Funktionen til interne opkald giver dig mulighed for at skifte intern chat for en meget mere bekvem måde at kommunikere med dine kolleger på, nemlig talechat. En funktion, der er direkte indbygget i LiveAgent med resten af opkaldscentret gør dig i stand til hurtigt at løse eventuelle problemer, du måtte støde på, eller få det rigtige svar på meget kort tid. At oprette et internt opkald er en meget nem opgave.
Du skal blot klikke på plusknappen i øverste hjørne og vælge “Nyt internt opkald” fra listen over muligheder.
Dette åbner en ny del af LiveAgent, hvor du kan vælge den person, du gerne vil tale med. Ved at klikke på opkaldsknappen åbnes der straks en ny billet med sit eget ID og en grænseflade, der ligner resten af LiveAgenten.
I lighed med den interne chat har du mulighed for at indsætte en seddel indeholdende billet-id (som kan klikkes på og vil dirigere dig til den pågældende billet).
Hvis du har brug for hjælp til en specifik billet eller kundes anmodning, kan du også starte det interne opkald direkte fra grænsefladen på den billet. Hvis du klikker på de 3 prikker, vises listen over tilgængelige muligheder, og det interne opkald er en del af dem. Processen til at starte et opkald er den samme som med den forrige metode. Vælg din foretrukne kollega og tryk på opkaldsknappen.
Feeling stuck? Hit up a colleague
LiveAgent enables you to call your online colleagues for free, without the need for any third-party software. Try it today. No credit card required.
Klik for at ringe og klik for opkaldsknapper
Oplev fordelene ved klik-for-at-ringe teknologi med LiveAgent! Lær hvordan du kan forbedre kundeoplevelsen ved at tillade opkald direkte fra browseren. Forstå forskellen mellem de forskellige opkaldslinks og hvordan virksomheder kan bruge dem til at spare tid og forbedre effektiviteten. Prøv gratis nu!