Selvbetjening er hurtigt ved at blive første valg for et stigende antal forbrugere, når det kommer til kundesupport. Forskning viser, at 2 ud af 3 forbrugere hellere selv vil lede efter svar end at tale med en kundeserviceagent, hvilket gør FAQs til den mest anvendte selvbetjeningsmulighed.
Med LiveAgents helpdesk og FAQ -software kan du give dine kunder mulighed for at finde svar, de leder efter på egen hånd på en hurtig, effektiv og bekvem måde.
Når flere kunder kontakter dit supportteam igen og igen med de samme spørgsmål, forhindrer det agenter i at håndtere andre problemer og sænker deres produktivitet. FAQ (ofte stillede spørgsmål) software giver virksomheder mulighed for at tage fat på de mest almindelige spørgsmål, de regelmæssigt får fra kunder om deres produkter eller tjenester, og reducerer arbejdsbyrden for kundesupportteams. Det kommer typisk som en del af en mere kompleks kundesupportplatform.
FAQ -software tilbyder mere end én måde at organisere, gemme og vise din organisations viden til dine kunder. Det gavner både kunder og agenter. Sådan gør du:
FAQ er en effektiv tilføjelse til dine selvbetjeningsfunktioner, der hjælper med at reducere antallet af gentagne spørgsmål fra kunder, hvilket giver dit supportteam mere tid til at fokusere på mere avancerede spørgsmål.
Over 70% af forbrugerne foretrækker at lede efter svar på deres spørgsmål på en virksomheds hjemmeside i stedet for at kontakte kundesupport. En sektion med ofte stillede spørgsmål sætter dem i stand til hurtigt at finde svar og øger tilfredsheden.
FAQ-software kan forbedre agentens effektivitet og produktivitet. Opbyg en intern vidensbase for dit supportteam, og hold de vigtige oplysninger let tilgængelige ét sted.
Opret en omfattende vidensbase med ofte stillede spørgsmål i 4 enkle trin til at besvare almindelige kundespørgsmål, tilbyde selvbetjeningssupport døgnet rundt og gøre dine kunder i stand til at hjælpe sig selv.
Med en enkel, men kraftfuld indbygget WYSIWYG-editor, kan du nemt oprette pænt formateret indhold, der kan organiseres i artikler under forskellige kategorier. Tilføj billeder og andre billeder for at gøre indholdet mere engagerende og lettere at fordøje.
Gør dit vidensbaseindhold endnu mere nyttigt og værdifuldt ved at supplere det med vedhæftede filer, som dine kunder kan gemme på deres computere og få adgang til, når de har brug for det.
When creating categories and adding articles to your knowledge base and FAQs, you can choose whether the content will be publicly available and accessible by all customers or remain internal and visible only to your support team in the agent panel.
Opret et ubegrænset antal vidensbaser og FAQ’er til forskellige målgrupper på en enkelt LiveAgent -konto, der hver har sit eget unikke design, indstillinger og indhold. Det er meget praktisk, hvis du administrerer flere virksomheder, produkter, tjenester eller mærker.
Giv dine kunder mulighed for hurtigt og ubesværet at finde de oplysninger, de leder efter, med en søge-widget, der automatisk genererer forslag i realtid. Widgetten foreslår relateret indhold fra din vidensbase baseret på de indtastede søgeord.
Sørg for, at din selvbetjeningsportal stemmer overens med din virksomheds identitet. Tilpas let din vidensbase med et tema, der bedst passer til dit virksomheds image, logo, mærkefarver, ændringer i sidehoved eller sidefod, tilpasset CSS og mere.
FAQ og vidensbase -software er kun en del af vores komplekse flerkanalsløsning, der er spækket med over 180 funktioner. Forøg din overordnede kundeservicestrategi og øg kundetilfredsheden ved at bruge alle de avancerede funktioner, LiveAgent kan tilbyde.
Nyd et komplet udvalg af billetstyringsfunktioner, herunder smart billetrouting, automatiseringsregler, SLA’er, håndtering af billetansvar, hermetiske svar, agent -samarbejdsværktøjer, robuste rapporteringsfunktioner og meget mere. Håndter nemt al din multikanal -kundekommunikation fra ét sted med vores universelle indbakke.
63% af forbrugerne er mere tilbøjelige til at vende tilbage til et hjemmeside, der leverer live chat-support. LiveAgents live chat-værktøj tilbyder både almindelige og avancerede funktioner – fra flere muligheder for distribution af chat, proaktive chatinvitationer og online besøgsovervågning til chathistorik, intern chat og tastaturvisning i realtid.
Byg et virtuelt skybaseret callcenter, integrer med enhver VoIP-udbyder, og modtag opkald fra fastnettelefoner eller direkte fra dit websted (både tale og video) uden yderligere gebyrer pr. Minut. Design komplicerede og personlige IVR -træer, lav ubegrænsede opkaldsoptagelser og mere!
LiveAgent integreres problemfrit med de mest populære sociale mediekanaler som Facebook, Twitter og Instagram. Hold styr på alle dine sociale mediebeskeder, kommentarer og brandnoteringer, administrer dem fra et enkelt dashboard uden at skulle manuelt overvåge flere konti eller dele loginoplysninger.
90% af forbrugerne forventer, at mærker tilbyder en online portal for selvbetjening. Bortset fra vidensbase og ofte stillede spørgsmål kan du udvide dine selvbetjeningsfunktioner med et community-forum, der gør det muligt for dine kunder nemt at indsende support billetter og overvåge deres status direkte fra din kundeportal.
LiveAgent-tilbud 4 forskellige planer – uden kontrakter og fuldstændig gennemsigtig, fair pris. Vores selvbetjeningsfunktioner udstyret med en vidensbase og FAQ er indbygget i alle betalte planer. Vælg den, der er bedst egnet til din virksomhed, og tag din kundeservice til det næste niveau.
Most Popular
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Se, hvorfor LiveAgent er det bedste alternativ til Desk.com. Find ud af fordelene, og tilmeld dig en gratis 14-dages prøveperiode i dag.
Leder du efter en bedre helpdesk-software?
Discover why top software development companies choose LiveAgent, the #1 rated helpdesk software for SMBs in 2019. Enhance customer service with omnichannel support, real-time assistance, and self-service knowledge bases. Start your free trial today—no credit card needed—and join over 21,000 satisfied businesses.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.
Strømline din kundekommunikation med LiveAgent's helpdesk-software. Oplev multi-kanal billettering, live chat, callcenter, og sociale medier integrationer, alt i én platform—uden opsætningsgebyr, kreditkortkrav eller bindingsperiode. Prøv gratis i 14 dage og forbedr din kundeservice med 24/7 support. Bruges af topvirksomheder som Forbes og Airbus. Kom godt i gang med LiveAgent i dag!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team