Kundesupport er en vigtig del af enhver succesfuld virksomhed. Og du kan virkelig gøre underværker med den rigtige software. Vil du have en anden løsning til din helpdesk?
Prøv LiveAgent i dag, og se hvorfor det er det rigtige valg for dig. Et pålideligt billetsystem, omikanals-kommunikation og et stort udvalg af funktioner og integrationer er det, der gør LiveAgent til den rigtige løsning.
Funktioner | Liveagent
Prøv det bedste kundesupportalternativ gratis! Intet kreditkort påkrævet.
|
Front
|
---|---|---|
Billettering
Indeholder et styringsværktøj, der behandler og katalogiserer kundeserviceanmodninger.
|
LiveAgent tilbyder billettering i billetplan for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder billettering i plan for $19/agent/måned.
|
Live Chat
En chat-widget i realtid, som du kan placere på ethvert websted.
|
LiveAgent tilbyder Live Chat i Billet+Chat-plan for $29/agent/måned.
|
Front tilbyder Live Chat i plan for $19/agent/måned.
|
Call Center
Et callcenter, der kan bruges til at foretage og modtage opkald ved hjælp af automatisk opkaldsdistribution.
|
LiveAgent tilbyder Call Center.
|
Front tilbyder ikke Call Center.
|
Selvbetjening
En funktion, der giver dig mulighed for at bygge en kundeportal, hvor dine kunder kan registrere sig for at få adgang til deres tidligere billetter og videnbaseindhold.
|
LiveAgent tilbyder selvbetjeningsportal i billetplan for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder selvbetjeningsportal i plan for $19/agent/måned.
|
Facebook
En Facebook-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Facebook-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
|
Front tilbyder en Facebook-integration i plan for $19/agent/måned.
|
Twitter
En Twitter-integration, der henter alle omtaler og kommentarer og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare tweets direkte fra softwaren.
|
LiveAgent tilbyder en Twitter-integration i billetplanen mod et ekstra gebyr $39/måned/pr. acc eller i alt inklusive abonnement uden ekstra gebyrer.
|
Front tilbyder en Twitter-integration i plan for $19/agent/måned.
|
Instagram
En Instagram-integration, der henter alle kommentarer og omtaler og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare alle kommentarer og omtaler fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Instagram-integration.
|
Front tilbyder ikke en Instagram-integration.
|
Viber
En Viber-integration, der henter alle beskeder og omdanner dem til billetter. Integrationen gør det også muligt for brugere at besvare og udsende Viber-beskeder direkte fra helpdesk-softwaren til sociale medier.
|
LiveAgent tilbyder en Viber-integration.
|
Front tilbyder ikke en Viber-integration.
|
Vidensbase
Et videnlager, der indeholder væsentlig information, herunder fejlfindingsvejledninger, ofte stillede spørgsmål og vejledningsartikler.
|
LiveAgent tilbyder vidensbase.
|
Front tilbyder ikke vidensbase.
|
Kundeforum
Et online diskussionsforum til dine kunder, der er placeret direkte i din videnbase.
|
LiveAgent tilbyder kundeforum.
|
Front tilbyder ikke kundeforum.
|
Automatisering og regler
Arbejdsgange, som du kan automatisere for at eliminere gentagne opgaver.
|
LiveAgent tilbyder automatisering og regler i billetplanen for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder automatisering og regler i planen for $19/agent/måned.
|
API
Et sæt funktioner, der gør det muligt for forskellige applikationer at arbejde sammen.
|
LiveAgent tilbyder API-funktioner i billetplan for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder API-funktioner i plan for $19/agent/måned.
|
Interaktiv stemmerespons (IVR)
En teknologi, der gør det muligt for indgående opkald at navigere i et telefonsystem, før de taler med en menneskelig operatør.
|
LiveAgent tilbyder IVR-funktioner.
|
Front tilbyder ikke IVR-funktioner.
|
Video Opkald
Et opkald, der indeholder video, svarende til Skype-, Zoom- eller Facetime-opkald.
|
LiveAgent tilbyder videoopkald.
|
Front tilbyder ikke videoopkald.
|
Ubegrænset historie
Billetter udløber eller slettes ikke – du kan se dem til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset historie.
|
Front tilbyder ikke ubegrænset historie.
|
Ubegrænsede hjemmesider
Du kan bruge softwaren på et ubegrænset antal hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede hjemmesider.
|
Front tilbyder ikke ubegrænsede websteder.
|
Ubegrænsede chatknapper
Du kan placere et ubegrænset antal chatknapper på dine hjemmesider.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede chatknapper.
|
Front tilbyder ikke ubegrænsede chatknapper.
|
Ubegrænsede billetter/mails
Du kan modtage et ubegrænset antal e-mails og billetter.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænsede billetter/mails i billetplan for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder ubegrænsede billetter/mails i plan for $19/agent/måned.
|
Ubegrænset optagelse af opkald
Optag hvert opkald, der er foretaget eller modtaget, og afspil optagelsen til enhver tid.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset optagelse af opkald.
|
Front tilbyder ikke ubegrænset optagelse af opkald.
|
Ubegrænset 24/7 support
Kundesupport tilbydes 24/7 uden at begrænse antallet af forespørgsler, du kan sende.
|
LiveAgent tilbyder ubegrænset 24/7 support i billetplan for $15/agent/måned.
|
Front tilbyder ubegrænset 24/7 support i plan for $19/agent/måned.
|
Tag din kundeservice videre med den rigtige software. LiveAgent er en helpdesk-løsning, der giver dig mulighed for at tage din kommunikation endnu længere med alle relevante kanaler. E-mail, live chat, sociale medier (Facebook, Instagram og Twitter), callcenter og vidensbase er klar og til din rådighed.
Alt styres via et pålideligt billetsystem, så der er ingen grund til bekymring om rodet kommunikation. Alt sorteres automatisk, som det burde bliver.
Live chat er et af de bedste og mest nyttige værktøjer, en agent kan bruge til at kommunikere med deres kunder. Det handler om øjeblikkelig kommunikation, så det skal være hurtigt.
LiveAgent har den hurtigste livechat på markedet, med chatvisningshastigheder på 2,5 sekunder. Desuden kan du se, hvad kunderne skriver, inden de trykker på send. Nu kan du virkelig yde hurtig support og være på forkant med enhver situation.
LiveAgent øger kundetilfredsheden & forbedrer konverteringsraterne.
Reducer arbejdstiden for dine agenter og løs flere kundeforespørgsler takket være vores universelle indbakke.
Mere end 175 funktioner, der gør dit arbejde lettere og mere behageligt.
Fantastisk kundesupportsoftware behøver ikke at komme med et dyrt prisskilt. Få de værktøjer, du har brug for, til en rimelig pris i stedet.
LiveAgent har tre rimeligt prissatte planer, der er spækket med værktøjer, funktioner og integrationer for at gøre dit workflow glat og nemt. Alt du skal gøre er at vælge den, der passer bedst til din virksomhed. Se vores betalte planer, og lær mere.
Har du besluttet dig for at skifte endnu? LiveAgent er den mest anmeldte og #1 vurderede helpdesk-software til SMB i 2020. Bliv tættere på dine kunder, og hjælp dem hurtigere med LiveAgent.
Er du nysgerrig efter at se, hvordan vi kan måle os med andre populære helpdesk-løsninger? Tjek vores sammenligningssider og opdag alt det, vi har at tilbyde.
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.
Leder du efter et HelpCrunch alternativ?
Opdag det bedste HelpCrunch-alternativ: LiveAgent. Ingen opsætningsgebyrer, 24/7 support, og ingen kreditkort påkrævet. Prøv gratis nu!
Leder du efter et LiveHelpNow alternative?
LiveAgent er mere omkostningseffektiv sammenlignet med andre helpdesk-løsninger, og der er mere end 175 helpdesk-funktioner og over 40 integrationer. Se mere.
Leder du efter et LiveCall-alternativ?
Vil du have bedre call support? Prøv LiveAgent, der kan meget mere end blot telefonopkald. Find ud af om fordelene og nøglefunktionerne hos LiveAgent helpdesk.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.