Alt-i-en kundetilfredshedssoftware

Skil dig ud ved at levere hurtig, personlig og kyndig support på hver kanal.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort påkrævet    
  • ✓ Annuller til enhver tid
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Kundetilfredshedssoftware til tilfredse kunder

Tilfredse kunder er mere loyale, mere tilbøjelige til at købe igen, mere villige til at anbefale dit brand, mere rentable for din virksomhed – og har lavere omkostninger til opbevaring. Måling af kundeservicetilfredshed er blevet obligatorisk for de fleste virksomheder i disse dage, da det giver dig værdifuld information om din serviceydelse.

When LiveAgent’s reporting capabilities integrate with one of the leading customer satisfaction software solutions,  you can take your customer service satisfaction to the next level. Easily get customer feedback on your LiveAgent conversations, track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers to continually improve your service.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

Positiv mund til mund støtte

Glade kunder skaber tilslutninger gennem mund til mund gratis! Efter en positiv oplevelse med en virksomhed ville 69% af kunderne anbefale virksomheden til andre, og 50% ville bruge virksomheden hyppigere.(NewVoiceMedia)

Kundetilfredshed bygger loyalitet

Kundetilfredshed bygger tillid til dit brand. En stigning på 10 % i en virksomheds kundetilfredshedsscore fører til en stigning i tilliden fra kunderne på 12 %. (Kundeserviceinstituttet)

Anskaffelse koster mere end fastholdelse

Kunderhvervelse koster mere end fastholdelse. At skaffe en ny kunde er alt fra 5 til 25 gange dyrere end at fastholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Hvad er kundetilfredshedssoftware?

Kundetilfredshedssoftware er et værktøj, der giver virksomheder mulighed for nemt at indsamle, organisere og administrere kundefeedback, måle kundetilfredshed og identificere utilfredse kunder. Disse applikationer kan omfatte analyser, undersøgelsesstyring, indsamling af feedback, klagesporing, opkaldsrapporteringsfunktioner og andre funktioner. Udover at give dig et handlekraftigt indblik i, hvor glade dine kunder er med din virksomhed eller med den kundeserviceoplevelse, du giver, kan kundetilfredshedssoftware også hjælpe dig med at evaluere dine supportmedarbejdere baseret på den feedback, de modtager.

Hvorfor kundetilfredshed betyder noget

business and finance - icon

Kundetilfredshed skaber overskud

Høj kundetilfredshed giver mere overskud. Tilfredse kunder, der oplevede en positiv oplevelse med en virksomhed, bruger 140 % mere end dem, der havde en dårlig oplevelse. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Højere livstidsværdi for tilfredse kunder

Tilfredse kunder har en højere livstidsværdi. En kundeoplevelsespromotor har en livstidsværdi for en virksomhed, der er 600 til 1.400% mere end en fortalers. (Bain & Company)

Måling af kundeservicetilfredshed er afgørende

På nutidens hyperkonkurrencedygtige markedsplads garanterer det at skabe et godt produkt ikke succes, medmindre du bakker det op med fremragende service. Kvaliteten af ​​kundeservice, din virksomhed yder, påvirker direkte den samlede kundetilfredshed med dit brand. Hvis du ikke måler kundeservicetilfredshed, vil du aldrig vide, hvor glade (eller utilfredse) dine kunder er med kvaliteten af ​​den serviceoplevelse, din organisation leverer.

report on tablet-illustration

Skab en bedre serviceoplevelse med LiveAgents kundetilfredshedssoftware

LiveAgents kundeserviceplatform er en kompleks multikanalløsning. De funktioner, der sætter dig i stand til at måle kundeservicetilfredshed, er blot en lille del af, hvad softwaren er i stand til. Den er spækket med over 179 funktioner der kan hjælpe dig med at strømline din kundekommunikation, forbedre din kundesupport og forbedre dine kundeservicetilfredshedsvurderinger.

Alt-i-én løsning til alle dine supportbehov

Eliminer behovet for at skifte mellem forskellige værktøjer. LiveAgent kombinerer:

  • – Kraftige billetfunktioner med smart billetdistribution
  • – Et indbygget callcenter, der understøtter tale- og videoopkald
  • Live chat med proaktive triggere og overvågning af besøgende i realtid
  • – Selvbetjeningsportal med vidensbase, ofte stillede spørgsmål og fora
  • – Integrationer med store sociale platforme som Facebook, Twitter og Instagram
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Lever omnikanals serviceoplevelse

Nutidens forbrugere har en tendens til at bruge flere kommunikationskanaler til at forbinde med brands og forventer en problemfri oplevelse på tværs af dem alle. Med LiveAgents software kan du nemt administrere alle dine kundeinteraktioner fra et enkelt sted og give en ensartet omnikanals serviceoplevelse uanset de kanaler, kunderne bruger.

Forbedre dit supportteams effektivitet

En bred vifte af funktioner (inklusive automatiseret billet-routing, SLA-administration, standardsvar, teamsamarbejdsfunktioner samt øjeblikkelig adgang til omfattende kundeinformation og tidligere interaktioner) gør dit team i stand til at yde en hurtig, yderst effektiv og personlig support – alt sammen bidragende til øget kundetilfredshedsvurderinger.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Gå ud over at måle kundetilfredshed

Mål din overordnede kundeserviceydelse og identificer områder for forbedring. LiveAgent tilbyder robuste analyse- og rapporteringsfunktioner, der giver dig mulighed for at spore adskillige servicemålinger og KPI’er, generere forskellige rapporter såsom kanalbrug, agentydelse og tilgængelighed, SLA-overholdelse, tidsregistreringsrapporter og mere.

Hvorfor LiveAgent er den rigtige kundetilfredshedssoftware til din virksomhed

Udvalgt af 21.000 virksomheder

LiveAgent er betroet af over 21.000 virksomheder rundt om i verden på tværs af forskellige brancher.

Fleksibel & kan tilpasses

Softwaren er fleksibel, let skalerbar og kan tilpasses efter dine behov.

Gennemsigtig & fair prissætning

Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer. Lige 4 forskellige planer med fair priser at vælge imellem – inklusive en gratis.

Related Articles to Kundetilfredshedssoftware
LiveAgent software til håndtering af kundekommunikation vil give personaliseret, hurtig og kyndig service til dine kunder. Prøv det gratis.

Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.

Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Help desk software

Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service.

LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Vores kunder

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x