Angiv den besøgendes IP-adresser i LiveAgent, som du ønsker at forbyde, så irriterende besøgende ikke længere kan genere dine agenter.
Forbud gælder for:
- Chats
- Kontaktformularer
- Opkald (opkaldsknap)
- Forslag
- Forum indlæg
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Chats: En besøgende kan se en chatknap, men kan ikke starte en chatsession med en tilgængelig agent. En forbudt besøgende kan bare efterlade en offline besked, som automatisk markeres som spam.
Kontaktformularer: En besked tilføjet af en forbudt besøgende via en kontaktformular vil automatisk blive markeret som spam.
Opkald: Opkald via opkaldskontakt-widgetten (opkaldsknap) vil blive omdirigeret til en telefonsvarer (og markeret som spam), eller det vil bare afslutte opkaldet – i henhold til din IVR-opsætning.
Forslag/Forumindlæg: Bandlyste brugere kan ikke registrere sig og bidrage til forum/tilføje forslag fra forbudte IP-adresser.
Forbudshistorik – Gemte oplysninger
- Dato for forbuddet (Oprettet)
- Gyldighed (gyldig indtil)
- Forbudt IP
- Bemærk med begrundelse
- Forbudt af (agentnavn)
- Billet ID
Sådan tilføjes Forbud
- Når du chatter med en irriterende besøgende
- Tilføj forbud i Indstillinger/Beskyttelse i LiveAgent
Vidensbaseressourcer
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.