Hvad er flettede billetter?
At flette billetter betyder du kombinerer to eller flere billetter til en. At flette billetter bruges mest, når du modtager to help desk support anmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. I mange tilfælde flettes duplikerede billetter for at forhindre forvirring og sikre medarbejderens effektivitet.
Hvad sker der, når du slår to billetter sammen til en?
Ved at flette to billetter kombinerer du hele deres indhold, inklusive de private beskeder og tags tilknyttet hver billet. Derudover bevarer en flettet billet ID’et for den billet, den blev flettet sammen med, hvorimod den originale billet slettes.
Hvordan kan jeg flette billetter i LiveAgent?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Billetter.
- Vælg en billet.
- Klik på Mere (ikonet med tre prikker) i nederste højre hjørne.
- Klik på Slået sammen med.
6. Klik på søg, og vælg den billet, du vil flette den samen med, eller indtast alternativt billet ID’et for den billet, du vil flette.
7. Klik på Vælg.
Valgfrit: Marker afkrydsningsfeltet flet tags og modtagere.
- Klik på Slået sammen med.
Kan jeg omgøre en fusion?
Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt. Teknisk set kunne du bruge funktionen til delt billet hvis du skulle dele en fusioneret billet i to. Dette opnår imidlertid ikke det ønskede resultat, da det ikke returnerer billetterne til deres oprindelige tilstand. Som følge heraf ville billet-ID’erne ændre sig, og billetterne ville ikke blive delt på samme måde, som de var før sammenfletningen.
Kan jeg flette hvilken som helst billet, jeg vil?
LiveAgent help desk-software giver dig mulighed for at flette billetter fra følgende kilder:
Du kan dog ikke flette billetter fra vidensbasen or sociale medier. Der er ingen andre begrænsninger for billetsammenslutning. Det er også muligt at fusionere billetter fra forskellige slutbrugere.
Kan jeg flette en åben billet med en lukket billet?
Ja, du kan flette billetter, der er markeret som åbnet, besvaret, udskudt og lukket. De eneste billetter, der ikke kan flettes, er dem, der er blevet slettet.
Hvilke billetegenskaber og billetværdier slås sammen?
Når du fletter to eller flere billetter til en, sættes hele billetindholdet sammen. Dette indebærer hele billettråden og billetnotater. Du kan også kombinere alle billetmodtagere og tags, der er knyttet til de to billetter.
Save time with the merge feature
Received multiple tickets about the same issue? Merge them into one to eliminate duplicate work. Try it today. No credit card required.
Hvordan ser billetfletning ud i praksis?
Når du klikker på knappen ‘Merge into’, fletter LiveAgent billetsystem de valgte billetter. Det åbner derefter den fusionerede billettråd. Du vil bemærke, at systemet opretter en besked, der fortæller dig, at billetterne er blevet slået sammen. Systemet giver dig også et klikbart billet ID for den originale (nu slettede) billet.
Du kan gennemgå den originale billet når som helst ved at klikke på dens ID, selvom den er slettet. Dog er billetten blokeret for enhver handling og kan ikke ‘nulstilles’ eller slettes fra systemet (ikke engang med funktionen “slet billetter efter x dage”). Den originale billet slettes kun, hvis du sletter den nyligt fusionerede billet.
Hvordan kan jeg drage fordel af fletning af billetter?
Sammenfletning af to eller flere billetter med lignende indhold, kan være yderst fordelagtig for både kunder og agenter.
Undgår dobbeltarbejde
Lad os sige, at en kunde indsender to identiske billetter, men gennem forskellige kilder. For eksempel sender de en e-mail, men modtager ikke et hurtigt svar, så de starter en live chat. Kombinationen af de to billetter sikrer, at ingen medarbejder spilder deres tid på at løse e-mail -billetten, når billetten på live chat er løst.
I dette tilfælde eliminerer billetsammenslutning dobbeltarbejde, reducerer medarbejderens arbejdsbyrde og sparer dyrebar tid.
Mindre forvirring og mere gennemsigtighed
Sammenfletning af billetter, der handler om det samme problem, kan reducere forvirring for både medarbejdere og kunder. Forestil dig for eksempel, at du igen modtager to billetter om det samme problem. Lad os sige, at ingen lægger mærke til den dobbelte billet, og de så de ikke flettes sammen. Du svarer på en billet, og kunden er tilfreds. Et par dage senere reagerer en af dine kollegaer på den anden billet og forvirrer kunden. For at gøre sagen værre, ændrer de dit arbejde ubevidst.
Som du kan se, kan dette forårsage nogle misforståelser og kundens frustration.
Hurtigere opløsningstider
Vores sidste eksempel på billetsammenfletning viser, hvordan funktionen kan reducere kundernes ventetid og forbedre opløsningstiderne. Lad os antage, at en enkelt bruger indsender tre billetter, der alle er relateret til ét problem. Ved at slå de tre billetter sammen til en, bliver det lettere for alle medarbejdere at løse problemet. I stedet for at tabbe ind og ud af de forskellige billetter, vil alle relevante oplysninger og indhold være tilgængelige i en enkelt billettråd. Derfor vil en billetsammenfletningen gøre det lettere at løse billetterne meget hurtigere.
Vidensbaserede ressourcer
Hvis du vil vide mere om billetsammenfletning og andre lignende funktioner, kan du tjekke vores vidensbase-artikler, relevante blogindlæg, akademiindlæg, ordlister og mere.
- Flet billetter (Explained)
- Flet billet
- Eksporter billetter
- Sådan besvares billetter med det samme problem (alternativ sammenfletning-billetter)
- Masseaktion
- For at løse knappen
Er du parat til at spare tid med flettefunktionen?
Strømlin din arbejdsgang med fletbilletfunktionen i dag. Oplev, hvor let det er at organisere din helpdesk og dine kundeanmodninger. Prøv LiveAgent i dag med en gratis altomfattende 30-dages prøveversion. Der kræves intet kreditkort.
Optimize your support process with the powerful Merge Tickets feature!
Experience the benefits of consolidating related tickets and enhancing agent efficiency with LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Hvad er billetfletning?
Sammenfletning af billetter betyder at man kombinerer to eller flere billetter sammen i en. Billetfletning bruges mest, når du modtager to supportanmodninger fra den samme slutbruger om det samme problem. For at forhindre dobbeltarbejde og forvirring flettes billetterne ind i en.
Hvad sker der, når du fletter to billetter sammen?
Ved at flette to billetter sammen, kombinerer du hele deres indhold, herunder de beskeder og tags, der er tildelt hver billet. Desuden bevarer en fusioneret billet ID for den billet, den blev fusioneret ind i, mens den originale billet slettes .
Hvilke fordele medfører funktionen for sammenlægning af billetter?
Funktionen for sammenlægning af billetter har primært fordelene ved at lette arbejdet for agenten. Agenten behøver ikke at udføre de samme opgaver flere gange. Han kan udføre sit arbejde mere effektivt.
Kan jeg omgøre en fusion?
Billetsammenfletning er uigenkaldelig, så sørg for, at du kun fletter billetter, når det er nødvendigt.
Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Discover LiveAgent's Enterprise plan, offering comprehensive business solutions with exclusive support and services. Benefit from all Large plan features plus dedicated account management, priority support, and custom integrations. Save up to 20% with annual billing and enjoy 2 months free. Join satisfied clients like Forbes and Airbus. Start your 14 or 30-day free trial today with no credit card required!