Sidst opdateret: 2. oktober, 2023
Quality Unit, s. r. o. leverer sin Tjeneste (her omtalt som “LiveAgent”) til dig via sin hjemmeside placeret på *.ladesk.com (URL på din konto).
Quality Unit, s. r. o. bruger visse subprocessors til at hjælpe den med at levere LiveAgent-tjenesten.
Hvad er en subprocessor:
En subprocessor er en tredjeparts databehandler ansat af LiveAgent, som har eller potentielt vil have adgang til eller behandler Servicedata (som kan indeholde persondata). LiveAgent bruger forskellige typer subprocessors til at udføre forskellige funktioner som forklaret i tabellerne nedenfor.
Due diligence:
LiveAgent forpligter sig til at bruge en kommercielt rimelig udvælgelsesproces, hvorved den evaluerer sikkerheden, privatlivets fred og fortrolighedspraksis for foreslåede subprocessors, som vil eller kan have adgang til eller behandle tjenestedata.
Kontraktmæssige sikkerhedsforanstaltninger:
LiveAgent kræver, at dets subprocessors opfylder tilsvarende forpligtelser som dem, der kræves af LiveAgent (som databehandler) som angivet i LiveAgents databehandlingsaftale (“DPA”), herunder, men ikke begrænset til kravene til:
– behandle personoplysninger i overensstemmelse med registeransvarlige (dvs. abonnentens) dokumenterede instruktioner (som meddelt skriftligt til den relevante subprocessor fra LiveAgent);
– i forbindelse med deres subprocessingssaktiviteter, kun bruge personale, der er pålidelige og underlagt en kontraktligt bindende forpligtelse til at overholde databeskyttelse og datasikkerhed, i det omfang det er relevant, i henhold til gældende databeskyttelseslovgivning;
sørge for regelmæssig træning i sikkerhed og databeskyttelse til personale, som har adgang til personlige data;
– implementere og vedligeholde passende tekniske og organisatoriske foranstaltninger;
– omgående informere LiveAgent om ethvert faktisk eller potentielt sikkerhedsbrud; og samarbejde med LiveAgent for at håndtere anmodninger fra dataansvarlige, registrerede eller databeskyttelsesmyndigheder, alt efter hvad der er relevant.
Denne politik giver ikke kunderne yderligere rettigheder eller retsmidler og skal ikke opfattes som en bindende aftale. Oplysningerne heri er kun givet for at illustrere LiveAgents engagementsproces for subprocessors samt for at give den faktiske liste over tredjepartssubprocessors på datoen for denne politik (som LiveAgent kan bruge til levering og support af sine tjenester).
Hvis du er LiveAgent-kunde og ønsker at indgå i vores DPA, bedes du sende os en e-mail til andrej@liveagent.com.
LiveAgent ejer eller kontrollerer adgangen til den infrastruktur, som LiveAgent bruger til at hoste Tjenestedata indsendt til Tjenesterne, på anden måde end som angivet nedenfor. I øjeblikket er LiveAgent-produktionssystemerne til tjenesterne placeret i samhusnings-faciliteter i USA og Europa.
Kundekonti oprettes i en af disse regioner baseret på, hvor kunden er placeret; Kundens Servicedata forbliver efterfølgende i denne region, medmindre det er aftalt mellem Kunden og LiveAgent, men kan flyttes mellem datacentre inden for en region for at sikre ydeevne og tilgængelighed af Tjenesterne. Følgende tabel beskriver de lande og juridiske enheder, der beskæftiger sig med lagring af Servicedata af LiveAgent.
Servere | Linode, LLC (EU-placering) LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eller PCI DSS, SSAE-16 eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Linode, LLC (ligger i UK) LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Linode, LLC (ligger i USA) LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Linode, LLC (ligger i SG) LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Amazon Web Services, LLC (EU Kunder) – Irland LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Amazon Web Services, LLC (US Kunder) – N. California LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Amazon Web Services, LLC (US Kunder) – Singapore LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
Servere | Websupport, s.r.o. (EU Kunder) LiveAgent servere hostes på Tier III+ eller IV eler PCI DSS, SSAE-16, eller ISO 27001 kompatible anlæg. Datacenterfaciliteter er drevet af redundante strømforsyninger, hver med UPS og backup-generatorer. |
LiveAgent bruger visse servicespecifikke subprocessors til at levere sin service. For at levere relevant funktionalitet kan disse subprocessors få adgang til Servicedata.
Service | Quality Unit, LLC Quality Unit, LLC er en Quality Unit-medlemsenhed. Quality Unit, LLC fungerer som en subprocessor til at levere LiveAgent-tjenesten. |
Service | Quality Unit Ukraine Quality Unit Ukraine fungerer som en underleverandør til at levere LiveAgent-tjenesten. |
Service | Twilio, Inc. LiveAgent bruger Twillio som deres VoIP-udbyder. |
Service | Intuit Quality Unit bruger MailChimp til at levere billet- og e-mail-funktionalitet. |
Service | OpenAI Quality Unit bruger OpenAI til at forbedre kundeservicesvar og funktionalitet. |
For at sikre 24/7 kundeservice tilgængelighed arbejder LiveAgent med underleverandører, som kan få adgang til servicedata. Alle underleverandører har en kontrakt og skal følge sikkerhedsretningslinjer, hvoraf den ene kun er adgang til sådanne data med forudgående samtykke fra kunden.
Politikker for sikkerhed og privatlivets fred
Oplev, hvordan LiveAgent beskytter dine data med avancerede sikkerhedsfunktioner som tofaktorgodkendelse, HTTPS-kryptering, og IP-restriktioner. Vores datacentre opfylder de højeste standarder som GDPR, og vi tilbyder en robust strategi for backup og katastrofegenopretning. Besøg vores side for at lære mere om vores engagement i datasikkerhed og privatliv.
LiveAgent sikrer fuld GDPR-overholdelse ved at beskytte persondata med avancerede sikkerhedsforanstaltninger som totrinsbekræftelse og HTTPS-kryptering. Læs mere om, hvordan vi hjælper dig med at opfylde EU's databeskyttelseskrav og håndterer sletning af brugerdata effektivt. Få indsigt i vores databeskyttelsesprocedurer og sikre din virksomheds overholdelse i dag!
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Udnyt FAQ-software til at optimere din kundes selvbetjeningsoplevelse
Giv dine kunder mulighed for at finde de svar, de leder efter, ved hjælp af selvbetjening. LiveAgents FAQ -software giver dig mulighed for at oprette fantastiske kundeportaler.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.