For at gøre det lettere for nye agenter at bestemme andre agents dygtighed og også have en sjov titel, tilføjede vi “niveauer” til agentnavne. Nu kan du let se det opnåede Dragon Slayer af kundesupport!
Niveauer er en del af Gamification-funktionaliteten og kan motivere dine agenter til at gå den ekstra mil og konkurrere med hinanden.
Der er 12 foruddefinerede niveauer, der løber fra nybegynder gennem lærling til professionel og guider, op til kongen af kundesupport. Niveauer er optjente og permanente, du kan ikke miste dem for inaktivitet.
Eksempel
Hvis agenter besvarer mere end 500 billetter, opnår de det professionelle niveau (vist i deres status) med en motivationsbesked: “Du er en professionel nu. Dine svar er præcise og lige til sagen. Kunderne venter i spænding på dine svar. Besvar 500 billetter, eller lav 500 chats for at nå dette niveau. “
Niveauer kan ændres af administratoren, som kan indstille deres parametre.
Liste over mulige niveauforhold (du kan bruge)
- matematiske operatorer (+,-,/,*)
- logiske operatører (||,&&)
- parentes
og følgende variabler:
- $worktime (Arbejdstid)
- $answers (Svar)
- $answers_ph (Svar per time)
- $chats (Chats)
- $chats_ph (Chats per time)
- $missed_chats (Missede chats)
- $chat_answers (Beskeder)
- $chat_answers_ph (Beskeder per time)
- $calls (Opkald)
- $calls_ph (Opkald per time)
- $call_seconds (Opkaldsminutter)
- $call_seconds_ph (opkaldsminutter i timen)
- $missed_calls (Missede opkald)
- $rewards (Belønninger)
- $rewards_p (Belønninger %)
- $punishments (Irettesættelser)
- $punishments_p (Irettesættelser %)
- $not_ranked (Ikke rangeret)
- $not_ranked_p (Ikke rangeret %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Liste over foruddefinerede niveauer
- Novice (1) – Du er ny på systemet og klar til at tage dine første trin.
- Apprentice (2) – Du har allerede besvaret et par billetter, men din læring er lige begyndt.
- Trainee (3) – Du lærer godt. Fortsæt med det gode arbejde, og du vil blive fantastisk en dag.
- Beginner (4) – Du er færdig med din læringsfase. Nu er det tid til at vise, hvad du kan.
- Amateur (5) – Det ser ud til, at du kender dit arbejde. Bliv ved med at forbedre dig.
- Professional (6) – Du er en Pro nu. Dine svar er præcise og til det punkt. Kunder venter i spænding på dine svar.
- Master (7) – Du har optjent respekt. Dine kolleger ser op til dig. Hjælp dem med at blive lige så gode som dig.
- Wizard (8) – Dine færdigheder kommer langsomt ud over denne verden. Nogle af dine svar er magiske.
- Mage (9) – Du besvarer billetter med et tryk på dit sind. Din magi er vokset til det højest mulige niveau.
- White Mage (10) – Du har bevist dine magiske evner. Nu må du have den hvide hat på.
- Regent (11) – Du styrer dette system. Billetter kommer og går under din kommando.
- King (12) – Du er kongen. Nu er det tid til at fastholde denne position og beskytte den, så ingen kan ødelægge dig.
Niveauer leaderboard
Agenter kan se hinandens niveauer og konkurrere mod hinanden.
Oplev LiveAgents ansvarsfunktion, der effektivt tildeler supportbilletter til ansvarlige medarbejdere, forbedrer produktiviteten og øger kundetilfredsheden. Prøv gratis og oplev smidig billetoverdragelse, hurtigere svartider og en følelse af ejerskab. Få besked via e-mail, app og Slack, når du får billetansvar. Perfekt til teams, der ønsker gennemsigtighed og forbedrede arbejdsgange.
Lær om Help Desk-agenter hos LiveAgent, der leverer teknisk support og besvarer kundeforespørgsler via e-mail, live chat, telefon og sociale medier. Udforsk, hvordan agenter kan forbedre din kundeservice med op til 100 agenter pr. konto. Start din gratis prøveperiode nu og oplev effektiv supportstyring!