Hvad er et billetteringssystem?
Et billetteringssystem er et værktøj, primært til kundeservice. Det hjælper kunderepræsentanter med nemt at svare på forespørgsler fra én grænseflade. Når en kundeagent modtager en forespørgsel fra en hvilken som helst kanal, bliver den omdannet til en billet. Disse billetter findes i en universel indbakke. På denne måde reagerer dine kundeagenter hurtigt og på en tidseffektiv måde.
Hvordan fungerer billetsoftwaren i LiveAgent?
For at sikre, at du udnytter dine billetløsningsfunktioner bedst muligt, skal du forbinde den med alle dine e-mail-konti, profiler på sociale medier og telefonnumre. Du bliver også nødt til at placere vores live chat-widget på dit websted og oprette en LiveAgent-supportportal.
Når du har registreret dig og gennemgået startvejledningen, kan du begynde at bruge LiveAgent. Efter implementering af alle platforme, hvor dine kunder kontakter din virksomhed, kan du begynde at besvare henvendelser. Disse kundehenvendelser vil nu hedde Tickets.
Hvis du gerne vil vide mere om alle de funktioner, vores billetsoftware har, så tjek funktionsafsnittet nedenfor.
Hvad er omkostningerne ved billetteringssystemet i LiveAgent?
LiveAgent tilbyder 3 forskellige abonnementer:
- Mindre abonnement til $9 pr. agent.
- Medium abonnement for $29 pr. agent.
- Stort abonnement til $39 pr. agent.
Hvert abonnement tilbyder en 30-dages prøveperiode, hvor du kan teste det. Forskellen mellem disse 3 er deres egenskaber. Forskellige virksomheder har forskellige behov. Du kan bestemme, hvad der er bedst for din virksomhed. Hvis prøveperioden på 30 dage ikke er nok for dig, tilbyder vi også en gratis konto med begrænsede funktioner.
Hvis du gerne vil vide mere om abonnementerne, kan du læse LiveAgent – Priser.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Hvorfor bør din virksomhed overveje at få billetsoftware?
- God kundetilfredshed
- Hurtig løsning af kundeforespørgsler
- Centraliseret system
- Færre omkostninger
- Større overskud
- Kunde loyalitet
- Nem kommunikation
Billetsoftwareoversigt:
Universal indbakke:
Universal billetterings-systemindbakke er en funktion, der hjælper dine agenter med at håndtere alle kundeforespørgsler fra én grænseflade. Du kan modtage kundeforespørgsler via e-mail, live chat, opkald, forum, feedback, sociale medier. Alle henvendelser fra disse platforme kan nemt besvares i LiveAgent Universal-indbakken.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Universal indbakke.
Billettering:
En billet er noget, der skabes, når din kunde kontakter din virksomhed. Billetter kan komme i mange former. I billetter kan du se alle oplysninger/data om din kunde. Dette hjælper dig med at identificere og løse problemer hurtigere som kundeservicemedarbejder. Billetter har altid en status. Dette hjælper dit kundeserviceteam med at forblive organiseret, proaktivt og hjælpsom. Hvis det er en billet, der endnu ikke er løst, forbliver billettens status NY. Andre faser af billetter omfatter: besvaret, udsat, åben.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Billettering.
Hybrid billetstrøm:
Det forekommer regelmæssigt i kundeservice, at kunden stopper og kontakter dig senere eller via en anden platform. Vores hybride billetstrøm giver dine kunderepræsentanter mulighed for at kommunikere gennem den samme billet. For eksempel når en kunde skifter til andre medier. I dette tilfælde vil kundens forespørgsel blive sendt til samme agent, så svartiden bliver hurtigere og mere effektiv.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Hybrid billetstrøm.
Automatiseret billetdistribution:
En anden fantastisk funktion ved billetterings-softwaren er muligheden for at distribuere billetter automatisk. Denne funktion er en fantastisk måde at optimere din kundeservice på. For eksempel kan du indstille, hvor mange billetter dine agenter skal modtage dagligt. På denne måde kan du sikre dig, at alle dine kunders henvendelser bliver besvaret hurtigt. Derudover gør du ved jævn fordeling af arbejdet dine agenter glade, og som følge heraf bliver kunderne tilfredse.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Automatiseret billetdistribution.
Regler:
Regler i LiveAgent hjælper med at indstille funktioner såsom Automatiseret billetdistribution. I denne funktion kan du optimere alt, der involverer agenternes arbejdsgang.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Regler.
At løse-knap:
Denne funktion minder agenter om indgående billetter. Desuden giver knappen Skal løses dig mulighed for at åbne kundeforespørgsler fra hvor som helst i LiveAgent. Denne funktions vitale opgave er at prioritere kunder baseret på vigtigheden, såsom ventetid og plads i køen.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse om LiveAgent – At løse-knappen:
Tidsregler:
Tidsregler bruges af kunder og agenter. Hvis denne funktion bruges korrekt, kan din virksomhed forhindre dårlige kundeoplevelser. For eksempel, hvis en billet er ældre end 24 timer, kan du prioritere den til dine kundeservicemedarbejdere. På denne måde kan du svare dine kunder på en tidseffektiv måde og hjælpe dine agenter med at prioritere deres arbejde.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Tidsregler.
Ansvar:
Denne funktion giver dig mulighed for at distribuere arbejde for agenter ansvarligt. Agenter kan således holdes ansvarlige, hvis de tildelte billetter er ufuldstændige.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Ansvar.
Afdelinger:
Kundehenvendelser varierer. Derfor kan det ofte ske, at kunden når frem til en kundeservicemedarbejder, som måske ikke kan hjælpe. For eksempel kan kunden have brug for en afdeling, der taler et bestemt sprog. At have forskellige kundeserviceafdelinger kan hjælpe dig med at håndtere dine kunder hurtigere.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Afdelinger.
Tidssporing:
Tidssporing kan hjælpe dig med at forstå, hvor meget tid en kunderepræsentant bruger på en billet. Udover det leverer vi en tidsrapport, hvor du kan finde alle dine kundeagenters tidsydeevne. Du kan også konfigurere sporing for en bestemt billet, rapportdato og mere.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Tidssporing.
Tags:
Tags giver dig mulighed for at tilpasse din arbejdsgang. Derfor, hvis du sætter tags for specifikke billetter, kan du filtrere dem senere og prioritere de vigtigste. For eksempel kan du have et tag kaldet URGENT.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Tags.
Service-level-agreement:
Kort sagt kan SLA’er hjælpe dig med at sikre, at dine agenter besvarer alle kundeforespørgsler. Derudover kan SLA’er tilpasses baseret på din virksomheds præferencer, så din virksomhed kan nå sine kundeservicemål.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Service-level-agreement.
Åbningstider:
Indstil dine åbningstider, så dine kunder ved, hvornår din kundeservice fungerer. Mange kundeserviceafdelinger arbejder ikke 24/7. Planlægning af pauser i LiveAgent for dine repræsentanter kan hjælpe dem med at genoplade batterierne og få arbejdet reorganiseret. Som et resultat får du høj kundetilfredshed.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Åbningstider:.
Kontaktgrupper:
Kontaktgrupper er en funktion, der giver dig mulighed for at organisere dine kontakter i bestemte kategorier. For eksempel kan din virksomhed tildele kontakter til foretrukne kategorier baseret på specifikke demografiske oplysninger.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Kontaktgrupper:.
Kontaktpersoner:
Hvad er kontaktpersoner i LiveAgent? Når en kunden henvender sig til din virksomhed, oprettes en kontakt i LiveAgent.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Kontaktpersoner.
Interne billetter/noter:
Interne billetter er fremragende muligheder for dine agenter til at oprette noter i kundebilletter. Disse notater er beregnet til den agent, der håndterer sagen. Men hvis du skal overføre en billet, kan du give den videre til din kollega og lægge en besked til vedkommende. IT-billetteringssystemet letter processen og mindsker kundernes frustration.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Interne billetter.
Agenter:
Kundeservicerepræsentanter er dem, der oftest arbejder med kundeservicesoftware. Admin og ejer har dog flere muligheder for at bruge softwaren. Særskilte roller indenfor LiveAgent hjælper din virksomhed med at sikre, at din software til enhver tid fungerer optimalt. Derfor giver det dine agenter mindre fejlmargen. Du kan indstille alt dette i denne funktion, plus tilføje nye agenter, mens du holder tingene organiseret.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Agenter.
Kontaktfelter:
Kontaktfelters formål er at oprette felter til dine kundedata. Så hver gang du åbner en billet, kan du se den foretrukne data om kunden.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Kontaktfelter.
Virksomheder:
Dette er en fantastisk funktion for brands, der arbejder med mange kunder fra samme virksomhed. Denne funktion kan hjælpe dig med at tilføje endnu en kategorisering for at gøre dine agenters arbejdsgange endnu bedre.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Virksomheder.
Billetfelter:
Hver gang du åbner en billet/kundeforespørgsel, kan du se et billetfelt til højre. Du kan indstille din virksomheds præferencer. Disse billetfelter giver dig information om dine kunder. På den måde kan du fremskynde billetter hurtigere og skabe en bedre kundeoplevelse.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Billetfelter.
Masseaktioner:
Som mange andre softwareprogrammer leverer LiveAgent også masseaktioner. Masseaktioner sparer dig for en masse tid.
Hvis du gerne vil vide mere om alle mulige handlinger, kan du læse LiveAgent – Massehandlinger.
SPAM-filtre:
At få uønskede henvendelser kan være frustrerende og tidskrævende for dine agenter. LiveAgent har en anti-spam-platform, der hjælper dig med at filtrere disse henvendelser fra, så dine kundeservicerepræsentanter ikke behøver at håndtere dem.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – SPAM-filtre.
Pause:
At tage en pause fra arbejdet er afgørende i ethvert job. Det kan dog være svært for kundeservice at holde en pause på bestemte tidspunkter. For eksempel kan en agent have et usædvanligt stort antal henvendelser. Eller nogle gange glemmer agenter ting på grund af træthed. LiveAgent ønsker at forebygge frustrerede kunder og udbrændte kundeservicemedarbejdere. Denne funktion hjælper dig med at indstille pauser på bestemte tidspunkter, så agenter der holder pause ikke modtager nye billetter.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Pause.
Filtre:
Kundesupport modtager dagligt mange henvendelser. LiveAgent har Filtre, hvor du nemt kan filtrere dine kundehenvendelser/billetter ud fra dine prioriteter.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Filtre.
Flette billetter sammen:
Har du nogensinde modtaget to kundehenvendelser fra den samme kunde? Ofte forsøger kunderne at kontakte dig gennem forskellige platforme. Med denne funktion kan du flette billetter sammen og lade én agent ad gangen tage sig af kundens problem.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Flette billetter sammen.
Email skabeloner:
Hvis du gerne vil oprette og automatisere dine svar, kan du bruge LiveAgent e-mail-skabeloner. På den måde sørger du for at besvare alle dine kunder.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – E-mail-skabeloner.
Billet-/kundeindsigt CRM:
Alle vigtige data om dine kunder, såsom deres navn, e-mail eller URL-adresse, er placeret i kundebilletterne. At have alle disse data tilgængelige, mens du yder kundeservice, skaber en mere fremragende kundeoplevelse.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Billet-/kundeindsigt CRM:.
Dåsesvar (Macros):
Det kan være tidskrævende at have gentagne kundeforespørgsler. Du kan således oprette Dåsesvar, som er beskeder med korte sekvenstekster, der giver svar på ofte stillede spørgsmål.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Dåsesvar (Macros).
Foruddefinerede svar:
Foruddefinerede svar gør det muligt for din virksomhed at oprette svar med et emne, navn og mere. På denne måde får dine kunder et hurtigt svar, og dine agenter sparer mere tid.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Foruddefinerede svar.
Vedhæftede filer:
Nogle gange er der visse filer, som dine kundeagenter skal sende til kunden. Billetter i LiveAgent giver dine agenter mulighed for at trække og slippe filer direkte til en kundes billet.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Vedhæftede filer.
Kopiere og indsætte billeder:
Send billeder til kunder på en nem måde i kundeforespørgsler/Billetter.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Kopiere & indsætte billeder.
Eksport billetter:
Vil du printe en billet? Derefter skal du blot eksportere billetten i HTML- eller PDF-form fra LiveAgent og udskrive den med det samme.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Eksporter billetter.
Videresende:
Videresendelse gør din kundeservice mere professionel. LiveAgent giver din virksomhed en kundeservice-e-mail. Din virksomhed kan arbejde mere effektivt ved at få alle e-mails vedrørende kundeforespørgsler direkte til Billetter.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Videresendelse.
Søg & Erstat
Søg & Erstat er et plugin, som du kan aktivere i LiveAgent. Med denne funktion kan du beskytte følsomme kundedata som kreditkortoplysninger fra at blive vist.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Søg && Erstat.
Dele billetter:
Nogle gange støder kundeservicemedarbejdere på henvendelser, der er mere egnede til to afdelinger ad gangen. Derefter kan du opdele billetten, så kunden får ordentlig hjælp fra specialiserede kundeservicerepræsentanter.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Dele billetter.
Mailnotifikationer:
Hver gang du får en e-mail, kan du oprette en notifikation, så du aldrig går glip af den eller glemmer den.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Mailnotifikationer.
WYSIWYG editor:
“What you see is what you get” editor er en enkel måde at oprette dine e-mails eller Vidensbase-indhold i LiveAgent. Det er nemt og brugervenligt, så alle kan bruge det. Derudover hjælper det dig med at visualisere indholdet, før du udgiver det.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – WYSIWYG editor.
Online billethistorik (URL):
Tilføj et URL-link til dine e-mails, og lad din kunde læse en online billethistorik efter at have logget ind.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Online billethistorik (URL).
Flere billetfaner:
En fantastisk multitasking-funktion i LiveAgent er Flere billetfaner. Din kundeservicemedarbejder kan skifte mellem billetter/kundeforespørgsler for at løse flere på samme tid.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Flere billetfaner.
Agentkollisionsdetektion:
Det er afgørende at forhindre, at kundeagenter arbejder på den samme billet. Du vil have, at din virksomhed skal fremstår som professionel. I LiveAgent kan du se, hvilken agent der har set eller besvaret kundeforespørgslen/billetten med denne funktion.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Agentkollisionsdetektion.
Agent rangering:
Denne funktion gør det muligt for dine kunder at give rangeringer til dine kundeserviceagenter. Få indsigt i dine agenters præstationer. Det er et fantastisk værktøj til at motivere og spore deres arbejde. Beløn og forbedre hver dag!
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Agentrangering.
Kontaktfelter:
Du kan optimere din arbejdsgang ved hjælp af Kontaktfelter til dine kunder. På denne måde kan de kontakte dit kundesupport-team via e-mail, selvom de ikke er online.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Kontaktfelter.
Kontaktfelt-galleri:
Tilpas dine kontaktformularer til kunder eller opret en HTML. Du kan nemt indsende HTML’er til LiveAgents billetteringssoftware.
Hvis du gerne vil se forskellige stilarter af kontaktformularer, skal du åbne LiveAgent – Kontaktfelt-galleri:.
GIF’er i billetter:
Personalisering af kundeforespørgsler er nemmere end nogensinde med LiveAgents billetsoftware. Dine kunderepræsentanter kan nemt dele GIF’er i Billetter og skabe en mere betydningsfuld kundeforbindelse.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – GIF’er i billetter.
Lyde:
Lyde er en funktion, som holder dine kundeservicemedarbejdere årvågne. Du kan selvfølgelig indstille dine præferencer. Men du kan også tildele lyde til hver anden notifikation, du modtager i dit support billetsystem. For eksempel kan du konfigurere en bestemt lyd til en ny chatforespørgsel.
For at høre mere om denne funktion, så læs LiveAgent – Lyde.
Audit log:
En audit log er en funktion i LiveAgent, der viser dig handlinger, som dine kunderepræsentanter foretager. Dette hjælper dig med at opdage fejl og forhindre dem i fremtiden.
Hvis du gerne vil vide mere, kan du læse, read LiveAgent – Audit log.
Eksport af billetter:
Opbevaring af data om kunderne er afgørende. Så hvis du gerne vil eksportere kundedata fra dit billetteringssystem, kan du gøre det ved blot at klikke på eksport til CSV og se dataene i Excel-arket.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Billeteksport.
Slack notifikationer
Slack er en velkendt platform, som normalt bruges i virksomheder til interne samtaler. LiveAgent tilbyder integration af Slack-meddelelser for at sikre, at dine agenter altid har styr på deres kundeforespørgsler. Agenterne får simpelthen besked og kan besvare billetter fra Slack når som helst.
Hvis du gerne vil vide mere om denne funktion, kan du læse LiveAgent – Slack notifikationer.
Looking for a reliable and efficient ticketing system for your business?
Sign up for LiveAgent today and start enjoying the benefits of our powerful ticketing system.
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Leder du efter et LeadDesk alternativ?
Opdag hvorfor LiveAgent er det bedste LeadDesk-alternativ! Nyd fordelene ved omnikanalsupport, den hurtigste live chat, og mange flere funktioner uden opsætningsgebyr eller kreditkortkrav. Start din gratis 14-dages prøveperiode uden forpligtelser og oplev forbedret kundesupport til en overkommelig pris.