Sender dine kunder dig private oplysninger, som du ikke ønsker at vise i din helpdesk?
LiveAgent kan automatisk Søge streng i hver indgående meddelelse og Erstatte den med noget andet, før den vises eller gemmes i en database.
Du kan skjule sarte data med tilfældige tegn eller data. Hovedårsagen til at anvende maskering af et datafelt er at beskytte data, der er klassificeret som personfølsomme oplysninger.
Det kan bruges som eksempel til at forhindre helpdesk-operatører i at se kreditkortnumre i faktureringssystemer (gøre kreditkortnumre utydelige så man ikke ser 123456789 men 12xxxx789).
Encrypt sensitive data with ease
Use our search and replace feature to mask sensitive customer data. Try it today. No credit card required.
Vidensbaseressourcer
Opkaldstransfer hos LiveAgent gør det muligt at omstille opkald mellem agenter, hvilket reducerer ventetider og forbedrer kundeservice. Lær hvordan deltagende opkaldsoverførsler fungerer, og hvordan de kan gavne din virksomhed med funktioner som IVR og intelligent opkaldsdirigering. Få en gratis 30-dages prøveperiode og oplev forbedret kundeglæde og effektivitet i dit callcenter.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.