Er du træt af at skifte over til en ny software og håndtere utilfredsstillende kommunikationsløsninger? Prøv LiveAgent og oplev, hvordan det er at arbejde med en multi-kanal, fuldt udstyret helpdesk-software. Det tilbyder et billetteringssystem, der kan hjælpe dig med at kommunikere via e-mails, live chat, callcenter, sociale medier, messaging apps og vidensbase. Tilmeld dig vores gratis prøveperiode og oplev LiveAgent i dag!
Helpdesk software
Moderne virksomheder har ofte behov for at håndtere kundehenvendelser, og derfor er der et behov for at kommunikere på en effektiv måde. Strømlin din kundekommunikation i dag og prøv LiveAgent gratis!
Multi-channel billettering via alle populære kommunikationskanaler
Brugstilfælde,
LiveAgent bruges af mange virksomheder over hele verden, på tværs af alle brancher og i mange brugstilfælde. Det hjælper virksomheder med at forbedre kundekommunikationen i kundeservice, kundesupport, IT-support og andre afdelinger.
Effektive multi-channel kommunikationsværktøjer alle på ét sted
LiveAgent help desk software tilbyder et varieret og multifunktionelt sæt værktøjer og funktioner til ethvert forretningsscenarie.
Vores topmoderne billetteringssystem kan håndtere enhver slags kommunikation og gemme den i vores universelle indbakke. Den kan forvandle enhver form for besked til en billet, mens den organiser det hele.
Hybrid kommunikation fra enhver kanal, alt sammen ét sted
Nem lagringsplads og organisering af din kommunikation
LiveAgents livechat er nem at implementere og meget effektiv på enhver slags hjemmeside. Det kan hjælpe dig med at håndtere forespørgsler meget hurtigere end andre, samtidig med at det er utrolig nemt for kunderne.
Hurtig og nem at implementere på ethvert websted
Uovertruffen kommunikationshastighed og meget praktisk
Opkald er her for at blive, fordi de er de bedste værktøjer for mere personlige samtaler. LiveAgent har et indgående callcenter, der kan integreres i dit system med alle populære VoIP-tjenester.
Håndter omfattende problemer over telefonen i stedet for at skrive
Velegnet til support, men også mange andre brugstilfælde,
Sociale medier er afgørende for at sprede ordet og dit brand. Være der, hvor dine kunder bruger mest tid med vores Facebook, Twitter, Instagram, Messenger, Viber, og WhatsApp-integrationer.
Yd support på populære sociale mediekanaler
Spred budskabet og være der, hvor dine kunder er
En vidensbase kan hjælpe dig med at spare tid og skære ned på antallet af indgående kundeanmodninger. Det er din ideelle partner til offline support og leverer vigtige oplysninger til ethvert brugstilfælde .
Del vigtig viden fra din egen portal
Ekstern, intern & multi-vidensbase muligheder til rådighed
Hver LiveAgent-kanal understøttes af en række nyttige funktioner, som forbedrer din arbejdsgang.
Opgavestyring
Leder du efter en måde at forbedre din opgavestyring og fokusere mere på vigtige ting? LiveAgents regel-funktioner kan hjælpe dig og gøre organisation og opgavestyring nemt. Brug det til automatisk at overføre og løse billetter, tilføje tags og meget mere. Spar lidt tid og fokuser på det vigtige.
Automatiser opgaver og arbejdsgange med regler
Spar mere tid, og fokuser på vigtigere opgaver
Rapporteringsfunktioner
LiveAgent sporer automatisk alt, hvad der sker inde i din virtuelle helpdesk, så du kan få vigtig data og bruge dem til forbedring. Mål alt, hvad der er vigtigt, lige fra individuel kanalbrug og agentpræstation til antallet af løste billetter, igangværende chats og agentvurderinger.
Softwareintegrationer
Hvis du gerne vil forene din arbejdsgang og bruge mindre tid på at skifte mellem apps, kan LiveAgent hjælpe dig. Det understøtter over 200 integrationer med andre softwareløsninger, herunder CRM-software. Desuden har LiveAgent en indbygget CRM-funktion, der kan give dig grundlæggende CRM-funktionalitet.
Relationship management
Du får altid den bedste support fra LiveAgent-teamet. Vores kundesupportteam står til rådighed 24/7 for at hjælpe dig på hvilken som helst måde, du har brug for. Kontakt os via e-mail, live chat eller ring til os, og så gør vi vores bedste for at hjælpe dig. Alternativt kan du tage et kig på vores vidensbase, når du har brug for det.
Nem implementering
LiveAgent har modtaget prisen for den hurtigste implementeringssoftware takket være dens nemme installation og implementering i de fleste forretningsscenarier. Vi sikrede os, at LiveAgent ville være let at bruge og vores priser beviser det. Prøv det og se, hvor nemt det er at komme i gang med LiveAgent.
Finansielle helbred-
Det er bevist, at kunderne er mere tilbøjelige til at bruge flere penge i din virksomhed, når de får fantastisk kundesupport. Spar ikke på kommunikation og få en konkurrencefordel takket være en praktisk multi-kanal support.
Issue management
Færre app-skift, bedre kommunikationsorganisation, hurtige svar og meget mere er en del af den aftale, du får med LiveAgent. Vores værktøjer og funktioner er der for at hjælpe dig med at udføre dit arbejde betydeligt hurtigere end nogensinde før.
Oplev den universelle indbakke
Kundetilfredshed
Kundeoplevelse og kundetilfredshed følges ad. LiveAgent kan hjælpe dig med begge dele og hjælpe dig med at bringe flere tilbagevendende kunder til din virksomhed. Nøglen er hurtig og effektiv kommunikation tilgængelig via alle populære kommunikationskanaler.
Tidseffektiv løsning
Spild ikke tid på ineffektive løsninger og giv dig selv mere frihed. LiveAgent kan samle dine værktøjer i ét praktisk dashboard for nem adgang, som giver dig mulighed for at håndtere flere kundeønsker med bedre løsningstider.
Pengebesparende løsning
At betale separat for dedikerede professionelle løsninger kan blive meget dyrt. LiveAgents samlede multi-kanal værktøjssæt kan give dig alt det, du har brug for, for færre penge og med hurtigere implementering end de andre løsninger, du skal købe separat.
Meld dig til vores gratis 14-dages prøveperiode og oplev en multi-kanal, fuldt udstyret helpdesk-software
“Kontakt hver kunde med tanken om at hjælpe ham eller hende med at løse et problem eller nå et mål, ikke at sælge et produkt eller en tjeneste.” – Brian Tracy
Andrej Saxon
Salgschef
Professionel software til optagelse af opkald
Oplev krystalklar opkaldsoptagelse med LiveAgent, din one-stop-shop for kundeservice i 2024. Få ubegrænsede optagelser, 24/7 support, og en 30-dages gratis prøveperiode uden kreditkort. Perfekt til kvalitetssikring, agenttræning og retsbeskyttelse. Start din gratis prøve nu!
Oplev den ultimative billetteringssoftware i 2024 med LiveAgent – til gnidningsfri kundepleje på tværs af alle kanaler. Nyd fordelene ved en universel indbakke, avanceret automatisering, og 24/7 kundesupport. Start din gratis prøveperiode uden krav om kreditkort og oplev, hvordan LiveAgent kan transformere din kundeservice med øget effektivitet og tilfredshed. Besøg vores side nu for at finde den perfekte løsning til din virksomhed!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team