Skift til LiveAgent – en dedikeret helpdesk-software og få adgang til et billetsystem, der kan håndtere kundeanmodninger fra alle vigtige kommunikationskanaler. Giv support via billeteringssystem der kan klare e -mail, live chat, callcenter kundeportal, eller sociale medier. Giv en bedre kundeservice med en løsning, der lader dig gøre mere. Fortsæt med at læse for at finde ud af mere om vores kundesupportsoftware, eller start din gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
ConnectWise
|
---|---|---|
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
ConnectWise tilbyder billettering.
|
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Livechat.
|
ConnectWise tilbyd Livechat.
|
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
|
LiveAgent tilbyder callcenter.
|
ConnectWise tilbyder callcenter.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
|
ConnectWise tilbyder selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
ConnectWise tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
ConnectWise tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
ConnectWise tilbyder vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
ConnectWise tilbyder kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
|
ConnectWise tilbyder automatisering og regler.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
|
ConnectWise tilbyder API-funktioner.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
SpiceWorks tilbyder ikke IVR -funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
ConnectWise tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset historie.
|
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
|
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
|
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
ConnectWise tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
|
LiveAgents billeteringssystem er designet til at levere den bedste kundesupport. Det forener al kommunikation til ét bekvemt sted, hvor du kan håndtere kundehenvendelser fra flere kommunikationskanaler. Vores billetsystem bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at skabe en problemfri arbejdsgang og håndtere alt i tide.
Live chat er et fantastisk værktøj til at levere pålidelig og hurtig kundesupport. Alt du skal gøre er at placere en live chat -widget på dit websted. Det er let at konfigurere, og du behøver ikke at være ekspert for at håndtere det. LiveAgents live chat-widget er den hurtigste med chathastigheder på 2,5 sekunder. Det understøttes også af funktioner som f.eks. tastaturvisning i realtid eller proaktive chatinvitationer for at øge kundernes engagement. Se på hele listen over chatfunktioner eller prøv det selv.
E-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber, Facebook, Twitter og Instagram – få adgang til hver kommunikationskanal, du har brug for for at levere den bedste kundesupport fra en enkelt platform. Alle bakkes op af funktioner, der hjælper dig med at håndtere kundehenvendelser. Desuden kan du vælge mellem over 140 integrationer med andre apps, du bruger dagligt til at oprette ensartede arbejdsgange.
Banebrydende software
LiveAgent blev etableret i 2006 og var den første løsning på markedet, der kunne tilbyde live chat og help desk-funktioner. Fra og med 2021 er LiveAgent den bedst bedømte og mest anmeldte help desk-løsning på markedet, der betjener over 150 millioner brugere og 40.000 virksomheder verden over.
Skab mindeværdige kundeoplevelser, der øger omsætningen.
Glæd dine kunder med lynhurtige svar.
Lav mere salg ved at holde dine kunder loyale over for dit brand.
Vi leverer den bedste kundesupport, vi kan, så du kan gøre det samme for dine kunder. Vores helpdesk-agenter er tilgængelige døgnet rundt for at sikre, at du kan nå os, når du har brug for det. Du kan kontakte os via e-mail, live chat, telefon eller se artikler på vores kundeportal. Prøv LiveAgent i dag, og bliv en glad kunde.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for at yde ekstraordinær support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Nysgerrig efter priser? Tag et kig på vores overkommelige prisplaner, og find ud af mere om, hvilken plan der passer bedst til din virksomhed. Begynd at bruge LiveAgent i dag med vores gratis 14-dages prøveperiode, og se hvorfor, hvad der gør det til et godt ConnectWise-alternativ.
Leder du efter et alternativ til 3CX?
Opdag LiveAgent som det ultimative 3CX-alternativ med 24/7 kundeservice, ingen installationsgebyrer, og en gratis 14-dages prøveperiode uden kreditkort. Forbedr din virksomhedskommunikation med e-mail-billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer. Skift i dag og oplev et samlet kommunikationscenter for din virksomhed!
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et alternativ til Helpshift?
Discover why LiveAgent is the ideal Helpshift alternative for businesses of all sizes. Enhance customer engagement, satisfaction, and support efficiency with our powerful omnichannel helpdesk software. Enjoy a 14-day free trial with no credit card required and experience the fastest live chat on the market. Start delivering exceptional customer service today!
Leder du efter et Extend alternativ?
Leder du efter noget for at udvide din helpdesk-kapacitet? Se LiveAgents nøglefunktioner og fordele nu, eller tilmeld dig en gratis prøveperiode.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team