Call centersoftware

Oplev krystalklar lyd og hardware-free support.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Dit fuld stack callcentersoftware venter

Interagere med kunder ubesværet på tværs af alle kanaler. LiveAgent, den omnichannel cloud-baserede callcentersoftware er alt, hvad du nogensinde vil have brug for, for at levere pålidelig og personlig service til dine kunder. Vores VoIP-telefonsystem (voice over internet protocol) er udstyret med avancerede funktioner såsom IVR, tilbagekaldsanmodninger, ACD, smart opkaldsdirigering, opkaldsoverførsler, ubegrænset optagelse af opkald og HD-videoopkald – og det er kun begyndelsen.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Call center software i din helpdesk

00:00 / 02:02

LiveAgent Call center software in your helpdesk | Live AgentP0Y0M0DT0H0M123SYoutube video: LiveAgent  Call center software in your helpdesk
Live Agent

Hvad er callcentersoftware?

Callcenter-softwareløsninger er systemer, der gør det muligt for callcenter-agenter at håndtere indgående opkald og udgående opkald. Disse løsninger er ideelle til mere personlig håndtering af kunderelationer og til hurtig kundesupport.

Call center software demo

00:00 / 04:39

Call Center Software Demo LiveAgent | Live AgentP0Y0M0DT0H0M279SYoutube video: Call Center Software Demo  LiveAgent
Live Agent

Udforsk vores callcenter-software

Oplev vores nøglefunktioner med en gratis prøveversion af LiveAgent, og se, hvordan man kan levere professionelle tjenester med vores løsning. Se hvor nemt det er at oprette et callcenter, tilføje VoIP-numre eller konfigurere IVR med vores kraftfulde værktøj

Giv dine kontaktcenter agenter de rigtige værktøjer med LiveAgent

Tag et kig på, hvordan LiveAgent kan forbedre kommunikationen med dine kundekontakter og skabe en fantastisk agentoplevelse. Vores fleksible løsning fungerer problemfrit, så du kan fokusere på at gøre dine kunder glade.

Hvad dine kontaktcentermedarbejdere får:

  • Hurtigere løsningshastigheder for tidsfølsomme problemer
  • Overvågning i realtid og call center-metrics
  • Flere samtalekanaler i en enkelt grænseflade
LiveAgent call center support

Fuldstændigt overblik over din callcenterløsning

Administrer kundesupportcenteret med lethed takket være vores alt-i-én-løsning. Få dit callcenters produktivitet til det højeste niveau og forbedre kvaliteten af kundeinteraktioner med LiveAgent.

Call center software funktioner​​

Kraftige funktioner, der hjælper dig med at forbedre kommunikationen på  telefonen og giver enestående kundeoplevelser.

Call Center Internal Calls

Interne opkald

Interne opkald er en funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer på deres vagter, hvis de har brug herfor, og giver dig mulighed for at omstille opkald.

Lær mere

Omnichannel help desk software

Vores omnichannel callcentersoftware kan håndtere flere kanaler – vores callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-mail og mere.

Lær mere

Call Center Omnichannel HelpDesk
Call Center Click to Call

Klik-for-at-kalde og mail-til-funktion

Vores webbaserede callcenter kan ringe til ethvert webnummer. Klik på det nummer, du gerne vil ringe til, og LiveAgent klarer resten. Det kan også bruge mail-to-protokoller. Lær mere

Opkaldsoverførsler

Vores callcenter har overførte og rådgivende overførsler. Overførte omstillinger øger kundetilfredsheden og sikrer, at den, der ringer, er knyttet til en agent, før opkaldet afsluttes. Lær mere

Call Center Call Transfers
Call Center VoIP

VoIP call center telefonsystem

LiveAgent callcenter integreres med over 99% af VoIP-udbydere med SIP Trunk. Kan du ikke se din foretrukne VoIP-partner? Kontakt os, og vi vil med glæde tilføje det til vores liste. Lær mere

Ring tilbage funktion

Øg kundetilfredsheden ved at bede kunderne om at anmode om et tilbagekald, når de ikke har tid til at vente, eller når dine agenter har for travlt til at svare. Lær mere

Call Center Callback
Call Center Outbound

Software til udgående callcenter

Støt dine kunder ved at kontakte dem med vores manuelt udgående callcenter. Forbedre kunderelationer, og optimer udgående kundeinteraktioner. Lær mere

Opkaldsdirigering til en personlig enhed

Agenter har mulighed for at dirigere indgående opkald til en personlig enhed, såsom en mobiltelefon. Brug vores via viderestilling til et GSM-telefonnummer eller vores LivePhone-app. Lær mere

Call Center Callrouting
Call Center Multiple Devices

Flere understøttede opkaldsenheder og telefonnumre

Forbind ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din callcenterløsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder såsom softphones. Lær mere

Omnichannel agent desktop

LiveAgents alt-i-én callcenterløsning tilbyder en kontekstrig desktop. Giv dit callcenter overgange mellem besvarelse af opkald og at finde klientdata. Lær mere

Call Center Omnichannel Agent
Call Center CRM

Native og tredjeparts CRM-integrationer

Dit kontaktcenter kan sikre, at dine agenter til enhver tid giver personlig service med en af vores tre CRM-integrationer. Du kan også bruge vores indbyggede CRM-værktøjer. Lær mere

Computertelefoni-integration (CTI)

Integrer dine computere, bærbare computere og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du giver dine kunder god kundesupport.

Lær mere

Call Center CTI
Call Center Push Notifications

Push-meddelelser i appen

Aktiver push-beskeder i LivePhone-appen, og den vil advare dig med en push-besked, hver gang der er en ringende chat, et opkald eller en indgående billet. Lær mere

Opkaldslister

Gennemgå dine interaktioner om opkald, der er blevet foretaget, modtaget, besvaret eller mistet af agenter. Få kontekst til kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.

Lær mere

Call Center Call Logs
Call Center IVR

Interaktiv voice response (IVR)

LiveAgent callcentersoftware understøtter IVR trees. Optag dine egne beskeder, eller upload forudindspillede filer til dit LiveAgent stemmesvarssystem for intelligent routing. Lær mere

Automatisk opkaldsdistribution (ACD)

Vores callcenter-app distribuerer opkald i henhold til agentprioritet eller tilfældig tildeling. Vælg den indstilling, der passer til dig, samt brugerdefinerede indstillinger såsom pausetider. Lær mere

Call Center ACD
Call Center Call Recording

Opkald optagelse

Få kontekst til kundehistorik med ubegrænset opkaldsoptagelse, der gemmer hvert opkald. Afspil dem når som helst for at se, hvordan du giver en enestående kundeoplevelse. Lær mere

Softphones

Vores business callcentersoftware er kompatibel med mange cloud VoIP-telefonsystemer. Forbind dem til dit LiveAgent callcenter, og brug de enheder, du foretrækker. Lær mere

Call Center Softphones
Call Center Inbound Software

Indgående callcentersoftware

Vores omfattende callcenterløsning kan administrere flere enheder til opkald. Systemet giver dig besked, hver gang nogen forsøger at ringe til dig på et hvilket som helst nummer. Lær mere

Indbygget videnbase

Giv support døgnet rundt, og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.

Lær mere

Call Center Knowledgebase
Call Center Reports

Historiske rapporter

Brug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du vil have. Hold orden på opkald, inaktiv tid og meget mere.

Lær mere

Videoopkaldssoftware

Vores webbaserede callcentersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, stemme og chat uden mulighed for at optage.

Lær mere

Call Center VideoCall

Hurtige løsninger

Få hurtigere kontakt til kunderne

LiveAgent callcenter er nemt at konfigurere og nemt at bruge. Takket være fuld integration med vores billetsystem kan du foretage og besvare opkald hurtigere. Kort gennemsnitlig kontakt-tid kan hjælpe dig med at løse problemer meget hurtigere.

  • Giv hurtigere support med mindre ventetid og skab gladere kunder
  • Løs kundeproblemer hurtigt og på et personligt niveau
Chart

20s

Gennemsnitlig kontakt-tid

Integrer din multi-kanal billetsoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.

Bedre rækkevidde

Udvid din rækkevidde og forbedre din support

Opkald er stadig en af de mest populære måder at nå helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at gøre dine kunder glade på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder.

  • Få en populær kundekommunikationskanal til din helpdesk
  • Kontakt flere kunder, løs flere problemer og øg ROI
Chart

50 %

af alle kunder foretager opkald

Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.

Kvalitetsservice

Yd kundeservice af høj kvalitet

Løs problemer på et personligt plan med en rigtig samtale og forståelse. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald.

  • Løs tidskrævende problemer personligt via telefon 
  • Tilføj videoopkald, og ring til kunder ansigt til ansigt
Chart

70 %

Gennemsnitlig løsningshastighed

Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.

Spar mere på callcentersoftware

Få det cloud call center-software, der bringer mest værdi. Sammenlign funktioner og priser for bruger pr. måned med en prisberegner.

Medal

Begynd at bruge LiveAgent nu!

Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 30-dages prøveperiode

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid

Over 60 VoIP-udbyder integrationer
with LiveAgent

Integrer, automatiser, innovere

LiveAgent VoIP providers

Forbliv sikker med LiveAgent call center-software

LiveAgents callcentersoftware er GDPR-kompatibelt, HTTPS-krypteret og bestod Google OAuth API-bekræftelsesverifikation.

Produktsikkerhed

Vores cloud-baserede voip call center-software kører på en sikker forbindelse ved hjælp af HTTPS protocol. Al kommunikation mellem din browser og cloud-kontaktcenteret er krypteret, inklusive dine livechats, call center-opkald og e-mail-kommunikation.

Datacentersikkerhed

LiveAgent-servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter. Vores datacenterfaciliteter er i et sikkert område med sikkerhedszoner på flere niveauer, 24/7 bemandet sikkerhed, CCTV-videoovervågning, multifaktor-identifikation og mere.

Web icon

Netværkssikkerhed

Vores netværk er beskyttet af redundante firewalls, markedets bedste routerteknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige netværk og netværksindbrudelsesdetektering og/eller -forebyggelsesteknologier (IDS)/IPS), som overvåger og/eller blokerer ondsindet trafik og netværksangreb.

Giv support på tværs af alle vigtige
kundekanaler

Vores færdige integrationssystemer kan hjælpe dig med at komme på sociale medier og give en personlig kundeoplevelse på vigtige sociale kanaler. Vores billetsystem understøtter sømløse integrationer med din Facebook, Instagram og Twitter. Du kan endda håndtere tekstkommunikation med vores Viber-integration.

Yde en enestående kundeoplevelse med vores live chat. Det er en af de hurtigste chat-widgets i realtid, og den kan nemt integreres på dine websteder. Opbyg meningsfulde kunderelationer og omdan webbesøgende til kunder. Vores chat kan hjælpe dig med at reducere håndteringstider og blive et værdifuldt værktøj i ethvert agentarbejdsområde.

Berig dit kontaktcenter med en omfattende videnbase. Opret nemt nyttige artikler, informationssektioner og gør-det-selv-vejledninger til kunder, der foretrækker at lede efter løsninger på egen hånd. Giv svar på almindelige spørgsmål med ofte stillede spørgsmål, eller opret forum, hvor folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for at få support.

Håndter kundeservice med lethed takket være et avanceret billetsystem. Alle digitale kanaler er forbundet, så du nemt kan se alle kundesamtaler ét sted. Brug tags til organisere billetterne, efterlad noter til dig selv eller andre agenter, og opret afdelinger, der er ansvarlige for specifikke forespørgsler.

Anbefalelser

Få LiveAgent og slut dig til 7000 tilfredse kunder

  • Roman Bosch
    Det er en fornøjelse at have en fantastisk portal, der forbedrer vores kundeservice.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent hjælper vores medarbejdere til at yde bedre, hurtigere og mere præcis support.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent hjalp os opnå 2 meget vigtige mål: Øge vores kundetilfredshed og salg.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Vi har brugt LiveAgent siden August og vi er meget tilfredse.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Siden vi har brugt LiveAgent har vores responstid steget med 60%
    Razvan Sava WebMaster Tilbud
  • Taras Baca
    Vores betalte kundes konverteringsrate steg 325% den første måned, vi startede og aktivt begyndte at bruge LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Jeg må sige, at jeg aldrig har oplevet en så professionel kundetilgang.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Vi synes, at LiveAgent var langt den bedste live chat løsning.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Vi bruger LiveAgent på alle vores e -handelswebsteder. Værktøjet er let at bruge og forbedrer vores produktivitet.
    Viviane Carter CSI-produkter
  • Christian Lange
    Med LiveAgent er vi i stand til at give vores kunder support, uanset hvor de er.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Jeg kan anbefale LiveAgent til alle, der er interesseret i at gøre deres kundeservice bedre og mere effektiv.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jeg er sikker på, at vi ville bruge 90% af vores dag på at sortere via e -mails, hvis vi...
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Med LiveAgent er vi i stand til at holde vores spillere glade ved at tilbyde mere effektiv support, hvilket resulterer...
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent er pålidelig, med rimelige priser og simpelthen et godt valg for enhver travl online onlineforretning!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Vi kan lide det, fordi det er nemt at bruge og tilbyder stor funktionalitet, såsom nyttige rapporteringsfunktioner.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Vi elsker LiveAgent - det gør det let at støtte vores kunder.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Vi kan godt lide at tilbyde vores kunder den bedste supportoplevelse. Derfor valgte vi LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Fra opsætning til løbende support og alt andet ind imellem fortsætter teamet på LiveAgent med at imponere.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent sparer os hundredvis af dyrebare minutter hver dag ved at gøre kundeservice tydelig og ordenligt.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Ubegrænsede medarbejdere, e-mails, sociale medier og telefon integration. Alt dette for en lavere pris end vores tidligere udbyder.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Vi har brugt LiveAgent siden 2013. Vi kan ikke forestille os at arbejde uden det.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Det er en omkostningseffektiv løsning, der kan hjælpe dig med en stor mængde supportanmodninger via forskellige kanaler.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Det var så svært at håndtere e-mails fra Outlook. Med LiveAgent er vi sikre på, at hver e-mail besvares i...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent er så fantastisk. Med meget lidt tid og kræfter havde jeg det godt i gang på få minutter.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Jeg anbefaler stærkt LiveAgent -produktet, ikke kun som et Kayako -alternativ, men en meget bedre løsning med merværdi.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Supportteamet reagerede altid hurtigt med hurtigt at implementere løsninger.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Det hjælper os med at kategorisere billetterne og statistisk spore, hvad vores kunder har mest brug for.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Vi ser LiveAgent som et godt værktøj til at kommunikere med kunder.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent fremskyndede vores kommunikation med vores kunder og gav os også mulighed for at chatte med dem.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Kort sagt - LiveAgent slår alt derude på dette endda på endnu højere prisniveau.
    David Chandler Volterman

En komplet guide til det bedste call centersoftware

Inden for kundeservice kan det være nøglen til din succes at have pålidelig call center løsningssoftware. I den følgende artikel skal vi tage et kig på ins og outs af forskellige call centerplatforme og -systemer, så du kan beslutte, hvilken der er bedst for dig.

Hvordan fungerer call center software?

Call center software er først og fremmest et opkaldsstyringsværktøj, der automatiserer strømmen af indgående og udgående opkald.

Kvaliteten af ​​call center support, du yder, er tæt knyttet til kvaliteten af ​​det call centersystem, du bruger.

Denne type software letter normalt følgende handlinger:

  • kontrol af virksomhedens database for at identificere den, der ringer op
  • matche den, der ringer op til deres CRM profil, hvis der er en, og vise vedkommendes oplysninger til kundesupportmedarbejder
  • kø for indgående opkald – dette afhænger af softwarens konfiguration (IVR, ACD osv.)
  • at lette telefoninteraktionen mellem kunden og agenten
  • baseret på resultatet af samtalen giver softwaren agenten mulighed for at ændre status for billetten
  • at muliggøre fuldførelse af alle aktiviteter efter opkald – ændring af kundeoplysninger, logning af interaktionen i andre virksomhedsapplikationer osv.

Det er selvfølgelig ikke alle de call center-operationer, som denne type software muliggør. Det meste af den automatiserede callcentersoftware derude har yderligere funktioner som optagelse af opkald, levering af analyser, power dialer osv.

Hvorfor bruge callcenterløsning?

Call center-software giver dine kunder mulighed for at komme i kontakt med kundeplejeafdelingen samt medlemmer af dit salgsteam og tale med dem i realtid. Selvom nogle måske vil hævde, at der i denne moderne tidsalder er andre måder at kontakte en virksomhed på, er faktum, at 50% af kunderne i forskellige aldersgrupper stadig bruger telefonen til at løse deres forespørgsler.

Alle kundecentrerede virksomheder ved, at det at give en overlegen kundeoplevelse er det, der driver konvertering, hjælper med at afslutte handler og reducerer kundeafgang. Pålidelig call center software hjælper i denne afdeling enormt. Det giver dine kundeservicemedarbejdere mulighed for at løse kundeproblemer hurtigt og effektivt, samtidig med at de giver et højt niveau af personlig service.

Hvis du har din callcenterløsning integreret med andre virksomhedsapps, vil det strømline driften af ​​dit callcenter. Og til gengæld vil du booste dine KPI’er, øge antallet af konverteringer, forbedre kundefastholdelsen og yde bedre service.

Hvem bruger call center software?

Hvert call center bruger enn eller anden form for call centersystem, uanset om det kun er for dets computertelefoni-integration (CTI)-funktion til at lave og modtage opkald, eller for den moderne automatiserede oplevelse.

Forskellige kontaktcentre har forskellige behov og krav til callcenterapplikationer. Derfor er det afgørende, at du foretager research og vurderer, hvilken callcenter-softwareløsning, der er den, der vil gavne din virksomhed mest.

Typer af call center software

Fordi callcentre kan være så forskellige, er der forskellige typer callcentersoftware til at imødekomme alles behov.

Følgende er call center løsningerne baseret på, hvordan deres teknologier bliver gemt:

  • Hosted call center løsninger – – softwaren håndteres af udbyderen
  • Cloud call center software softwareløsninger -call center softwaren med al dens teknologi er gemt i cloud og hostet af en leverandør
  • On-premise call center løsninger – al den nødvendige teknologi er placeret on-premise

Og disse er call center løsningstyperne baseret på deres drift:

  • Indgående call center software – giver virksomheder mulighed for at administrere indgående opkald
  • Software til udgående callcenter – gør det muligt for virksomheder at nå ud til deres potentielle kunder og kundeemner via cold calling, kundeundersøgelser osv.
  • Blended call center software – denne type callcentersoftware gør det muligt for agenterne at foretage både indgående og udgående opkald og håndtere kundeforespørgsler på tværs af flere kommunikationskanaler

Fordele ved callcentersoftware

Lad os se på nogle af de fordele, et callcentersystem kan give din virksomhed

Sandheden er, at det er meget hurtigere og nemmere at ringe til en ekspert end det er at skrive lange e-mails for at finde en løsning. Kunder sætter pris på, at deres forespørgsler bliver løst hurtigt uden at skulle vente timer, nogle gange dage, på et svar fra dit kundeserviceteam. Drys lidt personlig pleje og venlighed ind fra personalet, og så har du tilfredse kunder, som ser frem til at lave forretninger med dig igen.

Øgede konverteringer

Vidste du, at engagerede kunder køber 90% tiere og er villige til at bruge mere per transaktion? Pålidelig callcentersoftware hjælper med at holde dine kunder tilfredse og engagerede i din virksomhed.

Omkostningseffektiv

Med callcenteragentsoftware betaler du en lavere pris for et robust sæt funktioner. Du kan nemt betjene et 24/7 kontaktcenter, der udelukkende håndteres af et virtuelt team af kundeservicemedarbejdere.

Forbedret kundeservicestyring

Ved at arbejde hånd i hånd med andre forretningsapplikationer gør callcentersoftware dig i stand til altid at holde styr på dine kundeinteraktioner, løsninger på deres problemer og meget mere. Det hjælper dit team med at holde sig organiseret og fokuseret selv på travle dage.

Opbygger gode relationer med kunderne

Det er nødvendigt at bevare et professionelt, men stadig venligt image. Det giver dig mulighed for at opbygge relationer med dine kunder og booster endda mund til mund markedsføring.

Multichannel support

Forskellige callcentersoftware kan forbindes til e-mail, live chat, SMS, sociale medier, og mere for at hjælpe dig med at give en holistisk kundeoplevelse.

Forbedret produktivitet

Ikke alene kan du levere en 24/7-service, avancerede funktioner som voice response (IVR), automatisk opkaldsdistribution (ACD), automatisk tilbagekald, færdighedsbaseret routing og forudsigelig opkaldsfunktion som øger produktiviteten hos dine kontaktcenteragenter.

Bedre sikkerhed

Sikring af kundedata er et af de vigtigste aspekter ved at drive en succesfuld virksomhed. Det meste callcenter-software giver integrerede sikkerhedsfunktioner og udfører handlinger som øjeblikkelig cloud backup.

Højere KPI’er

Call center metrics som gennemsnitlig håndteringstid (AHT), opløsningshastighed for første kontakt, opkaldsafbrydelsesrate, gennemsnitlig ventetid og mange andre er direkte relateret til den callcenter-telefonsoftware, du bruger. For eksempel, takket være, at dit callcentersystem er forbundet med customer relationship management (CRM), er løsning ved første kontaktsrate i callcentre mellem 70-75 %.

Opkaldsanalyse

Jo mere indsigt du kan få, jo bedre. Ved at levere avancerede analyser og rapporter kan du studere callcenterets ydeevne, agentbrug, den gennemsnitlige svarhastighed og andet. Dette hjælper dig ikke kun med at optimere dit call center-drift, men identificerer også eventuelle afvigere blandt dine agenter.

Sådan vælger du det bedste callcentersoftware

For at kunne identificere den bedste callcenter-software for dig, anbefales det at skrive en liste over behov og krav til din kontaktcenterløsning.

Vil du tilføje telefonsupport til dine kontaktmuligheder? Er telefoninteraktioner en primær måde at kontakte din virksomhed på? Har du planer om at udvide dit callcenter i fremtiden?

Stil dig selv så mange spørgsmål, som du kan komme op med. Det vil hjælpe dig med at træffe mere velovervejede beslutninger og vælge callcentersoftware, der virkelig vil omfatte alle dine forretningsbehov.

Følgende er nogle strategier, som du kan bruge, når du vælger callcenter-administrationssoftwaren til dig.

Support

Ingen forventer at løbe ind i problemer, men det er bedre, at være på den sikre side. Når du vælger callcentersoftware, skal du vælge en, der har pålidelig kundesupport, der hurtigt kan løse eventuelle potentielle problemer. Husk, at hvis du venter på udbyderens support, venter dine kunder muligvis på din.

Sikkerhed

Få et rigtig godt kig på, hvor robuste sikkerhedsfunktionerne er. Du skal ikke undervurdere vigtigheden af ​​at holde alle private oplysninger og kundedata sikre.

Mulighed for at skalere op/ned

Det er kun naturligt, at når din virksomhed vokser, vokser mængden af ​​kundeinteraktioner også. Vælg et callcentersystem, som du kan skalere op eller ned baseret på dine behov, så du kan udvide din virksomhed uden at skulle bekymre dig om utilstrækkelige callcenterkapaciteter.

Softwarebegrænsninger

Der er ikke noget software der er perfekt. Der er nogle begrænsninger, du bliver nødt til at forholde dig til, uanset hvor robust eller dyr den software, du vælger, er. Måske mangler den en tilpasselig populær funktion, du gerne vil udforske. Eller måske er det et problem for dig, at der ikke er nogen realtidsovervågning af telefonopkald. Bestem, hvilke softwarebegrænsninger der er dealbreakers, og hvilke du kan lære at leve med.

Samarbejdsmuligheder

I et kontaktcentermiljø skal dit team være i stand til at arbejde problemfrit sammen. Når du vælger opkaldssoftware, skal du se på de funktioner, der letter samarbejdet. Hvor nemt er det at omstille et opkald fra en agent til en anden? Er de i stand til at dele interne noter og foretage interne opkald eller sende interne beskeder? Funktioner som disse har en tendens til at blive overset, men de påvirker kontaktcentrenes produktivitet mere, end folk er klar over.

Netværkspålidelighed

Din daglige drift i callcentre afhænger i høj grad af, hvor pålideligt det netværk, du bruger, er. Glem ikke at kontrollere netværkets pålidelighed for det kontaktcentersoftware, du overvejer at købe.

Integrationer

Det, der gør en forskel, er at kunne give dine kunder en samlet oplevelse. At tilbyde en fantastisk integrationsevne er, hvad der gør det muligt for din software at forbinde med forskellige websteder, så du kan skabe en jævn og ensartet oplevelse for dine kunder.

Top 25 udbydere af callcenterplatforme

1. LiveAgent

LiveAgent Call Center software hjemmeside

Bedste callcentersoftware til virksomheder inden for e-handel, forsikring, SaaS osv., der ser mod fremtidig ekspansion.

LiveAgent er en helpdesk-løsning, der bruges af over 40.000 kunder over hele verden, og som leverer pålidelig callcentersoftware og mange andre avancerede funktioner. Med flere automatiseringsmuligheder og et stort antal tilgængelige integrationer vil du aldrig kæmpe for at yde fremragende kundeservice.

Nøglefunktioner:

  • Indgående og udgående callcenter/li>
  • IVR
  • ACD
  • Automatisk tilbagekald
  • Billettering
  • Ubegrænset opkaldsoptagelser
  • Callcenterstyring
  • CRM integration
  • Selvbetjeningsportal & vidensbase
  • Analyse og rapportering

Fordele:

  • Omnichannel-oplevelse
  • Over 60 VoIP-udbyderintegrationer
  • Nem at konfigurere og bruge

Ulemper:

  • Teknisk support er tilgængelig 24/7, men den er placeret i EU
  • Kan ikke logge ind på to browsere med én konto på samme tid
  • Ingen opkaldsovervågning i realtid

LiveAgents kunder

Nogle af de mest kendte kunder omfatter industrigiganter som Forbes, Huawei, Nascar, BMW og Yamaha.

Priser

LiveAgent tilbyder en helt gratis version. Men hvis du vil drage fordel af dens ekstra funktioner, kan du vælge mellem tre prismuligheder, herunder $15, $29 og $49 om måneden. Den sidste mulighed omfatter fremragende callcenter-funktioner.

Før du forpligter dig til en af ​​de betalte planer, kan du tilmelde dig en 14-dages gratis prøveperiode, så du kan se, hvad du får.

Detaljeret LiveAgent-sammenligning med anden callcentersoftware

2. RingCentral

Ringcentral Call Center software hjemmeside

Bedste callcentersoftware til virksomheder i alle størrelser.

RingCentral kontaktcenter er en cloud-baseret løsning, der tilbyder et robust sæt funktioner, der alle er indeholdt i én praktisk app. Med velkendte kunder på tværs af alle brancher kan du være sikker på, at du får den bedste kvalitetsservice.

Nøglefunktioner:

  • Virtuelt callcenter
  • Automatisk opkald
  • Tilbagekaldsplanlægning
  • Opkaldslogning og -overvågning
  • Rapportering i realtid
  • Optagelse af opkald

Fordele:

  • 500+ integrationer på Zapier
  • Nem opkaldsskifte mellem enheder
  • Brugervenlig brugergrænseflade

Fordele:

  • Svært at kommunikere med kundesupport
  • Ingen opdateringer i realtid
  • Den kan til tider være buggy

RingCentrals kunder

Blandt RingCentrals kunder er der Bennett International, Lush Cosmetics, and Chatterkick.

Priser

Du kan enten betale for RingCentrals tjenester månedligt eller årligt. Fra 14,99 USD om måneden kan du få det vigtigste, inklusive ubegrænsede opkald i USA og Canada. For mere avancerede funktioner kan du vælge planer, herunder $20,99, $26,24 og $37,49 pr. måned.

Du kan prøve RingCentral kontaktcenter gratis, hvis du tilmelder dig deres 15-dages gratis prøveperiode. Du kan forlænge denne periode ved at drage fordel af en 30-dages risikofri pengene-tilbage-garanti.

3. Genesys

Genesys Call Center software hjemmeside

Bedste callcentersoftware til alle virksomheder, der leder efter en brugervenlig cloud-callcenterløsning.

Du kan være en af ​​de over 70.000 kunder verden over, der stoler på Genesys med deres kontaktcenterdrift.

Nøglefunktioner:

  • Blended call center
  • Prædiktiv dialer
  • Tilbagekaldsplanlægning
  • ACD
  • IVR
  • Automatisk opkald

Fordele:

  • Nem at konfigurere IVR
  • Gamification
  • Betjeningspanel i realtid

Ulemper:

  • Uintuitiv brugergrænseflade
  • Vanskeligheder ved at bruge softphones på Linux
  • Svært at kommunikere med kundesupport

Genesys’ kunder

Genesys er betroet af mange virksomheder, herunder Xerox, Uplift og Heineken Mexico.

Priser

Du kan begynde at bruge Genesys til $75 pr. agent om måneden og derefter opgradere til planer, der koster $110 og $150. Alle disse prismuligheder faktureres årligt.

Du kan prøve Genesys med deres 30-dages gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Genesys sammenligning

4. CloudTalk

CloudTalk Call Center software hjemmeside

Bedste callcentersoftware til mellemstore virksomheder, der sigter mod vækst.

CloudTalk tilbyder over 70 avancerede opkaldsfunktioner. Denne callcentersoftware bruges typisk til salg og udgående opkald med mange avancerede funktioner såsom færdighedsbaseret routing, automatisering og ubegrænsede opkaldskøer.

Nøglefunktioner:

  • Blended call center
  • VoIP
  • Automatiseringsmuligheder
  • Færdighedsbaseret routing
  • Rapportering i realtid
  • Automatisk opkald, power dialer, automatisk opkald

Fordele:

  • Kvalitetsstyring
  • 2500+ app-integrationer
  • Ubegrænsede opkaldskøer

Ulemper:

  • Kun de brugerdefinerede inkluderer SLA’er
  • Utilgængelige multimediebeskeder
  • Lydkonferencer er begrænset til tre personer

CloudTalks kunder

CloudTalk kan prale af en stor kundebase, herunder DHL, Yves Rocher og Rosenberg.

Priser

CloudTalk tilbyder tre prisplaner, herunder $25, $30 og $50. Du kan også kontakte deres team og anmode om en tilpasset prisplan, så den passer til netop dine behov.

Du kan tilmelde dig en 14-dages gratis prøveperiode for at blive bekendt med dens muligheder.

5. HubSpot

Hubspot Call Center software hjemmeside

Bedste callcentersoftware til voksende teams i virksomheder på tværs af alle brancher.

HubSpot tilbyder sine omfattende tjenester til over 100.000 virksomheder i mere end 120 lande, så du kan være sikker på, at denne veletablerede softwareudbyder vil tage sig godt af din virksomhedsdrift.

Nøglefunktioner:

  • Bred kundedatabase
  • Samarbejdsværktøjer
  • Contact management
  • Tredjepartsintegrationer
  • Selvbetjeningsportal
  • Omfattende rapportering og analyser

Fordele:

  • Strømlinet rapporterings- og sporingsproces
  • Datavisualisering
  • Fantastisk kundesupport

Ulemper:

  • Den gratis plan mangler adgang til teknisk support
  • Stejl indlæringskurve
  • Billetfunktionalitet er begrænset

HubSpot’s customers

HubSpot’s worldwide customer base includes companies like DocPlanner, SoundCloud, and GoFundMe.

Pricing

Some of HubSpot’s standard features are available for free. However, you can subscribe to HubSpot Service Hub’s paid software for €41, €414, or €1104 a month. However, these prices are flexible due to set-up and onboarding fees.

If you’d like to try it out, you can sign up for a 14-day free trial.

LiveAgent vs HubSpot comparison

6. Five9

Five9 Call Center software homepage

Best call center software for businesses ready to transfer from on-premise solutions to the cloud.

Five9 Intelligent Cloud Contact Center uses the power of practical artificial intelligence (AI) to boost customer satisfaction rates for more than 2000 clients.

Key features:

  • Blended call center
  • Preview dialer
  • Practical AI tools
  • Collaboration tools
  • IVR
  • Predictive analytics

Pros:

  • Intelligent routing
  • Call screening
  • Minimal software requirements

Cons:

  • Limited capability to stop spam calls
  • Unintuitive UI
  • Occasional connectivity errors

Five9’s customers

Among Five9’s customers, you can find businesses including Zevas, Rochester Institute of Technology, and Bakkt.

Pricing

Five9 offers four pricing plans consisting of $149, $169, $199, and $229 billed monthly.

7. Zendesk

Zendesk Call Center software homepage

Best call center software for smaller and mid-sized businesses committed to delivering the best customer service.

Zendesk provides call center software that is fully integrated with their helpdesk platform. With its large client base, you can rest assured that Zendesk will take care of your call center needs.

Key features:

  • Blended call center
  • Native integration options
  • Workflow management
  • ACD
  • IVR
  • Performance metrics

Pros:

  • Over 100 third-party integrations
  • Robust knowledge base and self-service options
  • Great uptime

Cons:

  • Not many collaboration options
  • No way to prioritize tickets
  • Difficult to communicate with customer support

Zendesks kunder

Modsy, BoxyCharm og Vimeo er nogle af de kunder, der bruger Zendesks software.

Priser

Zendesk tilbyder tre prismuligheder: $19, $49 og $99 pr. måned pr. bruger, der faktureres årligt.

Hvis du gerne vil teste det, kan du tilmelde dig deres 30-dages gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Zendesk sammenligning

8. Talkdesk

Talkdesk Call Center software homepage

Bedste callcentersoftware til virksomheder, der beskæftiger mindst 5 agenter, der ønsker at forbedre kundeforholdet.

Talkdesks cloud-baserede callcentersoftware tilbyder 25+ integrationer med forskellige forretningsværktøjer for at hjælpe med at øge dit salg og yde fremragende kundesupport.

Vigtige funktioner:

  • Ud- og indgående callcenterløsning
  • VoIP
  • IVR
  • Callback-planlægning
  • ACD
  • Rapportering og analyser

Pros:

  • User-friendly
  • Call reliability
  • Reliable customer support

Cons:

  • Insufficient knowledge base
  • Lacks the ability to change the ringtone
  • Insufficient mobile app

Talkdesks’s customers

Across all industries, clients like ClickPay, Canon, and Accenture rely on Talkdesk’s software.

Pricing

Besides their custom pricing plan, Talkdesk has three options to choose from including $75, $95, and $125 per user per month.

If you’d like to have a look at their software before purchasing it, you can sign up for a free trial.

9. Vonage

Vonage Call Center software homepage

Best call center software for large enterprises that put customer experience and team collaboration at the forefront.

Vonage offers 40+ business features that will make your calls and video conferences easy to manage.

Key features:

  • VoIP
  • Presentation streaming
  • Voice mail
  • IVR
  • Recording
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Great voice quality
  • Reliable mobile app
  • Easy to use

Cons:

  • Some international numbers might be blocked until submitting a request to allow them
  • Laggy history settings
  • Difficult to communicate with customer support

Vonage’s customers

Many businesses like Key Travel, Cambly, and Apptivo use Vonage’s products and services.

Pricing

Vonage offers pricing plans for their customers, starting at $19.99, $29.99, and $39.99 per line per month plus taxes and fees.

You can also try it out for free when you sign up for Vonage’s 14-day free trial.

10. Freshdesk

Freshdesk Call Center software homepage

Best call center software for companies across all industries aiming to provide an amazing customer experience.

Freshdesk is an established platform in the field of customer support with over 50 000 customers worldwide.

Key features:

  • Call center management
  • Routing
  • Ticketing
  • Self-service portal
  • Collaboration tools
  • Workforce management

Pros:

  • Reliable 24/7 customer support
  • Workforce optimization
  • Affordable

Cons:

  • Limited reporting features
  • Tickets can get lost while transferring between teams
  • Not enough customization options

Freshdesks kunder

Nogle af Freshdesks kunder omfatter Netflix, Evernote og Optimum Financial Solutions.

Priser

For at bruge Freshdesks kernefunktioner skal du tilmelde dig deres gratis plan. Hvis du gerne vil opleve en hel række af softwarens muligheder, kan du vælge €15, €39 eller €49 agent/måned-planer.

Du kan også prøve Freshdesk i en 21-dage gratis prøveperiode.

LiveAgent vs Freshdesk sammenligning

11. Avaya

Avaya Call Center software homepage

Bedste callcentersoftware til virksomheder, der stræber efter at styrke forbindelsen til deres kunder.

Avaya er en cloud-baseret softwareløsning, der vil gøre dine virtuelle konferencer virkelig behagelige.

Vigtige funktioner:

  • Kontaktadministration
  • Automatisk routing
  • IVR
  • Optagelse af telefonsamtaler
  • Telefonsvarer
  • Rapportering og analyser

Pros:

  • Easy to use
  • Easily scalable
  • Customizable interface

Cons:

  • Lack of self-service
  • No multilingual customer support
  • Insufficient third-party integrations

Avaya’s customers

You may recognize some of Avaya’s customers, including Datamark, Fiber Industries, and Treated.com.

Pricing

If you’re considering subscribing to Avaya’s services, contact their sales representatives and get a pricing plan made for you.

12. CallHippo

CallHippo Call Center software homepage

Best call center software for businesses of all sizes aiming to boost growth.

CallHippo helps over 5000 companies worldwide provide the best customer service to their customers.

Key features:

  • Blended call center
  • IVR
  • ACD
  • Predictive and automatic dialing
  • Telemarketing management
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Clear and user-friendly dashboard
  • Easy to set up
  • Affordable

Cons:

  • Occasional connectivity issues
  • Difficult to communicate with customer support
  • Limited reporting capabilities

CallHippos’s customers

Among businesses that use CallHippo, you can find Brioso Technologies, Aspire, and Altvalora.

Pricing

CallHippo offers four pricing plans you can choose from including €15, €22, €36, and €45 per user per month. You can also purchase further add-ons.

13. 3CX

3CX Call Center software homepage

Best call center software for a wide range of companies who want to cut their telco costs while keeping high levels of customer satisfaction.

3CX is trusted by more than 600 000 companies across all industries, so you can be sure you will be in good hands.

Key features:

  • Blended call center
  • Call routing
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video conferencing
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Mobile apps for iOS and Android
  • Easy to set up and use
  • Reliable customer support

Cons:

  • Occasional connectivity issues
  • Call logs can be hard to navigate
  • Not enough customization options

3CX’s customers

3CX has many different customers including Toyota, Wilson, and American Express.

Pricing

You can use some of 3CX’s software features free of charge. However, if you’d like to take advantage of their more advanced features, you can sign up for one of the following plans: €150, €235, or €270 for their hosted option. If you’d like to use the self-managed solution, you can pay €135, or €170.

The first year of using 3CX’s software is considered a free trial period.

LiveAgent vs 3CX comparison

14. Dialpad AI

Dialpad AI Call Center software homepage

Best call center software for businesses of all sizes which are not afraid of innovation.

Dialpad offers a reliable software solution that offers an automated, yet highly personalized experience.

Key features:

  • IVR
  • ACD
  • Inbound and outbound call center solution
  • Automated routing
  • Power dialer
  • Performance management

Pros:

  • Many configuration options
  • Easy to set up and use
  • Switching live calls between devices

Cons:

  • Insufficient how-tos
  • Occasional connectivity issues
  • Lacks some internal communication features

Dialpad AI’s customers

Dialpad has a large customer base including companies like Fenway Health, Uber, and Clear Capital.

Pricing

You can use Dialpad’s software for €20, or €25 per user per month, or you can request a custom pricing plan to fit your exact needs.

You can try this software solution for free if you sign up for the 14-day free trial.

15. Bitrix24

Bitrix24 Call Center software homepage

Best call center software for small companies with remote teams that want to have effective collaboration.

Bitrix24 is an ideal solution for companies that want to increase their sales whether they are at the office or on the other end of the world. Bitrix24 provides both cloud-based and on-premise solutions so it can fit your business perfectly.

Key features:

  • Inbound and outbound call center
  • ACD
  • IVR
  • Automated routing
  • Predictive and auto-dialer
  • Performance metrics

Pros:

  • Easy to integrate
  • Customizable UI
  • Reliable app for Android

Cons:

  • Insufficient file-sharing
  • Difficult to reach tech support
  • Steep learning curve

Bitrix24’s customers

Companies that use Bitrix24’s software include PC Pulse, Cargo, and Compara.

Pricing

You can experience some of the basic features completely free of charge with Bitrix24’s free plan. However, if you want to take advantage of their additional features, including call center software, you can subscribe to a $39, $79, or $159 per month plan. If you prefer an on-premise system, you can purchase a one-time license costing either $2990 or $24990 for enterprises.

Before committing to any of these paid plans, you can try Bitrix24 using their 30-day free trial.

LiveAgent vs Bitrix24 comparison

16. Aircall

Aircall Call Center software homepage

Best call center software for all the companies that conduct sales and support through phone.

More than 9000 customers trust Aircall’s cloud-based call center software with their contact center operations.

Key features:

  • Blended call center
  • ACD
  • IVR
  • Call center management
  • Call recording
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Easy to set up
  • Good call quality
  • Extensive knowledge base

Cons:

  • Lack of customization
  • Does not accept text messages
  • It can be laggy at times

Aircall’s customers

Among businesses that use Aircall’s software, you can find Avocado, Jobilla, and Birdies.

Pricing

Aircall’s basic plan starts at €30 per month billed annually. If you’d like to get access to more features, you will pay €50 per month also billed annually. Furthermore, you can contact Aircall and get a custom pricing plan that will fit your needs perfectly.
Before you decide to subscribe to a paid plan, you can try Aircall for free with their 7-day free trial.

LiveAgent vs Aircall comparison

17. Twilio

Twilio Call Center software homepage

Best call center software for companies of all sizes that need a reliable call center software solution.

Twilio is a customer engagement platform that allows you to provide truly personalized support to your clients.

Key features:

  • Blended call center
  • ACD
  • IVR
  • Audio/video conferencing
  • Collaboration tools
  • Call routing

Pros:

  • Reliable customer support
  • Automation options
  • Extensive knowledge base

Cons:

  • Requires advanced IT skills
  • Insufficient analytics and reporting
  • Insufficient mobile apps

Twilio’s customers

Some of the well-known companies that use Twilio include DoorDash, Allergan, and Lyft.

Pricing

Twilio’s pricing to initiate calls starts at 2 cents per minute. To receive calls, the price starts at $1 monthly per phone number and 1 cent per minute.

You can try Twilio for free when you sign up for their 45-day free trial.

18. Dixa

Dixa Call Center software homepage

Best call center software for businesses of all sizes that strive to provide an amazing experience to their customers.

Dixa allows its customers to provide a truly multi-channel experience to their customers in small or large contact centers.

Key features:

  • Blended call center
  • VoIP
  • IVR
  • Multi-channel data collection
  • Collaboration tools
  • Employee activity monitoring

Pros:

  • AI-optimized knowledge base
  • Good uptime
  • UI is easy to navigate

Cons:

  • Occasional issues with call forwarding
  • Insufficient analytics
  • No call transcription

Dixa’s customers

Some of Dixa’s happy customers include Organic Basics, Rapha, and Too Good To Go.

Pricing

You can contact Dixa’s sales team to book a demo call and get a customized pricing plan.

However, if you want to try it out, you can sign up for their free trial.

LiveAgent vs Dixa comparison

19. Nextiva

Nextiva Call Center software homepage

Best call center software for larger businesses that look for a reliable enterprise software solution.

Nextiva offers a reliable and secure call center software system that over 80 000 companies around the world rely on.

Key features:

  • IVR
  • ACD
  • Activity dashboard
  • Audio/video conferencing
  • Predictive and auto-dialer
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Reliable mobile app
  • Great uptime
  • Easy to manage

Cons:

  • Steep learning curve
  • Uploading audio files can be difficult at times
  • Sometimes it’s difficult to reach tech support

Nextiva’s customers

You may recognize some of Nextiva’s customers including Taco Bell, Pac-12, and Buffalo Bills.

Pricing

You can subscribe to one of the three pricing plans Nextiva offers, including $18.95, $22.95, or $32.95 per user per month. All of these options can be billed monthly or annually.

You can try out some of Nextiva’s features by signing up for the 7-day free trial.

20. Nice CXone

Nice CXone Call Center software homepage

Best call center software for companies of all sizes looking to improve relationships with their clients.

Nice CXone empowers its clients to harness the powers of AI and automation to deliver the best customer experience possible.

Key features:

  • Blended call center
  • Automated routing
  • Progressive dialer
  • Ticket management
  • Call recording
  • Reporting and analytics

Pros:

  • UI is easy to navigate
  • Good call quality
  • Clear and user-friendly dashboard

Cons:

  • Lacks customization
  • It can be slow at times
  • Insufficient custom reports

Nice CXone’s customers

Nice CXone is trusted by many customers including Columbia Sportswear, Radisson Hotels, and Teleflora.

Pricing

You can take advantage of Nice CXone’s features starting at $100 per month per feature.

If you’d like to try it out before making a purchase, you can sign up for their 60-day free trial.

21. UJET

UJET Call Center software homepage

Best call center software for mid-sized and large companies that want to bring the best support to their clients.

If you employ at least 50 contact center agents, UJET is an excellent call center software for you.

Key features:

  • Blended call center
  • IVR
  • ACD
  • Call routing
  • Call recording
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Easy integration with Linux
  • Reliable customer support
  • Helpful tracking tools

Cons:

  • Insufficient native reporting functionality
  • It can be slow at times
  • Occasional connectivity issues

UJET’s customers

Among businesses that use UJET’s software, you can find Wag!, Instacart, and Zettle.

Pricing

UJET’s software is available for purchase for $65, $69, $99, or $120 a month.

If you’d like to try UJET without committing to a paid subscription, you can register for a free trial.

22. Ringover

UJET Call Center software homepage

Best call center software for small to mid-sized businesses across all industries.

Ringover is a simple to implement and use software with 40+ business tools that allow you to have all the customer information at hand.

Key features:

  • Blended call center
  • Collaboration tools
  • ACD
  • IVR
  • Video conferencing
  • Reporting and analytics

Pros:

  • Intuitive user interface
  • Shadowing features
  • Clear and easy to use dashboard

Cons:

  • Notifications may lag at times
  • Occasional connectivity issues
  • Occasional delays

Ringover’s customers

Ringover has over 10 000 clients including Sherpany, Klaxoon, and Clausematch.

Pricing

You can subscribe to Ringover for €19 or €39 per user per month. If you’d like to get a custom pricing plan, you can contact Ringover’s sales team.

Furthermore, you can try this software solution for free if you sign up for a 7-day free trial.

23. VICIdial

VICIdial Call Center software homepage

Best call center software for every business that doesn’t appreciate vendor lock-in.

VICIdial is an open-source contact center software that is used by more than 140 000 customers worldwide.

Key features:

  • Blended call center
  • IVR
  • Predictive dialer
  • ACD
  • Call routing
  • Call recording

Pros:

  • Free of charge
  • Easily scalable
  • Compatible with Linux

Cons:

  • Steep learning curve
  • Outdated interface
  • Difficult to set up without advanced IT skills

VICIdial’s customers

VICIdial is used by clients like Directo, Homebase, and PROS.

Pricing

You can use VICIdial’s call center software completely free of charge.

24. Channels

VICIdial Call Center software homepage

Best call center software for businesses of all sizes in eCommerce and online retail.

Channels is a cloud-based data-powered business phone system that allows you to easily connect with your clients.

Key features:

  • Blended call center
  • Callback scheduling
  • IVR
  • Activity dashboard
  • Call recording
  • Call routing

Pros:

  • Reliable customer support
  • Easy to set up
  • Affordable

Cons:

  • Slow downloading from the cloud
  • It can be glitchy at times
  • Insufficient custom reports

Channels’s customers

Channels is trusted by many customers including Kodakit, InstaForex, and DocPlanner.

Pricing

Channels allows you to use their essential features, including call center software, free of charge. If you want to take advantage of their advanced options, you can subscribe for $24, or $62 a month.

Before deciding to purchase a paid package, you can sign up for a free trial.

LiveAgent vs Channels comparison

25. Avoxi

Avoxi Call Center software homepage

Best call center software for larger-scale businesses across all industries located anywhere in the world.

Avoxi has over 20 years of experience in international communications. With its coverage of more than 170 countries, you can be sure that your customers will be able to reach you each time.

Key features:

  • Blended call center
  • Reporting and analytics
  • IVR
  • Video conferencing
  • Call recording
  • Call routing

Pros:

  • Reliable customer support
  • Easy to set up and use
  • Customization options

Cons:

  • Slow downloading from the cloud
  • The mobile app can be glitchy at times
  • Insufficient self-service

Avoxi’s customers

You may recognize some of Avoxi’s clients like Moncler, Marriott International, and Black & Decker.

Pricing

You can start using some of Avoxi’s features for free. However, if you want to take advantage of their further features, you can choose from the following options: $19.99 per user or $39.99 per user.

Moreover, you can get acquainted with Avoxi’s features during the 7-day trial period.

What is the best call center software?

There are many call center software options to choose from. Let’s have a quick look at the top 5.

  • LiveAgent – With its call center capabilities, LiveAgent is the best you can get at an affordable price. LiveAgent boasts a Capterra rating of 4.7 and includes features like automation options, over 150 integrations, and a robust knowledge base with a self-service portal. It is an excellent option for all businesses striving to provide the best customer service possible.
  • Genesys – Having over 70 000 customers worldwide, Genesys is an established player in the field of customer service. With a Capterra rating of 4.2, you can rest assured that your contact center operations will be well taken care of.
  • Talkdesk – If you’re looking for a call center software that will help your team boost customer engagement, connect with your clients, and close more deals, look no further. A rating of 4.5 on Capterra shows that Talkdesk’s solution will not disappoint you no matter the industry you are in.
  • Five9 – This call center software leaves little to be desired. Boasting a 4.2 Capterra rating, there is no doubt that Five9’s solution will not disappoint. If you’re trying to build brand awareness and strong relationships with your client base, this might be a great option for you.
  • UJET – If you value software that is accessible and compatible with mobile platforms, UJET might be the one for you. A 4.5 rating on Capterra demonstrates that UJET is a robust call center solution for companies that keep customer-centricity at the top of their priority list.

Top 5 call center software compared

Call Center software LiveAgent Genesys Talk desk Five9 UJET
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
4.7
(approx. 1k reviews)
4.4
(approx. 100+ reviews)
4.5
(approx. 600 reviews)
4.2
(approx. 400 reviews)
4.5
(approx. 100+ reviews)
Web-based
Free version
LiveAgent offers free version.
Genesys doesn't offer free version.
Talk desk doesn't offer free version.
Five9 doesn't offer free version.
UJET doesn't offer free version.
Free trial
LiveAgent offers free trial.
Genesys offers free trial.
Talk desk offers free trial.
Five9 doesn't offer free trial.
UJET offers free trial.
Starting price
$49/agent/month LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
$75/agent/month Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
€75/agent/month Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
$149/agent/month Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
$65/agent/month UJET call center software prices start at $65/agent/month.

Mistakes to avoid when buying call center software

  • Insufficient staff training – It doesn’t matter how powerful or reliable your call center software is when your agents can’t use it properly. Take the time to train your staff and let them get familiar with the new technology. You can do this by booking an expert from the vendor, scheduling seminars, or studying available documentation.
  • No needed features – Before purchasing a call center software package, take your time and get acquainted with all the features and capabilities it offers. The last thing you want is to make a purchase and then find out that it doesn’t provide what you need.
  • Not taking full advantage of the trial period – A free trial is an option for you to make an educated decision if you want to commit to a particular solution. It is the time when you can explore and get to know a product or a service so you can decide whether it is something you would like to invest in.
  • Discount dealing – We all like a good deal. However, sometimes you truly get what you pay for, so make sure that the solution you choose to go with is not only budget-friendly but also has all the capabilities your call center requires.
  • Not looking into the future – You should have some sort of plan for the future before making a purchase. Make sure that the software you use can be scaled up or down based on the needs of your business.

What to ask on a demo call about call center software and the company

A demo call is your time and place to ask questions and get first-hand information from the vendor. Although, sometimes it might be a bit overwhelming and you might forget the questions you planned on asking.

Don’t worry, we’ve got you covered.

  • How can I configure my call center software?
  • How much time will it take to set the call center software up?
  • How long can I keep my call recordings?
  • Can I delete a call recording?
  • Can I record incoming or outgoing calls only?
  • Can I listen to the call in real-time?
  • Can I route incoming calls to certain teams?
  • Can I forward calls to external numbers?

Implementation of call center software

The exact steps and actions depend on the provider of your call center automation software solution, the level of customization they allow, how many integrations you need to set up, and many more.

It could take a person with no prior IT experience half an hour, or it can take an experienced tech-savvy personnel a whole afternoon to configure everything correctly.

The most important, and frankly the only thing you really need to set up LiveAgent call center software is a VoIP number that supports SIP trunking. Although for some it is considered a piece of cake, if you need advice or assistance, our amazing team will help you set everything up.

But if you’d like to delve deep into the process of setting up your call center, – including call center software – you can use our Call center setup checklist to help you stay organized and make sure that you don’t forget anything important.

Conclusion

  • The best all-in-one call center software

Although it is difficult to determine the best call center software for each business, the most reliable one is LiveAgent call center software. With its robust set of features, you can be sure that you will not miss anything your business might need either now, or in the future.

  • The best call center software with built-in ticketing, live chat, and call center

LiveAgent’s call center software leaves little to be desired. With each customer interaction, be it a call, a live chat message, or a social media mention converted to a ticket, you don’t need to ever worry that you’ll miss anything. This way, your customers will feel heard and appreciated every time they reach out to you.

  • The best feature-rich call center software

If you’re searching for call center software full of amazing features that will take your customer support to the next level, look no further. LiveAgent’s call center software is the right solution for you.

  • The best value for the price call center software

In the category of cost-saving, LiveAgent is a clear winner. Not only does this call center software allow you to make inbound and outbound calls, use automation, harness the power of extensive reports, and increase your conversions, but it is also accessible to all the businesses who want to delight their customers while keeping costs low.

  • The highest-rated call center software

On review sites like Capterra, G2, and TrustRadius, LiveAgent boasts high ratings and great reviews. So if you are the one to listen to the voices of LiveAgent’s clients, you might be on the right path to finding the best call center software for you.

  • The easiest call center software to set up & use, and integrate

LiveAgent is, no doubt, the way to go if you’re looking for reliable software that is also easy to implement. You can configure, customize, and integrate it in no time without the need to know how to code.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er callcentersoftware?

Callcentersoftware er en løsning, der hjælper virksomheder med at administrere indgående telefonopkald fra deres kunder. Den kan have en lang række funktioner som f.eks. centraliserede telefonopkald fra fastnet eller websteder, intelligent routing, automatisk opkald eller endda opkaldsoptagelse. Callcentersoftware bør også hjælpe callcenteragenter med at få adgang til vigtige oplysninger om deres kunder, såsom ordrehistorik, kontaktoplysninger og tidligere billetter.

Hvordan fungerer callcentersoftware?

Callcentersoftware fungerer ved at centralisere og dirigere opkald fra fastnettelefoner eller websteder til din software. Hvis en kunde ringer, scanner softwaren dens database for kunder for at se, om den har nogen forudgående information om den, der ringer. Disse oplysninger tilgås derefter af en agent og gennemgås, før de besvarer opkaldet. I mellemtiden er opkaldet i kø. Når det besvares, bliver opkaldene optaget til trænings- og kvalitetsformål.

Hvad er IVR i et callcentermiljø?

IVR er en interaktiv talekommunikationsteknologi. IVR gør det muligt for computere at interagere med mennesker ved at bruge talekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR bruges i et callcentermiljø til at dirigere opkald til relevante agenter eller afdelinger. IVR kan også bruges til at hente kontooplysninger eller give feedback. Derfor er det en fantastisk løsning for virksomheder.

Hvilken funktion har et callcenter?

Hovedfunktionen af et callcenter er at gøre det muligt for kunder at ringe til virksomheder med spørgsmål, de måtte have vedrørende produkter, politikker, returneringer, funktionalitet, fejlfinding eller feedback.

Hvor meget koster callcentersoftware?

Prisen afhænger af kvaliteten af den software, du vælger. LiveAgent er en alt-i-én helpdesk-løsning, der også omfatter et callcenter. Prisen beregnes ud fra, hvor mange agenter din virksomhed har brug for om måneden. Vores altomfattende abonnement indeholder et callcenter i fuld stack, hvilket koster $39 om måneden pr. agent.

Hvad er fordelene ved callcentersoftwaren?

Fordelene ved callcentersoftware omfatter forbedret agenteffektivitet, kundeengagement, kundeoplevelse og øget salg.

Hvad er fordelene ved at bruge LiveAgent i stedet for andre helpdesk?

The price depends on the quality of the software you choose. LiveAgent is an all-in-one help desk solution that also includes a call center. The price is derived based on how many agents your company needs per month. Our All-inclusive subscription contains a full-stack call center, which is $49 a month per agent.

What are the benefits of the call center software?

Call center software benefits include improved agent efficiency, customer engagement, customer experience, and increased sales.

What is needed to set up a call center software for business?

The only thing you need is a VoIP number that supports SIP trunking. That is all you need to set up a simple call center, including call center software for your business.

Related Articles to Bedste Call Center-software
Hvis du leder efter et kraftfuldt Collab-alternativ, så overvej LiveAgent. Se, hvordan Collab og LiveAgent sammenlignes, og hvad der passer bedst til din virksomhed.

Har du brug for et Collab Alternativ?

Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.

Hvis du ønsker at yde enestående kundeservice til dine kunder, er brugen af ​​en gratis virtuel callcenter-software en fantastisk måde at komme i gang på.

Gratis Call Center-software

Oplev fordelene ved gratis call center-software med LiveAgent. Forbedr din virksomheds produktivitet, øg kundetilfredsheden, og reducer omkostningerne med vores brugervenlige, cloud-baserede løsning. Start din gratis prøveversion nu og opdag, hvordan du kan løfte din kundeservice til nye højder uden forpligtelser!

Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Funktioner

Oplev LiveAgents omfattende multikanals helpdesk-software med avancerede funktioner som billetadministration, agent-kollisionsdetektion, automatiseret billetfordeling og meget mere. Ideel til virksomheder af alle størrelser. Besøg nu for at optimere din kundesupport!

Udtrykket call center er en betegnelse for ét centraliseret kontor, der bruges til at modtage eller foretage et stort antal opkald. Læs mere om call centre.

Call center funktioner

Udtrykket call center er en betegnelse for ét centraliseret kontor, der bruges til at modtage eller foretage et stort antal opkald. Læs mere om call centre.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x