LiveAgent er den mest anmeldte og #1-bedømte helpdesk-software til SMB i 2023. Kom tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Dine kunder og virksomhed fortjener bedre kundeservice. Lever det med LiveAgent.
Du behøver ikke bekymre dig om migreringen af dine eksisterende data gennem tredjepartsapps, da vi tilbyder helt gratis automatiseret migrering til vores helpdesk-billetsoftware.
Der kan opstå problemer når som helst, hvilket efterlader dig fuldstændig uforberedt. Begræns ikke muligheden for at løse dem, kontakt kundesupport 24/7.
Fra begyndelsen blev LiveAgent bygget med multi-kanal tilgang i tankerne. Hold op med kun at fokusere på e-mails, og giv support også via livechat eller callcenter.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Desk.com
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering.
|
Desk.com tilbyder billettering.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på enhver hjemmeside.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat.
|
Desk.com tilbyder Live Chat.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center
|
Desk.com tilbyder Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig på for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Desk.com tilbyder en selvbetjeningsportal.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
|
Desk.com tilbyder en Facebook-integration.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
|
Desk.com tilbyder en Twitter-integration.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Desk.com tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
|
WhatsApp
WhatsApp-integrationer med helpdesk giver brugerne mulighed for at besvare alle WhatsApp-beskeder i et multi-kanal billetsystem og behandle dem ligesom enhver anden kundesupportbillet.
|
LiveAgent tilbyder en WhatsApp-integration.
|
Desk.com tilbyder ikke en WhatsApp-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder videnbase i plan for $25/agent/måned.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder kundeforum i plan for $25/agent/måned.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $25/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at samarbejde.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder API-funktioner i plan for omkring $150/agent/måned.
|
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Desk.com tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Desk.com tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder ubegrænsede websteder i plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper i Ticket+Chat-planen for $29/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder ubegrænsede chatknapper i plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $25/agent/måned.
|
Ubegrænset optagelse af telefonsamtaler
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Desk.com tilbyder ikke ubegrænset optagelse af telefonsamtaler.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
|
Desk.com tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $300/agent/måned.
|
Din kundesupportafdeling bør bruge den rigtige form for kommunikationsplatform. En WordPress help desk løsning, der er robust og funktionsrig, samtidig med at den er nem at bruge og navigere. En platform, der vokser med din virksomhed og ikke koster tusindvis af kroner. Lær LiveAgent IT help desk software at kende og kontakt dine kunder hvor som helst. Lige meget om kommunikationen starter via e-mail, live chat eller opkald, har LiveAgent dig dækket.
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Lad os tage os af skiftet mellem Desk og LiveAgent helpdesk software, så du kan fokusere på vigtigere ting som at drive din supportafdeling. Den hvide handske migrations-service er helt gratis og automatiseret – ingen billetter bliver glemt!
LiveAgent tilbyder dig den rigtige del af funktioner, herunder et kraftfuld help desk billetteringsværktøj, live chat med indtastningsvisning i realtid og indbygget cloudbaseret callcentersoftware. Disse tre kernedele af multi-channel helpdesk er endnu mere forbedret af mere end 40+ integrationer og plugins, 40+ tilgængelige sprogoversættelser og snesevis af rapporter og indsigt. Du får alt dette til en gennemsnitspris for en middag for 2 personer.
Produkter sendt til softwarekirkegården har normalt begrænset teknisk support og kundesupport. Desværre kan problemer opstå når som helst, og du bliver simpelthen efterladt i mørket. Tjenester modtager heller ingen vigtige softwareopdateringer, som ville forbedre deres funktionalitet. Mulighederne for at holde styr på kundesupporten er forældede og betydeligt begrænsede.
LiveAgent, som en stabil multi-kanal helpdesk-løsning, modtager nye produktopdateringer på regelmæssig basis hver 2.-3. uge. Nye funktioner implementeres konstant, hvilket forbedrer både stabilitet og funktionalitet. Vores vision er enkel – service helpdesk-software skal være det første skridt mod bedre kundeservice. Begræns ikke dig selv, vokse hurtigt med os.
Help desk-software behøver ikke at koste en formue. LiveAgent tilbyder dig en fair og gennemsigtig prissætning. Pay as you go-modellen binder dig ikke til nogen kontrakter.
Most Popular
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi måler os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og se alt det, vi har at byde på.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
Opdag det bedste HelpCrunch-alternativ: LiveAgent. Ingen opsætningsgebyrer, 24/7 support, og ingen kreditkort påkrævet. Prøv gratis nu!
Har du brug for et Collab Alternativ?
Discover why LiveAgent is the ultimate Collab alternative for your contact center needs. With over 175 features, seamless data migration, and no setup fees, LiveAgent offers 24/7 customer support, unlimited call recording, and integration with social media. Start your free trial today and enhance customer satisfaction with this powerful, easy-to-manage helpdesk software.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Leder du efter det rigtige SysAid alternativ?
LiveAgent er et perfekt alternativ til SysAid. Læs mere om vores helpdesk, og start din gratis prøveperiode i dag.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team