Hvad er helpdesk-virksomheder?
LiveAgent-virksomhedsfunktionen lader dig indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din help desk software. Det er dit valg, om du vil registrere grundlæggende kontaktoplysninger eller dykke dybt med brugerdefinerede felter.
Du kan f.eks. oprette brugerdefinerede kontaktfelter , der indeholder virksomhedens kunde-ID, firmajubilæum eller andre oplysninger. Mulighederne er uendelige, så overvej hvilke virksomhedsoplysninger der er vigtige for dig, og vær ikke bange for at være lidt kreativ.
Ud over at indsamle oplysninger er virksomhedsprofiler gode til at organisere dine kontakter. Hvis du for eksempel arbejder med flere personer fra et enkelt firma, kan du tilføje deres kontaktkort til deres firmaprofil, så det er nemmere for dig at se deres billetter.
Hvilken slags information kan du gemme på virksomhedens side?
- Firmanavn
- Firmalogo
- E-mail adresser
- Telefonnumre
- Kontaktgrupper
- Tidszone
- Sprog
- Besked
- Brugerdefinerede kontaktfelter
Hvor kan jeg finde helpdesk-virksomhedsfunktionen?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Click on Virksomheder.
Hvordan opretter jeg en virksomhedsprofil?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.
Valgfrit: Klik på Besked for at tilføje en privat besked om virksomheden. Denne besked kan indeholde en kort beskrivelse af virksomheden, hvad de laver, hvem C-niveau ledere er, og så videre.
Hvordan opretter jeg et tilpasset firmakontaktfelt?
Afhængigt af din situation skal du følge instruktionerne A eller B.
A.) Oprettelse af en virksomhedsprofil og tilføjelse af et brugerdefineret felt
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Click on Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter.
- Klik på Tilføj felt.
- Klik på Opret felt.
- Skab et kodenavn til dit brugerdefinerede kontaktfelt. For eksempel kan det være noget som “customer_id” eller “work- anniversary.” Bemærk venligst, at kun små bogstaver, tal, bindestreger eller understregninger er tilladt i koden. Du må ikke bruge mellemrum.
- Navngiv dit brugerdefinerede kontaktfelt. Denne gang kan du navngive det “Customer ID” eller “Work Anniversary” uden nogen formateringsbegrænsninger.
- Klik på Type, og vælg den inputindstilling, der passer dig bedst. For eksempel kan du vælge fra en tekstboksinput, listeboks, afkrydsningsboks, afkrydsningsfeltgruppe eller adresse.
Valgfrit: Klik på beskrivelsen og skriv en beskrivelse til det tilpassede kontaktfelt. Forklaringen kan give yderligere oplysninger om de brugerdefinerede felter for dig og dine medarbejdere.
- Vælg indstillingen Synlighed, og vælg, om det brugerdefineredefelt skal vises, når du opretter en virksomhedsprofil.
- Klik på Opret.
- Udfyld det brugerdefinerede kontaktfelt.
- Klik på Gem.
B.) Tilføjelse af et brugerdefineret felt til en eksisterende virksomhedsprofil
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den virksomhed, du vil tilføje et brugerdefinerede kontaktfelt til.
- Følg trin 6-14 i brugsanvisning A.
Manage company contacts with ease
Working with a large enterprise? Add each contact to a company to make their tickets stand out in your inbox. Try it today. No credit card required.
Hvordan tilføjer jeg kontakter til en virksomhed?
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder. Afhængigt af din situation skal du følge brugsanvisning A eller B.
A.) Oprettelse af en virksomhed og tilføjelse af kontakter til den.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på den orange knap Opret.
- Udfyld alle de nødvendige felter, og klik på Opret.
Valgfrit: Klik på Notat for at tilføje en privat note om virksomheden. Noten kan indeholde et par detaljer om virksomheden, hvad den laver, hvem dens topledere er og så videre.
- Klik på Kontaktpersoner.
- Klik på den orange Tilføj knap.
- Klik i afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge så mange kontakter du vil.
- Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af søgelinjen.
B.) Tilføjelse af kontakter til en eksisterende virksomhed
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Click on Virksomheder.
- Klik på den virksomhed, du vil føje kontakter til.
- Klik på Kontaktpersoner.
- Klik på afkrydsningsfeltet i venstre side ud for hvert kontaktnavn for at vælge en kontakt. Du kan vælge lige så mange kontakter du vil.
- Klik på den hvide Tilføj til virksomhed-knap, der er ved siden af søgelinjen.
Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?
Tilføjelse af kontakter til virksomheder er valgfrit. Funktionen er dog utrolig gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed.
Kan en kontakt være tilknyttet mere end én virksomhed ad gangen?
Desværre er der ingen måde at tilføje mere end ét firma til en kontakt. Men hvis du vil ændre det firma, der er knyttet til kontakten, kan du slette kontakten fra den oprindelige virksomheds kontaktliste og tilføje den til en ny.
Hvordan kan jeg drage fordel af at organisere og inddele kontakter i virksomheder?
Organisere kontakter og inddele i virksomheder kan forbedre din arbejdsgang. Når du gør det, kan du se alle billetter fra virksomhedens kontakter med et enkelt klik, hvilket gør det nemmere at filtrere og finde specifikke billetter. Følg disse trin for at se alle billetter fra et bestemt firma.
- Log ind på LiveAgent.
- Klik på Kunder.
- Klik på Virksomheder.
- Klik på Billetter.
Valgfrit:: For at indsnævre søgningen endnu mere skal du klikke på brugerdefineret filter og vælge billettens status, source, tags, eller andre brugerdefinerede filtre
Videnbaseressourcer
Klar til nemt at administrere virksomhedskontakter?
Arbejder du med en stor organisation? Føj hver kontakt til et firma for at få deres billetter til at skille sig ud i din indbakke. Prøv det i dag. Intet kreditkort er påkrævet. Start en gratis 30-dages prøveperiode.
Transform your customer support experience
Discover LiveAgent's powerful features that streamline communication, increase efficiency, and boost customer satisfaction.
Frequently Asked Questions
Hvad er virksomheder?
LiveAgent-virksomhedsfunktionen giver dig mulighed for at indsamle og gemme oplysninger om virksomheder og organisationer i din helpdesk-software.
Hvilken slags information kan du gemme i virksomhedsfunktionen?
Ud over grundlæggende oplysninger giver helpdesk-software som LiveAgent dig mulighed for at oprette brugerdefinerede kontaktfelter til at gemme unikke oplysninger om virksomheder, såsom deres virksomheds-ID eller abonnementsniveau.
Skal jeg tilføje kontakter til virksomheder?
Det er valgfrit at tilføje kontakter til virksomheder. Funktionen er dog yderst gavnlig. Det kan hjælpe dig med at holde styr på alle beskeder fra en enkelt virksomhed, hvilket er særligt nyttigt, hvis du kommunikerer med flere personer inden for samme virksomhed.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!