LiveAgent's kundeoplevelsessoftware hjælper virksomheder med at indsamle, organisere og spore kundefeedback. Det inkluderer funktioner som billettering, live chat, call center, sociale medier styring og en kundeportal.
Med al den bekvemmelighed og tilgængelighed, som internettet giver, ser kundeserviceud til at været nedprioriteret. Så ofte ønsker vi som brugere bare at finde et simpelt svar på vores problem eller tale med en faktisk person. Desværre er mange virksomheder ikke sikre på, hvordan de skal gøre dette praktisk, og det giver et investeringsafkast og deres kunder (eller potentielle kunder) lider som følge heraf.
Heldigvis er en voksende industri dukket op for at hjælpe; kundeoplevelsesplatforme. Her vil vi kort diskutere, hvad det betyder, og gennemgå listen over de 20 bedste kundeoplevelsessoftware i 2024.
Før vi kan forstå kundeoplevelsessoftware, skal vi definere CX. Kundeoplevelse (også kendt som CX) er summen af de oplevelser, som dine kunder får, når de interagerer med din virksomhed eller dit brand. Succesfulde virksomheder lægger vægt på vigtigheden af en kundeoplevelse, fordi næsten alle kunder forventer et personligt forhold til de brands, de interagerer med.
Kundeoplevelsessoftware henviser til SaaS-platforme, der hjælper kunder med at finde den samme kundeserviceoplevelse online, som de forventer i butikkerne. Så selvom de måske ikke fysisk går hen til en kollega, kan de stadig finde den hjælp, de har brug for, ved at bruge forskellige værktøjer.
De bedste kundeoplevelsesprogrammer giver besøgende mulighed for at finde hjælp gennem følgende metoder:
Kundeoplevelsesprogrammer giver virksomheder mulighed for at vælge de bedste værktøjer, der passer til deres arbejdsgange og understøtter deres unikke målgruppe. De integrerer også med relativ lethed og inkluderer en vidensbase, der guider nye brugere gennem konfigurationsprocessen.
De eksisterer som cloud-baserede platforme, så der er ingen grund til at købe yderligere hardware. Nogle platforme tilbyder desktop- og mobilklienter, men er tilgængelige via et websted i browseren.
Du bør også have adgang til måleværktøjer. Disse kan være analyser til at spore, hvordan kunder interagerer med dine digitale aktiver eller værktøjer, der hjælper med at måle hver agents præstation. I sidste ende er det det, der bestemmer ROI og måler, hvilke aktiver der klarer sig bedst.
De brands der er succesfulde, er dem, der adskiller sig. Virksomheder kan nemt gøre dette ved at tilbyde nem adgang til en faktisk person i en tid, hvor websteder er stærkt afhængige af vidensbaser, hjælpeartikler og forum.
Det er ret enkelt: Kundetilfredshed og succes opnås, når kunder er glade. Hvis potentielle kunder ikke kan finde hjælp, når de køber eller bruger dit produkt, vil de sandsynligvis ikke købe noget. Men hvis du giver dem den hjælp, de har brug for, og en positiv kundeoplevelse, som ingen andre vil, er der større sandsynlighed for, at de bliver loyale kunder.
Men kundeoplevelsesplatforme stopper ikke der. Som vi sagde tidligere, giver de ofte yderligere indsigt i kundernes adfærd. Du kan f.eks. bestemme, hvilke dele af din marketingindsats der virker, hvilke der forvirrer kunderne, og hvilke områder der ikke leverer de forventede resultater.
Denne indsigt er værdifuld for at finde oyale kunder. Kunder sætter pris på at blive hørt og hælder til digitale interaktioner på nettet. Digital CX er kernen i disse interaktioner med kunder. Det er sådan, vi giver en fremragende kundeoplevelse.
Det er selvfølgelig ikke alle kunder, der tænker ens eller deler de præcise behov. Derfor kan du oprette kundesegmenter for at kontakte kunder baseret på demografi og adfærdsmønstre. Disse segmenter giver virksomheder mulighed for at kontakte individuelle kunder med en mere personlig oplevelse.
Kundeoplevelsessoftware kan også forbedre medarbejdernes engagement. En centraliseret arbejdsgang strømliner medarbejdernes evne til at engagere sig med kunder og samarbejde. Det hjælper dem også med at dele og redigere filer sammen mere effektivt.
Når kundernes forventninger bliver opfyldt og overgået, hjælper det med at forbedre opfattelsen af din branche generelt. Virksomheder, der drives i industrier, som ikke typisk anses for at være teknisk kyndige, kan vise, at de er parate og villige til at gøre bedst muligt brug af digitale platforme.
I en tidsalder med websteder, sociale medier og mobilapps har evnen til at skalere din kundekommunikation til mange digitale kanaler aldrig været vigtigere. Det er trods alt afgørende at møde dine kunder, uanset hvor de er, og ikke nødvendigvis hvor du gerne vil have de er.
Typisk inkluderer kundeoplevelsessoftwarepakker kodestumper indsat i backend af websteder. Når den er installeret, vises en widget, der giver besøgende mulighed for at ringe eller chatte.
Du kan også installere et plugin, hvis dit websted bruger en CMS-platform som WordPress eller Drupal. Ved at gøre dette sikrer du, at din integration vil forløbe så gnidningsløst som muligt. Derudover undgår det behovet for at indsætte koden manuelt eller foretage andre tekniske ændringer.
Plugins kan også hjælpe med at lette support, når du har brug for det. For eksempel, afhængigt af det kundeoplevelsesprogram, du vælger, kan supportmedarbejdere logge ind via plugin og foretage eventuelle nødvendige ændringer på dit websted.
Lignende plugins og udvidelser findes til e-handelsplatforme, herunder Shopify og Bigcommerce (blandt andre), der tilbyder en ny række funktioner, der specifikt understøtter online-forhandlere.
En dedikeret webside kan være nødvendig til vidensbaser, kundeportaler og supportbilletter. Disse websider vil også indeholde scripts, der integreres med den valgte kundeoplevelsesplatform.
Ejerne af websteder kan derefter logge ind på et dashboard, som leveres af softwaren til kundeoplevelsesstyring for at se kundeproblemer og engagementer. De kan se, hvornår forespørgsler blev sendt, og ofte, hvor de kom fra på hjemmesiden. De kan også rette henvendelser til den mest relevante medarbejder.
Derudover kan disse oplysninger bruges til at bestemme, hvilke dele af deres hjemmeside, tilstedeværelse på sociale medier eller andre aspekter af kundeengagement der mangler. For eksempel, hvis kunder bliver ved med at stille de samme spørgsmål om de samme produkter, burde beskrivelserne måske være mere præcise.
Disse cloudplatforme gør administration af kundeoplevelser nemmere end nogensinde før. Og det bedste er, at de kan gøre det hele fra ét sted – eller flere! Oplevelsesplatforme tilgås typisk via hjemmesider og mobilapps. De kan dog også fungere gennem desktop-apps.
Nogle platforme fungerer udover hjemmesiden. For eksempel er integration af sociale mediekanaler en almindelig komponent i kundeoplevelsesprogrammer. Så hvis en ny følger finder et produkt eller et udsalg i et gammelt opslag, kan de sende en besked til dig for at finde ud af, om det stadig er tilgængeligt.
Med alle disse moderne kanaler til at nå kunderne er det vigtigt at overveje de dashboards, der bringer det hele hen til ét sted. I stedet for aktivt at forsøge at holde trit med alle dine sociale kanaler, skal du integrere dem med en kundeoplevelsesplatform og kontrollere alle dine digitale kanaler fra ét sted.
Du kan også modtage påmindelser via din virksomheds- eller personlige e-mailadresse. Bortset fra det er det usandsynligt, at du altid har dit dashboard åbent, men der er en ret god chance for, at du har din e-mail med dig, når du har en telefon ved hånden. Hvis du tilbyder e-mailmarketingtjenester, skal du se, om det ville være en fordel at integrere det i din CES-implementering. Vores platform er kompatibel med førende e-mail marketing platforme, herunder MailChimp.
Hver platform tilbyder en række værktøjer og ressourcer. Naturligvis vil de være forskellige blandt udbydere, men disse er nogle af de mest almindelige.
I begyndelsen kan det godt tage nogen tid at oprette og og træne medarbejdere. Denne proces kan virke frustrerende, men den vil spare tid i det lange løb.
Nogle kundeproblemer tager lidt længere tid at løse. Billetsoftware giver supportmedarbejdere mulighed for at spore problemer, der af mange årsager ikke kan løses med det samme. De fungerer også som påmindelser for at sikre, at ingen supportanmodninger falder gennem sprækkerne.
Billetter kan arkiveres, efter de er lukket til fremtidig reference, og fungerer ofte som populære træningsværktøjer for nye medarbejdere. De kan vise, hvordan man bedst reagerer på bestemte kunder og analysere, hvilke løsninger der ser ud til at fungere bedst.
Live chat-software giver kunderne mulighed for at kommunikere med en supportagent i realtid fra enhver side på dit websted. Typisk vises live chats som en widget, der svæver pænt i hjørnet af en webside.
Hvis alle agenter i øjeblikket er optaget, vil disse “chatbobler” også vise et kønummer, der kan sammenlignes med at vente uden den irriterende musik.
Live chats kan også indeholde deres egne nyttige funktioner. Nogle implementeringer tillader f.eks. agenter at tilpasses så den passer til dit brand. Denne funktion vil dog ikke altid være tilgængelig, eller den kan være inkluderet i visse pakker.
Live chats kan også indeholde deres egne nyttige funktioner. Nogle implementeringer tillader f.eks. agenter at se en forhåndsvisning af kundens svar, mens de skriver, hvilket giver agenten mulighed for at overveje og forudse deres behov, før beskeden sendes.
Alligevel giver livechat ikke altid kunderne et øjeblikkeligt svar, så agenter kan overveje deres muligheder i detaljer, før de fortsætter. Og som et bonus giver kundens svartid ekstra tid til at tænke sig om.
Forestil dig magten ved at have et komplet call center uden hardwareomkostninger. Det er, hvad kundeoplevelsesplatforme med callcenter-programmer tilbyder. De kan integreres med de computere, der allerede er oprettet på dit kontor, og tilbyder en funktionsrig brugergrænseflade.
Ved at kombinere kanaler på ét sted giver callcenter-software virksomheder mulighed for at forbedre kunderelationer og samtidig reducere opgivelse. Derudover integreres den med resten af platformen for at give problemfri kundesupport.
I disse dage bruger kunderne ikke kun sociale medier til at følge deres yndlingsbrands; de bruger det også til at kontakte dem. Desværre kan notifikationer hurtigt hobe sig op, når de kommer fra flere forskellige sociale kanaler på én gang.
Du kan bruge kundeoplevelsessoftware til at omdanne hver notifikation til en billet. Som vi har diskuteret, kan billetter spores og tildeles fra et enkelt sted.
Nogle platforme giver også virksomheder mulighed for at planlægge opslag på sociale medier. Disse integreres med de største platforme og tillader avanceret planlægning på tværs af flere websteder fra ét sted.
Efterhånden som digitale kanaler fortsætter med at strømline informationsstrømmen, har kundernes forventninger ændret sig. Hvis nogle problemer ikke bliver løst med det samme, vil de have opdateringer om fremskridtene. Kundeportaler viser dette i realtid.
De tilbyder også yderligere oplysninger til eksisterende kunder, der har oprettet konti. Typisk kan de oprette nye supportbilletter, søge i en videnbase og se tidligere supportbilletter.
Kundeportaler giver også kunder mulighed for at hjælpe hinanden. For eksempel giver fællesskabsforum besøgende mulighed for at søge efter spørgsmål, andre har stillet, og besvare dem med lignende problemer. Medarbejderne kan også guide samtalerne og besvare spørgsmål undervejs.
Selvom forum kan hjælpe med at reducere omkostningerne til kundeservice, er det vigtigt at overvåge samtaler regelmæssigt. I sidste ende skal spørgsmålene og emnerne understøtte din virksomhed, ikke hindre. Du bør også håndhæve regler, der holder samtaler på et venligt, fokuseret og hjælpsomt plan.
Nogle gange er det bedre at give kunderne mulighed for at finde den information, de har brug for, i deres eget tempo. Vidensbaser kan frigøre personaleressourcer og samtidig give kunderne hurtig adgang til de mest relevante oplysninger.
Som en bonus kan velstrukturerede videnbaseimplementeringer nogle gange hjælpe med at forbedre søgemaskinernes placeringer. Dette giver nye kunder mulighed for at finde dig baseret på dit indhold, selvom de aldrig har hørt om din virksomhed.
Du kan også bruge kundebilletter og interaktioner til at udvide din videnbase. Byg casestudier og giv dem som eksempler på løsning af almindelige (eller knap så almindelige) problemer. Det er selvfølgelig vigtigt at få kundernes tilladelse, før de bruger deres navne.
Der er masser af kundeoplevelsesprogrammer at vælge imellem, men ikke alle er egnede til at opfylde ethvert forretningsbehov. Her vil vi diskutere nøglefunktioner, der skal overvejes, inden vi træffer en beslutning.
Kunder har en tendens til at følge bestemte veje, før de handler med dig. Journey mapping viser den kunderejse, der fik besøgende til enten at gå over til dig eller forlade dig. Det giver også mere indsigt i genbesøg.
Meget taler for at besøgende kommer til din hjemmeside fra forskellige baggrunde og af forskellige årsager. En 360-graders visning hjælper dig med at forstå en kundes opfattelse, mening, mål og motivation baseret på, hvordan de interagerer med dit websted og din virksomhed.
En af de bedste måder at opbygge en tilhængerskare på er, at have en aktiv tilstedeværelse på relevante sociale mediekanaler. Analyser på sociale medier hjælper dig med at forstå, hvordan kunder interagerer med dine opslag, og hvilke indlæg der driver trafik.
De mest værdifulde informationskilder om dine kunder er i virkeligheden dine kunder. Kundeoplevelsessoftware skal gøre det nemt for dine kunder at kontakte dig og give feedback.
Der er mange faktorer, der skal overvejes, når du vælger software til kundeoplevelse. Da der er så mange softwareløsninger til kundeoplevelsesstyring på markedet, er det let at blive overvældet.
De følgende syv faktorer skal tages i betragtning, når du vælger software til administration af kundeoplevelser:
Hvad forventer kundeoplevelsesplatformen af dig? Mange platforme tilbyder en gratis prøveperiode, før de forventer nogen forpligtelse fra dig; nogle vil ikke engang bede om dine kreditkortoplysninger!
Mange platforme vil også give dig mulighed for at annullere når som helst uden straf. Hvis du annullerer inden for en bestemt periode (typisk 30 til 60 dage), er du muligvis også berettiget til en refusion.
Bestem niveauet af engagement for en platform, før du tilmelder dig. Dette inkluderer både platformen og engagementet i din virksomhed. Du skal bruge tid og ressourcer på at træne medarbejderne og integrere platformens værktøjer.
Priserne er ikke altid ligeså enkle, som de ser ud til at være. Selvfølgelig vil de normalt have en liste over priser, men hvis du ser godt efter, kan du muligvis se tekst, der siger noget i retning af “pr. bruger”. Det kan også vise en månedlig afgift, og derefter sige, at den faktureres årligt nedenunder.
Da kundeoplevelser er værdifulde, vil priserne for de bedste platforme ikke altid være lave. Men de burde heller ikke være vanskelige. Bare sørg for, at den viste pris er den pris, du rent faktisk betaler.
Glem ikke at medregne startomkostninger. Nogle platforme opkræver et gebyr for at oprette en konto. Selvom dette ikke nødvendigvis er en dårlig ting, skal du sørge for, at det forbedrer kundeinteraktionen, hvis du har forudgående investeringer
Kundeoplevelsesplatforme eksisterer for at betjene dine kunder, men virksomheden bør også støtte dig. De fleste af disse platforme har trods alt et væld af funktioner, rapporter, integrationer og automatisering.
Support kan komme i mange former. Generelt inkluderes tutorials, der viser, hvordan værktøjer bruges og strategier for at få mest muligt ud af dem.
Du skal selvfølgelig også kunne kontakte en person, når det er nødvendigt. Det er jo i bund og grund meningen med hele branchen. Så den platform, du vælger, bør tilbyde mindst lige så mange måder, du kan kontakte en faktisk person på, som de hjælper dig med at tilbyde dine kunder.
Apropos support, holder din valgte platform dig underrettet? Tingene ændrer sig konstant i den digitale verden, efterhånden som computere bliver mere kraftfulde, og virksomheder lærer nye måder at betjene kunder på. E-mail-nyhedsbreve er en fantastisk måde at holde sig orienteret om en kundeoplevelsessoftwares seneste funktioner og forbedringer.
Efterhånden som opgraderinger implementeres, vil der forekomme serviceafbrydelser. De opstår også af andre årsager, som ofte er uforudsigelige. Prøv at finde ud af, om din kundeoplevelsessoftware tilbyder et værktøj, der overvåger systemstatus.
Hvis der opstår en serviceafbrydelse, skal du finde ud af, om din desktop-klientsoftware stadig vil give en vis begrænset funktionalitet. Hvis ikke, skal du have en backup-plan på plads for at fortsætte kundeinteraktioner, indtil tjenesten er gendannet. Heldigvis er serviceafbrydelser sjældne og tager typisk kort tid at løse.
Kundetilfredshed kan antage mange former online. For eksempel kan en kunde have spørgsmål om et produkt på dit websted, eller de spekulerer måske på, om en rabat, de fandt på sociale medier, stadig er gyldig.
En fantastisk kundeinteraktion møder kunderne, uanset hvor de er. Desværre er det svært at bevare interessen ret længe ad gangen online; hvis kunderne ikke kan nå dig, hvornår og hvordan de vil, og så vil de sandsynligvis gå andre steder hen. Det er derfor, de fleste kundeoplevelsesprogrammer er designet til at blive integreret med live chats, e-mail, telefonlinjer og sociale medier.
De fleste kundeoplevelsessoftware tilbyder en række forskellige pakker til forskellige prisklasser. De har tendens til at være baseret på funktioner, andre på antallet af brugere eller interaktioner, og andre har en blanding af funktioner og brugere.
Du bør vælge software, der hjælper til at udvikle din virksomhed (ellers er det ikke investeringen værd). Så, efterhånden som denne vækst opstår, bør du være i stand til at opgradere din konto for at opfylde kravene til en bedre kundeoplevelse.
Nogle gange kan du forbedre effektiviteten af dine kundeinteraktioner så meget, at du faktisk kan skalere din indsats tilbage. Kundeoplevelsesplatforme bør skaleres problemfrit for at imødekomme dine behov.
CES-platforme bør tilpasse sig dine skiftende forretningsbehov. I løbet af det seneste år har vi set en drastisk stigning i antallet af medarbejdere, der arbejder hjemmefra. Selvom verden har ændret sig, forbliver kundernes forventninger de samme. Din CES-implementering bør understøtte disse ændringer.
SaaS-platforme er blevet ekstremt kraftfulde, men de har begrænsninger. Det er derfor, du ofte vil se et maksimalt antal kampagner, brugere, kunder eller interaktioner på forskellige platforme. Overvej disse begrænsninger nøje, og sammenlign dem med trafikken på dit nuværende websted.
Det kan være fristende at vælge den ubegrænsede plan, og ikke hvad din virksomhed har brug for. Faktisk er disse planer i mange tilfælde beregnet til store virksomheder, ikke en kæde af lokale restauranter. Husk, at hvis du vælger den rigtige platform, kan du skalere op efter behov.
Det kræver et team at få succes i forretningsverdenen. Alligevel er det ikke alle medarbejdere, der er i stand til at besvare alle spørgsmål. Det er derfor, samarbejdsværktøjer er essentielle for kundeoplevelsesplatforme.
Billetsystemer er blandt de mest almindelige samarbejdsværktøjer. Kundeproblemer kan hurtigt tildeles et relevant team eller medlem. De giver også agenter mulighed for at efterlade relevante noter undervejs.
Nogle henvendelser har selvfølgelig en større følelse af, at det haster og har brug for en hurtigere responstid. Delte indbakker er et andet almindeligt samarbejdsværktøj. Forskellige teammedlemmer kan læse de samme e-mails og svare på passende vis.
Fildeling er et andet vigtigt samarbejdsværktøj. Nogle gange kan teammedlemmer være nødt til at redigere og dele de samme dokumenter eller registreringer for at hjælpe kunderne effektivt. Processen med at dele og opbevare disse dokumenter ét sted bør være gnidningsløs.
Afhængigt af hvordan platformen er implementeret, behøver agenter ikke nødvendigvis at arbejde direkte med kunderne. For eksempel kan billetter vedrørende regnskabsspørgsmål deles med revisorer. Når problemet er løst, kan kundeservicemedarbejderen kontakte kunden.
Hver kundeoplevelsesplatform er anderledes, og nogle vil opfylde dine behov bedre end andre. Derfor bør du teste det, inden du investerer i det.
Demo -versioner giver mulighed for at se, om en bestemt platform problemfrit kan integreres med din virksomhed og kunder. Endnu vigtigere er, at prøveperioden skal vare længe nok til at afgøre, om den vil forbedre effektiviteten eller vise sig at være mere besværlig.
Demoversioner er begrænsede, så fokuser først på de vigtigste funktioner. Gør brug af platformens vidensbaseguider for at lære disse funktioner hurtigt og se, hvordan de klarer sig med et lille antal kunder.
Du bør også prøve et par demoer, før du træffer din endelige beslutning. Dette er gratis (bortset fra dit tidsforbrug), og du kan drage dine egne konklusioner baseret på førstehåndserfaring.
Hvilken løsning er den bedste? Hver virksomhed vil have et andet svar. For eksempel tilbyder nogle platforme (såsom SurveyLegend) undersøgelser; andre (som LiveAgent) gør ikke. Medmindre din virksomhed planlægger at foretage undersøgelser, kan du uforvarende betale for noget, du ikke har brug for.
Du skal finde den bedste løsning baseret på dine forretningsmål. Hvilke værktøjer vil gøre det nemmere at komme i kontakt med dine kunder? Invester kun i de værktøjer, du skal bruge for at nå ud til dine kunder, hvor de er. Dette kan endda være vigtigere end aggregerede brugervurderinger.
Sørg også for at læse brugeranmeldelser. En hurtig internetsøgning efter enhver platform vil afsløre snesevis af anmeldelser fra faktiske brugere. Se hvordan de måler sig. For eksempel, ifølge en hurtig Google-søgning, rangerer LiveAgent generelt højere i branchepublikationer end Zendesk.
Foruden anmeldelser, hvilke brancheudmærkelser har de modtaget? Der er mange industriplatforme og “vagthunde”, der anmelder og tildeler udbydere. Disse omfatter blandt andet priser og certifikater for software til styring af sociale medier, helpdesk-platforme og live chat-software.
Du kan se eksempler på flere på vores priser-side. Nogle af dem fokuserer på specifikke funktioner i vores platform, mens andre betragter platformen som en helhed. Disse anerkendelser tjener som nyttige påtegninger.
Hvis din virksomhed er nyere, kan den drage fordel af en simpel open source-software til administration af kundeoplevelser. Disse er ofte funktionsrige og understøttes af et fællesskab af udviklere. De har dog normalt begrænsede midler til støtte.
Der findes tilfælde hvor du måske overvejer mere end én platform, selvom det kun er midlertidigt. For eksempel fokuserer undersøgelsesbaserede platforme som SurveyLegend i høj grad på spørgeskemaer. Disse platforme mangler funktionaliteten af de fleste andre kundeoplevelsessoftware.
Du ønsker måske midlertidigt at bruge funktionerne i SurveyLegend, hvis du tester et nyt produkt eller en ny hjemmesideopdatering. Indsamling af de direkte meninger fra faktiske kunder kan hjælpe dig med at træffe mere informerede beslutninger.
Hvis du kun skal implementere ét værktøj, kan den bedste kundeoplevelsesplatform være den, der tilbyder dette værktøj som et selvstændigt produkt. For eksempel tilbyder LiveAgent billetsoftware til $15 hver måned pr. agent. På den anden side kræver Salesforce, at kunderne kombinere produkter for hver plan.
Heldigvis tilbyder de fleste kundeoplevelsesplatforme en vis vejledning, når du skal vælge det bedste program til din virksomhed. Men hvis du leder efter en løsning som individuel (såsom affiliate marketing eller freelancere), burde de gratis planer være nok til at starte med.
Du kan endda drage fordel af flere gratis planer. For eksempel kan du bruge LiveAgents gratis pakke til grundlæggende rapporter, en chatknap, en kundeportal og andre nyttige værktøjer. Du kan også bruge SurveyLegend til at opbygge undersøgelser til kundefeedback.
Små, lokale virksomheder kan også drage fordel af én gratis service og en anden lav-tier pakke. Du har sikkert allerede tilhængerne, men dens omfang er begrænset. Små virksomheder har normalt et mindre antal kundeserviceforespørgsler og har ikke brug for mere avancerede værktøjer.
Mid-tier-pakker er bedst egnede til mellemstore virksomheder. Gratis versioner er måske ikke nok, men de mere passende pakker vil stadig være budgetvenlige. Faktisk bedre, for de vil hjælpe virksomheder på denne størrelse med at skalere deres outreach ubesværet.
Virksomheder og internationale selskaber har ofte brug for at koordinere deres arbejdsgange mellem flere kontorer, nogle gange på tværs af forskellige tidszoner. Som følge heraf har disse organisationer brug for top-tier kundeoplevelsessoftware til at betjene et større kundepublikum og lette samarbejdet mellem store, geografisk forskellige teams.
Find the ideal solution
Are you looking for software that will meet your needs and will also make your customer service more efficient?
Bedre interaktioner betyder større kundeloyalitet, og det eneste formål med kundeoplevelsessoftware er at forbedre disse interaktioner.
Kundeoplevelsesprogrammer hjælper dog mere end blot kunder. Når de implementeres korrekt, forbedrer de også medarbejderoplevelsen. Samarbejde giver medarbejderne mulighed for at arbejde problemfrit sammen, selvom de ikke er på samme kontor. Det giver dem også mulighed for at løse kundeproblemer hurtigere.
Du kan også bruge analyseværktøjer til at spore aktive brugere, når de interagerer med dit websted, din app eller dit indhold. Som vi har diskuteret, giver dette mere indsigt i, hvad der virker, og hvad der ikke gør. Når du ved, hvad der gør kunderne glade, kan du forbedre den samlede oplevelse.
Forretningsinteraktioner – både interne og eksterne – strømlines af kundeoplevelsessoftware. Kunder kan kontakte din virksomhed gennem flere kanaler, men alligevel kan de alle tilgås fra et enkelt dashboard. Som vi også har diskuteret, kan medarbejderne bedre samarbejde på den måde.
Samarbejde er særligt vigtigt, hvis medarbejdere eller teams arbejder forskellige steder. De har brug for adgang til de samme filer, registre og værktøjer i realtid. De har også brug for adgang til live-opdateringer, så kunderne kan blive assisteret så hurtigt og effektivt som muligt.
Kundeoplevelsesplatforme gør også virksomheder mere skalerbare. Efterhånden som din virksomhed vokser, kan du opgradere til bedre planer med flere funktioner og brugsgrænser. Opgraderede planer udvider ofte funktionaliteten nok til at undgå eller reducere øgede arbejdsomkostninger.
For internationale organisationer er flersproget støtte afgørende. Denne ene funktion kan give adgang til hele markeder i nye lande og tilbyder uovertrufne muligheder for ekspansion selv blandt virksomheder, der endnu ikke har opbygget en oversøisk tilstedeværelse.
Når du bruger flersprogede værktøjer, skal du finde ud af, hvilke sprog der understøttes, og hvilke lande der har de bedste muligheder for ekspansion. Hvis du overvejer dine muligheder nøje, kan det være meget nemmere at udvide til udlandet med en kundeoplevelsesplatform, end du tror.
Selv med de mest effektive platforme vil implementeringen nødvendigvis tage noget tid. Dette gælder især for virksomhedskunder, men selv individuelle brugere bliver nødt til at justere deres tidsplaner.
Før du implementerer kundeoplevelsessoftware, skal du se nærmere på deres sikkerhedsfunktioner. Nogle gange vil scripts, der er integreret på dit websted, linke til eksterne ressourcer. Hvis de gør det, bør disse ressourcer være på sikre tjenester. Ellers kan det skabe sikkerhedsproblemer, selvom din hjemmeside er sikker.
Desværre kræver kontrol af sikre forbindelser normalt teknisk viden og evnen til at læse noget kode. Dette er en af de mange grunde til, at det er vigtigt at diskutere din implementering, før du vælger en specifik platform.
Heldigvis forstår industriledere vigtigheden af sikkerhed. De arbejder hårdt for at sikre, at forbindelser er sikre og finder muligheder for at opgradere deres platforme. Hver af de 20 kundeoplevelsesplatforme, som vi gennemgår her, tilbyder sikre softwareimplementeringer.
Når virksomheder opretter en konto, skal de give grundige oplysninger om deres branding, drift, digitale aktiver og teams. De skal også afsætte tid til at træne teammedlemmer til at bruge platformen.
På trods af robuste dashboards skal der findes en vis funktionalitet uden for platformen. For eksempel skal live-widgets placeres på websteder. Dette gøres typisk ved at tilføje kode til hver webside på webstedet leveret af softwarefirmaet.
For e-mail-, telefon- og sociale integrationer bliver virksomheder nødt til at synkronisere disse konti med den platform, de har valgt. Normalt er denne proces for det meste automatiseret. For eksempel vil platformen sende dig til Facebook med en anmodning om at administrere din side. Bare log ind, godkend anmodningen, og så vil du synkronisere din Facebook-sides tidslinje.
Selv når programmet er fuldt integreret, og medarbejderne er blevet tilstrækkeligt trænet, er processenen ikke helt færdig endnu. Kundeoplevelsessoftware er en investering. Det er vigtigt at sikre, at det giver et investeringsafkast.
Robust kundeoplevelsessoftware kan koste et sted mellem $30 og $1200 pr. måned. Det afhænger af en lang række faktorer, herunder antallet af interaktioner, kunder og medarbejdere.
CES-platforme opkræver ofte for hver agent pr. måned. Det betyder, at gebyret gælder for hver medarbejder, der bruger softwarens værktøjspakke. Agentniveauet er nemt at skalere både til teamets nuværende størrelse og dets potentielle vækst.
De kan også tilbyde pakker til forskellige priser, og derefter indstille hver pris til antallet af agenter. For eksempel kan billetsoftware opkræve $40 pr. måned for 10.000 billetter og $80 for 20.000 billetter, men opkræve yderligere 40 eller 80 for hver ekstra agent.
Gebyrer pr. måned er generelt bedre for mindre organisationer. Dette gælder især for dem med 11-50 ansatte, men kan også virke for større organisationer med 51-200 ansatte. Hvis kun visse teammedlemmer har brug for adgang, er teamstørrelserne muligvis ligegyldige.
For organisationer med 201-500 ansatte giver det mere mening at overveje andre prismodeller (mere om det om et øjeblik). For 501-1000 ansatte, overvej platforme, der tilbyder ubegrænsede planer.
Add-ons er ofte også tilgængelige mod ekstra gebyrer. Du har muligvis brug for mere support fra din kundeoplevelsesudbyder, eller du kan have brug for integration med dine egne kundeplatforme. Forskellige udbydere tilbyder forskellige add-ons, så overvej hvilke der også kan gavne din virksomhed.
Virksomheder bruger en række digitale kanaler til at komme i kontakt med deres kunder nu til dags. Apps, sociale medier og live chats er blot nogle af de mange kanaler, som succesrige virksomheder bruger.
LiveAgent er designet til at imødekomme behovene hos virksomheder, der kræver alsidighed for deres kunder. Dem, der bruger en række online-kanaler, vil spare tid med detaljerede dashboards. De vil også finde det nemmere at overvåge kundehandlinger og interaktioner fra et enkelt sted.
LiveAgent fungerer bedst for mellem og store virksomheder, der har brug for at lede kommunikation fra mange kanaler på ét sted.
LiveAgent tilbyder også individuelle pakker til mindre virksomheder, der er klar til at skalere. Muligheden for at opgradere og udvide deres kundeoplevelsesprogram er altid tilgængelig, når det er nødvendigt.
LiveAgents priser er normale for branchen. Der er en gratis konto med begrænset brugsanvendelse, som vil være nyttig for nogle små virksomheder.
LiveAgent tilbyder også en gratis 30-dages prøveversion af sine mange tjenester og dens altomfattende pakke. Intet kreditkort er nødvendigt.
Ud over det tilbyder de forskellige pakker og specielle produkter til månedlige abonnementer, der starter ved $9. Pakken Medium koster $29, og Large koster $49. Yderligere gebyrer kan forekomme for yderligere funktioner og sociale kanaler.
Som navnet antyder, fokuserer SurveyLegend på undersøgelser og spørgeskemaer. De tillader hver enkelt at blive integreret i websteder, apps, sociale medier og e-mail-nyhedsbreve med relativ lethed.
SurveyLegend er ideel til brands, virksomheder og organisationer med et følger, der er stort nok til at måle nøjagtige prøver. Hvis små virksomheder er interesserede i at få effektivt feedback fra deres faste kunder, kan de også drage fordel af denne service.
Den mest grundlæggende plan er gratis, men er begrænset (kun tre undersøgelser om måneden). “Pro“-pakken koster $19 pr. måned eller $170 pr. år. “Business“-planen tilbyder ubegrænsede undersøgelser og spørgsmål, mens den inkluderer flere funktioner til $39 pr. måned eller $300 pr. år. Og “Legendary“-pakken er prissat til $89 pr. måned eller $780 pr. år.
Mens SurveyLegend tilbyder en gratis plan, inkluderer den ikke en gratis prøveperiode for nogen af dets betalte pakker.
HubSpot bygger på sit solide ry af digitale marketingværktøjer af høj kvalitet med Service Hub. Det tilbyder kundesamtale værktøjer og undersøgelser. Det er også integreret i en kunderessourcemanager.
Hubspot Service Hub er designet til virksomheder og organisationer i alle størrelser, der har brug for at strømline deres digitale kommunikation. Det er også et populært valg for freelancere, der ønsker at organisere kundebeskeder bedre.
Den gratis pakke tilbyder robuste værktøjer, og der kræves intet kreditkort. Begynderpakken starter ved $45 pr. måned. Priserne stiger hurtigt derfra, og den professionelle service starter ved $360 pr. måned og Enterprise starter ved $1.200.
Mens Hubspots signatur marketingssoftware inkluderer en gratis 14-dages prøveperiode, gør Hubspot Service Hub det ikke.
Pipedrive introducerer kundeoplevelsesplatforme til salg på verdensplan. Den fokuserer på de aktiviteter og processer, der opnår indkomst. Det hjælper også med at generere kundeemner og hjælper sælgere med at fokusere deres opmærksomhed på de bedste kundeemner.
Salgsteams og virksomheder (af enhver størrelse) er stærkt afhængige af kundeemner.
Pipedrive tilbyder en 14-dages gratis prøveperiode med fuld adgang. Intet kreditkort er nødvendigt, men du skal indsende din e-mailadresse og følge linket for at starte prøveperioden.
Planen Essential starter ved $12,50 pr. måned, mens planen Advanced koster $24,90 pr. måned. Priserne fordobles stort set for hver pakke, hvor Professional starter ved $49,90 og Enterprise koster $99. Alle planer faktureres årligt.
Leder du efter en kundeserviceløsning, der integrerer Pipedrive? Led ikke længere, LiveAgent tilbyder en gratis Pipedrive-integration.
Survio tager udgangspunkt i kundeoplevelser omkring undersøgelserne. Det sporer svar og tilbyder robuste analyserapporter.
Survio er skalerbar og velegnet til personlig brug, små virksomheder og store virksomheder. Derudover gør dens funktionsrige gratis plan det til et godt valg til begrænsede budgetter.
Den gratis version er en af de mest alsidige, vi har set, men de fleste virksomheder skal stadig opgradere. Den Personlige plan (fantastisk for studerende og freelancere) koster $25 pr. måned (eller $198,96 årligt). Business-planen koster $55 om måneden eller $399, når den er forudbetalt i et år. Enterprise-brugere vil sandsynligvis have brug for Elite-planen, som koster $95 pr. måned eller $798,96 årligt.
NiceReply tilbyder en række undersøgelser og realtidsrapportering. De har forskellige undersøgelser for at måle hvert trin i køberrejsen og den overordnede kundeoplevelse.
NiceReply er fantastisk fra mellem til store virksomheder, der leder efter mangler i deres kundeoplevelsesrejse.
NiceReply’s prissætning er baseret på antallet af brugere og forventede billetter.
Plan | Agenter | Svar | Pris (årlig) |
Mini | 3 | 100 | $468 |
Start | 10 | 250 | $948 |
Grow | 25 | 1 000 | $1 908 |
Business | 50 | 2 500 | $2 868 |
Leder du efter en kundeserviceløsning, der integrerer NiceReply? Led ikke længere, LiveAgent tilbyder en gratis NiceReply-integration.
Zendesk er en kundeoplevelsesplatform designet til at hjælpe med at strømline kommunikation og drive salgsemner. Det fungerer også som en robust billetplatform.
Zendesk er en god mulighed for virksomheder, hvis kunder stort set (eller helt) er online. Det hjælper med at strømline og organisere kommunikation, der kommer fra forskellige onlinekilder.
Zendesk tilbyder en gratis prøveperiode og sender en e-mail med et link for at komme i gang. Priserne er angivet pr. agent og begynder ved $240 pr. år for deres teamplan. Det går op til $600 for den professionelle service en begrænsning på $1200 for Enterprise.
Smartlook sporer brugeraktivitet på websteder for at bestemme, hvordan de interagerer med sidens forskellige elementer, og hvor de kunne køre fast. Den bruger heat maps til at identificere det mest og mindst populære indhold på en side.
Smartlook er fantastisk til både startups og virksomheder, der ønsker at få indsigt fra kundernes adfærd på deres hjemmeside.
Det inkluderer en gratis version, der er nyttig for startups og små, lokale virksomheder. Startup-planen starter ved $39 pr. måned, og Business-planen starter ved $95 pr. måned. Brugere med større behov bliver nødt til at diskutere priser.
Intercom er en kundeoplevelsesplatform, der sætter særligt fokus på kommunikation. Brugerdefinerede messengers, apps, bots og e-mail kan alle integreres på en række forskellige måder.
Intercom anbefales til virksomheder og e-handelswebsteder, der opererer på tværs af en lang række platforme, herunder websteder, sociale medier, e-mail og mobilapps.
Priser vises ikke for mellem og større virksomheder; det er baseret på en række faktorer. For små virksomheder koster startpakken $79 om måneden. Produktture starter ved $200 pr. måned.
Omnichannel-service er det centrale element i Freshdesks platform.
Virksomheder, der bruger en række forskellige kanaler til at kommunikere med et stort antal kunder, eller dem, der har til hensigt at opskalere deres indsats, kan få gavn af Freshdesk.
Freshdesk tilbyder en gratis plan med ubegrænsede agenter. Hver betalt plan opkræves pr. agent.
Plan | Månedlig pris – Månedlig fakturering | Månedlig pris – Årlig fakturering |
Vækst | $18 pr. agent | $15 pr. agent |
Pro | $59 pr. agent | $49 pr. agent |
Enterprise | $95 pr. agent | $79 pr. agent |
Denne platform integreres med over 30 onlinekanaler for at hjælpe virksomheder med at komme i kontakt med kunder på deres vilkår. Deres AI analyserer brugerinteraktioner og bygger strategier for bedre engagement.
Det gavner store virksomheder og virksomheder, der bruger deres opsøgende indsats på forskellige platforme og kanaler.
Sprinklr kræver, at potentielle kunder tilmelder sig en demo, før de overvejer prismuligheder. Desværre er der ingen gratis prøveversion tilgængelig.
Zoho Desk understøtter kundeserviceteams og sælgere som kundeoplevelsessoftware. Det tilbyder også en bookingplatform til at hjælpe kunder med at booke aftaler.
Det gavner virksomheder, hvis produkter og tjenester involverer hyppig direkte kommunikation med kunder.
Zoho Desk inkluderer en gratis mulighed, der understøtter 3 agenter. De resterende programmer faktureres månedligt eller årligt pr. agent.
Plan | Månedligt | Årligt |
Standard | 20 | 168 |
Professional | 35 | 276 |
Enterprise | 50 | 480 |
Denne software kombinerer kommunikation, projekter, kunderelationer og digital markedsføring i én platform. Den kan også integreres med en række marketing-apps..
Det gavner virksomheder, der investerer massivt i digital markedsføring og kommunikation, der leder efter en platform til at strømline deres indsats.
Alle tidligere funktioner plus en online butik og kundesupport
Bitrix24 tilbyder en gratis version med begrænset funktionalitet. Basis-planen understøtter 5 brugere til $49 pr. måned, mens Standard-planen understøtter 50 brugere for $99 pr. måned. Større organisationer kan understøtte et ubegrænset antal brugere med planen Professionel til $199 pr. måned.
SurveyMonkey CX sluttede sig for nylig til GetFeedback for hurtigt at skabe kundeoplevelser. Deres program kan tilpasses efterhånden som kundernes behov og præferencer ændrer sig.
Vi anbefaler det til organisationer, der arbejder på at opbygge et kundeoplevelsesprogram hurtigt, der kan tilpasse sig, efterhånden som trends og kundebehov skifter.
Den tilbydes i tre pakker, men kunder skal kontakte deres salgsteam for priser.
Startquestion strømliner oprettelsen af webbaserede formularer og undersøgelser. Deres undersøgelser er designet til kunder, medarbejdere og netværksforbindelser.
Denne service anbefales til mellem og store virksomheder, der ønsker at engagere sig bedre med deres medarbejdere og kunder.
Startquestion tilbyder en gratis prøveperiode, efter at brugere har indsendt nogle demografiske oplysninger. Det koster $49 pr. måned, mens Business-opgraderingen koster $99 pr. måned. Team er den sidste pakke med priser til 299 USD pr. måned. Enterprise-priser kræver en tilpasset konfiguration.
Denne platform integreres med andre messaging apps og implementerer sin egen for at interagere med kunder på tværs af en række kanaler.
Vi anbefaler det til mellem og store virksomheder, der ønsker at udvide deres evne til at komme i kontakt med kunder på tværs af forskellige digitale kanaler.
Userlike tilbyder en gratis og enkel chatboks til hjemmesideintegration. Intet kreditkort er nødvendigt, og der bliver aldrig opkrævet nogen installationsgebyrer. Brugere kan også bruge en 14-dages gratis prøveperiode.
Userlikes betalte abonnementer findes i tre niveauer: Team til $100 pr. måned, Corporate til $320 pr. måned og Business til $800 pr. måned.
En alt-i-en SaaS-platform, der gør starten på hver uge lidt nemmere. Det hjælper virksomheder med at give bedre kundeoplevelser, IT-løsninger og projektledelse.
Vi anbefaler det til virksomheder, der ønsker at skalere deres digitale marketing-, menneskelige ressourcer og IT-afdelinger uden at pådrage sig massive hardware- og personaleudgifter.
Monday.com inkluderer en gratis version til personer, der ønsker at organisere deres opgaver. Med årlig fakturering er deres priser som følger:
Basic – $24 pr. måned
Standard – $30 pr. måned
Pro – $48 pr. måned
Enterprise: kræver en tilpasset løsning
Canny samler kundeanmeldelser og feedback på ét sted for nem analyse. Disse oplysninger kan bruges til at forbedre produktbeskrivelser og markedsføringstiltag.
Det anbefales til e-handelsvirksomheder med mangler i deres ydeevne, som de ikke helt kan fastlægge.
Canny tilbyder en 14-dages prøveperiode uden kreditkort. Dens Starter-plan koster $50 pr. måned, og Growth-planen koster $200 pr. måned. Business planen skal tilpasses, så brugerne skal kontakte Canny for at få en pris.
Denne kundeoplevelsesplatform tilbyder agenter et fjernbetjeningsdashboard der har en fuld visning af hver kunde. Den bruger også automatisering til at strømline sagsbehandlingen.
Det anbefales til virksomheder med et team af agenter til at håndtere store kundesager. Det er også perfekt til virksomheder, der fungerer som underleverandører til kundeservice.
Salesforce Service Cloud tilbyder en gratis prøveperiode, der inkluderer træning. Derfra starter priserne ved $25 pr. måned for planen Essentials og stiger til $75 for planen Professional. For større virksomheder og organisationer starter Enterprise-pakken ved $150 pr. måned, mens pakken Unlimited koster $300 pr. måned. Hver pris er fastsat pr. bruger.
Leder du efter en kundeserviceløsning, der integrerer Salesforce? Så behøver du ikke lede mere, LiveAgent tilbyder en gratis Salesforce-integration.
ActiveCampaign er designet til at automatisere kundeoplevelsesprocessen. Det inkluderer marketing- og e-mailkampagnefunktionalitet.
Enhver virksomhed, der har behov for at strømline marketingkampagner og måle kundeengagement, bør bruge dette værktøj.
ActiveCampaign tilbyder ikke en gratis prøveperiode. Nedenfor skitserer vi hurtigt den månedlige pris for hver pakke.
Lite – $15
Plus – $70
Professional – $159
Enterprise – $279
Vi har dækket en del softwarevalg for kundeoplevelser. Men hvordan er de i sammenligning med andre? Nedenfor tager vi et kig på top 5 og hvordan faktiske brugere har bedømt hver.
Experience Software | Capterra Rating | Web baseret | Gratis version | Gratis prøveversion | Startpris |
---|---|---|---|---|---|
LiveAgent | 4.7 | JA | JA | JA | $9 |
SurveyLegend | 4.6 | JA | JA | JA | $19 |
Freshdesk | 4.5 | JA | JA | JA | $18 |
Nicereply | 4.7 | JA | NEJ | JA | $49 |
Smartlook | 4.7 | JA | JA | JA | $31 |
Nogle kundeoplevelsesplatforme tilbyder gratis prøveversioner. Disse er nyttige til at opdage de tilgængelige værktøjer og teste dem med din virksomheds behov. På den måde kan du lave en lille test, før du rent faktisk betaler.
Nogle platforme tilbyder også gratis versioner af deres software. Funktionaliteten er typisk begrænset og betydeligt reduceret. De er ofte mest nyttige for startups og små virksomheder. Disse er ofte beregnet til at fungere som prøveversioner, der er klar til at blive udvidet, efterhånden som virksomheden vokser.
Still not sure?
LiveAgent offers free trial with all features and integrations so you can try it on your own and see if it fits your needs
Vi har dækket en masse oplysninger om, hvad kundeoplevelse software er, hvordan det virker, fordelene og adskillige brancheførende platforme.
Vi har også diskuteret, hvordan de kan forbedre din markedsføringstilgang, sammen med strategier for at få mest muligt ud af kundeoplevelsessoftware.
Så hvordan måler LiveAgent sig? Her er en hurtig oversigt over, hvordan vi opfylder hvert af de behov, der er angivet i dette indlæg.
LiveAgent tilbyder en solid suite af værktøjer og funktioner, der giver fuld kontrol over kundeoplevelsen. Vi integrerer også med en række forskellige platforme og kanaler, lige fra sociale medier til apps og hjemmesider. Vores hjemmeside indeholder et helt bibliotek med nyttige vejledninger og oplysninger.
De værktøjer, som LiveAgent tilbydes til kunderne, hvor de er. Det betyder live chats på websteder, billetværktøjer, der strømliner samarbejde, og endda et indbygget callcenter. Det strømliner også arbejdsgangen i din organisation.
LiveAgent tilbyder en række funktioner til at hjælpe virksomheder med at komme i kontakt med kunder. Det tilbyder også kæmpe ressource-hjælpemidler til sine kunder. Disse ressourcer omfatter blogindlæg, skabeloner, ordlister, skrivetest, et WordPress-plugin, oversigter, webinarer, et akademi og meget mere.
Selv med de enorme værktøjer, ressourcer, integrationer og support, der tilbydes af LiveAgent, er vores højeste trin kun $39 pr. måned pr. agent. En gratis prøveperiode hjælper med at sikre, at LiveAgent integreres problemfrit, før der bliver brugt penge.
Vores robuste platform fortsætter med at få bedre anmeldelser end brancheledere som Zendesk og Freshdesk. Disse anmeldelser kommer fra både brugere og branchepublikationer. Den højest vurderede kundeoplevelsessoftware har de største navne som Forbes, Airbus og NASCAR.
Vores fulde ressourcepakke er designet til at lede dig gennem hvert trin i processen, fra opsætning af din virksomhed på vores platform til integration af vores værktøjer med dine digitale aktiver. Vi viser dig også, hvordan du maksimerer det fulde potentiale af hvert værktøj, du har besluttet at implementere.
Opdag, hvordan Customer Service Management (CSM) kan revolutionere din virksomheds kundeservice! Lær forskellene mellem CRM og CSM, og se, hvordan du kan forbedre kundetilfredshed, styrke kundeforhold og øge produktiviteten med effektive strategier og værktøjer. Dyk ned i fordelene ved et stærkt kundestyringssystem, og start med at opbygge en loyal kundebase. Besøg siden for at finde ud af, hvordan du kan tage din kundeservice til det næste niveau!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team