Leder du efter et Dixa-alternativ?

Opdag, hvorfor LiveAgent er det bedste Dixa -alternativ på markedet.

  • ✓ Intet installationsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
  • ✓ Intet kreditkort kræves    
  • ✓ Annuller når som helst
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Er du dødtræt af dit help desk software?

Oplev LiveAgent – en kundeservicesoftware med masser af funktioner, der kan dække flere kommunikationskanaler og sociale medier. Hold kontakten med dine kunder med e-mail, live chat, callcenter, kundeportal, Viber og sociale medier. Få mere at vide om LiveAgent, eller start din gratis 14-dages prøveperiode for at få oplevelsen.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Dixa vs LiveAgent et overblik

Funktioner Liveagent Dixa
Billetering
Indeholder et administrationsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
LiveAgent tilbyder billettering.
Dixa tilbyder billettering.
Livechat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
LiveAgent tilbyder Livechat.
Dixa tilbyde Livechat.
Callcenter
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsfordeling.
LiveAgent tilbyder callcenter.
Dixa tilbyder callcenter.
Self-Service
En funktion, der giver dig mulighed for at opbygge en kundeportal, som dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseret indhold.
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal.
Dixa tilbyder ikke selvbetjeningsportal.
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration.
Dixa tilbyder en Facebook-integration.
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare tweets direkte fra softwaren.
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration.
Dixa tilbyder ikke en Twitter-integration.
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugerne at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk -softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
Dixa tilbyder ikke en Instagram-integration.
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og forvandler dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
Dixa tilbyder ikke en Viber-integration.
Videnbase
Et videnslager, der indeholder vigtige oplysninger, herunder fejlfindingsguider, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
LiveAgent tilbyder vidensbase.
Dixa tilbyder ikke vidensbase.
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der ligger direkte i din vidensbase.
LiveAgent tilbyder kundeforum.
Dixa tilbyder ikke kundeforum.
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at fjerne gentagne opgaver.
LiveAgent tilbyder automatisering og regler.
Dixa tilbyder automatisering og regler.
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
LiveAgent tilbyder API-funktioner.
Dixa tilbyder API-funktioner.
Interactive Voice Response (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkaldere at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
Dixa tilbyder IVR -funktioner.
Videoopkald
Et opkald, der indeholder video, der ligner Skype-, Zoom- eller Facetime -opkald.
LiveAgent tilbyder videoopkald.
Dixa tilbyder ikke videoopkald.
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke- du kan se dem når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
Dixa tilbyder ubegrænset historie.
Ubegrænset websteder
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede websteder.
Dixa tilbyder ubegrænsede websteder.
Ubegrænset chat knapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine websteder.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Dixa tilbyder ubegrænsede chatknapper.
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e -mails og billetter.
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Dixa tilbyder ubegrænsede billetter/mails.
Ubegrænset opkaldsoptagelse
Optag hvert opkald, der foretages eller modtages, og afspil optagelsen når som helst.
LiveAgent tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Dixa tilbyder ubegrænset opkaldsoptagelse.
Ubegrænset support døgnet rundt
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan indsende.
LiveAgent tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Dixa tilbyder ubegrænset support døgnet rundt.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Håndter kundeinteraktion via flere kanaler

Enestående kundeservice bør komme fra flere steder, der er bekvemt for dine kunder. Heldigvis kan du håndtere kvalitetsservice fra ét billetsystem. Håndter e-mail billetter og opkald, konfigurer din live chat-widget, og forbind Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber. Alt er under ét tag, som det skal være, så dine agenter kan fokusere på mere hjælp uden at skifte mellem apps.

Et dedikeret kundeserviceværktøj, der håndterer alt

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Giv brugertilfredshed via flere sociale medier

Sociale medier bliver bedre og hurtigere kundeserviceværktøjer til supportagenter. Derfor er Facebook og Facebook Messenger-integrationer indbygget i LiveAgent, så du simpelthen kan forbinde din konto. Det samme gælder Twitter og Instagram. Bliv social via et brugervenligt billetsystem, administrer dine indlæg, besvar kommentarer og gør mere fra ét sted.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Social media billetstyring i en enkelt grænseflade

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Chat i realtid med intuitive funktioner

Løs kundespørgsmål hurtigere med den rigtige kundesupportløsning. Få fantastisk kundefeedback takket være den den hurtigste live chat-widget på markedet. Live chat er et af de bedste kundesupportværktøjer, og LiveAgent understøtter det med nøglefunktioner for at sikre en problemfri oplevelse. Se den hele liste over live chat-funktioner og se, hvad der gør det godt for kundetilfredshed.

Håndter kundehenvendelser hurtigere med vores live chat

Få fantastisk kundepleje fra vores supportteam

Vi håndterer kundesamtaler døgnet rundt for at sikre, at vi når som helst kan hjælpe alle. Ring til os, chat med os eller send os en e-mail, når du har brug for vores hjælp til at løse et problem, eller når du vil lære noget nyt om LiveAgent. Du kan også konsultere vores supportportal supportportal, der er fyldt med nyttige artikler om vores kundeserviceløsning.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Save more with LiveAgent

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende live chat, billetmærkning og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live AgentP0Y0M0DT0H0M145SYoutube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Klar til at prøve LiveAgent?

Tag et kig på tourvideoen for at se, hvad LiveAgent ellers kan gøre, eller start vores gratis 30-dages prøveperiode for at opleve det på egen hånd. Du kan også kigge på vores overkommelige prisplaner, der er velegnede til virksomheder i de fleste størrelser og brancher. Tilmeld dig LiveAgent i dag, og forbedr agentens produktivitet med vores help desk -løsning.

Related Articles to Dixa alternativ
LiveAgent tilbyder mere end 175 nyttige funktioner, den hurtigste live chat-widget på markedet. Callcenter og endda dækning af kanaler som Instagram.

Leder du efter et LiveChat-alternativ?

LiveAgent: Det bedste LiveChat-alternativ! Ingen opsætningsgebyrer, gratis prøveperiode, 24/7 support og ingen kreditkort påkrævet.

Vil du have bedre call support? Prøv LiveAgent, der kan meget mere end blot telefonopkald. Find ud af om fordelene og nøglefunktionerne hos LiveAgent helpdesk.

Leder du efter et LiveCall-alternativ?

Vil du have bedre call support? Prøv LiveAgent, der kan meget mere end blot telefonopkald. Find ud af om fordelene og nøglefunktionerne hos LiveAgent helpdesk.

Leder du efter en anden løsning end Gist? Tag et kig på LiveAgent og se fordelene. Start din gratis prøveperiode i dag og giv bedre support.

Leder efter et Gist alternativ?

Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste Gist-alternativ med avanceret funktionalitet, over 175 integrationer, og ubegrænset 24/7 kundesupport. Start din 14-dages gratis prøveperiode uden kreditkortkrav og oplev, hvordan LiveAgent kan forbedre din kundesupport.

Are you looking for a better alternative to LivePerson? Consider LiveAgent, award winning multi-channel help desk software.

Leder du efter et bedre LivePerson alternativ?

Forbedr kundeservice med LiveAgent—det bedste LivePerson-alternativ. Start din gratis prøveperiode i dag, ingen kreditkort nødvendig!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x