I LiveAgent kan opkald håndteres på flere opkaldsenheder. Hver agent kan vælge mellem forskellige enheder at svare fra.
Se de mulige enhedsindstillinger nedenfor:
Headset
Hvis du er vant til kun at bruge et klassisk headset med din computer, er det ikke noget problem. Det er fuldt understøttet.
Browser
Du behøver ikke engang at købe noget særligt udstyr for at begynde at bruge callcenteret. Brug din nuværende pc’s indbyggede mikrofon.
Vi anbefaler at bruge den nyeste version af din internetbrowser.
Mobilapps
LiveAgent tilbyder mobilapps, så du også kan yde kundeservice på farten.
- iOS
- Android
Hardware telefoner
Tilslut enhver hardwaretelefon til LiveAgent callcenteret. Alle mærker er understøttet.
De mest populære hardwaretelefonmærker:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Vidensbaseressourcer:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Opkaldstransfer hos LiveAgent gør det muligt at omstille opkald mellem agenter, hvilket reducerer ventetider og forbedrer kundeservice. Lær hvordan deltagende opkaldsoverførsler fungerer, og hvordan de kan gavne din virksomhed med funktioner som IVR og intelligent opkaldsdirigering. Få en gratis 30-dages prøveperiode og oplev forbedret kundeglæde og effektivitet i dit callcenter.
Klik for at ringe og klik for opkaldsknapper
Oplev fordelene ved klik-for-at-ringe teknologi med LiveAgent! Lær hvordan du kan forbedre kundeoplevelsen ved at tillade opkald direkte fra browseren. Forstå forskellen mellem de forskellige opkaldslinks og hvordan virksomheder kan bruge dem til at spare tid og forbedre effektiviteten. Prøv gratis nu!