Virksomheder skal kommunikere med deres kunder af forskellige årsager. For at holde deres publikum informeret og engageret bruger organisationer en lang række kommunikationskanaler og metoder såsom e -mails, tekstbeskeder, live chat, opkald, sociale medier og mere.
Innovative kommunikationsløsninger er cloud -baserede platforme, der tilbyder tæt integrerede muligheder, som igen giver dig mulighed for at levere stærke, konsekvente, positive kundeoplevelser. At levere disse konsekvente oplevelser er en udfordring for de fleste virksomheder, da kunderne bliver mere teknologiske og mindre tilgivende for ringe interaktioner.
I dag forventer kunderne personlig, hurtig og kyndig service. Lad os tage et kig på nogle vigtige e-handel statistikker og tendenser fra 2019:
41% af forbrugerne skiftede virksomheder over dårlig personalisering.
48% af kunderne bruger mere, når deres oplevelse er personlig.
74% af mennesker hader at blive vist irrelevant indhold.
For at opsummere indebærer effektiv kundestyringskommunikation at levere meget kundespecifik, relevant kommunikation via kanaler, som kunderne foretrækker. For at give sådanne personaliserede, centraliserede og strømlinede oplevelser har teams, der er involveret i kundekommunikation, brug for avancerede værktøjer.
Software til håndtering af kundekommunikation er en kommunikations- og samarbejdsprogram, der gør det muligt for virksomheder at styre en stor mængde udgående og indgående kundekommunikation på tværs af en række kanaler. Det er en væsentlig del af kundeservicesoftware systemer, der sikrer, at den kunderettede kommunikation er relevant, lydhør, konsekvent og baseret på data indsamlet fra tidligere erfaringer.
LiveAgents fuldt udstyrede software til administration af kundekommunikation er designet til at forene mange kontaktkanaler og sikre konsistens på tværs af kanaler. LiveAgents alt-i-en help desk løsning giver virksomheder et enkelt overblik over kundeinteraktioner, opretholder en klar oversigt over alle relevante data og integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer for at sikre meget personlige kundeoplevelser.
Ifølge en nylig Marked Guide for CCM afGartner, CCM -løsninger bruges primært af brancher som forsikring, bank, sundhedspleje og forsyningsselskaber til at generere kommunikation såsom fakturaer, erklæringer, korrespondance eller advarsler/meddelelser.
Kundekommunikationsstyring bruges i vid udstrækning af organisationer til marketing- og faktureringsformål, så som en tommelfingerregel ejes software til styring af kundekommunikation af produktmarkedsføring, salg og supportteam.
Når du vælger en software til styring af kundekommunikation, er det vigtigt at overveje de nøglefunktioner det tilbyder. Den gratis software til kundestyring burde gøre dig i stand til at tilpasse den måde, din virksomhed interagerer med sine kunder på og levere det rigtige budskab gennem den rigtige kanal, på det rigtige tidspunkt.
Når du leder efter den bedste løsning til kundekommunikation, skal du forvente, at den leverer klare, fejlfri og konsekvente kundeoplevelser på tværs af alle kanaler (via telefon, live chat, e -mail og sociale medier.)
Et andet vigtigt krav for moderne forretning er funktionalitet designet med procesoptimering i tankerne. Platforme, der er baseret på cloud- eller hybridløsninger, løser denne udfordring og reducerer høje vedligeholdelsesomkostninger for ældre og hjemmelavede CCM -systemer.
Moderne CCM -software skal understøtte indgående og udgående kommunikation, hvor alle kundeoptegnelser er gemt ét sted. Virksomheder forventer at se og administrere alle kundedata på en enkelt, let tilgængelig og bekvem placering.
LiveAgent giver en fuldt udstyret løsning designet til at styre kundekommunikation. Ved hjælp af LiveAgent vil dit team være godt rustet til at generere, distribuere og spore kommunikation. Højteknologisk kundekommunikationsstyringsplatform giver en meget skræddersyet oplevelse, der integreres problemfrit med eksisterende virksomhedsprogrammer og -systemer. Hvis du leder efter den bedste ccm -software til at forbedre mærkegenkendelse og øge kundens fastholdelse, skal du prøve LiveAgent. Med sin kraftfulde funktionspakke, der er designet til at maksimere callcenterets driftseffektivitet, er LiveAgent den mest anmeldte og bedst bedømte helpdesk -software til SMB i 2020.
Ud over ovenstående funktioner bør en fantastisk software til administration af kundekommunikation også indeholde kraftfulde redigeringsværktøjer og analyse af kundeengagement. Se flere vigtige funktioner, som en kraftfuld CCM -software skal indeholde ved at klikke på knappen herunder.
Flere og flere virksomheder vælger at bruge en dedikeret CCM-løsning med indbygget funktionalitet til at oprette og administrere vigtige indholdselementer i deres kommunikation. De fleste avancerede CCM -løsninger i dag giver en meget kraftfuld forfatter- eller redigeringsoplevelse og gør det muligt for ikke -tekniske forretningsbrugere at opdatere kommunikation uden at gå på kompromis med kvalitet og tid.
Dataanalyse er en væsentlig funktion for software til styring af kundekommunikation, fordi den lader virksomheder samle metrics til vigtige forretningsfunktioner (mest responsive kanaler, billetmængde, opløsning, omkostninger pr. Berøring). Disse oplysninger giver virksomheder intelligent datadrevet indsigt til at understøtte omsætningsvækst og rentabilitet.
Opdag, hvordan kundekontakt software kan revolutionere din kundeservice! LiveAgent samler alle kommunikationskanaler i en enkelt indbakke, hvilket gør det nemt for kundeservicemedarbejdere at håndtere kontakter sikkert og effektivt. Prøv vores gratis prøveversion uden forpligtelser og oplev, hvordan forbedret kundekommunikation kan øge din produktivitet og servicekvalitet. Besøg os nu for at lære mere!
Har du brug for en pålidelig telefonisoftware?
Forbedr din kundeservice med LiveAgent's pålidelige telefonisoftware. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort!
Customer complaint management system
Customer complaint management system provides an all-in-one help desk solution that streamlines your communication channels. Find out the best system on the market for your business.
Den bedste Software til kundeinteraktion
Kom videre med kundeinteraktionssoftware i dag. Hold styr på alle kundeønsker og forøg kundeoplevelsen på alle kanaler.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team