God kundesucces -software giver dig mulighed for at levere god kundesupport. Vores alt-i-en-løsning giver dig mulighed for at fokusere på at opbygge nye relationer til dine kunder, fordi den fokuserer på personalisering, hurtighed og nytteværdi.
LiveAgent kundeengagement-software giver dig mulighed for at kombinere alle dine kundekommunikationskanaler i en enkelt samlet indbakke, som alle i din virksomhed kan få adgang til. Dette giver enhver medarbejder mulighed for at se alle kundeinteraktioner ét sted og giver agenter mulighed for at begynde at opbygge et forhold til dine kunder.
Nøglen til succes i kundeservice er at have et godt forhold til dine kunder. For at opnå det er det vigtigt at gøre det til en vane at besvare kundernes henvendelser hurtigt, effektivt og på en personlig måde. Mange online -virksomheder står imidlertid over for udfordringer, når det kommer til at administrere deres helpdesk forespørgsler, hvilket forhindrer dem i at levere effektive svar.
De fleste e-mail klienter derude gør det svært at arbejde i en delt indbakke, da de ikke blev oprettet med henblik på samarbejde. For eksempel, når du arbejder med Outlook, kan du slette en medarbejders arbejde uden at de selv ved det og omvendt. Som et resultat kan vigtige e-mails let gå tabt, overses eller endda slettes. Med LiveAgent har alle dine medarbejdere adgang til en delt indbakke, hvilket gør det let for teams at samarbejde.
Det er ikke god politik at lade dine kunder vente, da de kan blive frustrerede. Dette er imidlertid ofte virkeligheden i kundeservice. Dette gælder især for organisationer med store supportteams, da det er let at overse vigtige e-mails, indtil det er for sent.
Men med LiveAgent kan du konfigurere påmindelser til at følge op på e-mails med høj prioritet. Som et resultat vil dit team altid fange vigtige e-mails, før det er for sent.
Hvis du har et stort kundeserviceteam, kan det være svært for alle at samarbejde ved hjælp af traditionelle e-mail indbakker. For eksempel, hvis teammedlemmer tager af sted på ferie, og de modtager vigtige beskeder, kan de gå tabt eller blive glemt.
Løsningen? LiveAgent giver dig en delt virksomhedens indbakke, der gør det muligt for dine medarbejdere at dele arbejdsbyrden for utilgængelige agenter.
Uden et delt system til styring af kundekommunikation er det ekstremt svært at vurdere din kundesupportydelse. Med LiveAgent kan du overvåge alle de meddelelser, der flyder mellem dit team og dine kunder. Du kan let få øje på problemer eller belønne teammedlemmer, der giver dine kunder fremragende service.
LiveAgent giver alle dine teammedlemmer en nem måde at spore kundeforespørgsler og besvare dem. Det integrerer alle former for kundekommunikation i et problemfrit stykke software.
Uanset om dine kunder kontakter dig via callcenter, live chat, sociale medier, eller via e-mail har LiveAgent dig dækket, så dine medarbejdere løbende kan overvåge kundens kommunikation.
Nøglen til kundesucces er kommunikation, og LiveAgent giver dig og dit team de værktøjer, du har brug for til at kommunikere effektivt.
LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billettering og automatisering, der lader os yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent leverer mange værktøjer, der kan have en dramatisk indvirkning på dit teams præstationer og på din kundeservice’s succes. Tilsammen giver disse værktøjer dit personale mulighed for problemfrit at kommunikere med dine kunder på tværs af flere kanaler.
Vores kundesucces software har de højeste ratings i sektoren og overgår andre kundeservice software, der er dyrere og giver langt færre funktioner.
At sikre kundesucces betyder at tilbyde dine kunder en multi-kanals oplevelse. Derfor har vi udviklet en dedikeret, indbygget app til både Android og iOS, der integreres problemfrit med din webklient.
Selvom dine medarbejdere er væk fra deres skrivebord, kan de fortsætte med at interagere med dine kunder via e-mail, telefon og sociale medier – alt sammen på deres app. Resultatet? Hver vigtig besked modtager et hurtigt svar.
Vores kundesucces -software bruges over hele verden og leveres med fuld til delvis flersproget support. Den tilbyder mere end 40 appsprog og giver dig mulighed for fuldt ud at tilpasse alle specielle bogstaver eller bogstav accenter i applikationen.
Dette giver dine medarbejdere mulighed for at bruge deres modersmål, når de svarer på kundeforespørgsler og anmodninger, og betyder, at dine kunder kan søge hjælp på deres eget sprog.
Vores intuitive billetsystem giver dig et hurtigt overblik over alle dine kundeinteraktioner og giver dig mulighed for at automatisere mange almindelige kundeserviceopgaver. Dit personale kan øjeblikkeligt skifte mellem forskellige kommunikationsformer, og du kan skræddersy din kundeoplevelse til de specifikke behov i din sektor ved at bygge kontaktformularer og skræddersyede supportcentre.
LiveAgent forbedrer og udvikler løbende nye funktioner. LiveAgent tilbyder allerede mere end 179+ help desk funktioner og over 40 integrationer.
LiveAgent er betroet af nogle af de største og mest prestigefyldte virksomheder i verden. Læs vores succeshistorier og udtalelser for at finde ud af, hvordan LiveAgent kan hjælpe dig med at opnå kundesucces, sikre kundeloyalitet og tage din kundesupport til det næste niveau.
LiveAgent giver et kraftfuldt kundesucces værktøj til både nye og eksisterende virksomheder. Hvis du lige starter en virksomhed, giver det dig mulighed for hurtigt at opbygge en kundebase og opbygge loyalitet blandt dine kunder. Hvis du er en etableret virksomhed, der ønsker at tage din kundeoplevelse til det næste niveau, vil integrering af alle dine kundekommunikationskanaler i et centraliseret system give dine medarbejdere lettere og mere effektiv kommunikation med dine kunder.
Vi har designet LiveAgent som en smidig kundeserviceløsning, og vores software er velegnet til virksomheder i alle størrelser. Uanset hvilken sektor du er i, eller hvor stor din virksomhed er, kan vi hjælpe dig med at opbygge bedre kommunikation med dine kunder.
Kundesucces -software hjælper dig og dit team med at styre interaktioner med dine kunder. LiveAgent er en SaaS -løsning, der samler al din kommunikation i et problemfrit system.
Dine kunder bruger forskellige måder at nå ud på, f.eks. E-mail, telefon, beskeder eller live chat så at holde al kommunikation på ét sted hjælper dine kundeservicemedarbejdere med at forstå kundespørgsmål bedre og svare hurtigere. LiveAgent sikrer også din interne kommunikation, så du kan beskytte følsomme kundedata.
Kundeservicesucces er nøglen til at opbygge en succesrig virksomhed og et stærkt eHandels -fællesskab. Kundesucces -software kan dramatisk forbedre den måde, du kommunikerer med dine kunder. Ikke alene vil dine medarbejdere kunne nå kunder på tværs af flere kanaler, men du kan også overvåge din kundeservicepræstation.
Markedet for kundesucces -software er overfyldt, men hver leverandør vil tilbyde dig et andet sæt værktøjer. Som med enhver købsbeslutning afhænger dine behov for software til kundesucces af din branchesektor, din virksomheds størrelse og dine personlige behov.
De fleste softwareudbydere tilbyder grundlæggende funktioner, der inkluderer billettering, live chat eller et analytisk dashboard. Dem, der er mere avancerede, har automatisering, flere vidensbase -understøttelsessystemer eller en andet værktøjskasse til samarbejde.
Med LiveAgent gik vi et skridt videre. Vi byggede callcenter -software lige ind i vores platform, så du nemt kan skifte mellem telefonopkald og andre former for kommunikation. LiveAgent understøtter også sociale mediebeskeder direkte fra det lokale dashboard, hvor du også kan svare på beskeder på sociale medier. Vores unikke billetsystem bringer alle former for kommunikation ét sted.
Med så mange muligheder på markedet kan det være en skræmmende opgave at vælge en kundesucces -software. Derfor har vi bygget LiveAgent til at være så smidig som muligt. Hvis du kun har et kundesupport teammedlem, er der ikke noget problem: LiveAgent vil holde alle beskederne organiseret. Hvis du har et stort team, der beskæftiger sig med kundeforespørgsler, giver LiveAgent dem mulighed for at samarbejde og give dine kunder den bedst mulige oplevelse.
LiveAgent tilbyder alle disse funktioner gennem en intuitiv brugergrænseflade, der er let at lære, og hvorfra du kan se nøgletal, der angiver, hvor godt du betjener dine kunder. Brug af LiveAgent er en god handel, da du får alle disse nyttige funktioner til prisen for en gennemsnitlig middag for to.
Den #1 gratis vidensbasesoftware
Gratis vidensbasesoftware fra LiveAgent: Opret professionelle vidensbaser nemt med 24/7 support og uden opsætningsgebyr. Prøv gratis nu!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team