Opdag de 20 bedste kundeservicesoftware i 2024, herunder LiveAgent og MailChimp. Forbedr din kundeservice med værktøjer som e-mail, live chat, og sociale medier integration for øget produktivitet og kundetilfredshed.
Kundeservicesoftware er nøgleelementet for en enestående kundeoplevelse. Det er dog en udfordring, at finde den rigtige software, da de fleste udbydere tilbyder lignende funktioner og lover at hjælpe dig med at nå de samme mål. For at hjælpe dig med at vælge den bedste software til din virksomhed, niche og branche har vi udarbejdet en liste over de bedste kundeserviceløsninger fra 2024. Vi sammenligner hver softwares funktionsliste, pris og kundevurderinger fra uafhængige software anmeldelseswebsites.
En kundeservicesoftware er software, der strømliner kundekommunikation på tværs af forskellige kanaler. Hver software er forskellig i måden, hvorpå det håndterer indgående kundebeskeder. Størstedelen af software omdanner beskeder fra forskellige kommunikationskanaler til billetter og gemmer dem i en delt, centraliseret indbakke.
Kundeservicesoftware bruges sædvanligvis til kundesupportformål; det kan dog også bruges af salgs-, regnskabs-, IT- eller marketingteams inden for én organisation. Udover at være nyttigt for traditionelle virksomheder, kan non-profit organisationer, offentlige myndigheder og uddannelsesinstitutioner drage fordel af systemet.
Kundeservicesoftware forbinder med dine daglige kundekommunikationskanaler, herunder e-mail, telefon, live chat, integration af sociale medier, beskedapps og endda kundeservice portaler.
Når en kunde kontakter din virksomhed på en af disse kanaler, opretter systemet automatisk en billet. For eksempel, hvis kunden bruger en realtidskanal, såsom telefonen eller live chat, begynder systemet automatisk at ringe for at advare onlinesupport agenter. Når en agent besvarer opkaldet eller chatten, kan agenten og kunden begynde at kommunikere i realtid.
Men hvad nu hvis en kunde bruger en kanal som e-mail, sociale medier eller en beskedapp til at kontakte din virksomhed. I så fald vil systemet blot oprette en billet og tildele den til en specifik afdeling/agent, baseret på foruddefinerede kriterier.
Virksomheder og organisationer, der ikke anvender denne teknologi, oplever ofte kundeutilfredshed og -afgang, fordi mange kundebeskeder overses eller ikke bliver besvaret hurtigt nok.
At have et system som dette giver enhver virksomhed eller organisation mulighed for at forbedre deres kundekommunikationsprocesser, da det fjerner enheds- og kontoovervågning ved at have alle meddelelser ét sted. Dette sparer tid og forbedrer produktiviteten og svartider, hvilket bidrager til større kundetilfredshed.
Kundesupportsoftware kan nemt erstatte din webmail eller mailklienter som Gmail, Outlook og Mail. Det tilbyder mere funktionalitet og fleksibilitet og gør meget mere end bare at sende og modtage e-mails.
En kundeservicesoftware giver avancerede samarbejds- og e-mailfærdigheder, baseret på routingmuligheder, brugerdefinerbare e-mailskabeloner, fuldstændige kundeprofiler, kundesegmenteringsmuligheder og SLA-overvågning. Det inkluderer også agentkollisionsdetektionsfunktioner, der sikrer, at agenter ikke spilder tid på at arbejde på de samme billetter eller sletter hinandens arbejde.
Live chat er den foretrukne kommunikationskanal for 42% af onlinekunder, fordi den er problemfri og let tilgængelig. I stedet for at søge efter dine kontaktoplysninger, kan dine kunder hurtigt kontakte dig på din hjemmeside med et klik på en knap.
Live chat er også et fantastisk proaktivt kundesupportværktøj for at løse problemer i realtid, som kunder kan opleve, mens de browser dit websted eller forsøger at tjekke ud.
Fremragende kundeservicesoftware bør indeholde call center-funktioner, fordi det giver fleksibilitet og betydelige besparelser. For eksempel, i stedet for at bruge penge på hardware og internationale opkaldsminutter, kan du yde verdensomspændende support til en overkommelig pris.
Selvom mange forbrugere foretrækker digitale kanaler, er opkald stadig den bedste mulighed for problemer, der kræver hurtige løsninger. At tale med en supportrepræsentant kan sikre, at begge parter forstår hinanden og at der ikke er nogen misforståelser.
Digitale indfødte som Gen Z foretrækker social mediekommunikation, fordi den kanal altid er åben. Andre forbrugergrupper henvender sig til sociale kanaler som en sidste udvej, nemlig efter at de ikke har kunnet få fat i en virksomheds supportafdeling og prøvet alle andre muligheder.
Det er vigtigt at bemærke, at det ikke er alle virksomheder, der behøver at have en tilstedeværelse på hver platform. De fleste forbrugere forventer dog, at de fleste virksomheder, organisationer og uddannelsesinstitutioner har en aktiv Facebook-, Instagram- og Twitter-side, som de kan henvende sig til for at få kundesupport.
Beskedapps som Messenger, Viber, WhatsApp, LINE, og Signal vinder stadig større popularitet i kundeservice, fordi de tilbyder en nem måde at kommunikere med virksomheder på. Derudover er kunderne bekendt med disse apps, da de bruger dem til at kommunikere med venner og familie, så det er meget nemt at kontakte virksomheder.
Derudover kræver beskedapps ikke, at brugerne venter eller aktivt deltager i kundesamtalen. I stedet kan kunderne svare, når det passer dem og stadig få relativt hurtige svar på deres spørgsmål.
Den moderne kunde har ikke lyst til at spilde tid på at kontakte kundeservice. I stedet søger de på egen hånd efter svar på deres kundespørgsmål ved at tjekke dit websted for ofte stillede spørgsmål, verificerede fællesskabsforum eller hertil knyttede ressourcer. Virksomheder kan give kunderne mulighed for at finde svar på deres forespørgsler hurtigt og effektivt ved at bruge den rigtige form for vidensdelingssoftware. Det giver kunderne adgang til en centraliseret vidensbase, der indeholder al den information, de har brug for, for at løse deres problemer.
At have et dedikeret videnlager, der angiver grundlæggende processer, politikker eller how-to’s, kan reducere mængden af billetter betydeligt og lette presset på dine medarbejdere. Selvbetjeningsressourcer kan nemt implementeres ved hjælp af en omfattende vidensbasesoftware.
Med LiveAgent kan virksomheder drage fordel af softwaren til videnstyring, strømline informationsorganisation og tilgængelighed for at yde enestående kundeservice og support.
Brug af kundeservicesoftwareløsninger kan gavne din virksomhed på utallige måder. Der er masser af brugertilfælde, som vi kan vise – fra faldende efterladte indkøbsvogne til at booste kundetilfredshed, indtægter og loyalitet.
Grunden til, at du kan gøre så meget med dette kundeserviceværktøj, er, at det er alsidigt. Det kan bruges af universiteter, sundhedstjenesteudbydere, finansielle institutioner, e-handelsvirksomheder, SaaS startups og alt derimellem for at nå forskellige mål. Denne cloud-kontaktcentersoftware er designet til at henvende sig til forskellige brancher, hvilket gør den til det ultimative valg for virksomheder, der søger en kraftfuld og fleksibel kundesupportløsning, uanset deres niche eller størrelse.
Desuden er løsningen fuldt ud brugerdefinerbar, skalerbar og fleksibel, så det at realisere dine drømme er blot et spørgsmål om at opsætte din kundesupportløsning på den korrekte måde og udnytte den til sit fulde potentiale.
Den bedste måde at styrke kundeforhold på er at komme i kontakt med din kundebase og yde personlig service. En helpdesk-softwareløsning er det perfekte værktøj til at engagere sig med kunder, da det gør hele processen strømlinet og problemfri. For eksempel er der ingen grund til at søge efter tweets eller kommentarer i dine meddelelser for at deltage i kundesamtaler. I stedet skal du blot besvare hver besked hen af vejen, direkte fra din software til styring af kundeservice med kundehistorik ved hånden.
Hvad angår personalisering, kan kundesupportsoftware hjælpe dig, fordi den gemmer vigtige kundedata sammen med deres beskeder. Ved at have alle kontekstuelle oplysninger samlet i ét dashboard, kan du nemt yde hurtig, kyndig og personlig service og samtidig styrke forholdene til kunden.
Takket være automatisk billet routing, vil beskeder fra dine kunder altid automatisk blive tildelt en supportmedarbejder, der er bedst egnet til at besvare dem. Ved at fjerne enhver standstill og skabe en ansvarsfølelse, kan du forbedre svartiderne med næsten 23%.
Ved at give dine kunder mulighed for support i realtid som live chat, kan du desuden hjælpe flere kunder og løse flere problemer hurtigere.
At få loyale kunder og forbedre kundetilfredsheden er nemt. Multichannel kundeservicesoftware kan proaktivt løse kundeproblemer. For eksempel kan proaktive chatinvitationer være nyttige, når kunder på dit websted er klar til at tjekke ud, men har brug for hjælp med gennemførelsen. Derudover kan helpdesk-løsningen hjælpe dig med at bestemme, hvornår tiden er inde til at tage kontakt, baseret på overvågningsværktøjer i realtid, der viser, hvilke sider dine potentielle kunder ser på og hvor længe.
De fleste kunder vil selv løse deres problemer uden at kontakte kundesupport. Ved at give dine eksisterende og potentielle kunder en selvbetjeningshub, der indeholder ressourcer såsom how-to-artikler, ofte stillede spørgsmål og endda fællesskabsforum, kan du reducere svartiden og forbedre kundeserviceoplevelsen. Når kunderne uafhængigt finder svar på deres ofte stillede spørgsmål, har de ingen grund til at kontakte dig eller vente på svar fra dit personale.
Kundeservicesoftware-værktøj som gamification kan øge medarbejdernes produktivitet ved at bringe et spilaspekt til arbejdspladsen. Agenter kan slå nye rekorder, modtage badges og stige i level, hvilket øger produktiviteten og fremmer sund konkurrence mellem team og enkeltpersoner.
At arbejde på at få løst kundeproblemer hele tiden, kan være udfordrende og føre til udbrændthed blandt kundeservicemedarbejdere. Kundeservicesporingssoftware indeholder dog funktioner, der kan gøre din agents liv lettere og mere produktivt. For eksempel sikrer automatisering, at dine agenter kan fokusere på komplekse kundeproblemer i stedet for at fokusere på trivielle, gentagne opgaver, såsom at ændre billetstatus eller følge op på ubesvarede e-mails.
Selvom én servicedesk-software kan være det bedste valg for én virksomhed, kan den være utilstrækkelig for en anden. Det er vigtigt at indse, at hver virksomhed har forskellige behov og ønsker at opnå forskellige mål. For eksempel, mens en virksomhed kan være tilfreds med simpel chat-software, kan andre have brug for en kompleks løsning, der understøtter multichannel kommunikation med kunden.
Før du vælger eller overhovedet undersøger kundeservicesoftware, skal du forstå dine mål og krav. Tænk på, hvad du vil opnå med softwaren, og overvej også dit budget. Måske er den perfekte alt-i-én-løsning for dyr. Når du har noteret dine forventninger til softwaren og sat et budget, kan du begynde at udforske dine muligheder.
For at sikre, at du får mest muligt ud af din kundeservicesoftware, anbefaler vi, at du leder efter et system med de fleste, om ikke alle disse, funktioner.
Sørg for, at de kanaler, du vil forbinde med din kundesupportsoftware, er understøttet. For eksempel, hvis du vil foretage og modtage telefonopkald fra din kundeservicesoftware, skal du sikre dig, at den indeholder et indbygget blandet call center.
Hvis du vil støtte dine kunder med beskedapps som Facebook Messenger eller WhatsApp, skal du sikre dig, at den gratis kundestyringssoftware tilbyder en funktionel social mediekanalintegration med dem.
Du skal ikke affinde dig med en slags kundeservicesoftware, der ikke tilbyder en indbygget CRM. Du skulle gerne have adgang til kundedata i dit helpdesk-system, så du ikke behøver at spilde tid på at logge ind og ud af forskellige applikationer for at yde kyndig service.
Automatiseret billetdistribution sikrer, at indgående billetter altid omdirigeres til den mest passende afdeling og agent. Det sikrer også, at billetter aldrig sidder fast/venter på at blive besvaret, uden at nogen påtager sig ansvaret.
Automatiseringsregler kan forbedre kundeservice arbejdsgange og kundeinteraktion. For eksempel ved at automatisere specifikke processer og handlinger, såsom at sende opfølgende e-mails, kan dine supportmedarbejdere spare tid og penge. Den sparede tid kan bruges til at håndtere mere komplekse kundeforespørgsler, mens pengene kan bruges til bedre agenttræning eller salgs-/marketingkampagner.
Sørg for, at det supportbilletsystem, du vælger, har aktive integrationer med de værktøjer, du anvender dagligt. Hele idéen med kundeservicesoftware er at forbedre din produktivitet og minimere antallet af de eksterne værktøjer, du bruger. Ved at integrere din helpdesk med tredjepartsapps som Shopify, for eksempel, kan du se din kundes ordrer/refusioner direkte i din kundeservicesoftware.
At have adgang til nøjagtig dataindsigt kan hjælpe enhver virksomhed med at forbedre sine salgs-, marketing- og supportprocesser. Hvis rapporter fra dit system f.eks. indikerer, at du har en høj opgivelsessrate i løbet af frokosttid, kan det betyde, at du skal tilføje flere opkaldssupportagenter til den vagt, da det er en af dine spidsbelastningstider, og kunderne venter for længe.
På den anden side kan gamification fremme sund konkurrenceevne blandt dit kundeserviceteam og kundeserviceagenter. Ved at blive tildelt belønningsbadges og niveauer kan dine supportmedarbejdere føle sig motiverede til at præstere bedre. Forbedret produktivitet vil påvirke, hvor mange billetter de løser og hvor hurtigt, hvilket kan spare dig penge og samtidig forbedre kundetilfredsheden.
Design your own templates
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Overvej dit budget og hvor meget du er villig til betale for det. Bemærk venligst, at de mest populære kundeservicesoftwareløsninger kan være ret dyre. I stedet for at betale en merpris for et almindeligt brand eller blot beslutte, at en kundeservicesoftware simpelthen er for dyr, hvorfor så ikke overveje alternative løsninger? Der er mange gratis helpdesk-softwarealternativer, der tilbyder endnu flere funktioner end deres mere populære konkurrenter.
Undersøg, om den software, du vælger, tilbyder gratis, flersproget, 24/7 service året rundt. Tjek desuden leverandørens selvbetjeningsmuligheder og hvis du vil gå et skridt videre, så prøv at kontakte dem på live chat eller e-mail for at se, hvor lang tid det tager dem at svare på din forespørgsel. Ved selv at teste deres reaktionsevne, kan du få en ide om, hvordan deres service vil være, når du først er en betalende kunde.
Se på hvilken slags kundeservice, hver leverandør tilbyder. Hvis du foretrækker at kontakte support på livechat, skal du sørge for, at den virksomhed, du vælger, tilbyder live chat support. Hvis du bedre kan lide at snakke om det, kan du se, om din foretrukne leverandør tilbyder gratisnumre og tilbyder support på et passende tidspunkt for din tidszone.
Mange virksomheder oplever sæsonbestemte ændringer, der kan påvirke, hvor mange supportmedarbejdere de skal ansætte. For eksempel boomer, rejse- og restaurationsbranchen i sommermånederne, så de bliver måske nødt til at have yderligere supportagenter for at besvare de store mængder af indgående e-mails, chats og opkald.
På tilsvarende måde oplever e-handelsvirksomheder en tilstrømning af kundesupportbilletter på bestemte tidspunkter af året, hvor salgskampagner som Black Friday er live. Derfor er det afgørende at have fleksibel kundesupportsoftware, der gør det muligt for dig at tilføje og fjerne supportagenter efter behov.
Virksomheder i vækst kan også drage fordel af fleksibel kundeservicesoftware. Det er godt at vide, at det system, du vælger, kan vokse med dig og ikke vil give dig hovedpiner i fremtiden, når det kommer til at støtte flere og flere agenter og kunder.
Overvej begrænsningerne for hver software, du vil bruge. Er der funktioner, du gerne vil bruge, men som softwaren ikke tilbyder? Mangler der integrationer? Hvordan er oppetiden? At stille disse svære spørgsmål er ekstremt vigtigt, da softwarebegrænsninger kan påvirke dit arbejde og dine kunders tilfredshed med din service.
Sidst men ikke mindst, skal du tjekke, hvilke slags samarbejdsmuligheder der er tilgængelige. Tilbyder den kundesuccessoftware, du kigger på, interne chats og opkald? Hvad med intern billettering, private noter og agentkollisionsdetektion? Husk, at den kundeservice-app, du vælger, skal løfte dine supportprocesser og gøre det nemmere at arbejde med dine kollegaer.
LiveAgent er en multichannel helpdesk og live chat-software, der er fantastisk til virksomheder af alle størrelser. Uanset om du er en lille virksomhed, der vil udvide din rækkevidde, eller en stor virksomhed, kan LiveAgent være en alt-i-én kundeserviceløsning for dig. Systemet er fuldstændigt indstilleligt og tilbyder sine brugere fremragende automatiserings- og samarbejdsmuligheder.
Den er spækket med over 140 helpdesk-funktioner og tilbyder en liste over integrationer med tredjeparts-applikationer og -software.
På tværs af forskellige vurderingssoftware-platforme roser LiveAgent-brugere softwarens alsidighed og utrolige supportteam. Derudover er brugerne helt vilde med antallet af tilgængelige funktioner og integrationer, da de kan påtage sig udfordringer, som de simpelthen ikke kunne med andre kraftfulde kundeserviceværktøjer.
Angående LiveAgents ulemper, siger nogle brugere, at det har en lille indlæringskurve, og det at få mest ud af softwaren kan være svært, uden at kontakte support. Som nævnt ovenfor modtager LiveAgents supportteam dog stor ros, fordi de er tilgængelige 24/7/365 og vil gøre sig ekstra umage for at sikre, at LiveAgent vil opfylde og overgå dine og kundernes forventninger.
LiveAgent kundeserviceplatform tilbyder tre forskellige månedlige abonnementer og en helt gratis version af softwaren.
Hvis du vil prøve Large plan, tilbyder vi en gratis 30-dages prøveperiode— der kræves ikke et kreditkort.
MailChimp er en alt-i-en marketingplatform til små virksomheder, der kan bruges til at oprette e-mail-nyhedsbreve og spore deres ydeevne. Derudover kan MailChimp-brugere inddele deres kunder ind i forskellige grupper, hvilket gør det super nemt og bekvemt at udsende personlige marketingbeskeder.
E-mail-automatiseringsplatformen tilbyder også hjemmeside- og e-handelsplaner, der indeholder en e-handels-hjemmesidebygger, SEO-værktøjer, salgsrapportering og socialt opslag.
Platformen integreres med hundredvis af kundeserviceværktøjer, inklusive LiveAgent, hvilket gør det muligt for LiveAgent-brugere at abonnere og framelde deres kunder fra specifikke mailinglister, direkte fra deres helpdesk-software.
MailChimp-brugere er vilde med, hvor fantastiske dets funktioner er for små virksomheder og hvor nemt det er at bruge. For eksempel gør dens træk og slip e-mail-bygger det nemt at formatere flotte e-mails og dens store integrationsliste gør det nemt at synkronisere data med eksterne CRM’er og lignende.
Nogle ulemper, som MailChimp-brugere nævner, inkluderer at vente over 24 timer for at høre fra deres supportteam og softwarens pris. For eksempel synes nogle brugere, at andre løsninger tilbyder sammenlignelige funktioner til en brøkdel af prisen.
MailChimp har fem betalte abonnementsniveauer og én gratis plan.
Marketing
Websted & e-handel
Få flere oplysninger om at forbinde MailChimp med LiveAgent.
Slack er en meddelelsesplatform i realtid, som virksomheder bruger til både intern og ekstern kommunikation. Den er fantastisk til at lette samarbejdet mellem teams og dele virksomhedsdækkende information.
Platformen integreres med LiveAgent kundeservicesoftware og giver brugerne besked, hver gang de får tildelt en ny billet, eller når de modtager et svar på en åben billet, ved at sende dem en Slack-besked. Slack-meddelelsen sendes fra en bot og giver et direkte link til den pågældende billet.
Slack roses for sin brugervenlighed, tilpasningsmuligheder og mange integrationer. Beskedplatformen har hurtigt vundet store og små virksomheders hjerter, fordi det er et af de bedste gratis samarbejdsværktøjer på markedet.
Mange brugere kan ikke finde noget dårligt at sige om Slack. De fleste anmeldelser oplyser udtrykkeligt, at de ville være smålige, hvis de skulle sige noget negativt om platformen.
Slack tilbyder tre betalte abonnementer samt en gratis version.
Få flere oplysninger om LiveAgent/Slack integration.
PipeDrive er et cloud-baseret customer relationship management værktøj (CRM), der hjælper sælgere med at administrere kundeemner og aftaler. Den anvender automatisering og kunstig intelligens for at eliminere gentagne administrative opgaver og tilbyder datadrevet rapportering.
PipeDrive tilbyder sine brugere en helt funktionel mobilapp og integreres med næsten 300 tredjepartsapplikationer. LiveAgent-integrationen gør det muligt for LiveAgent-brugere at oprette og redigere nye og eksisterende PipeDrive-aftaler direkte i LiveAgent-billetinfopanelet.
CRM skiller sig ud på grund af dets enkelhed og brugervenlighed. Brugere kan lide den intuitive grænseflade og det visuelle format, hvor de kan se kundeemner bevæge sig gennem salgstragten. For nogle brugere er PipeDrive dog lidt for simpelt. Anmeldere har sagt, at de gerne ville se mere komplekse automatiseringsmuligheder og ville sætte pris på en dedikeret meddelelsessektion i appen, da de i øjeblikket kun modtager meddelelser via e-mail.
Få flere oplysninger om at forbinde PipeDrive med LiveAgent.
ClickUp er en fuldt tilpasselig opgavestyringsapp, der er velegnet til små, mellemstore og større teams. Den er ideel til at oprette to-do-lister, projekter, påmindelser og sporing af mål. Derudover er ClickUp et glimrende enkelt platformsalternativ til Slack eller projektstyringsværktøjer som Asana, da det også tilbyder chat i realtid, kommentarer og tags.
ClickUp-brugere elsker dens tilpasningsmuligheder, brugervenlighed og roser også mobilappen. Det er dog vigtigt at bemærke, at appen er kompliceret for nogle og har en indlæringskurve. Et andet negativt aspekt nævnt af ClickUp-brugere er gæstegrænsefladen, der er svær at navigere.
ClickUp tilbyder en evig gratis plan og tre betalte planer.
Se, hvordan du kan bruge ClickUp med LiveAgent.
Socialbakers er en social medieplatform, der hjælper virksomheder i alle størrelser tage kontakt til kunderne. Den kombinerer social lytning, indholdsanalyse og AI-personakortlægning med analyser og benchmarking for at skabe det bedst mulige resultat for dine marketingstrategier på sociale medier.
Socialbakers kundeservicesoftware roses for dens brugervenlighed og dataindsamling fra Instagram og Facebook. På den anden side kritisereres det for ikke at hente data fra nyere sociale medieplatforme som TikTok.
Få flere oplysninger at integrere Socialbakers ind i din LiveAgent arbejdsgang.
Buffer er en styring af platforme med sociale medier, der lover at forbedre socialt engagement for små virksomheder. Det tilbyder automatisk postpublicering, kampagneanalyse, hashtag-planlægning, kommentarplanlægning og brugertilpassede rapporter.
Buffer integreres med næsten 30 andre løsninger, herunder Zapier, automate.io og integromat, så mulighederne er talløse.
Svarende til Socialbakers platform, roses Buffer for sin enkelhed. Brugere elsker, at de nemt kan fremvise indlægslayout og redigere dem direkte inde i appen. På den anden side er den almindelige opfattelse, at der mangler en integration med TikTok.
Buffer har en gratis og tre betalte udgivelsesplaner. Det giver også to betalte analyseplaner.
Publicering
Analyser
Nicereply er et kundetilfredshedsundersøgelsesværktøj, der bruges af kundesupportteams. Softwaren tilbyder ét klik kundetilfredshedsundersøgelser, der kan indlejres i e-mails eller integreres i live chat-widget. Softwaren er nem at bruge og gør det muligt for brugere at skabe flotte og let tilpasselige NPS-, CSAT- og CES-undersøgelser.
Når det er integreret med LiveAgent, kan kundefeedback nemt gives til dine agenter efter hver live chat-session eller efter at have set hver e-mail-samtale.
Nicereply er en fremragende løsning, fordi den integreres med store helpdesk-softwareløsninger, herunder LiveAgent, Zendesk, Freshdesk og HelpScout. Dets brugere komplimenterer, hvor nemt det er at oprette og ændre undersøgelser og deres automatiske implementering. Kritikken omfatter ikke at kunne tilføje yderligere kontakter til live-undersøgelser og en manglende undersøgelseskloningsfunktion.
Nicereply tilbyder fire betalte planer og en gratis 14-dages prøveperiode, der ikke kræver noget kreditkort for at komme i gang.
Trello er en applikation til at oprette lister, der kan hjælpe teams og enkeltpersoner med at organisere opgaver, projekter og påmindelser. Applikationen har et Kanban board style UI, hvilket gør det nemt at flytte opgaver rundt mellem forskellige livscyklusstadier.
LiveAgents kundeservicesoftware og Trello kan bruges sammen for at sikre, at alle agenter har styr på deres opgaver. For eksempel, når et nyt kort eller opgaveliste oprettes i Trello, kan Trello automatisk sende dig en LiveAgent-meddelelse i form af en billet.
Trello er fantastisk til personlig og professionel opgavehåndtering. Det er intuitivt og nemt at bruge og tilbyder en række skabeloner til forskellige opgaver. Brugere kan også lide, at de kan vedhæfte enhver slags medie til ethvert kort. På den anden side er der en lille indlæringskurve med Trellos automatiseringsfunktioner. Nogle brugere ville godt have, at de kunne ændre skrifttyper og forskellige opgavefarver for nemmere at skelne mellem opgaver med høj prioritet.
Trello tilbyder en gratis version af softwaren og to betalte abonnementer.
Se, hvordan du integrerer Trello med LiveAgent.
Monday.com er en åben cloud-baseret platform, der gør det muligt for sine brugere at skabe unikke værktøjer og applikationer for at hjælpe deres arbejdsgang. For eksempel kan platformen skabe projektledelse, salg, CRM, marketing, design, HR, IT eller DevOps applikationer.
For at undgå menneskelige fejl og gentagne opgaver kan Monday.com-brugere drage fordel af platformens robuste automatiseringsmuligheder og se deres arbejdsgange på et kort, kalender, tidslinje eller kanban style board.
Monday.com’s brugere er vilde med, hvordan det organiser deres arbejde og hvor nemt det er at uddelegere til andre. Notifikationssystemet er fremragende, hvilket sikrer, at ingen medlemmer af teamet går glip af nogen ændringer. Kritikken omfatter glitchy automatisering og mangel på en ordentlig onboarding-proces.
Monday.com tilbydes til enkeltpersoner gratis. Derudover kan virksomheder vælge mellem fire betalingsabonnementsmuligheder.
Få flere oplysninger om at forbinde Monday.com med LiveAgent.
ActiveCampaign er en automatiseringsplatform for brugeroplevelser, der er ideel til små og mellemstore virksomheder. Service cloudløsningen tilbyder e-mail, marketing og salgsautomatisering, samt customer relationship management. Derudover lover softwaren at forbedre kundeengagementet via kraftfuld segmentering og personalisering på tværs af forskellige kanaler.
ActiveCampaign brugere roser deres kundesupportteam såvel som de implementerede trin-for-trin-vejledninger og video-vejledninger. De er også helt vilde med den indsigt, de får fra funktioner til sporing af kunderengagement, såvel som den lange liste af tilgængelige integrationer. På den anden side oplever nogle brugere fejlagtig automatisering, som kan føre til forsinkelser.
ActiveCampaign tilbyder fire betalte abonnementer. Prisen på planen afhænger dog af antallet af de kontakter, du har (jo flere kontakter, jo højere pris).
Jira er et fejlsporings- og projektstyringsværktøj, der bruges af tilpasningsdygtige softwareudviklingsteams. Softwaren gør det muligt for brugerne at oprette og organisere spørgsmål, uddelegere opgaver og spore arbejdsaktivitet.
Ved at bruge Jira-integrationen med LiveAgent-kundeservicesoftware kan brugere nemt oprette nye opgaver og problemer direkte fra billetpanelet, hvilket sparer datainputtid og eliminerer platformsaction.
Den tilpasningsdygtige software roses for sine tilpasningmuligheder for arbejdsgange, avanceret søgefiltrering og hastighed. Nogle brugere føler sig dog overvældet af mulighederne, idet de siger, at der er en indlæringskurve med Jira. Andre siger, at mobilappen kræver mere arbejde, da den ikke er særlig brugervenlig.
Jira tilbydes gratis til små team på 10 og derunder. Større grupper kan vælge mellem tre betalte abonnementsplaner.
Se, hvordan du bruger LiveAgents native Jira-integration.
LiveChat er en live chat og helpdesk-software, der er velegnet til virksomheder i alle størrelser. Det er en multi-channel supportsoftware, der strømliner alle beskeder til en delt indbakke. Softwaren er kendt for sine flotte chat-widgets, integrerede produktkort og chatbot-automatisering.
LiveChat-brugere roser dets funktionalitet, forhåndsvisning af beskeder, chatbot og analyser. Nogle ville dog være endnu gladere med LiveChat, hvis de tilføjede funktioner som indlejrede links i chatvinduer eller forhåndsvisninger af indkøbsvogne.
LiveChat tilbydes i fire abonnementsniveauer.
Klaviyo er en marketingautomatiseringsplatform, der tilbyder kundesegmentering, benchmarking og dataanalyse. Platformen specialiserer sig specifikt i e-mail- og SMS-automatisering og lover at levere personligt indhold og øge kundeengagementet.
LiveAgents integration med Klaviyo giver dig mulighed for at tilmelde dine kunder til dine Klaviyo-mailinglister direkte fra LiveAgents kundeservicesoftware.
Marketingautomatiserings-platformen roses for dens brugervenlighed, segmenteringsmuligheder og tovejssynkronisering med andre applikationer. Nogle kritikpunkter fra brugere er, at de har problemer med at omarrangere flows (specifikt CRM-kampagner).
Klaviyo opkræver kun pr. brug. Der er ingen kontrakter. Du skal kun betale for det antal kontakter du e-mailer og sms’er hver måned.
Få flere oplysninger om, hvordan du integrer Klaviyo med LiveAgent.
Freshdesk er en cloud-baseret omnichannel helpdesk-software, der tilbyder bots, selvbetjeningsløsninger og intelligent automatisering. Det er fantastisk til at strømline kundesupport forespørgsler til et enkelt dashboard og til at samarbejde med andre.
Freshdesk-brugere bifalder softwarens brugervenlighed, integrationer og samarbejdsmuligheder. Nogle brugere ville dog sætte pris på et par finjusteringer, herunder en billetvisning med flere faner, hurtigere indlæsningshastigheder og hurtigere svar fra Freshdesks kundeserviceteam.
Freshdesk kan bruges gratis med et ubegrænset antal agenter. Men hvis du har brug for mere avancerede funktioner, kan du vælge imellem syv betalte planer.
Helpdesk
Omnichannel
Google Analytics er en platform, der sporer websteds- og annoncetrafik. Brugere kan nemt oprette rapporter og undersøge stigninger eller fald i klik, besøg og visninger. Det er et fremragende værktøj til at få indsigt om din målgruppe og forbedre annoncerings-ROI, indhold samt dine produkter.
Ved at integrere Google Analytics med LiveAgent kan du spore alle live chat-sessioner. At have disse data ved hånden kan hjælpe dig med at evaluere den indvirkning, som live chat har på konverteringer eller dine agenters effekt på din virksomheds salg.
Google Analytics er nem at komme i gang med og frem for alt gratis at bruge. Den sporer alle de nødvendige målinger, herunder antallet af besøgende på dit websted, gennemsnitlige sidevisninger pr. session, sessionsvarighed og meget mere. Men analytics-brugere siger, at appen er ret kompleks og har en indlæringskurve.
Google Analytics tilbyder en gratis og betalt version. Den gratis version er ideel til små og mellemstore virksomheder. Den betalte version af softwaren har flere funktioner og har brugerdefinerbare priser, så du bliver nødt til at kontakte salgsafdelingen for en præcis pris.
Se, hvordan du integrerer Google Analytics med LiveAgent.
Intercom er en business messenger, som virksomheder bruger til at kommunikere med eksisterende og potentielle kunder. Softwaren tilbyder live chat, bots, selvbetjeningsplatforme og et billetteringssystem.
Den kan integreres med mange populære apps, inklusive LiveAgent. Integrationen synkroniserer kundedata og beskeder modtaget via Intercom og strømliner dem derefter til LiveAgent.
Intercom bruger nyder godt af den delte indbakke, brugervenligheden og mulighederne for kundeengagement. Nogle kunder siger dog, at de har problemer med visse funktioner og moduler som filtre, artikler og udgående markedsføring. De siger også, at det har en indlæringskurve.
Intercom tilbyder tre forskellige abonnementsplaner — conversational marketing, conversational engagement og samtalestøtte. Hver plan har tilpassede priser.
Få flere oplysninger om integration af Intercom med LiveAgent.
Klaus en samtale-evaluering og kvalitetssikringsplatform, der siger, den vil forbedre kundeservicekvaliteten gennem nem og systematisk intern feedback. Softwaren analyserer og vurderer hver samtale ved hjælp af stemningsanalyse og et kompleksitetsfilter drevet af maskinlæring.
Klaus-brugere er vilde med den nemme opsætning, æstetisk tiltalende grænseflade og robuste rapporteringsværktøjer. De fleste brugere kunne ikke finde noget negativt at sige om softwaren – og besluttede sig for at angive mindre gener, såsom lejlighedsvis langsommere indlæsningshastigheder eller manglende funktioner (der i øjeblikket er i produktion).
Klaus tilbyder brugerdefinerede priser. For at få et tilbud, skal du gå til deres hjemmeside og udfylde en kontaktformular på deres prisside.
Få flere oplysninger om at integrere Klaus med LiveAgent.
Zendesk er en multichannel kundeservice-app, der bruger AI-drevne bots og et velfungerende billetteringssystem. Derudover tilbyder den selvbetjening, lydopkald og rapporteringsfunktioner, hvilket gør den til et fremragende valg for virksomheder i alle størrelser.
Zendesk-brugere roser dens brugervenlighed og tilpasningsmuligheder. De elsker, at grænsefladen er brugervenlig, og at billetteringssystemet forbindes med WhatsApp, e-mail og telefon. Nogle brugere ville dog ønske, at de eksisterende funktioner tilbød mere avanceret funktionalitet (for eksempel triggere og automatisering).
Heldigvis er der flere Zendesk-alternativer, der tilbyder funktioner, der er meget tilpasselige, tilbyder avanceret funktionalitet og derfor kan være mere egnede til nogle virksomheder med specifikke krav.
Zendesk tilbyder fem serviceplaner, tre grundlæggende supportplaner og tre salgsabonnementsniveauer.
Zendesk Suite for service
Zendesk Support
Zendesk for sales
SurveyMonkey er et af de mest populære gratis online meningsmålingsværktøjer. Platformen tilbyder hurtig oprettelse af undersøgelser, nem tilpasning og deling og effektiv stemningsanalyse. Desuden har det en funktion, der gør det muligt for brugere at måle indsamlede svar i forhold til industriens benchmarks.
SurveyMonkey roses for dets nemme opsætning, brugervenlighed og indbyggede forslag, der kan hjælpe dig med at vælge de rigtige ord og funktioner til din undersøgelse. Kritikken omfatter mangel på mindre tilpasningsmuligheder, som at ændre en undersøgelses baggrundsfarve eller uploade et brugerdefineret logo.
SurveyMonkey kan bruges helt gratis, men hvis du leder efter mere avancerede funktioner, kan du se på deres betalte planer.
Business plans
Personal plans
Når man sammenligner værdi for pengene, er LiveAgent den bedste supportservicesoftware– den tilbyder flere funktioner for mindre. Det har det mest velfungerende billetteringssystem, live chat og call center software. Softwaren tilbyder også 24/7 personlig service på tværs af alle kanaler.
Zendesk Support er en stærk konkurrent med et brugervenligt billetteringssystem, AI-bots og avancerede sociale integrationer, inklusive WhatsApp. Selvom det er dyrere, tilbyder det de fleste af LiveAgents grundlæggende funktioner.
Freshdesk er en anden fremragende kundeengagementsoftware du kan overveje. Det tilbyder live chat, billettering, opkald og support på sociale medier. Det er nemt at bruge og sætte op og har de samme grundlæggende funktioner som LiveAgent, bare til en højere pris.
LiveChat er en fremragende kundeservice platform, der tilbyder avancerede live chat funktioner Chat widgets ser pæne og moderne ud og er en af de bedste til at fremvise e-handelsprodukter på en flot måde. Men hvis du leder efter mere end blot chatsoftware, såsom en helpdesk med et integreret call center, er LiveChat ikke den bedste mulighed for dig.
Intercom er en fremragende beskedtjeneste, der forbindes med flere kanaler. Det tilbyder bots, en delt indbakke og en selvbetjenings-vidensbasesoftware. Men softwaren til kundeservice har dog ikke call center-funktioner, er på den dyrere side og giver ikke sine kunder et personligt tilpasset kundesuccesteam, der er tilgængeligt 24/7.
Improve your sales communication
LiveAgent is not just a fully-featured help desk software, it's use cases go far beyond that. Take advantage of LiveAgent's communication capabilities and improve your sales.
Brug af kundeservicesoftware er altafgørende, hvis du vil forbedre dine kundeserviceprocesser og kundetilfredshed og samtidig generere mere omsætning. For at finde den rigtige løsning skal du dog overveje, hvad du vil opnå, hvilke funktioner du skal bruge for at nå dette mål og hvor mange penge du har råd til at bruge.
Kundeserviceforventningerne er på et rekordhøjt niveau — og for at forhindre kundeafgang, skal du være i stand til at opfylde eller overgå deres forventninger. En kundeservicesoftware sikrer, at du altid svarer dine kunder til tiden og på en personlig måde.
Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.
Oplev LiveAgent's helpdesk-portal: en alt-i-en løsning til effektiv kundesupport, der samler alle kommunikationskanaler i ét dashboard. Med muligheder for cloud-baseret, open-source og enterprise software, tilpasser vi os dine virksomhedsbehov. Start din gratis konto i dag og opdag, hvordan vores billetværktøj kan strømline din supportproces og sikre hurtige løsninger. Besøg os nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team