Tilfredse kunder er mere loyale, mere tilbøjelige til at købe igen, mere villige til at anbefale dit brand, mere rentable for din virksomhed – og har lavere omkostninger til opbevaring. Måling af kundeservicetilfredshed er blevet obligatorisk for de fleste virksomheder i disse dage, da det giver dig værdifuld information om din serviceydelse.
When LiveAgent’s reporting capabilities integrate with one of the leading customer satisfaction software solutions, you can take your customer service satisfaction to the next level. Easily get customer feedback on your LiveAgent conversations, track the quality of your customer support and gain a deeper understanding of your customers to continually improve your service.
Glade kunder skaber tilslutninger gennem mund til mund gratis! Efter en positiv oplevelse med en virksomhed ville 69% af kunderne anbefale virksomheden til andre, og 50% ville bruge virksomheden hyppigere.(NewVoiceMedia) |
Kundetilfredshed bygger tillid til dit brand. En stigning på 10 % i en virksomheds kundetilfredshedsscore fører til en stigning i tilliden fra kunderne på 12 %. (Kundeserviceinstituttet)
Kunderhvervelse koster mere end fastholdelse. At skaffe en ny kunde er alt fra 5 til 25 gange dyrere end at fastholde en eksisterende kunde. (Harvard Business Review)
Kundetilfredshedssoftware er et værktøj, der giver virksomheder mulighed for nemt at indsamle, organisere og administrere kundefeedback, måle kundetilfredshed og identificere utilfredse kunder. Disse applikationer kan omfatte analyser, undersøgelsesstyring, indsamling af feedback, klagesporing, opkaldsrapporteringsfunktioner og andre funktioner. Udover at give dig et handlekraftigt indblik i, hvor glade dine kunder er med din virksomhed eller med den kundeserviceoplevelse, du giver, kan kundetilfredshedssoftware også hjælpe dig med at evaluere dine supportmedarbejdere baseret på den feedback, de modtager.
Høj kundetilfredshed giver mere overskud. Tilfredse kunder, der oplevede en positiv oplevelse med en virksomhed, bruger 140 % mere end dem, der havde en dårlig oplevelse. (Harvard Business Review)
Tilfredse kunder har en højere livstidsværdi. En kundeoplevelsespromotor har en livstidsværdi for en virksomhed, der er 600 til 1.400% mere end en fortalers. (Bain & Company)
På nutidens hyperkonkurrencedygtige markedsplads garanterer det at skabe et godt produkt ikke succes, medmindre du bakker det op med fremragende service. Kvaliteten af kundeservice, din virksomhed yder, påvirker direkte den samlede kundetilfredshed med dit brand. Hvis du ikke måler kundeservicetilfredshed, vil du aldrig vide, hvor glade (eller utilfredse) dine kunder er med kvaliteten af den serviceoplevelse, din organisation leverer.
LiveAgents kundeserviceplatform er en kompleks multikanalløsning. De funktioner, der sætter dig i stand til at måle kundeservicetilfredshed, er blot en lille del af, hvad softwaren er i stand til. Den er spækket med over 179 funktioner der kan hjælpe dig med at strømline din kundekommunikation, forbedre din kundesupport og forbedre dine kundeservicetilfredshedsvurderinger.
Eliminer behovet for at skifte mellem forskellige værktøjer. LiveAgent kombinerer:
Nutidens forbrugere har en tendens til at bruge flere kommunikationskanaler til at forbinde med brands og forventer en problemfri oplevelse på tværs af dem alle. Med LiveAgents software kan du nemt administrere alle dine kundeinteraktioner fra et enkelt sted og give en ensartet omnikanals serviceoplevelse uanset de kanaler, kunderne bruger.
En bred vifte af funktioner (inklusive automatiseret billet-routing, SLA-administration, standardsvar, teamsamarbejdsfunktioner samt øjeblikkelig adgang til omfattende kundeinformation og tidligere interaktioner) gør dit team i stand til at yde en hurtig, yderst effektiv og personlig support – alt sammen bidragende til øget kundetilfredshedsvurderinger.
Mål din overordnede kundeserviceydelse og identificer områder for forbedring. LiveAgent tilbyder robuste analyse- og rapporteringsfunktioner, der giver dig mulighed for at spore adskillige servicemålinger og KPI’er, generere forskellige rapporter såsom kanalbrug, agentydelse og tilgængelighed, SLA-overholdelse, tidsregistreringsrapporter og mere.
LiveAgent er betroet af over 21.000 virksomheder rundt om i verden på tværs af forskellige brancher.
Softwaren er fleksibel, let skalerbar og kan tilpasses efter dine behov.
Ingen kontrakter, ingen skjulte gebyrer. Lige 4 forskellige planer med fair priser at vælge imellem – inklusive en gratis.
Din software til håndtering af kundekommunikation vedførste øjekast.
Oplev den bedste software til håndtering af kundekommunikation i 2024 med LiveAgent. Hold styr på alle kundeinteraktioner fra ét dashboard, uden installationsgebyr og med 24/7 kundeservice. Start din gratis prøveperiode uden kreditkort, og oplev, hvordan innovative kommunikationsløsninger kan styrke din virksomhed. Besøg vores side og se, hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger os.
Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!
Lær alt om LiveAgent med webinarer
Lær alt om LiveAgent med vores webinarer. Ingen installationsgebyr, 24/7 support, og kreditkort kræves ikke. Tilmeld dig nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.