Badges skaber en sjov og engagerende arbejdsplads. Med badges stiger produktiviteten på kontoret naturligt. Folk elsker at indsamle og holde fast i givende badges og forsøger at ryste de negative af så hurtigt som muligt. Belønninger og badges er en del af Gamification-funktionaliteten.
Helpdesk-ledere har en enkel og hurtig måde at se, hvem der producerer de bedste resultater, reagerer på flest kunder, sælger flest produkter vs. hvem der slækker med lange perioder med inaktivitet.
Eksempel
LiveAgent tildeler badge “Speedy Gonzales” til en supportmedarbejder, der har den korteste svartid.
Eksempler på badges
Typer af standardbadges (du kan tilpasse hvert badge):
- Traffic controller – Du overfører de fleste Billetter. (Evalueres hver dag og tildeles den Agent, der har overført flest billetter inden for de sidste 7 dage.)
- Siesta – Din pausetid er den længste af alle. Du nyder virkelig din siesta. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der brugte mest tid på pause i de sidste 7 dage.)
- Rebel without a cause – Du har de mest negative bedømmelser. Genovervej dine svar. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der har modtaget flest irettesættelser i de sidste 7 dage.)
- Inspektor – Du læser dine billetter grundigt igennem. Din gennemsnitlige billetvisningstid er den længste af alle. (Evalueres hver dag og tildeles agenten, hvis gennemsnitlige tid for at have billetter åbne var længst fra den foregående dag.)
- Speedy Gonzales – Dine reaktioner på de ringende chats er de hurtigste blandt alle. (Evalueres hver dag og tildeles agenten, hvis gennemsnitlige svartid til de ringende chats var hurtigst dagen før.)
- Rewarded – Du er den mest belønnede agent. Kunderne elsker dig. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der har modtaget flest belønninger i de sidste 7 dage.)
- Coffee – Du holder flest pauser. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der var sat på pause flest gange i de sidste 7 dage.)
- Novelist – Du skrev det længste svar i går. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der skrev det længste svar dagen før.)
- Tagger – Du har taggedt de fleste billetter. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der har tagget flest billetter i de sidste 7 dage.)
- Quatrefoil – Dette Quatrefoil-badge vises meget sjældent og vil bringe dig held. Mens de har dette badge, stiller kunderne dig kun lette spørgsmål 🙂 (Evalueret tilfældigt og tilfældigt tildelt til en af onlineagenterne.)
- Express – Du åbner og lukker billetter med hurtig hastighed. Din gennemsnitlige billetvisningstid er kortest af alt. (Evalueres hver dag og tildeles agenten, hvis gennemsnitlige tid for at have billetter åbne var kortest dagen før.)
- Hardworker – Tag en pause. Du har brugt mest tid online. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der var online det meste af tiden i de sidste 7 dage.)
- Chatty – Du lavede den længste chat i går. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der havde en chat med flest beskeder dagen før.)
- Cleaner – Du løser/sletter de fleste billetter af alle. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der har løst eller lukket de fleste billetter inden for de sidste 7 dage.)
- Talkative – Du foretog det længste opkald i går. (Evalueres hver dag og tildeles den agent, der foretog det længste opkald dagen før.)
Badges leaderboard
Agenter kan se hinandens Badges og konkurrere med hinanden.
Make customer service fun again!
Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.
Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!