Løst hentning af sammenflettede billetter
Der var et problem, hvor kunder ikke var i stand til at hente billetmeddelelser via API v1, når billetter var flettet sammen, og modtog fejlen “One or more parameters in handler are wrong”. Udviklere har siden også rettet det.
Bounce meddelelse er kun korrekt tilføjet til relaterede billet poster
Bounce meddelelser om e-mails, der ikke blev leveret, blev forkert tilføjet til ikke-relaterede billet poster, da Bounce meddelelsen blev modtaget som et svar på en automatisk sendt e-mail, der ikke er synlig i billetten. I betragtning af den forvirring, dette forårsagede, har vi nu rettet dette problem og sikret, at bounce meddelelser om ikke-leverede e-mails ikke længere føjes forkert til ikke-relaterede billet poster.
Aktivering og tilslutning af Facebook-sider er blevet løst
Nogle kunder havde problemer med at aktivere eller forbinde deres Facebook-sider på grund af fejlene “Facebook page was not activated. Message: Facebook response error. Missing required fields: success” eller “Could not load Facebook pages. Message: Missing required field: access_token””. Dette problem blev rettet, og anden logning for at overvåge sådanne fejl blev også tilføjet.
Agentlogins og info/indstillingsopdateringer er blevet rettet
Nogle agenter kunne ikke logge ind på deres konti, eller administratorer kunne ikke opdatere deres kontos info/indstillinger på grund af fejlen “Agent service not found”. Problemet blev forårsaget af, at agenten ikke blev tilføjet korrekt til agentlageret i databasen. Vores team har løst dette problem, og det er siden blevet rettet.
Forbedret vedhæftede filfunktionalitet i plugin “Ticket Attachments Management”
Gamle vedhæftede filer i billetter kunne ikke slettes via Ticket Attachments Management plugin på grund af nylig refactoring. Vores udviklere fjernede det gamle plugin og implementerede i stedet et nyt panel til sektionen med billetdetaljer, hvor det tidligere plugin blev placeret, som nu giver kunderne mulighed for at se og slette alle vedhæftede filer.
Optagelse af telefonsamtaler og noter fra billetter er nu korrekt flettet sammen
Nogle kunder kan have oplevet et problem, når to billetter blev slået sammen. Problemet skete, når en agent forsøgte at flette billet A sammen med billet B. Optagelse af telefonsamtaler og noterne fra billet A blev ikke blevet flettet ind i billet B. Problemet er nu løst, og billetterne er korrekt flettet samen.
Menupanelet for sprog med højre-til-venstre tekstretning vises korrekt igen
Kunder med LiveAgent-paneler på sprog, hvor tekstretningen var indstillet fra højre mod venstre, kunne ikke se panelmenuen og undermenuen. Vores udviklere har rettet det med det samme, og de manglende paneler er nu synlige igen.
Det var så det med hensyn til de vigtigste opdateringer, vi ville fremhæve, ud over forskellige løsninger på design- og ydeevneproblemer og refactorings. Vores team arbejder også flittigt på SLA-refactoring og AI-integration, så hold øje med vores fremtidige opdateringer for at se de spændende udviklinger, vi har planlagt for LiveAgent. Tak, fordi du bliver hos os på denne rejse om de løbende forbedringer.
Improve your sales communication
LiveAgent empowers your sales team to deliver personalized and timely interactions. From lead generation to deal closure, LiveAgent enables seamless collaboration, efficient communication, and increased conversions.
Del denne artikel
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!