Hvad er vedhæftede filer?
Vedhæftede filer er filer, der typisk er vedhæftet e-mails. De er normalt billeder, dokumenter, excel-ark, PDF’er, videoer eller andre typer filer. Typisk kan en enkelt e-mail indeholde flere vedhæftede filer.
Hvorfor er vedhæftede filer nyttige?
Vedhæftede filer er nyttige, fordi de gør det muligt for brugere at dele dokumenter og billeder hurtigt og bekvemt. Desuden er de fantastiske til at forbedre arbejdsgangen og kommunikationen, da de lader brugere vedhæfte skærmbilleder af fejlmeddelelser, vejledninger og anden dokumentation til kommunikationstråde, hvilket gør det, de forsøger at formidle, lettere at forstå.
Hvordan og hvor kan du tilføje vedhæftede filer i LiveAgent?
LiveAgent giver brugerne mulighed for at trække og slippe filer (billeder, stemmeoptagelser, videoer, dokumenter osv.) inde i:
- Billetfelter (e-mails)
- Chats
- Kontaktformularer
- Vidensbase artikler
Alternativt kan brugere blot klikke på ikonet Vedhæft for at dele filer.
Hvilke typer filer kan jeg vedhæfte LiveAgent-billetter?
I øjeblikket understøttes alle filtyper, inklusive:
- JPG
- PNG
- Doc
- Txt
- Py
- Mp4
- GIF
Sådan begrænser du filtyper
Hvis du vil forhindre brugere i at uploade bestemte filtyper til kontaktformularer og chats, kan du gøre det i LiveAgents indstillinger.
Sådan kan du gøre det:
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration (tandhjulsikon i venstre menulinje).
- Klik på Beskyttelse.
- Klik på Indstillinger.
- Find sektionen “Tilladte filtyper” (det burde være det første tekstfelt).
- Angiv de filtyper, som du ønsker at blive understøttet adskilt af et komma (de filtyper, der ikke er på listen, vil ikke blive understøttet, og dine kunder vil derfor ikke være i stand til at dele dem med dig).
- Rul ned til bunden af siden, og klik på Gem.
Hvor store kan de vedhæftede filer være?
Billet- og chatvedhæftede filer er begrænset til 128 MB hver. Bemærk dog, at det er meget sandsynligt, at enten din eller din kundes e-mail-klient ikke vil være i stand til at acceptere vedhæftede filer af denne størrelse, da de fleste e-mail-klienter er begrænset til at modtage 20 MB (hvilket er den anbefalede størrelse på vedhæftede filer).
Send attachments with ease
Use our drag and drop feature to easily send attachments on live chat, or email. Try it today. No credit card required.
Vedhæftede filer i billetfelter (e-mails)
Hvis du vil formatere dine e-mails, kan det være ret vanskeligt – især hvis du vil tilføje billeder til bestemte tekstområder. Men med LiveAgent kan du tilføje billeder inline ved at bruge knappen indsæt billede eller funktionen til at kopiere og indsætte. Bemærk venligst, at der ikke er nogen begrænsninger for hvilke filtyper der kan sendes via e-mail.
Vedhæftede filer i live chatsamtaler
LiveAgents live chat-widget understøtter vedhæftede filer af alle typer som standard, men hvis du gerne vil begrænse dem til bestemte filtyper, kan du gøre det ved at følge vejledningen ovenfor. Bemærk venligst, at fildeling også understøttes i interne chats, hvilket gør det super nemt at samarbejde og dele filer med dine kollegaer. Du kan også bruge træk og slip-funktionen i både interne og eksterne samtaler.
Vedhæftede filer i kontaktformularer
Vores kontaktformularer understøtter vedhæftede filer af alle typer som standard, men hvis du gerne vil begrænse dem til bestemte filtyper, kan du gøre det ved at følge vejledningen ovenfor. Bemærk venligst, at du kan bruge træk og slip-funktionen med kontaktformularer.
Vedhæftede filer i videnbaseartikler
Ved at berige din videnbase-artikler med vedhæftede filer sikrer du, at dine vejledninger og sådan gør du artikler er en værdsat støtte for dine kunder, hvilket igen reducerer billetmængden og forbedrer kundetilfredsheden. Bemærk venligst, at du kan bruge træk og slip-funktionen med vidensbaseartikler.
Videnbaseressourcer
Vil du lære mere om LiveAgents banebrydende help desk -funktioner? Se på vores vidensbase-artikler, funktionssider, blogs, webinarer eller vores officielle YouTube-kanal for at få flere oplysninger.
- Gratis Live Chat (Explained)
- Gratis live chat software
- Webinarer
- Gratis Live Chat-software til dit websted (+video)
- Oplev den hurtigste livechat på markedet (forklaret)
- Bedste Live Chat-software for 2023 (+Gratis prøveversion)
- Helpchat (forklaret)
- Chat Software (forklaret)
Klar til at forbedre din kommunikation med vedhæftede filer?
Gør din kommunikation mere effektiv med vedhæftede filer ved hjælp af vores gratis, altomfattende 30-dages prøveperiode. Start din gratis prøveperiode i dag. Uforpligtende, intet kreditkort påkrævet.
Maximize your productivity and collaboration
LiveAgent's powerful attachment feature is designed to revolutionize the way you handle file sharing and collaboration within your support system.
Frequently Asked Questions
Hvor store kan vedhæftede filer være?
Billet- og chatvedhæftede filer er begrænset til 128 MB hver. Bemærk dog, at det er meget sandsynligt, at enten din eller din kundes e-mail-klient ikke vil være i stand til at acceptere vedhæftede filer af denne størrelse, da de fleste e-mail-klienter er begrænset til at modtage 20 MB (hvilket er den anbefalede størrelse på vedhæftede filer).
Hvad er vedhæftede filer?
Vedhæftede filer er filer, der typisk er vedhæftet e-mails. De er normalt billeder, dokumenter, excel-ark, PDF’er, videoer eller andre typer filer. Typisk kan en enkelt e-mail indeholde flere vedhæftede filer.
Hvorfor er vedhæftede filer nyttige?
Vedhæftede filer er nyttige, fordi de gør det muligt for brugere at dele dokumenter og billeder hurtigt og bekvemt. Desuden er de gode til at forbedre arbejdsgangen og kommunikationen, da de lader brugere vedhæfte skærmbilleder af fejlmeddelelser, vejledninger og anden dokumentation til kommunikationstråde, hvilket gør det, de forsøger at formidle, mere klart.
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.