Skab problemfri serviceoplevelse med kontaktcenter software
Dagens digitalkyndige forbrugere bruger flere platforme til at nå ud til virksomheder og forventer en samlet oplevelse på tværs af dem alle. Derfor har de fleste kundevendte virksomheder allerede vedtaget kontaktcenterløsninger for at imødekomme deres kunders efterspørgsel efter en problemfri omni-kanals-oplevelse.
Uanset hvilke kanaler dine kunder bruger – med LiveAgents kontaktcenter -software kan du nemt, bekvemt og effektivt styre alle dine kundeinteraktioner fra ét sted.
Hvad er et kontaktcenter software?
Kontaktcenter software er et værktøj, der gør det muligt for virksomheder at strømline kundekommunikation på tværs af alle potentielle kontaktpunkter og kanaler. Disse kan omfatte stemme, VoIP, e -mail, live chat, tekst og sociale medieplatforme.
Med et stigende antal virksomheder, der implementerer kontaktcenterløsninger, forventes den globale kontaktcentersystemmarkedsstørrelse at nå 47,76 mia. USD inden 2025.
Hvorfor har du brug for en cloud-kontaktcenter software
Cloud-baseret kontaktcenter-software fjerner behovet for at stole på traditionelle lokale løsninger. Det betyder, at det at kunne oprette og køre et kraftfuldt kontaktcenter -system med robuste funktioner ikke længere kræver dyr hardware, infrastruktur og professionelle IT-teams for at styre det.
Cloudbaserede løsninger er velegnede til både små virksomheder og store organisationer, da de giver stor skalerbarhed, fleksibilitet, forbedret sikkerhed og er meget omkostningseffektive.
Hvad du kan forvente ved at bruge kontaktcenter softwareløsninger
Bedre serviceledelse
Rapporterings- og analysemuligheder for kontaktcenter systemværktøjer gør det let for ledere at overvåge og administrere alle aspekter af deres servicedrift, spore kritiske servicemetrikker og få indsigt i, hvordan agenter klarer sig.
Forbedret datasikkerhed
Kontaktcenter -softwareløsninger giver avancerede sikkerhedsfunktioner, herunder datakryptering og sikkerhedskopiering af data for at beskytte følsomme kundeoplysninger.
Forbedret produktivitet
Kontaktcenter systemplatforme er fyldt med et rigt sæt funktioner, der gør det muligt for agenter at holde styr på kundeoplysninger og give dem mulighed for at løse problemer hurtigt og professionelt og samtidig opretholde et højt produktivitetsniveau.
Yderligere fordele ved kontaktcenter software
Reduceret support omkostninger
Effektivisering, automatisering og optimering af dine supportprocesser betyder kortere svartider, hurtigere opløsninger og færre gentagne opkald – alt sammen bidrager til øget supporteffektivitet og lavere driftsomkostninger.
Øgede salgsmuligheder
Med øjeblikkelig adgang til omfattende kundedata, lige fra personlige oplysninger til hver kundes indkøbs- og servicehistorik, kan agenter krydssælge og op-sælge relevante produkter eller tjenester, når det er relevant.
Alt-i-et multikanal kontaktcenter software fra LiveAgent
LiveAgents kontaktcenter-system er en multikanals, funktionsrig løsning, der gør din support mere effektiv og dine kunder gladere.
Fuldt funktionel billettering
LiveAgents kontaktcenter software tilbyder et komplet udvalg af billetfunktioner, herunder smart billetdistribution, automatisering af arbejdsgange, let ansvarlig styring, dåse svar og skabeloner, SLA -administration, opdeling og sammenlægning af billetter, teamsamarbejdsværktøjer, rapportering og meget mere til hurtig og effektiv billetopløsning.
Live chat support
Live chat er en af kernefunktionerne i LiveAgents kontaktcenter -platform, der giver dig mulighed for at yde den øjeblikkelige support, som nutidens forbrugere forventer af mærker.
LiveAgents live chat er spækket med snesevis af både almindelige og unikke live chat-funktioner, herunder flere muligheder for routing af chat, proaktive chatinvitationer, online besøgsovervågning, skrivevisning i realtid og mere.
Stemme- og videoopkald
Et skybaseret callcenter er en integreret del af LiveAgents komplekse kontaktcenter-løsning. Det giver dig mulighed for at modtage opkald fra fastnettelefoner eller fra din hjemmeside, designe selv de mest komplicerede og personlige IVR -træer, definere regler for automatisering af opkaldsrouting og opkaldsoverførsler, foretage ubegrænsede opkaldsoptagelser og meget mere.
Integration af sociale medier
65% af mennesker i alderen 18-34 år mener, at sociale medier er en effektiv kanal for kundeservice. LiveAgent integreres med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram for at hjælpe dig med at overvåge og besvare alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og mærkeomtaler fra et enkelt instrumentbræt. Med LiveAgent er det ikke nødvendigt at skifte mellem forskellige sociale konti eller at overvåge flere enheder.
Komplet selvbetjeningsportal
70% af forbrugerne foretrækker at bruge en virksomheds hjemmeside til at få svar på deres spørgsmål frem for at bruge telefon eller e -mail til at kontakte virksomheder. Med LiveAgent kan du udvide dine supportmuligheder ved at aktivere en fuldt tilpasselig selvbetjeningsportal med en vidensbase, ofte stillede spørgsmål og kundefora, som giver kunderne mulighed for at løse problemer på egen hånd uden at involvere dine agenter.
Har du brug for et kontaktcenter software?
Med en række forskellige kontaktcenter softwareudbydere på markedet kan det være kompliceret at vælge en. Når du kender den type kontaktcenter-software, du leder efter, kan du overveje at oprette en liste over must-have-funktioner, der er afgørende for dit kundesupportteam. Mens nogle tilbyder grundlæggende kontaktcenter -funktionalitet, har andre avancerede funktioner. Hos LiveAgent har vi bygget en multikanal kontaktcenter løsning med mere end 179+ funktioner tilgængelig i øjeblikket med over 40 integrationer inkluderet.
Hvorfor LiveAgents kontaktcenter løsning er den rigtige for dig
Cloud-baseret teknologi
Nyd hurtig implementering, brugervenlighed, avanceret sikkerhed og andre fordele ved skybaseret teknologi.
Tillid til 30.000 virksomheder
Over 30.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent som deres kundesupportværktøj.
Skalerbar & tilpasses
Softwaren kan let skaleres og tilpasses efter dine specifikke krav.
Vælg en plan, der passer til din virksomhed
Den bedste kontaktcenter -software er en, der passer perfekt til dine forretningsmål, dine kundesupportbehov og dit budget.
LiveAgent tilbyder 4 forskellige planer – inklusive en helt gratis – uden kontrakter eller skjulte gebyrer, med fuldstændig gennemsigtige og rimelige priser, der kun faktureres for reel brug hver måned. Du kan også nedgradere og opgradere din plan og tilføje eller fjerne agenter når som helst.
Den perfekte software til udgående callcenter
Udgående callcenter-software giver dig mulighed for at foretage udgående opkald til salgsmuligheder, kundeemner eller nuværende kunder. Udgående opkald kan foretages af forskellige årsager som f.eks. Proaktivt at støtte kunder, krydssalg eller op-salg til eksisterende kunder, foretage undersøgelser osv.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Customer complaint management system
Customer complaint management system provides an all-in-one help desk solution that streamlines your communication channels. Find out the best system on the market for your business.