Forbedre tilfredsheden med tilbagekaldssoftware
Giv dine kunder mulighed for at anmode om et automatisk tilbagekald, hvis linjen er optaget, hvis der ikke er nogen ledige agenter for at besvare deres opkald, eller hvis de blot ønsker at blive ringet tilbage på et senere tidspunkt.
Vores køtilbagekaldssystem gemmer kundens plads i kø, og når de står forrest i køen, kalder systemet dem automatisk tilbage.
Forbedre din kundes oplevelse med vores callcenter-tilbagekaldssoftware i dag.
LiveAgent callcentersoftware tilbyder en tilbagekaldsfunktion som en en del af dets IVR (interactive voice response)-kapacitet. I stedet for at vente på hold kan dine kunder nu anmode om et tilbagekald ved at trykke på en enkelt knap.
Der er ingen grund til at vente i venteposition eller bekymre sig om at miste deres plads i køen. LiveAgent ringer automatisk til kunden, når de står forrest i køen.
Med LiveAgents callcenter-køtilbagekald behøver dine agenter ikke at overvåge anmodede tilbagekald manuelt. Den indbyggede ACD (automatic call distribution) funktionalitet arbejder i sync med vores kraftfulde IVR-system for automatisk at beholde nummeret på den, der ringer og placere den i køen ud over automatisk at ringe dem op igen og tildele opkaldet til en passende agent.
Giv dine kunder mulighed for at modtage et tilbagekald fra dit kontaktcenterteam i stedet for at skulle vente i venteposition. Ved at tage hensyn til deres tid, vil du reducere antallet af afbrudte opkald og se en samlet stigning i kundetilfredsheden.
Kunder forventer en problemfri oplevelse, hver gang de kontakter kundesupport. Ved at give dem en automatisk tilbagekaldsmulighed, kan du give dem en problemfri serviceoplevelse. Reducer kundeindsatsen i dag, mens du forbedrer kundetilfredsheden og loyaliteten over for dit brand.
For at begynde at bruge den automatiske tilbagekaldstjeneste skal du blot oprette et IVR-script, der inkluderer tilbagekaldsmuligheden.
Log ind på din LiveAgent-konto, og klik på Konfiguration, derefter Ring og derefter Numre. Klik på “Rediger eksisterende numre”, og vælg IVR.
Klik på “Add Record” og upload dine forudindspillede IVR-beskeder eller optag dine egne.
Opret dit IVR-script. Følg de trin, der er beskrevet i vores automatiske tilbagekalds-vidensbase opsætningsvejledning.
Start et opkald for at teste, om tilbagekaldsfunktionen virker. Følg IVR-prompterne, og tryk på det anmodede nummer for tilbagekald.
Callback call center-software er en omkostning -effektiv løsning til virksomheder i alle størrelser. Med automatisk tilbagekald vil der være behov for færre kontaktcenteragenter til at besvare opkald, da opkaldsvolumen ikke vil være så høj.
Gå ikke glip af potentielle salgsmuligheder, simpelthen fordi dine kunder ikke kan komme i kontakt med dig. Med automatiske tilbagekald vil dine kunder være mindre tilbøjelige til at blive frustrerede og opgive deres telefonopkald. Ved at give dem chancen for at anmode om et automatisk tilbagekald, kan du generere mere salg og forbedre kundetilfredsheden på samme tid.
Få mere indsigt om den service, du leverer. Vores robuste rapporteringsfunktioner viser statistik om dit virtuelle callcenter, herunder ubesvarede og besvarede opkald, opkaldsvarigheder, tildelte agenter, og mere.
Med LiveAgent kontaktcentersoftware er der uendelige rapporteringsmuligheder. Segmentér data efter dag, uge, måned eller tilpasset datointerval, og lav en graf eller et diagram, der passer bedst til dine behov. Jo mere vidende du er om den service, du leverer, jo mere kan du forbedre og øge kundetilfredsheden og -loyaliteten.
LiveAgents automatiske tilbagekaldsfunktion holder din kundes plads i kø. De kan lægge på med den viden, at deres nummer bevares, deres plads i køen er sikker, og deres tilbagekald er nært forestående.
Vores kontaktcentersoftware tilbyder et unified omnichannel agent desktop. Med LiveAgent kan dine kontaktcenteragenter få adgang til alle forespørgsler fra forskellige kanaler (sociale medier, livechat, e-mail, telefon) i én grænseflade.
Konfigurer automatiserings-regler for at forbedre din agents produktivitet og arbejdsgang. Automatiseringsregler kan bruges til automatisk at udsende opfølgnings-e-mails, tilføje (tilbagekald)-tags til billetter og mere.
LiveAgent call center callback software er udstyret med ACD funktionalitet for at sikre problemfri opkald overførsler og overlegne kundeoplevelser. Vores ACD-funktion dirigerer automatisk opkaldere til den mest passende agent/afdeling baseret på tilgængelighed, prioritet eller tilfældig tildeling.
Vores webbaserede callcenter er udstyret med et kraftfuldt IVR-system der er klar til at udføre komplekse IVR-træer. IVR-systemet er nemt nok at bruge for begyndere, men robust nok til at tilfredsstille professionelle callcenterbehov.
LiveAgents automatiske tilbagekaldssystem påtager sig alle de tunge løft og sikrer, at agenter kan fortsætte med at besvare opkald uden nogen afbrydelse. Når en kunde anmoder om et tilbagekald, og de kommer forrest i opkaldskøen, ringer systemet automatisk til deres nummer og forbinder dem med en passende kontaktcenteragent.
LiveAgent callcentersoftware optager automatisk hvert indgående og udgående opkald. Systemet kan gemme et ubegrænset antal opkaldsoptagelser, som kan bruges til kvalitetssikring, træning, smidige billetoverdragelser eller juridiske formål.</ span>
LiveAgents hybridbilletvisning sikrer at kontaktcenteragenter kan følge en kundes problemløsningsrejse på tværs af flere kanaler, mens de bliver i den samme billettråd. Hybride billetstrømme hjælper agenter med at give indsigtsfulde og personlige svar, der hjælper med at forbedre kundetilfredshed og loyalitet.
Ud over en fuld stack callcentersoftware er LiveAgent en one-stop-shop for alt inden for kundeservice.
Tilslut alle dine sociale medier konti med vores kontaktcentersoftware for at forbedre agentproduktiviteten og holde din kundes data sikre. LiveAgent helpdesk-software integreres med Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger og Viber.
LiveAgent helpdesk-software kan prale af den hurtigste live chat</a > widget på markedet. Nyd avancerede funktioner såsom proaktive chatinvitationer, offlineformularer, pre-chatformularer samt en ægte- tidsindtastningsvisning, der lader dig se, hvad kunden skriver i chatboksen, før de trykker på send. LiveAgents kontaktcenter-livechatfunktioner hjælper dig med at forbedre kundeengagementet, øge salget og øge kundetilfredsheden på samme tid.
Strømline alle kundeforespørgsler til en centraliseret omnichannel agent desktop med vores billetsoftware. Tildel billetter til forskellige afdelinger og agenter, og organiser hver forespørgsel i henhold til tags, prioritet eller modtaget dato. Se hver kundes problemløsningsrejse fra start til slut på tværs af forskellige supportkanaler og i et kontekstrigt format med vores hybrid billetstream.
Opret og stilisere din helt egen vidensbase ved at bruge vores WYSIWYG (What You See Is What You Get) -editor. Forbedre kundetilfredsheden ved at give dine kunder selvhjælpsværktøjer såsom how-to-artikler, ofte stillede spørgsmål eller fællesskabs forummer.
LiveAgent webbaseret callcentersoftware tilbyder meget mere end blot tilbagekald i kø.
LiveAgent helpdesk-software er pakket med over 200 nyttige funktioner, der hjælper dig med at strømline din agents arbejdsgang og fjerne gættearbejdet fra kundeservice. Forbedre din agents præstation med LiveAgent i dag.
Vores kontaktcentersoftware er designet til at fungere godt sammen med andre applikationer</a >. Integrer dine favoritter med vores callcentersoftware for at opnå maksimal agenteffektivitet samt et holistisk overblik over hver kundes profil komplet med tidligere køb og interaktioner med din virksomhed.
Vores hovedmål er din succes. LiveAgent kundesupport er tilgængelig 24/7, 365 dage om året på flere kommunikationskanaler, herunder Twitter, Facebook, Instagram, e-mail, live chat, vores kundeportal eller telefonen. Giv os et råb, når som helst du har brug for os, vi hjælper gerne. Vi tilbyder også support på flere sprog, hvis du har brug for det.
LiveAgent callback-software blev bygget med fleksibilitet, skalerbarhed og teamsamarbejde i tankerne. Fordi hver virksomhed (uanset dens størrelse eller den branche, den er i) har forskellige behov, kan vores kontaktcenter tilpasses fuldt ud.
Vores software kan skaleres til operationer af enhver størrelse og ethvert formål, uanset om dit kontaktcenter er specialiseret i indgående kundeservice, udgående salg eller begge dele. Vores professionelle konsulenter eller tekniske medarbejdere kan hjælpe dig med at skabe den mest effektive softwareløsning, der passer til dine behov.
Uanset om du er inden for sundhedspleje, gæstfrihed, SaaS, bilindustrien, e-handel eller uddannelsesindustrien, kan LiveAgent skræddersyes passer til dine behov.
LiveAgent kontaktcentersoftware er GDPR-kompatibel, Google OAuth Verified, HTTPS-krypteret og gemmer kundedata i Tier-III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible faciliteter.
LiveAgent call center-software er fuldstændig cloud-baseret. Få let adgang til dit kontaktcenters kraftfulde automatiske tilbagekaldsfunktioner hver eneste dag.
Vores omnichannel call center-software har vundet over 20 priser alene i 2020 på grund af dets omnichannel-kapaciteter, kraftfulde indbyggede CRM, og avancerede CRM-integrationer. Opdag, hvordan LiveAgent skaber problemfri overgange fra én kanal til en anden i dag.
LiveAgent callcentersoftware tilbydes til en freemium pris model. Vi tilbyder gratis callcentersoftware samt en avanceret betalingsversion, der inkluderer automatisk tilbagekald. Vores betalte callcenter-softwareplan tilbydes til en overkommelig pris. Betal mindre og få mere værdi med LiveAgent i dag.
Giv dine kunder mulighed for at kontakte dig gennem de supportkanaler, de foretrækker. Uanset om det er via livechat, e-mail, stemme, video, sociale medier eller webchat, er LiveAgent klar til at levere den problemfri omnichannel kundeoplevelse, som dine kunder forventer.
Lever meget personlig, vidende og kontekstrig service med vores tilbagekaldssystem og nyd forbedrede langvarige kunderelationer, højere kundetilfredshed, forbedret kundeloyalitet og flere salgsmuligheder.
Tag på vores prisvindende omnichannel callcenter-callback-software tur. Test vores kraftfulde IVR- og CRM-integrationer for at se, hvordan du kan levere en problemfri kundeoplevelse på tværs af alle servicekanaler. Anmod om en demo, eller opret en gratis 30-dages prøveperiode for at se alt det, LiveAgent call center-software har at byde på.
Professionel software til optagelse af opkald
Oplev krystalklar opkaldsoptagelse med LiveAgent, din one-stop-shop for kundeservice i 2024. Få ubegrænsede optagelser, 24/7 support, og en 30-dages gratis prøveperiode uden kreditkort. Perfekt til kvalitetssikring, agenttræning og retsbeskyttelse. Start din gratis prøve nu!
Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.
Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.
Den bedste gratis callcenter-software
Prøv LiveAgents gratis callcenter-software med ubegrænsede opkaldsoptagelser, tilbagekald, og IVR. Ingen installationsgebyrer, ingen kreditkort nødvendig, og 24/7 kundeservice. Øg produktiviteten og kundetilfredsheden ved at håndtere alle kundeanmodninger ét sted. Start din gratis prøveperiode i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team