En hybrid billetstream er en help desk funktion, der giver kundesupportmedarbejdere mulighed for at følge en kundes billetopløsningsrejse på tværs af flere kanaler i den samme billettråd. For eksempel, hvis en kunde starter en samtale på live chat, men senere følger op via e-mail eller telefon, vil alle tre interaktioner være tilgængelige inden for den samme billetstream.
Hvorfor er hybridbilletstream en must-have-funktion?
At have en helpdesk, der har en hybrid billetstream-funktion, kan være virkelig gavnlig, fordi det:
- Forebygger forvirring
- Forbedrer medarbejderens effektivitet
- Fremskynder svartider
- Forbedrer kundetilfredshed
- Giver et holistisk overblik over hver kundes problemløsning
Hvilke kanaler understøtter den?
LiveAgent-brugere kan fortsætte samtalen i den samme hybrid billettråd via:
Connect the dots with ease
Get a complete overview of the customer’s resolution journey, even across different channels. Try it today. No credit card required.
Hvordan ser hybridbilletstrømmen ud/hvordan fungerer den i praksis?
Hybridbillettråden kan sammenlignes med en Facebook -messenger-samtale. Du kan se de udvekslede tekstbeskeder samt det faktum, at et videoopkald eller taleopkald fandt sted.
LiveAgent tager det dog længere og giver sine brugere opkaldsoptagelser, der kan afspilles til enhver tid. Ud over det, hvis den hybride billetstream indeholder e-mails, live chats eller sociale medier-beskeder, viser den dem direkte inde i tråden.
Tjek denne video for at se, hvordan det fungerer:
Hvordan kan du drage fordel af hybrid billetstrømmen?
I bund og grund forbedrer hybridbilletstrømmen kundeoplevelsen . Forbedring af kundeoplevelsen fører til højere kundetilfredshedsniveauer, hvilket er en af de bedste måder at generere mere salg, reducere kundetab og få loyale kunder, med høj kundetilfredshed.
Hvordan bidrager hybridbilletstrømmen til dette? Som nævnt ovenfor eliminerer det forvirring, forbedrer medarbejderens effektivitet, fremskynder responstider og giver et holistisk overblik over hver kundes problemløsning.
Lad os se nærmere på hvert af disse punkter.
Eliminerer forvirring
Lad os være ærlige, at forbinde prikkerne kan være en svær opgave uden hybrid billetstrømmen. Hvis en kunde er fan af at bruge forskellige kanaler til at kommunikere med din virksomhed, kan dine medarbejdere nemt glemme, hvad der blev sagt og aftalt.
For eksempel kan en medarbejder hjælpe en kunde på Twitter og acceptere at give dem en refusion og derefter tage på ferie. Hvis kunden besluttede at følge op på refusionen via e-mail, ville den medarbejder, der overtog beskeden, ikke have nogen idé om, hvad der var tale om (det vil sige, hvis de ikke havde adgang til hybrid billetstrømme).
Dette kan skabe nogle ubehagelige situationer for dine agenter og endda føre til kundeafgang.
Forbedring af medarbejder effektivitet
At have en hybrid billetstream er også fantastisk for medarbejderens effektivitet. Med en stream, behøver medarbejdere ikke at spilde deres tid på at søge efter bestemte billetter, hvis der opstår et scenario som det ovennævnte.
Med en hybrid billetstream er alt gemt ét sted, hvilket gør det let at forstå kundeanmodninger.
Fremskynder svartider
Når medarbejdere kan se alle meddelelser om det samme problem ét sted, behøver de ikke spilde deres tid på at søge efter yderligere oplysninger. Dette får ikke kun dine medarbejdere til at se mere sagkyndige ud, men fremskynder også deres svartider, hvilket er en faktor, der i høj grad påvirker kundetilfredshed.
Kort sagt, jo hurtigere problemløsning, jo bedre.
Et holistisk overblik over hver kundes problemløsning
Dette punkt opsummerer alle de ovennævnte fordele. En hybrid billetstream gør det muligt for medarbejdere at forstå kunder og deres problemer bedre. Dette resulterer i bedre kundeoplevelser, mere tilfredshed, flere anbefalinger og mere salg.
Vidensbase resources
Hvis du vil læse mere om de funktioner, der er tilgængelige i LiveAgent-billetsoftware, kan du tjekke disse artikler eller vores produktvideo-tour.
Er du parat til at prøve vores hybrid billetstream?
Se, hvor let det er at levere personlig, rettidig og kyndig support med LiveAgent. Begynd med din gratis 30-dages prøveperiode i dag . Kreditkort kræves ikke.
Looking for an efficient way to manage your customer service requests?
With LiveAgent's hybrid ticket stream, you can easily manage all of your customer service requests from multiple channels in one place.
Frequently Asked Questions
Hvad er en hybrid billetstream?
En hybrid billetstream er en help desk-funktion, der giver kundesupportmedarbejdere mulighed for at følge en kundes billetopløsningsrejse på tværs af flere kanaler i den samme billettråd.
Hvordan ser hybridbilletstream ud/hvordan fungerer den i praksis?
Hvis en kunde starter en samtale på live chat, men senere følger op via e-mail eller telefon, vil alle tre interaktioner være tilgængelige inden for den samme billetstsream.
Hvordan kan du drage fordel af en hybrid billetstream?
I bund og grund, forbedrer hybridbilletstream kundeoplevelsen. Forbedring af kundeoplevelsen fører til højere kundetilfredshedsniveauer, hvilket er en af de bedste måder at generere mere salg, reducere kundetab og få loyale kunder, der har en høj kundetilfredshed.
Den rigtige helpdesk-software til enhver startup
Få den bedste kundesupport til din startup med LiveAgent's multi-kanal helpdesk software. Nyd 6 måneder gratis af vores Large-plan og 50% rabat derefter. Perfekt til startups i finansieringsstadier med op til 40 ansatte og $1M ARR. Ingen opsætningsgebyrer eller kreditkort påkrævet. Øg kundetilfredshed og effektivitet med LiveAgent's omfattende funktioner og integrationer.