Hvad er billetfelter?
Billetfelter indeholder data om billetter. Supportagenter bruger dem typisk til at indsamle og gemme yderligere oplysninger om specifikke kunder og deres forespørgsler. For eksempel, når en kunde henvender sig om et problem med deres ordre, kan du gemme deres ordre-ID i et brugertilpasset billetfelt til fremtidig reference.
Som følge af at oprette et brugerdefineret felt, vil hver supportmedarbejder være i stand til at se de væsentlige oplysninger, der er relevante for den pågældende billet, hvilket kan fremskynde opfølgningssvar og generelt forbedre servicekvaliteten.
Hvilken slags information kan du gemme i billetfelter?
Med LiveAgent helpdesk-software er mulighederne uendelige. For eksempel kan du oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter med flere formateringsmuligheder for datainput.
Typer af billetfelter
- Textbox (tekst input)
- Listbox (rullemenu med en liste over muligheder)
- Checkbox (et lille felt, der skal afkrydses)
- Checkbox group (brugere kan afkrydse flere felter)
- Postal address (postadresse format)
Validatorindstillinger kan sikre, at alle data, der indtastes i brugerdefinerede billetfelter, er korrekte, og at dit kundesupport-billetteringssystem er opdateret.
Validator muligheder
- Ingen validator
- Custom regular expression (this\s+is\s+text)
- Integer (et helt tal, der kan være positivt, negativt eller nul)
- Decimal number (et ikke-heltal, såsom 2,25 eller 1,6)
- Alphanumeric string (bogstaver og tal)
- Alphanumeric string med mellemrum
- Web address/URL (https://www.liveagent.com)
- IPv4 eller IPv6 (192.0. 2.146 eller 2001:0db8:85a3:0000:0000:8a2e:0370:7334)
- E-mailadresse (hello@liveagent.com)
- Kreditkort nummer (1234-4567-7891-2345)
- Telefonnummer i USA (888-257-8754)
- Internationalt telefonnummer (+421 2 33 456 826)
- Datoformater (YYYY-MM-dd eller YYYY/MM/dd eller dd-MM-YYYY)
- Tidsformat (HH: MM)
- CPR-nummer (123-45-6789)
Create unlimited custom ticket fields
Create unique ticket fields (such as order ID, or GDPR consent) to provide the best possible customer service experiences. Try it today. No credit card required.
Eksempler på billetfelter
Ved du ikke, hvilke slags billetfelter der kunne være nyttige? Se vores eksempler for inspiration.
- Ordre ID
- Kreditkort nummer
- CPR-nummer
- Kreditværdighed
- Defekt kampagnekode
- Årsag til refusion
- Webside
- Kontonavn
- Køn og stedord
Sådan opretter du billetfelter
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration.
- Klik på System.
- Klik på Billetfelter.
- Klik på den orange knap Opret ved siden af søgelinjen.
- Indstil et kodenavn til dit brugerdefinerede billetfelt. Det kan for eksempel være noget som “ordre_id eller “reimbursement” Bemærk venligst, at kun små bogstaver, tal, bindestreger eller understregninger er tilladt i koden. Du må ikke bruge mellemrum.
- Navngiv dit brugerdefinerede billetfelt. Denne gang kan du navngive det “Ordre-ID” eller “Reimbursement Reason” uden nogen formateringsbegrænsninger.
- Klik på Type, og vælg den inputindstilling, der passer dig bedst. Du kan vælge mellem følgende formater: tekstboksindtastning, listeboks, afkrydsningsfelt, afkrydsningsfeltgruppe eller adresse.
Valgfrit: Klik på beskrivelsen og skriv en beskrivelse til det brugertilpasset billetfelt. Du og dine medarbejdere kan finde ud af yderligere detaljer om billetfeltet efter at have læst forklaringen.
- Vælg indstillingen Synlighed, og vælg, om du vil have, at billetfeltet altid skal være synligt i billetinformationspanelet.
- Klik på Opret.
Hvor er billetfelterne placeret inde i billetvisningen?
Du kan finde billetfelter i nederste højre hjørne af din skærm, mens du arbejder på en billet. Felter-ikonet hjælper dig med at finde dem.
Tilføjelse eller oprettelse af nye billetfelter inde i billetter
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Billetter.
- Vælg en billet ved at klikke på den.
- Klik på Felter i nederste højre hjørne af skærmen.
- Klik på Tilføj felt.
- Følg trin 6-10 i vejledningen ovenfor.
- Udfyld billetfeltet, som du lige har oprettet.
- Klik på Gem.
Sletning af brugerdefinerede billetfelter
For at slette et brugerdefineret billetfelt fra en billet skal du klikke på papirkurvsikonet ved siden af det. Alternativt, hvis du vil slette et brugerdefineret billetfelt fuldstændigt (og fjerne det fra alle billetter):
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Konfiguration.
- Klik på System.
- Klik på Billetfelter.
- Find det billetfelt, du vil slette, og klik på papirkurven.
- Klik på Ja i bekræftelsesdialogen.
Hvordan kan du drage fordel af brugerdefinerede billetfelter?
Brugerdefinerede billetfelter er en helpdesk-funktion, der kan hjælpe dig med at yde bedre service. Ved at have alle de væsentlige billetoplysninger ved hånden, vil du være i stand til at yde hurtig, kyndig og personlig kundesupport. Disse brugerdefinerede billetfelter er tilgængelige for alle supportmedarbejdere i helpdesk-billetværktøjet. Ved at bruge billetfelter kan agenter nemt finde vigtig information i billetter, hvilket sparer værdifuld tid og forbedrer den overordnede kundesupportoplevelse. Desuden vil de brugerdefinerede oplysninger være tilgængelige for alle supportmedarbejdere, hvilket gør det nemmere at overdrage billetter problemfrit.
Lad os, for eksempel sige, at en agent tildeles en åben billet, der indeholder en lang kommunikationstråd. Med brugerdefinerede billetfelter på plads kan de nemt få øje på de væsentlige oplysninger, i stedet for at rulle gennem hele billettråden for at finde det.
Lad os sige, at kunden ønsker at blive opdateret om forløbet af deres refusion. I modsætning til at skulle scrolle gennem tidligere beskeder for at finde deres ordre-ID, eller endnu værre – at skulle bede kunden om det igen, kan agenter have oplysningerne let tilgængelige med brugerdefinerede billetfelter.
Vidensbaserede ressourcer
- Opsætning af billetfelt
- Billetfelt (forklaret)
- Billet/Kundeindsigt (CRM)
- Kontaktfelter
- Billetdetaljer
- Indstil besøgendes specifikke værdier med javascript
- Sådan udfylder du automatisk et billetfelt
Klar til at oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter?
Opret unikke billetfelter (såsom ordre-ID eller GDPR-samtykke) med vores supportbilletsystem for at give de bedst mulige kundeserviceoplevelser. Start en gratis 30-dages prøveperiode i dag. Intet kreditkort er påkrævet.
Ready to organize and categorize your customer inquiries effectively?
LiveAgent's Ticket Fields feature is here to streamline your ticket management process.
Frequently Asked Questions
Hvordan kan du drage fordel af brugerdefinerede billetfelter?
Brugerdefinerede billetfelter kan hjælpe dig med at yde bedre service. Ved at have alle de væsentlige billetoplysninger ved hånden, vil du være i stand til at yde hurtig, kyndig og personlig kundesupport.
Hvilken slags information kan du gemme i billetfelter?
Med LiveAgent helpdesk-software er mulighederne uendelige. For eksempel kan du oprette ubegrænsede brugerdefinerede billetfelter med flere formateringsmuligheder for datainput.
Hvad er billetfelter?
Billetfelter indeholder data om billetter. Supportagenter bruger dem typisk til at indsamle og gemme yderligere oplysninger om specifikke kunder og deres forespørgsler. For eksempel, når en kunde henvender sig om et problem med deres ordre, kan du gemme deres ordre-ID i et brugerdefineret billetfelt til senere brug.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!