Vores omnikanals kundeinteraktionssoftware gemmer alle kundeforespørgsler i en centraliseret dashboard.
Besvar tweets, live chat-beskeder eller telefonopkald fra én grænseflade, mens du gennemgår vigtige kundeoplysninger med vores indbyggede CRM/a>.
Vores kundeinteraktionssoftware gør dig i stand til at følge din kundes problemløsningsrejse på tværs af forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme billet tråd.
Udnyt verdens hurtigste live chat-widget, der er udstyret med pre-chat-formularer, proaktive chat-triggere og en skrivevisning i realtid.
Tilpas hver chatknap-animation, farve, stil eller chatvindues baggrund med lethed.
Instagram, Twitter, Facebook, Messenger eller Viber? Vi har dem alle sammen. Det har aldrig været nemmere at interagere med dine kunder på sociale medier.
Bliver du talt dårligt om på Twitter? Opsæt søgeordsovervågning for at redde kunderelationer, før det er for sent.
Automatisk opkaldsdistribution, gratis interne opkald, komplekse IVR-træer, tilbagekaldsmuligheder og ubegrænsede opkaldsoptagelser. Den bedste del? Agenter kan yde kundeservice på farten og på tværs af alle enheder.
Lær mere om vores kunde-interaktionssoftware callcenter.
Giv dine kunder et udpeget rum til fællesskabsinteraktioner og selvbetjening.
Skab vidensbaser for flere mærker, fællesskab forummer, og billetindsendelsesformularer skræddersyet til din virksomheds æstetik med vores WYSIWYG editor.
LiveAgent kunde-interaktionssoftware indsamler data om alle kundeinteraktioner og konverterer dem til handy rapporter. Få handlingsorienteret indsigt, forbedre agenteffektiviteten med kraftfuld automatisering og boost agentproduktiviteten med gamification.
Lyder det for godt til at være sandt?
Det behøver du ikke! LiveAgent er et unikt stykke software til kunde interaktioner, der integrerer flere kommunikationskanaler under ét tag med overkommelige og gennemsigtige priser. Betal ikke ekstra gebyrer kun for at bruge et callcenter eller live chat.
3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd anmeldelser
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetsalg og automatisering, der giver os mulighed for det yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Har du bemærket, at LiveAgents software kunde interaktioner er den billigste og samtidig mest avancerede mulighed på markedet? Det er rigtigt. Se alt, hvad vi har at tilbyde på vores prisside.
Most Popular
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.