Interagere med kunder ubesværet på tværs af alle kanaler. LiveAgent, den omnichannel cloud-baserede callcentersoftware er alt, hvad du nogensinde vil have brug for, for at levere pålidelig og personlig service til dine kunder. Vores VoIP-telefonsystem (voice over internet protocol) er udstyret med avancerede funktioner såsom IVR, tilbagekaldsanmodninger, ACD, smart opkaldsdirigering, opkaldsoverførsler, ubegrænset optagelse af opkald og HD-videoopkald – og det er kun begyndelsen.
00:00 / 02:02
Callcenter-softwareløsninger er systemer, der gør det muligt for callcenter-agenter at håndtere indgående opkald og udgående opkald. Disse løsninger er ideelle til mere personlig håndtering af kunderelationer og til hurtig kundesupport.
00:00 / 04:39
Oplev vores nøglefunktioner med en gratis prøveversion af LiveAgent, og se, hvordan man kan levere professionelle tjenester med vores løsning. Se hvor nemt det er at oprette et callcenter, tilføje VoIP-numre eller konfigurere IVR med vores kraftfulde værktøj
Tag et kig på, hvordan LiveAgent kan forbedre kommunikationen med dine kundekontakter og skabe en fantastisk agentoplevelse. Vores fleksible løsning fungerer problemfrit, så du kan fokusere på at gøre dine kunder glade.
Hvad dine kontaktcentermedarbejdere får:
Vores contact center værktøj kan hjælpe dig med at skabe den ultimative kundeengagementplatform og hjælpe dig med at øge kundeloyaliteten. Vis dine kunder fantastisk support med vores helpdesk-løsning, og løs tidskrævende problemer hurtigt.
Gå ud over kundernes forventninger
Administrer kundesupportcenteret med lethed takket være vores alt-i-én-løsning. Få dit callcenters produktivitet til det højeste niveau og forbedre kvaliteten af kundeinteraktioner med LiveAgent.
Kraftige funktioner, der hjælper dig med at forbedre kommunikationen på telefonen og giver enestående kundeoplevelser.
Interne opkald er en funktion, der giver dig mulighed for at kommunikere med dine kollegaer på deres vagter, hvis de har brug herfor, og giver dig mulighed for at omstille opkald.
Vores omnichannel callcentersoftware kan håndtere flere kanaler – vores callcenter, Facebook, Instagram, Twitter, Viber, live chat, kundeportal, e-mail og mere.
Lær mere
Vores webbaserede callcenter kan ringe til ethvert webnummer. Klik på det nummer, du gerne vil ringe til, og LiveAgent klarer resten. Det kan også bruge mail-to-protokoller. Lær mere
Vores callcenter har overførte og rådgivende overførsler. Overførte omstillinger øger kundetilfredsheden og sikrer, at den, der ringer, er knyttet til en agent, før opkaldet afsluttes. Lær mere
LiveAgent callcenter integreres med over 99% af VoIP-udbydere med SIP Trunk. Kan du ikke se din foretrukne VoIP-partner? Kontakt os, og vi vil med glæde tilføje det til vores liste. Lær mere
Øg kundetilfredsheden ved at bede kunderne om at anmode om et tilbagekald, når de ikke har tid til at vente, eller når dine agenter har for travlt til at svare. Lær mere
Støt dine kunder ved at kontakte dem med vores manuelt udgående callcenter. Forbedre kunderelationer, og optimer udgående kundeinteraktioner. Lær mere
Agenter har mulighed for at dirigere indgående opkald til en personlig enhed, såsom en mobiltelefon. Brug vores via viderestilling til et GSM-telefonnummer eller vores LivePhone-app. Lær mere
Forbind ubegrænsede opkaldsenheder og telefonnumre med din callcenterløsning. LiveAgent er kompatibel med både hardware og virtuelle opkaldsenheder såsom softphones. Lær mere
LiveAgents alt-i-én callcenterløsning tilbyder en kontekstrig desktop. Giv dit callcenter overgange mellem besvarelse af opkald og at finde klientdata. Lær mere
Dit kontaktcenter kan sikre, at dine agenter til enhver tid giver personlig service med en af vores tre CRM-integrationer. Du kan også bruge vores indbyggede CRM-værktøjer. Lær mere
Integrer dine computere, bærbare computere og hardwaretelefoner med LiveAgent. Besvar og foretag opkald med lethed, mens du giver dine kunder god kundesupport.
Lær mere
Aktiver push-beskeder i LivePhone-appen, og den vil advare dig med en push-besked, hver gang der er en ringende chat, et opkald eller en indgående billet. Lær mere
Gennemgå dine interaktioner om opkald, der er blevet foretaget, modtaget, besvaret eller mistet af agenter. Få kontekst til kundehistorik takket være opkaldslogfiler og historiefunktioner.
LiveAgent callcentersoftware understøtter IVR trees. Optag dine egne beskeder, eller upload forudindspillede filer til dit LiveAgent stemmesvarssystem for intelligent routing. Lær mere
Vores callcenter-app distribuerer opkald i henhold til agentprioritet eller tilfældig tildeling. Vælg den indstilling, der passer til dig, samt brugerdefinerede indstillinger såsom pausetider. Lær mere
Få kontekst til kundehistorik med ubegrænset opkaldsoptagelse, der gemmer hvert opkald. Afspil dem når som helst for at se, hvordan du giver en enestående kundeoplevelse. Lær mere
Vores business callcentersoftware er kompatibel med mange cloud VoIP-telefonsystemer. Forbind dem til dit LiveAgent callcenter, og brug de enheder, du foretrækker. Lær mere
Vores omfattende callcenterløsning kan administrere flere enheder til opkald. Systemet giver dig besked, hver gang nogen forsøger at ringe til dig på et hvilket som helst nummer. Lær mere
Giv support døgnet rundt, og forbedre kundetilfredsheden, selv når dine agenter er offline. Brug vores vidensbase til offline support.
Brug vores historiske rapporter til at forbedre din kundeservice. Brug grafer eller diagrammer, og segmenter dine data på den måde, du vil have. Hold orden på opkald, inaktiv tid og meget mere.
Vores webbaserede callcentersoftware gør det muligt for kontaktcenteragenter at videochatte med kunder. Videoopkald understøtter video, stemme og chat uden mulighed for at optage.
Hurtige løsninger
LiveAgent callcenter er nemt at konfigurere og nemt at bruge. Takket være fuld integration med vores billetsystem kan du foretage og besvare opkald hurtigere. Kort gennemsnitlig kontakt-tid kan hjælpe dig med at løse problemer meget hurtigere.
20s
Gennemsnitlig kontakt-tid
Integrer din multi-kanal billetsoftware med apps, du bruger dagligt. Vi har over 150 integrationer tilgængelige via plugins.
Bedre rækkevidde
Opkald er stadig en af de mest populære måder at nå helpdesk på, hvilket gør opkald til en af de hurtigste måder at gøre dine kunder glade på. Få en af de mest populære kundekommunikationskanaler og kontakt flere kunder.
50 %
af alle kunder foretager opkald
Halvdelen af din kundebase venter måske på en mulighed for at ringe til dig i stedet for at sende e-mails. Selv nogle få telefonlinjer kan forbedre kundetilfredsheden.
Kvalitetsservice
Løs problemer på et personligt plan med en rigtig samtale og forståelse. Opkald kan hjælpe dig med at håndtere kunder på et andet niveau, samtidig med at du undgår lange samtaler via e-mails. Du kan også bruge videoopkald.
70 %
Gennemsnitlig løsningshastighed
Undersøgelser viser, at opkald er en af de mest pålidelige kanaler til at løse problemer. Opgrader dit værktøjssæt til tidsfølsomme problemer eller opkald med vigtige kunder.
Få det cloud call center-software, der bringer mest værdi. Sammenlign funktioner og priser for bruger pr. måned med en prisberegner.
Prøv alt det vi har at byde på, med en gratis 30-dages prøveperiode
Integrer, automatiser, innovere
LiveAgents callcentersoftware er GDPR-kompatibelt, HTTPS-krypteret og bestod Google OAuth API-bekræftelsesverifikation.
Vores cloud-baserede voip call center-software kører på en sikker forbindelse ved hjælp af HTTPS protocol. Al kommunikation mellem din browser og cloud-kontaktcenteret er krypteret, inklusive dine livechats, call center-opkald og e-mail-kommunikation.
LiveAgent-servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter. Vores datacenterfaciliteter er i et sikkert område med sikkerhedszoner på flere niveauer, 24/7 bemandet sikkerhed, CCTV-videoovervågning, multifaktor-identifikation og mere.
Vores netværk er beskyttet af redundante firewalls, markedets bedste routerteknologi, sikker HTTPS-transport over offentlige netværk og netværksindbrudelsesdetektering og/eller -forebyggelsesteknologier (IDS)/IPS), som overvåger og/eller blokerer ondsindet trafik og netværksangreb.
Vores færdige integrationssystemer kan hjælpe dig med at komme på sociale medier og give en personlig kundeoplevelse på vigtige sociale kanaler. Vores billetsystem understøtter sømløse integrationer med din Facebook, Instagram og Twitter. Du kan endda håndtere tekstkommunikation med vores Viber-integration.
Yde en enestående kundeoplevelse med vores live chat. Det er en af de hurtigste chat-widgets i realtid, og den kan nemt integreres på dine websteder. Opbyg meningsfulde kunderelationer og omdan webbesøgende til kunder. Vores chat kan hjælpe dig med at reducere håndteringstider og blive et værdifuldt værktøj i ethvert agentarbejdsområde.
Berig dit kontaktcenter med en omfattende videnbase. Opret nemt nyttige artikler, informationssektioner og gør-det-selv-vejledninger til kunder, der foretrækker at lede efter løsninger på egen hånd. Giv svar på almindelige spørgsmål med ofte stillede spørgsmål, eller opret forum, hvor folk kan komme i kontakt med agenter eller andre kunder for at få support.
Håndter kundeservice med lethed takket være et avanceret billetsystem. Alle digitale kanaler er forbundet, så du nemt kan se alle kundesamtaler ét sted. Brug tags til organisere billetterne, efterlad noter til dig selv eller andre agenter, og opret afdelinger, der er ansvarlige for specifikke forespørgsler.
Inden for kundeservice kan det være nøglen til din succes at have pålidelig call center løsningssoftware. I den følgende artikel skal vi tage et kig på ins og outs af forskellige call centerplatforme og -systemer, så du kan beslutte, hvilken der er bedst for dig.
Call center software er først og fremmest et opkaldsstyringsværktøj, der automatiserer strømmen af indgående og udgående opkald.
Kvaliteten af call center support, du yder, er tæt knyttet til kvaliteten af det call centersystem, du bruger.
Denne type software letter normalt følgende handlinger:
Det er selvfølgelig ikke alle de call center-operationer, som denne type software muliggør. Det meste af den automatiserede callcentersoftware derude har yderligere funktioner som optagelse af opkald, levering af analyser, power dialer osv.
Call center-software giver dine kunder mulighed for at komme i kontakt med kundeplejeafdelingen samt medlemmer af dit salgsteam og tale med dem i realtid. Selvom nogle måske vil hævde, at der i denne moderne tidsalder er andre måder at kontakte en virksomhed på, er faktum, at 50% af kunderne i forskellige aldersgrupper stadig bruger telefonen til at løse deres forespørgsler.
Alle kundecentrerede virksomheder ved, at det at give en overlegen kundeoplevelse er det, der driver konvertering, hjælper med at afslutte handler og reducerer kundeafgang. Pålidelig call center software hjælper i denne afdeling enormt. Det giver dine kundeservicemedarbejdere mulighed for at løse kundeproblemer hurtigt og effektivt, samtidig med at de giver et højt niveau af personlig service.
Hvis du har din callcenterløsning integreret med andre virksomhedsapps, vil det strømline driften af dit callcenter. Og til gengæld vil du booste dine KPI’er, øge antallet af konverteringer, forbedre kundefastholdelsen og yde bedre service.
Hvert call center bruger enn eller anden form for call centersystem, uanset om det kun er for dets computertelefoni-integration (CTI)-funktion til at lave og modtage opkald, eller for den moderne automatiserede oplevelse.
Forskellige kontaktcentre har forskellige behov og krav til callcenterapplikationer. Derfor er det afgørende, at du foretager research og vurderer, hvilken callcenter-softwareløsning, der er den, der vil gavne din virksomhed mest.
Fordi callcentre kan være så forskellige, er der forskellige typer callcentersoftware til at imødekomme alles behov.
Følgende er call center løsningerne baseret på, hvordan deres teknologier bliver gemt:
Og disse er call center løsningstyperne baseret på deres drift:
Lad os se på nogle af de fordele, et callcentersystem kan give din virksomhed
Sandheden er, at det er meget hurtigere og nemmere at ringe til en ekspert end det er at skrive lange e-mails for at finde en løsning. Kunder sætter pris på, at deres forespørgsler bliver løst hurtigt uden at skulle vente timer, nogle gange dage, på et svar fra dit kundeserviceteam. Drys lidt personlig pleje og venlighed ind fra personalet, og så har du tilfredse kunder, som ser frem til at lave forretninger med dig igen.
Vidste du, at engagerede kunder køber 90% tiere og er villige til at bruge mere per transaktion? Pålidelig callcentersoftware hjælper med at holde dine kunder tilfredse og engagerede i din virksomhed.
Med callcenteragentsoftware betaler du en lavere pris for et robust sæt funktioner. Du kan nemt betjene et 24/7 kontaktcenter, der udelukkende håndteres af et virtuelt team af kundeservicemedarbejdere.
Ved at arbejde hånd i hånd med andre forretningsapplikationer gør callcentersoftware dig i stand til altid at holde styr på dine kundeinteraktioner, løsninger på deres problemer og meget mere. Det hjælper dit team med at holde sig organiseret og fokuseret selv på travle dage.
Det er nødvendigt at bevare et professionelt, men stadig venligt image. Det giver dig mulighed for at opbygge relationer med dine kunder og booster endda mund til mund markedsføring.
Forskellige callcentersoftware kan forbindes til e-mail, live chat, SMS, sociale medier, og mere for at hjælpe dig med at give en holistisk kundeoplevelse.
Ikke alene kan du levere en 24/7-service, avancerede funktioner som voice response (IVR), automatisk opkaldsdistribution (ACD), automatisk tilbagekald, færdighedsbaseret routing og forudsigelig opkaldsfunktion som øger produktiviteten hos dine kontaktcenteragenter.
Sikring af kundedata er et af de vigtigste aspekter ved at drive en succesfuld virksomhed. Det meste callcenter-software giver integrerede sikkerhedsfunktioner og udfører handlinger som øjeblikkelig cloud backup.
Call center metrics som gennemsnitlig håndteringstid (AHT), opløsningshastighed for første kontakt, opkaldsafbrydelsesrate, gennemsnitlig ventetid og mange andre er direkte relateret til den callcenter-telefonsoftware, du bruger. For eksempel, takket være, at dit callcentersystem er forbundet med customer relationship management (CRM), er løsning ved første kontaktsrate i callcentre mellem 70-75 %.
Jo mere indsigt du kan få, jo bedre. Ved at levere avancerede analyser og rapporter kan du studere callcenterets ydeevne, agentbrug, den gennemsnitlige svarhastighed og andet. Dette hjælper dig ikke kun med at optimere dit call center-drift, men identificerer også eventuelle afvigere blandt dine agenter.
For at kunne identificere den bedste callcenter-software for dig, anbefales det at skrive en liste over behov og krav til din kontaktcenterløsning.
Vil du tilføje telefonsupport til dine kontaktmuligheder? Er telefoninteraktioner en primær måde at kontakte din virksomhed på? Har du planer om at udvide dit callcenter i fremtiden?
Stil dig selv så mange spørgsmål, som du kan komme op med. Det vil hjælpe dig med at træffe mere velovervejede beslutninger og vælge callcentersoftware, der virkelig vil omfatte alle dine forretningsbehov.
Følgende er nogle strategier, som du kan bruge, når du vælger callcenter-administrationssoftwaren til dig.
Ingen forventer at løbe ind i problemer, men det er bedre, at være på den sikre side. Når du vælger callcentersoftware, skal du vælge en, der har pålidelig kundesupport, der hurtigt kan løse eventuelle potentielle problemer. Husk, at hvis du venter på udbyderens support, venter dine kunder muligvis på din.
Få et rigtig godt kig på, hvor robuste sikkerhedsfunktionerne er. Du skal ikke undervurdere vigtigheden af at holde alle private oplysninger og kundedata sikre.
Det er kun naturligt, at når din virksomhed vokser, vokser mængden af kundeinteraktioner også. Vælg et callcentersystem, som du kan skalere op eller ned baseret på dine behov, så du kan udvide din virksomhed uden at skulle bekymre dig om utilstrækkelige callcenterkapaciteter.
Der er ikke noget software der er perfekt. Der er nogle begrænsninger, du bliver nødt til at forholde dig til, uanset hvor robust eller dyr den software, du vælger, er. Måske mangler den en tilpasselig populær funktion, du gerne vil udforske. Eller måske er det et problem for dig, at der ikke er nogen realtidsovervågning af telefonopkald. Bestem, hvilke softwarebegrænsninger der er dealbreakers, og hvilke du kan lære at leve med.
I et kontaktcentermiljø skal dit team være i stand til at arbejde problemfrit sammen. Når du vælger opkaldssoftware, skal du se på de funktioner, der letter samarbejdet. Hvor nemt er det at omstille et opkald fra en agent til en anden? Er de i stand til at dele interne noter og foretage interne opkald eller sende interne beskeder? Funktioner som disse har en tendens til at blive overset, men de påvirker kontaktcentrenes produktivitet mere, end folk er klar over.
Din daglige drift i callcentre afhænger i høj grad af, hvor pålideligt det netværk, du bruger, er. Glem ikke at kontrollere netværkets pålidelighed for det kontaktcentersoftware, du overvejer at købe.
Det, der gør en forskel, er at kunne give dine kunder en samlet oplevelse. At tilbyde en fantastisk integrationsevne er, hvad der gør det muligt for din software at forbinde med forskellige websteder, så du kan skabe en jævn og ensartet oplevelse for dine kunder.
Bedste callcentersoftware til virksomheder inden for e-handel, forsikring, SaaS osv., der ser mod fremtidig ekspansion.
LiveAgent er en helpdesk-løsning, der bruges af over 40.000 kunder over hele verden, og som leverer pålidelig callcentersoftware og mange andre avancerede funktioner. Med flere automatiseringsmuligheder og et stort antal tilgængelige integrationer vil du aldrig kæmpe for at yde fremragende kundeservice.
Nogle af de mest kendte kunder omfatter industrigiganter som Forbes, Huawei, Nascar, BMW og Yamaha.
LiveAgent tilbyder en helt gratis version. Men hvis du vil drage fordel af dens ekstra funktioner, kan du vælge mellem tre prismuligheder, herunder $15, $29 og $49 om måneden. Den sidste mulighed omfatter fremragende callcenter-funktioner.
Før du forpligter dig til en af de betalte planer, kan du tilmelde dig en 14-dages gratis prøveperiode, så du kan se, hvad du får.
Detaljeret LiveAgent-sammenligning med anden callcentersoftware
Bedste callcentersoftware til virksomheder i alle størrelser.
RingCentral kontaktcenter er en cloud-baseret løsning, der tilbyder et robust sæt funktioner, der alle er indeholdt i én praktisk app. Med velkendte kunder på tværs af alle brancher kan du være sikker på, at du får den bedste kvalitetsservice.
Blandt RingCentrals kunder er der Bennett International, Lush Cosmetics, and Chatterkick.
Du kan enten betale for RingCentrals tjenester månedligt eller årligt. Fra 14,99 USD om måneden kan du få det vigtigste, inklusive ubegrænsede opkald i USA og Canada. For mere avancerede funktioner kan du vælge planer, herunder $20,99, $26,24 og $37,49 pr. måned.
Du kan prøve RingCentral kontaktcenter gratis, hvis du tilmelder dig deres 15-dages gratis prøveperiode. Du kan forlænge denne periode ved at drage fordel af en 30-dages risikofri pengene-tilbage-garanti.
Bedste callcentersoftware til alle virksomheder, der leder efter en brugervenlig cloud-callcenterløsning.
Du kan være en af de over 70.000 kunder verden over, der stoler på Genesys med deres kontaktcenterdrift.
Genesys er betroet af mange virksomheder, herunder Xerox, Uplift og Heineken Mexico.
Du kan begynde at bruge Genesys til $75 pr. agent om måneden og derefter opgradere til planer, der koster $110 og $150. Alle disse prismuligheder faktureres årligt.
Du kan prøve Genesys med deres 30-dages gratis prøveperiode.
Bedste callcentersoftware til mellemstore virksomheder, der sigter mod vækst.
CloudTalk tilbyder over 70 avancerede opkaldsfunktioner. Denne callcentersoftware bruges typisk til salg og udgående opkald med mange avancerede funktioner såsom færdighedsbaseret routing, automatisering og ubegrænsede opkaldskøer.
CloudTalk kan prale af en stor kundebase, herunder DHL, Yves Rocher og Rosenberg.
CloudTalk tilbyder tre prisplaner, herunder $25, $30 og $50. Du kan også kontakte deres team og anmode om en tilpasset prisplan, så den passer til netop dine behov.
Du kan tilmelde dig en 14-dages gratis prøveperiode for at blive bekendt med dens muligheder.
Bedste callcentersoftware til voksende teams i virksomheder på tværs af alle brancher.
HubSpot tilbyder sine omfattende tjenester til over 100.000 virksomheder i mere end 120 lande, så du kan være sikker på, at denne veletablerede softwareudbyder vil tage sig godt af din virksomhedsdrift.
HubSpot’s worldwide customer base includes companies like DocPlanner, SoundCloud, and GoFundMe.
Some of HubSpot’s standard features are available for free. However, you can subscribe to HubSpot Service Hub’s paid software for €41, €414, or €1104 a month. However, these prices are flexible due to set-up and onboarding fees.
If you’d like to try it out, you can sign up for a 14-day free trial.
Best call center software for businesses ready to transfer from on-premise solutions to the cloud.
Five9 Intelligent Cloud Contact Center uses the power of practical artificial intelligence (AI) to boost customer satisfaction rates for more than 2000 clients.
Among Five9’s customers, you can find businesses including Zevas, Rochester Institute of Technology, and Bakkt.
Five9 offers four pricing plans consisting of $149, $169, $199, and $229 billed monthly.
Best call center software for smaller and mid-sized businesses committed to delivering the best customer service.
Zendesk provides call center software that is fully integrated with their helpdesk platform. With its large client base, you can rest assured that Zendesk will take care of your call center needs.
Modsy, BoxyCharm og Vimeo er nogle af de kunder, der bruger Zendesks software.
Zendesk tilbyder tre prismuligheder: $19, $49 og $99 pr. måned pr. bruger, der faktureres årligt.
Hvis du gerne vil teste det, kan du tilmelde dig deres 30-dages gratis prøveperiode.
Bedste callcentersoftware til virksomheder, der beskæftiger mindst 5 agenter, der ønsker at forbedre kundeforholdet.
Talkdesks cloud-baserede callcentersoftware tilbyder 25+ integrationer med forskellige forretningsværktøjer for at hjælpe med at øge dit salg og yde fremragende kundesupport.
Across all industries, clients like ClickPay, Canon, and Accenture rely on Talkdesk’s software.
Besides their custom pricing plan, Talkdesk has three options to choose from including $75, $95, and $125 per user per month.
If you’d like to have a look at their software before purchasing it, you can sign up for a free trial.
Best call center software for large enterprises that put customer experience and team collaboration at the forefront.
Vonage offers 40+ business features that will make your calls and video conferences easy to manage.
Many businesses like Key Travel, Cambly, and Apptivo use Vonage’s products and services.
Vonage offers pricing plans for their customers, starting at $19.99, $29.99, and $39.99 per line per month plus taxes and fees.
You can also try it out for free when you sign up for Vonage’s 14-day free trial.
Best call center software for companies across all industries aiming to provide an amazing customer experience.
Freshdesk is an established platform in the field of customer support with over 50 000 customers worldwide.
Nogle af Freshdesks kunder omfatter Netflix, Evernote og Optimum Financial Solutions.
For at bruge Freshdesks kernefunktioner skal du tilmelde dig deres gratis plan. Hvis du gerne vil opleve en hel række af softwarens muligheder, kan du vælge €15, €39 eller €49 agent/måned-planer.
Du kan også prøve Freshdesk i en 21-dage gratis prøveperiode.
Bedste callcentersoftware til virksomheder, der stræber efter at styrke forbindelsen til deres kunder.
Avaya er en cloud-baseret softwareløsning, der vil gøre dine virtuelle konferencer virkelig behagelige.
You may recognize some of Avaya’s customers, including Datamark, Fiber Industries, and Treated.com.
If you’re considering subscribing to Avaya’s services, contact their sales representatives and get a pricing plan made for you.
Best call center software for businesses of all sizes aiming to boost growth.
CallHippo helps over 5000 companies worldwide provide the best customer service to their customers.
Among businesses that use CallHippo, you can find Brioso Technologies, Aspire, and Altvalora.
CallHippo offers four pricing plans you can choose from including €15, €22, €36, and €45 per user per month. You can also purchase further add-ons.
Best call center software for a wide range of companies who want to cut their telco costs while keeping high levels of customer satisfaction.
3CX is trusted by more than 600 000 companies across all industries, so you can be sure you will be in good hands.
3CX has many different customers including Toyota, Wilson, and American Express.
You can use some of 3CX’s software features free of charge. However, if you’d like to take advantage of their more advanced features, you can sign up for one of the following plans: €150, €235, or €270 for their hosted option. If you’d like to use the self-managed solution, you can pay €135, or €170.
The first year of using 3CX’s software is considered a free trial period.
Best call center software for businesses of all sizes which are not afraid of innovation.
Dialpad offers a reliable software solution that offers an automated, yet highly personalized experience.
Dialpad has a large customer base including companies like Fenway Health, Uber, and Clear Capital.
You can use Dialpad’s software for €20, or €25 per user per month, or you can request a custom pricing plan to fit your exact needs.
You can try this software solution for free if you sign up for the 14-day free trial.
Best call center software for small companies with remote teams that want to have effective collaboration.
Bitrix24 is an ideal solution for companies that want to increase their sales whether they are at the office or on the other end of the world. Bitrix24 provides both cloud-based and on-premise solutions so it can fit your business perfectly.
Companies that use Bitrix24’s software include PC Pulse, Cargo, and Compara.
You can experience some of the basic features completely free of charge with Bitrix24’s free plan. However, if you want to take advantage of their additional features, including call center software, you can subscribe to a $39, $79, or $159 per month plan. If you prefer an on-premise system, you can purchase a one-time license costing either $2990 or $24990 for enterprises.
Before committing to any of these paid plans, you can try Bitrix24 using their 30-day free trial.
Best call center software for all the companies that conduct sales and support through phone.
More than 9000 customers trust Aircall’s cloud-based call center software with their contact center operations.
Among businesses that use Aircall’s software, you can find Avocado, Jobilla, and Birdies.
Aircall’s basic plan starts at €30 per month billed annually. If you’d like to get access to more features, you will pay €50 per month also billed annually. Furthermore, you can contact Aircall and get a custom pricing plan that will fit your needs perfectly.
Before you decide to subscribe to a paid plan, you can try Aircall for free with their 7-day free trial.
Best call center software for companies of all sizes that need a reliable call center software solution.
Twilio is a customer engagement platform that allows you to provide truly personalized support to your clients.
Some of the well-known companies that use Twilio include DoorDash, Allergan, and Lyft.
Twilio’s pricing to initiate calls starts at 2 cents per minute. To receive calls, the price starts at $1 monthly per phone number and 1 cent per minute.
You can try Twilio for free when you sign up for their 45-day free trial.
Best call center software for businesses of all sizes that strive to provide an amazing experience to their customers.
Dixa allows its customers to provide a truly multi-channel experience to their customers in small or large contact centers.
Some of Dixa’s happy customers include Organic Basics, Rapha, and Too Good To Go.
You can contact Dixa’s sales team to book a demo call and get a customized pricing plan.
However, if you want to try it out, you can sign up for their free trial.
Best call center software for larger businesses that look for a reliable enterprise software solution.
Nextiva offers a reliable and secure call center software system that over 80 000 companies around the world rely on.
You may recognize some of Nextiva’s customers including Taco Bell, Pac-12, and Buffalo Bills.
You can subscribe to one of the three pricing plans Nextiva offers, including $18.95, $22.95, or $32.95 per user per month. All of these options can be billed monthly or annually.
You can try out some of Nextiva’s features by signing up for the 7-day free trial.
Best call center software for companies of all sizes looking to improve relationships with their clients.
Nice CXone empowers its clients to harness the powers of AI and automation to deliver the best customer experience possible.
Nice CXone is trusted by many customers including Columbia Sportswear, Radisson Hotels, and Teleflora.
You can take advantage of Nice CXone’s features starting at $100 per month per feature.
If you’d like to try it out before making a purchase, you can sign up for their 60-day free trial.
Best call center software for mid-sized and large companies that want to bring the best support to their clients.
If you employ at least 50 contact center agents, UJET is an excellent call center software for you.
Among businesses that use UJET’s software, you can find Wag!, Instacart, and Zettle.
UJET’s software is available for purchase for $65, $69, $99, or $120 a month.
If you’d like to try UJET without committing to a paid subscription, you can register for a free trial.
Best call center software for small to mid-sized businesses across all industries.
Ringover is a simple to implement and use software with 40+ business tools that allow you to have all the customer information at hand.
Ringover has over 10 000 clients including Sherpany, Klaxoon, and Clausematch.
You can subscribe to Ringover for €19 or €39 per user per month. If you’d like to get a custom pricing plan, you can contact Ringover’s sales team.
Furthermore, you can try this software solution for free if you sign up for a 7-day free trial.
Best call center software for every business that doesn’t appreciate vendor lock-in.
VICIdial is an open-source contact center software that is used by more than 140 000 customers worldwide.
VICIdial is used by clients like Directo, Homebase, and PROS.
You can use VICIdial’s call center software completely free of charge.
Best call center software for businesses of all sizes in eCommerce and online retail.
Channels is a cloud-based data-powered business phone system that allows you to easily connect with your clients.
Channels is trusted by many customers including Kodakit, InstaForex, and DocPlanner.
Channels allows you to use their essential features, including call center software, free of charge. If you want to take advantage of their advanced options, you can subscribe for $24, or $62 a month.
Before deciding to purchase a paid package, you can sign up for a free trial.
Best call center software for larger-scale businesses across all industries located anywhere in the world.
Avoxi has over 20 years of experience in international communications. With its coverage of more than 170 countries, you can be sure that your customers will be able to reach you each time.
You may recognize some of Avoxi’s clients like Moncler, Marriott International, and Black & Decker.
You can start using some of Avoxi’s features for free. However, if you want to take advantage of their further features, you can choose from the following options: $19.99 per user or $39.99 per user.
Moreover, you can get acquainted with Avoxi’s features during the 7-day trial period.
There are many call center software options to choose from. Let’s have a quick look at the top 5.
Call Center software | LiveAgent
Try the top call center software for free! No credit card required.
|
Genesys | Talk desk | Five9 | UJET |
---|---|---|---|---|---|
Capterra rating
Overall software ratings from verified users on Capterra.
|
4.7
(approx. 1k reviews)
|
4.4
(approx. 100+ reviews)
|
4.5
(approx. 600 reviews)
|
4.2
(approx. 400 reviews)
|
4.5
(approx. 100+ reviews)
|
Web-based |
|
|
|
|
|
Free version |
LiveAgent offers free version.
|
Genesys doesn't offer free version.
|
Talk desk doesn't offer free version.
|
Five9 doesn't offer free version.
|
UJET doesn't offer free version.
|
Free trial |
LiveAgent offers free trial.
|
Genesys offers free trial.
|
Talk desk offers free trial.
|
Five9 doesn't offer free trial.
|
UJET offers free trial.
|
Starting price |
$49/agent/month
LiveAgent call center software prices start at $49/agent/month.
|
$75/agent/month
Genesys call center software prices start at $75/agent/month.
|
€75/agent/month
Talk desk's call center software prices start at €75/agent/month.
|
$149/agent/month
Five9 call center software prices start at $149/agent/month.
|
$65/agent/month
UJET call center software prices start at $65/agent/month.
|
A demo call is your time and place to ask questions and get first-hand information from the vendor. Although, sometimes it might be a bit overwhelming and you might forget the questions you planned on asking.
Don’t worry, we’ve got you covered.
The exact steps and actions depend on the provider of your call center automation software solution, the level of customization they allow, how many integrations you need to set up, and many more.
It could take a person with no prior IT experience half an hour, or it can take an experienced tech-savvy personnel a whole afternoon to configure everything correctly.
The most important, and frankly the only thing you really need to set up LiveAgent call center software is a VoIP number that supports SIP trunking. Although for some it is considered a piece of cake, if you need advice or assistance, our amazing team will help you set everything up.
But if you’d like to delve deep into the process of setting up your call center, – including call center software – you can use our Call center setup checklist to help you stay organized and make sure that you don’t forget anything important.
Although it is difficult to determine the best call center software for each business, the most reliable one is LiveAgent call center software. With its robust set of features, you can be sure that you will not miss anything your business might need either now, or in the future.
LiveAgent’s call center software leaves little to be desired. With each customer interaction, be it a call, a live chat message, or a social media mention converted to a ticket, you don’t need to ever worry that you’ll miss anything. This way, your customers will feel heard and appreciated every time they reach out to you.
If you’re searching for call center software full of amazing features that will take your customer support to the next level, look no further. LiveAgent’s call center software is the right solution for you.
In the category of cost-saving, LiveAgent is a clear winner. Not only does this call center software allow you to make inbound and outbound calls, use automation, harness the power of extensive reports, and increase your conversions, but it is also accessible to all the businesses who want to delight their customers while keeping costs low.
On review sites like Capterra, G2, and TrustRadius, LiveAgent boasts high ratings and great reviews. So if you are the one to listen to the voices of LiveAgent’s clients, you might be on the right path to finding the best call center software for you.
LiveAgent is, no doubt, the way to go if you’re looking for reliable software that is also easy to implement. You can configure, customize, and integrate it in no time without the need to know how to code.
Callcentersoftware er en løsning, der hjælper virksomheder med at administrere indgående telefonopkald fra deres kunder. Den kan have en lang række funktioner som f.eks. centraliserede telefonopkald fra fastnet eller websteder, intelligent routing, automatisk opkald eller endda opkaldsoptagelse. Callcentersoftware bør også hjælpe callcenteragenter med at få adgang til vigtige oplysninger om deres kunder, såsom ordrehistorik, kontaktoplysninger og tidligere billetter.
Callcentersoftware fungerer ved at centralisere og dirigere opkald fra fastnettelefoner eller websteder til din software. Hvis en kunde ringer, scanner softwaren dens database for kunder for at se, om den har nogen forudgående information om den, der ringer. Disse oplysninger tilgås derefter af en agent og gennemgås, før de besvarer opkaldet. I mellemtiden er opkaldet i kø. Når det besvares, bliver opkaldene optaget til trænings- og kvalitetsformål.
IVR er en interaktiv talekommunikationsteknologi. IVR gør det muligt for computere at interagere med mennesker ved at bruge talekommandoer eller toner fra et tastatur. IVR bruges i et callcentermiljø til at dirigere opkald til relevante agenter eller afdelinger. IVR kan også bruges til at hente kontooplysninger eller give feedback. Derfor er det en fantastisk løsning for virksomheder.
Hovedfunktionen af et callcenter er at gøre det muligt for kunder at ringe til virksomheder med spørgsmål, de måtte have vedrørende produkter, politikker, returneringer, funktionalitet, fejlfinding eller feedback.
Prisen afhænger af kvaliteten af den software, du vælger. LiveAgent er en alt-i-én helpdesk-løsning, der også omfatter et callcenter. Prisen beregnes ud fra, hvor mange agenter din virksomhed har brug for om måneden. Vores altomfattende abonnement indeholder et callcenter i fuld stack, hvilket koster $39 om måneden pr. agent.
Fordelene ved callcentersoftware omfatter forbedret agenteffektivitet, kundeengagement, kundeoplevelse og øget salg.
The price depends on the quality of the software you choose. LiveAgent is an all-in-one help desk solution that also includes a call center. The price is derived based on how many agents your company needs per month. Our All-inclusive subscription contains a full-stack call center, which is $49 a month per agent.
Call center software benefits include improved agent efficiency, customer engagement, customer experience, and increased sales.
The only thing you need is a VoIP number that supports SIP trunking. That is all you need to set up a simple call center, including call center software for your business.
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team