Hvad er help desk masseaktioner?
Masseaktioner, også kendt som massehandlinger eller masseredigering, er help desk software-funktioner, der giver dig mulighed for at udføre systemhandlinger på en stor skala. At foretage en masseaktion, såsom at slette flere billetter på én gang i stedet for manuelt at slette individuelle billetter, ville illustrere dette koncept.
Masseaktioner er generelt til stede i alle servicebilletsoftware, da de fremskynder agentens arbejdsgang og kan spare virksomheder for en masse tid på lang sigt. Desuden forhindrer de også agentudbrændthed.
Hvad kan du gøre med masseaktioner?
Generelt bruges masseaktioner til at løse, overføre eller slette flere billetter på én gang. LiveAgent-funktionen er dog ikke begrænset til disse handlinger.
LiveAgents masseaktioner
- Overførselsbillet (Overfør de valgte billetter til en specifik agent og/eller afdeling)
- Løs billet (Løs de valgte billetter)
- Tilføj besked (Tilføj en specifik privat note til de valgte billetter)
- Slet billet (Flyt de valgte billetter til papirkurven*)
- Ændre billetprioritet (Opdater prioriteten for de valgte billetter)
- Ændre SLA-niveau (Opdater SLA-niveauet for de valgte billetter)
- Markér som spam (Markér de valgte billetter som spam)
- Markér som ikke spam (fjern markeringen af de valgte billetter som spam)
- Fjen billetten (fjern de valgte billetter fuldstændigt fra systemet**)
- Send svar (Send et svar til de valgte billetter)
- Ændre billetemne (opdater emnet for specifikke billetter)
- Call URL (Call et callback URL eller API)
- Udskyd billet (Udskyd de valgte billetter)
- Tilføj tag (Tilføj specifikke tags til valgte billetter)
- Fjern tag (Fjern specifikke tags fra valgte billetter)
- Send e-mail til (Send e-mails til udvalgte billetter)
*Slettede billetter kan gendannes
**Fjernede billetter kan ikke gendannes
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Hvordan man udfører masseaktioner
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Tickets.Tickets.
Valgfrit: Klik på Brugerdefineret filter, og vælg billetstatus, kilde, tags og eventuelle andre yderligere filtre for at udskille de billetter, du vil udføre masseaktionerne på. Klik på Anvend.
- Vælg alle de filtrerede billetter ved at klikke på afkrydsningsfeltet i dit dashboards øverste venstre hjørne. Alternativt kan du vælge de billetter, du ønsker, én efter én.
4. Klik på Masseaktion.
- Vælg den ønskede masseaktion fra listeboksen. I dette eksempel markerer vi alle billetter som besvaret.
- Klik på on Run now.
7. Bekræft handlingen i bekræftelsesdialogboksen ved at klikke på Ja.
Hvordan ved jeg, om systemet udførte masseaktionen med succes?
Når masseaktionen er udført, vil systemet gøre dig opmærksom på det med en grøn pop op-meddelelse nederst på din skærm. Alternativt, hvis der er en fejl ved at køre masseaktionen, vil systemet kun advare dig med en rød fejlmeddelelse i dit LiveAgent-dashboard.
Hvor mange billetter kan du anvende masseaktion på, på én gang?
LiveAgent kan behandle 50.000 rækker af masseaktioner på én gang. Vær dog opmærksom på, at dette kan tage noget tid. Efterhånden som ændringer sker, vil de gradvist blive vist i dit grid.
Hvis du skal behandle mere end 50.000 billetter på én gang, bedes du kontakte vores support via e-mail, live chat eller telefon.
Masseaktionsbrugstilfælde
Markering af billetter som spam
Lad os sige, at du har modtaget adskillige spam e-mails. I stedet for at markere hver enkelt billet som spam separat, kan du gøre det i bulk via masseaktioner.
Tilføjelse af tags
Et andet glimrende eksempel på masseaktioner kunne være at tilføje tags til billetter. Lad os sige, at du ikke var så god til at tagge dine billetters kilder, men nu ønsker at gå tilbage og tagge alle billetter fra specifikke kanaler, så du kan filtrere dem bedre i fremtiden. Manuel tilføjelse af tags til hver billet i din help desk ville være meget tidskrævende. Masseaktioner kan klare det i løbet af få sekunder (eller minutter afhængigt af mængden af de billetter, du behandler).
Udskyde billetter
At udskyde billetter med masseaktioner er fantastisk, når du skal kontakte et bestemt sæt kunder, efter at der er gået en vis tid. Grunden til at udskyde billetten kan være, at du skal sende en opfølgende mail eller minde dem om et kommende arrangement, udsalg, deadline eller hvad du nu ellers kan finde på. Det kan være et glimrende værktøj for både kundeserviceafdelinger og sælgere.
Løsning af efterladte billetter
I vores sidste eksempel vil vi diskutere løsning af billetter, som dine kunder er holdt op med at svare på. Hvis kunden ikke har svaret på dine beskeder efter noget tid, kan du sikkert løse billetten. Denne hurtige månedlige helpdesk-vedligeholdelse kan reducere antallet af åbne billetter og antallet af forespørgsler, som dine agenter skal tænke på løbende.
Hvordan kan du drage fordel af masseaktionsfunktionen?
Masseaktioner drejer sig om at hjælpe dig og dit supportteam. Funktionen kan hjælpe dig med at forbedre din arbejdsgang enormt. Du kan sige farvel til manuelle, gentagne opgaver, der tager meget tid og kræver mange klik. I stedet vil masseaktioner automatisere hele processen og frigøre din agents tid, så de kan fokusere på vigtigere ting, som at opbygge og pleje kundeforhold. På den måde vil du bruge mere tid på at løse kundeproblemer og mindre tid på administrative opgaver, hvilket vil føre til øget kundetilfredshed, loyalitet og værdi.
Hvis dine agenter kan undgå manuelle og gentagne opgaver, forhindrer det udbrændthed og ineffektivitet. Ingen kan lide at være en robot og lave meningsløse opgaver. I stedet ønsker de fleste supportmedarbejdere at føle, at de gør en forskel ved at hjælpe kunder med at løse problemer. Masseaktioner kan derfor hjælpe dig med at holde dine agenter glade, engagerede og dedikerede til deres job. Derudover vil dette øge din virksomheds rentabilitet.
Videnbaseressourcer
- Automatiske regler
- Masseaktion
- Tidsregler
- Regler – Foruddefinerede handlinger
- Tidsregler
- Forretningsregler [Forklaret]
- Mål [Forklaret]
Klar til at fremskynde din arbejdsgang?
Brug vores masseaktionsfunktion til at løse flere billetter på én gang, tilføje tags, anmode om opfølgning og mere. Prøv det i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start en gratis 30-dages prøveperiode.
Want to manage customer support tickets more efficiently and save time?
With LiveAgent's mass actions, you can easily perform actions on multiple tickets at once, such as assigning them to a specific agent, marking them as resolved, or adding tags. .
Frequently Asked Questions
Hvad er helpdesk-masseaktioner?
Masseaktioner, også kendt som massehandlinger eller masseredigering, er en helpdesk-funktion, der giver dig mulighed for at udføre systemhandlinger på en stor skala. At foretage en masseaktion, såsom at slette flere billetter på én gang i stedet for manuelt at slette individuelle billetter, ville illustrere dette koncept.
Har alle helpdesk masseaktioner?
Masseaktioner findes generelt i alle helpdesk-systemer, da de fremskynder agentens arbejdsgang og kan spare virksomheder for en masse tid på lang sigt. Desuden forhindrer de også agentudbrændthed.
Hvad kan du gøre med masseaktioner?
Generelt bruges masseaktioner til at løse, overføre eller slette flere billetter på én gang. LiveAgent-funktionen tilbyder dog meget mere.
Oplev LiveAgents ansvarsfunktion, der effektivt tildeler supportbilletter til ansvarlige medarbejdere, forbedrer produktiviteten og øger kundetilfredsheden. Prøv gratis og oplev smidig billetoverdragelse, hurtigere svartider og en følelse af ejerskab. Få besked via e-mail, app og Slack, når du får billetansvar. Perfekt til teams, der ønsker gennemsigtighed og forbedrede arbejdsgange.