Undgå at levere dårlig kundesupport ved at lade dine kunder bedømme løsningerne og svarene fra din kundesupport . Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle handle i overensstemmelse hermed. Brug “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Dine kunder kan give feedback om deres supportoplevelse ved at vurdere deres kommunikation med en kunderepræsentant. Tillad klienter at bedømme agenters chat og e-mail-svar direkte gennem din kundeservicesystemsoftware.
Oversigt over agentrangering
LiveAgents ticket management softwaretilbyder en rapport om belønnede og irettesatte agenter med kunders kommentarer. Du kan eksportere rapporten til en CSV-fil.
Ved at lære mere om dine agenter kan du belønne dine bedste agenter og støtte dem, der ikke præsterer i øjeblikket. Identificer negative tendenser i din kundesupport og handle derefter. Udnyt “Ranking”-funktionen i LiveAgent.
Receive immediate agent feedback
Learn from customer ratings in real-time and improve your customer satisfaction. Try it today. No credit card required.