Angiv den besøgendes IP-adresser i LiveAgent, som du ønsker at forbyde, så irriterende besøgende ikke længere kan genere dine agenter.
Forbud gælder for:
- Chats
- Kontaktformularer
- Opkald (opkaldsknap)
- Forslag
- Forum indlæg
More secure than ever
LiveAgent ensures your customer’s data is always secure. Enjoy safe, carefree, communications starting today.
Chats: En besøgende kan se en chatknap, men kan ikke starte en chatsession med en tilgængelig agent. En forbudt besøgende kan bare efterlade en offline besked, som automatisk markeres som spam.
Kontaktformularer: En besked tilføjet af en forbudt besøgende via en kontaktformular vil automatisk blive markeret som spam.
Opkald: Opkald via opkaldskontakt-widgetten (opkaldsknap) vil blive omdirigeret til en telefonsvarer (og markeret som spam), eller det vil bare afslutte opkaldet – i henhold til din IVR-opsætning.
Forslag/Forumindlæg: Bandlyste brugere kan ikke registrere sig og bidrage til forum/tilføje forslag fra forbudte IP-adresser.
Forbudshistorik – Gemte oplysninger
- Dato for forbuddet (Oprettet)
- Gyldighed (gyldig indtil)
- Forbudt IP
- Bemærk med begrundelse
- Forbudt af (agentnavn)
- Billet ID
Sådan tilføjes Forbud
- Når du chatter med en irriterende besøgende
- Tilføj forbud i Indstillinger/Beskyttelse i LiveAgent

Vidensbaseressourcer
Giv fremragende kunde service.
Alt-i-en helpdesk-software: 24/7 support, ingen kreditkortkrav, og 30 dages gratis prøve. Forbedr kundeservice med LiveAgent i dag!