Hvad er chatvindue docking?
Det er simpelthen en chatknap der er docked til siden. Chatvinduet kan blive docked til venstre eller på højre side af et websted.
Besøgende kan minimere chatvinduet. Meddelelsen: “Ny ulæst besked” vises, når en agent sender en chatbesked, og chatvinduet minimeres.
Hvordan fungerer chatvindue docking?
Forretningsmæssige fordele:
- Bedre kundeoplevelse
- Problemfri kundeservice arbejdsgang
- Forbedret kundetilfredshed
Chat window – Brugertilpasningsmuligheder i LiveAgent:
- Velkomstbesked
- Skjul velkomstbesked
- Skjul start chat-knappen igen
- Aktiver efterladning af offlinebeskeder
- Stil
- Størrelse
- Farver
- Titel
- Z-indeks
- Brugerdefineret CSS
Er du ikke fan af docking af chatvinduer?
Intet problem, LiveAgent tilbyder også en mulighed for at oprette et pop-up vindue.
Get a chat button for FREE!
LiveAgent is a customer service software that also includes live chat. Try it out and discover all the features, including Chat window docking.
Bonus tips:
chatknappen er en forbedring for dine agenter, dit websted og i sidste ende dine kunder. Men den forkerte placering kan virke mod hensigten.
Det vides at, at kunder sætter pris på live chat-support, da det er en hurtig og effektiv måde at kommunikere med kundesupport på.
Men at have en irriterende knap, der dukker op på det forkerte tidspunkt og forkerte sted, kan få kunden til at vælge en konkurrent frem for din hjemmeside. Ja, en brugeroplevelse (UX) kan afgøre, om en kunde vælger din virksomhed frem for konkurrenterne. For at forhindre dette har vi to vigtige tips til at hjælpe dig med at forhindre denne situation.
Tidspunkt
LiveAgent giver dig mulighed for at indstille et bestemt tidspunkt, hvorefter et chatvindue vises på din hjemmeside. Det er vigtigt at lade kunden browse på hjemmesiden i et stykke tid. Den generelle regel er omkring 3O sekunder.
Placering
Som vi allerede har udtrykt, er placeringen afgørende. Generelt er chat-knappen placeret i nederste højre hjørne af en hjemmeside. Det er kunderne vant til, og det er helt naturligt at søge der, da de fleste læser fra venstre mod højre. Hvis du stadig er usikker på placeringen, skal du blot teste den og se.
Vidensbaseressourcer:
Hvis du gerne vil implementere en chatknap, skal du følge denne vejledning.
Oplev LiveAgents Chat Button Gallery og forbedr din kundeservice med en skræddersyet live chat-knap til din hjemmeside. Vælg mellem adskillige foruddefinerede stilarter og placeringer, eller design din egen unikke knap. Start din gratis 14-dages prøveversion i dag og integrer problemfrit live chat på din platform uden bindinger!