Hvad er help desk-beskeder?
Helpdesk-beskeder er interne, private noter, der kun er synlige for helpdesk-medarbejdere. De føjes typisk til billettråde for at formidle yderligere oplysninger om en billet eller kunde. Alternativt kan kundesupportmedarbejdere bruge dem som påmindelser eller to-do-lister.
Er der forskellige typer helpdesk-beskeder i LiveAgent?
LiveAgent help desk software tilbyder fire forskellige slags private noter. Brugere kan tilføje dem til billetter, kontakter eller virksomheder.
Inline billetbeskeder brugstilfælde
Inline billetnoter er gode til at skrive noter ned på, mens du kommunikerer med kunder. For eksempel kan du skrive noter ned, mens du hjælper en kunde på live chat eller under et telefonopkald. Derudover understøtter de vedhæftede filer og kan tjene som påmindelser om, hvad de næste skridt er, såsom at sende en opfølgning.
Inline-billetbeskeder er også gode, hvis du har brug for at overføre en billet til en anden agent og holde dem ajour. Lad os f.eks. sige, at en af dine kunder har forklaret et problem, de støder på, i seks lange e-mails.
Inline billetbeskeder gør det muligt at opsummere deres problem, så andre supportmedarbejdere ikke behøver at læse den lange e-mailtråd. Ved overførsel af billetten til andre medarbejdere, f.eks. udviklere, vil de kunne finde ud af, hvad problemet er, og hvad der skal gøres via din inline-besked.
Billetbeskeder brugstilfælde
Billetbeskeder kan bruges til at nedskrive specifikke detaljer, der skal vurderes, mens en billet løses, f.eks. legitimationsoplysninger til kundens konto eller deres ordre-ID. At skrive vigtige oplysninger som denne ned i billetbeskeder er fremragende, fordi det giver dig mulighed for hurtigt at få adgang til dem uden at skulle rulle gennem hele billettråden.
Kontakt (kunde) billetbeskeder brugstilfælde
Private kontaktbeskeder giver også yderligere oplysninger om dine kunder. Du og dine kolleger kan bruge disse oplysninger til at kommunikere bedre med dine kunder. For eksempel kan en kundebesked afsløre, at kunden ikke kan lide at blive kaldt frue og ikke vil blive ringet op før kl. 11.
Firma billetbeskeder brugstilfælde
Ligesom kontaktbeskeder afslører firma billetbeskeder vigtige oplysninger om virksomheder og organisationer. For eksempel kan de bruges til at afsløre virksomhedens beslutningstagere, ledere på c-niveau eller hovedkvarterets tidszone for at gøre kommunikationen mere effektiv.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Hvordan kan jeg oprette private helpdesk-beskeder?
Tilføjelse af inline-beskeder til billetter
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Billetter.
- Vælg en hvilken som helst billet.
- Klik på Tilføj note.
5. Skriv din private besked.
6. Klik på Tilføj besked.
Tilføjelse af billetbesked
- Log ind på LiveAgent
- Klik på Billetter.
- Vælg en hvilken som helst billet.
- Find billetinformationspanelet.
5. Klik på Besked.
6. Skriv din private besked.
7. Klik hvorsomhelst uden for besked-feltet, og så vises et grønt flueben, der angiver, at billetsystemet har gemt din besked.
Tilføjelse af kundebeskeder
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Kontaktpersoner.
4. Vælg en kontakt efter eget valg.
5. Klik på Note, lige under personlige oplysninger.
6. Skriv beskeden.
7. Klik på Gem.
Det er også muligt at tilføje en kundebesked inden for billetvisningen.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Billetter.
- Vælg en billet.
- Find kundeinformationspanelet.
- Klik på Note.
6. Skriv din private besked.
7. Klik hvorsomhelst uden for notebeskeden, og så vises et grønt flueben, der angiver, at billetsystemet har gemt din besked.
Tilføjelse af virksomhedsbeskeder
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Vælg en virksomhed efter eget valg.
- Klik på Note, lige under virksomhedsoplysninger.
- Skriv din note, og klik på Gem.
Hvorfor er help desk beskeder vigtige?
Helpdesk-beskeder er nyttige for alle agenter, der ønsker at yde personlig, kyndig og hurtig support. De er en fantastisk kilde til information og kan fremskynde billetoverdragelsen mellem agenter fra forskellige afdelinger. Ikke alene er de gode til at registrere detaljerede oplysninger, men de kan også tjene som påmindelser og huskelister.
Hvordan ser helpdesk beskeder ud og fungerer det i praksis?
Private beskeder er kun synlige for helpdesk -medarbejdere. Kunder, e-mail-modtagere eller live chat-brugere vil ikke på noget tidspunkt kunne se dem.
I LiveAgents kundesupport billetsystem, skelnes noter fra billettråde med deres unikke design, der ligner et gult selvklæbende notespapir.
Hvad sker der med private billetbeskeder, når du overfører en billet?
Når du overfører en billet, der indeholder private beskeder, beholdes alle sedlerne intakte og flyttes sammen med billetten. Således vil den nye medarbejder, der er ansvarlig for at løse billetten, kunne se alle sedlerne, tilføje nye noter og ændre eksisterende noter (bortset fra inline-noter).
Kan jeg slette eller ændre en inline note?
For øjeblikket er der ikke nogen måde at fjerne, redigere eller ændre inline beskeder. Dette er fordi vi finder det vigtigt at bevare billetintegriteten. Hvad mener vi med dette? Lad os se på et eksempel.
Forestil dig at du opretter en inline besked, der indeholder oplysninger om, hvad der skal gøres som det næste trin for at opnå problemløsning. Derefter overfører du billetten til en anden medarbejder eller afdeling. Desværre læser de ikke billetsedlen korrekt, hvilket forårsager en vis utilfredshed hos kunderne. Hvis supportmedarbejderen ønskede at dække deres fejl, kunne de redigere den inline note og få det til at se ud som om, at du har givet de forkerte oplysninger. Ved at gøre inline-noter ikke-modificerbare og ikke-sletbare, tvinges alle medarbejdere til at have integritet og tage ansvar for deres handlinger.
Kan jeg slette eller redigere en billet, kunde eller virksomhedsbesked?
Alle andre beskeder kan slettes, ændres og redigeres, så alle supportmedarbejdere i fællesskab kan indsamle nye oplysninger om dine klienter og deres problemer. Dette er ekstremt vigtigt for at opnå bedre kundetilfredshed og give bedre serviceoplevelser.
Vidensbaserede ressourcer
- Noter [Forklaret]
- Private noter (Forklaret)
- Noter – Kun synlige for agenter
- Interne billetter
- Billet-/kundeindsigt (CRM)
- Billet-ID [Forklaret]
Er du parat til at bruge helpdesk-beskeder?
Skab private noter, og brug dem til at gemme yderligere oplysninger om dine kunder. Alternativt kan du bruge noter som påmindelser til dig selv eller dine kolleger. Prøv den private note-funktion i dag med vores gratis 30-dages prøveperiode. Intet kreditkort er påkrævet.
Looking for a way to streamline communication within your customer support team?
Frequently Asked Questions
Hvad er helpdesk-beskeder?
Help desk beskeder er interne, private noter, som kun er synlige for helpdesk-medarbejdere. De føjes typisk til billettråde for at formidle yderligere information om en billet eller kunde. Alternativt kan kundesupportmedarbejdere bruge dem som påmindelser eller to-do-lister.
Er der forskellige typer beskeder i LiveAgent?
LiveAgent helpdesk-software tilbyder fire forskellige slags private beskeder. Brugere kan tilføje dem til billetter, kontakter eller virksomheder.
Hvad er fordelene ved beskeder?
Fordelene ved at bruge beskeder er frem for alt muligheden for intern deling af adgang til en given billet, det giver dig mulighed for at registrere opdateringer, der kan bruges i fremtiden. Beskeder også nyttige, når du videregiver billetten til en anden agent, og når beskeden fra brugeren er meget lang, og du skal fremhæve de vigtigste oplysninger fra den.
Hvordan kan du lægge beskeder i LiveAgent?
LiveAgent giver mulighed for at tilføje private beskeder til din billet. De er kun synlige for agenter. Beskeder er yderst nyttige i arbejdet i kundeserviceteamet, så det er værd at oprette dem.
Kan du tilføje vedhæftede filer til helpdesk-beskeder?
Ja! LiveAgent helpdesk-software understøtter inline-vedhæftede billetbeskeder.
Oplev LiveAgents billetteringssystem, der effektivt håndterer kundeforespørgsler fra en universel indbakke. Nyd funktioner som tidsregler, ansvar, SPAM-filtre og integrationer med platforme som Slack. Forbedr din kundeservice med vores brugervenlige og omfattende billetløsning. Besøg os for at lære mere!
Oplev LiveAgents ansvarsfunktion, der effektivt tildeler supportbilletter til ansvarlige medarbejdere, forbedrer produktiviteten og øger kundetilfredsheden. Prøv gratis og oplev smidig billetoverdragelse, hurtigere svartider og en følelse af ejerskab. Få besked via e-mail, app og Slack, når du får billetansvar. Perfekt til teams, der ønsker gennemsigtighed og forbedrede arbejdsgange.