Er du kørt træt af dine nuværende supportværktøjer og arbejdsgange? Det er måske så tid til at prøve noget nyt med et call center-alternativ! Oplev omfattende integrationer, automatisering, professionelle funktioner og store besparelser.
Vores grundige sammenligning vil kaste lys over de mest populære call center-alternativer, deres funktioner og kundevurderinger for at hjælpe dig med at vælge den rigtige løsning til din virksomhed og branche.
Funktioner | Liveagent
Prøv den bedste call center software gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
AirCall
Sammenlign AirCall Inc. med LiveAgent.
|
RingCentral | TalkDesk | Zendesk Talk
Sammenlign Zendesk Talk med LiveAgent.
|
---|---|---|---|---|---|
Samlede vurdering
Samlede softwarevurderinger fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.7
LiveAgent modtog en samlet vurdering på 4,7 ud af 5 fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.2
AirCall modtog en samlet vurdering på 4.2 ud af 5 fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.3
RingCentral modtog en samlet vurdering på 4.3 ud af 5 fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.5
TalkDesk modtog en samlet vurdering på 4.5 ud af 5 fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk modtog en samlet vurdering på 4.3 ud af 5 fra bekræftede brugere på Capterra.
|
Brugervenlighed
Brugervenlighedsratings bekræftede brugere på Capterra.
|
4.6
LiveAgent er vurderet til 4.6 ud af 5 for brugervenlighed for bekræftede brugere på Capterra.
|
4.4
AirCall er vurderet til 4.4 ud af 5 for brugervenlighed for bekræftede brugere på Capterra.
|
4.3
RingCentral er vurderet til 4.3 ud af 5 for brugervenlighed for bekræftede brugere på Capterra.
|
4.7
TalkDesk er vurderet til 4.7 ud af 5 for brugervenlighed for bekræftede brugere på Capterra.
|
4.3
Zendesk Talk er vurderet til 4.3 ud af 5 for brugervenlighed for bekræftede brugere på Capterra.
|
Kundesupport
Kundesupport ratings fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.7
LiveAgent er vurderet til 4.7 ud af 5 for kundesupport fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.2
AirCall er vurderet til 4.2 ud af 5 for kundesupport fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.4
RingCentral er vurderet til 4.4 ud af 5 for kundesupport fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.6
TalkDesk er vurderet til 4.6 ud af 5 for kundesupport fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.2
Zendesk Talk er vurderet til 4.2 ud af 5 for kundesupport fra bekræftede brugere på Capterra.
|
Value for money
Price to value ratings fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.7
LiveAgent er vurderet til 4.7 ud af 5 for product value vs pris fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.0
AirCall er vurderet til 4.0 ud af 5 for product value vs pris fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.0
RingCentral er vurderet til 4.0 ud af 5 for product value vs pris fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.5
TalkDesk er vurderet til 4.5 ud af 5 for product value vs pris fra bekræftede brugere på Capterra.
|
4.1
Zendesk Talk er vurderet til 4.1 ud af 5 for product value vs pris fra bekræftede brugere på Capterra.
|
Price
Softwarepris i USD pr. agent pr. måned.
|
$39/ måned/agent
Prisniveau for tilgængelige planer. Alle planer faktureres i USD månedligt. Den viste pris svarer til prisen for en enkelt agent pr. måned.
|
$30-$50/ måned/agent
Prisniveau for tilgængelige planer. Alle planer faktureres i USD månedligt. Den viste pris svarer til prisen for en enkelt agent pr. måned.
|
$19.99-$49.99/ måned/agent
Prisniveau for tilgængelige planer. Alle planer faktureres i USD månedligt. Den viste pris svarer til prisen for en enkelt agent pr. måned.
|
Skal anmode om tilbud
TalkDesk tilbyder skræddersyet prisfastsættelse for hver kunde. Anmod om et tilbud på deres hjemmeside.
|
$49-$99/ måned/agent
Prisniveau for tilgængelige planer. Alle planer faktureres i USD månedligt. Den viste pris svarer til prisen for en enkelt agent pr. måned.
|
Blended Call Center
Et call , der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder et blended call center.
|
AirCall tilbyder et blended call center.
|
RingCentral tilbyder et blended call center.
|
TalkDesk tilbyder et blended call center.
|
Zendesk Talk tilbyder et blended call center.
|
Opkaldslogning
Indsamle og analysere antal opkald, opkaldsoplysninger og opkaldsresultater.
|
LiveAgent tilbyder opkaldslogning.
|
AirCall tilbyder opkaldslogning.
|
RingCentral tilbyder opkaldslogning.
|
TalkDesk tilbyder opkaldslogning.
|
Zendesk Talk tilbyder opkaldslogning.
|
Call Recording
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder optagelse af telefonsamtaler.
|
AirCall tilbyder optagelse af telefonsamtaler.
|
RingCentral offers call recording.
|
TalkDesk tilbyder optagelse af telefonsamtaler.
|
Zendesk Talk tilbyder optagelse af telefonsamtaler.
|
Eskaleringsstyring
Advarsler og eskaleringer for opkald med SLA-baseret prioritet.
|
LiveAgent har eskaleringsstyring.
|
AirCall har ikke eskaleringsstyring.
|
RingCentral har eskaleringsstyring.
|
TalkDesk har eskaleringsstyring.
|
Zendesk Talk har eskaleringsstyring.
|
Indgående Call Center
Et call center, der er i stand til at modtage indgående opkald fra kunder.
|
LiveAgent har et indgående call center.
|
AirCall har et indgående call center.
|
RingCentral har et indgående call center.
|
TalkDesk har et indgående call center.
|
Zendesk Talk har et indgående call center.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, hvormed indgående opkald kan navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
AirCall offers IVR features.
|
RingCentral tilbyder IVR-funktioner.
|
TalkDesk tilbyder IVR-funktioner.
|
Zendesk Talk tilbyder IVR-funktioner.
|
Manuel opkalder
En grundlæggende opkaldsfunktion, som agenter bruger til manuelt at ringe op til kundernes numre den ene efter den anden.
|
LiveAgent tilbyder en manuel opkalder.
|
AirCall tilbyder en manuel opkalder.
|
RingCentral tilbyder en manuel opkalder.
|
TalkDesk tilbyder en manuel opkalder.
|
Zendesk Talk tilbyder en manuel opkalder.
|
Udgående Call Center
Et call center, der er udstyret til at kunne foretage udgående opkald (fra agent til kunde).
|
LiveAgent tilbyder et udgående call center.
|
AirCall tilbyder et udgående call center.
|
RingCentral tilbyder et udgående call center.
|
TalkDesk tilbyder et udgående call center.
|
Zendesk Talk tilbyder et udgående call center.
|
Prædiktiv Dialer
En prædiktiv dialer ringer automatisk til numre, indtil den registrerer en forbindelse, og dirigerer derefter opkaldet til en agent.
|
LiveAgent tilbyder ikke en prædiktiv dialer.
|
AirCall tilbyder ikke en prædiktiv dialer.
|
RingCentral tilbyder en prædiktiv dialer.
|
TalkDesk tilbyder en prædiktiv dialer.
|
Zendesk Talk tilbyder en prædiktiv dialer.
|
Progressive Dialer
En progressive dialer er et automatiseret opkaldssystem, som viser kundens kontaktoplysninger for agenten, inden der ringes til telefonnummeret.
|
LiveAgent tilbyder ikke en progressive dialer.
|
AirCall tilbyder ikke en progressive dialer.
|
RingCentral tilbyder en progressive dialer.
|
TalkDesk tilbyder en progressive dialer.
|
Zendesk Talk tilbyder en progressive dialer.
|
Køstyring
Et system, der bruges til at styre opkaldskøer.
|
LiveAgent tilbyder opkaldskøstyring.
|
AirCall tilbyder opkaldskøstyring.
|
RingCentral tilbyder opkaldskøstyring.
|
TalkDesk tilbyder opkaldskøstyring.
|
Zendesk Talk tilbyder opkaldskøstyring.
|
Chat i realtid
En native live chat widget, der kan anvendes på dit websted og bruges til realtidskommunikation med dine besøgende på webstedet.
|
LiveAgent tilbyder chat i realtid.
|
AirCall tilbyder ikke chat i realtid.
|
RingCentral tilbyder chat i realtid.
|
TalkDesk tilbyder chat i realtid.
|
Zendesk Talk tilbyder chat i realtid.
|
Rapportering/Analyser
Et analyse-dashboard, der giver dig mulighed for at skabe performancerapporter.
|
LiveAgent tilbyder rapportering og analyser.
|
AirCall tilbyder rapportering og analyser.
|
RingCentral tilbyder rapportering og analyser.
|
TalkDesk tilbyder rapportering og analyser.
|
Zendesk Talk tilbyder rapportering og analyser.
|
LiveAgents webbaserede call center er en omkostningseffektiv løsning for lokale og internationale indgående og udgående opkald. Der er ingen skjulte brugsgebyrer eller ekstra gebyrer.
Vi tilføjer løbende nye funktioner og forbedrer vores software, så dit virtuelle call center altid vil være udstyret med den nyeste teknologi — helt gratis.
Skift over til vores call center automatiseringssoftware i dag. Begynd at foretage og modtage opkald i løbet af få minutter. Du skal blot vælge en VoIP-udbyder, konfigurere dit agentudstyr – det er det. Det er virkelig så nemt.
Hvem siger, at call center-alternativer ikke kan være professionelle? LiveAgent tilbyder omfattende integrationer, førsteklasses sikkerhed og professionelle funktioner som IVR, ACD, overført opkaldsomstilling, and automatiske tilbagekald.
For både store og små virksomheder brancheførende call center software tilbyder over 179 funktioner og over 40 integrationer for at opfylde alle dine krav.
Er du træt af, at alle værktøjerne koster det hvide ud af øjnene? Betal kun for benyttelse i realtid! Ingen skjulte gebyrer, ingen ekstra gebyrer pr. minut, ingen lagringsgebyrer. Det er LiveAgent-måden!
Styrk dine supportmedarbejdere med nemme overgange mellem besvarelse af opkald og finde vigtig kunde data. LiveAgent gør det nemt at finde al baggrundsviden om en kundes problemløsningsrejse fra start til slut takket være vores indbyggede CRM.
De bedste call center alternativer tilbyder en intuitiv brugergrænseflade med en unified agent desktop, der pænt organiserer kundeinteraktioner fra flere kommunikationskanaler såsom live chat, sociale medier, e-mail (Outlook og Gmail alternativ) og kundeportaler.
Vil du gå den ekstra mil for dine kunder? Gør det til en realitet! Vores videoopkalds-funktion gør det muligt for dig at guide dine kunder gennem komplekse problemer ved at kombinere live chat, video og online besøgsovervågning. Se, dét er hvad man kalder kundeservice!
Vores call center alternativer tilbyder gratis chats i appen og opkald. Ring til en kollega, når du har brug for en hjælpende hånd eller har et hurtigt spørgsmål.
LiveAgent tilbyder Facebook, Instagram, Messenger, Twitter og Viber integrationer.
Se, hvordan LiveAgent call center software klarer sig i forhold til sine konkurrenter og få den rigtige opkaldsløsning til din virksomhed
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
The 15 Best Aircall Alternatives & Competitors for 2024
Looking for a different solution for Aircall? Have a look at LiveAgent and see the benefits. Start your free trial today and provide better support.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Den bedste gratis callcenter-software
Prøv LiveAgents gratis callcenter-software med ubegrænsede opkaldsoptagelser, tilbagekald, og IVR. Ingen installationsgebyrer, ingen kreditkort nødvendig, og 24/7 kundeservice. Øg produktiviteten og kundetilfredsheden ved at håndtere alle kundeanmodninger ét sted. Start din gratis prøveperiode i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team