At skabe et godt førstehåndsindtryk online kan forbedre din marketing- og salgsindsats. Det kan dog være en udfordring at gøre det uden de rigtige værktøjer.
Lyder det bekendt? Kæmper du med at holde styr på kundeforespørgsler? Er dine sociale kanaler fyldt med kommentarer og beskeder, som ikke giver mening?
Hvis du svarede ja, er det måske på tide at investere i helpdesk-software.
Den moderne kunde er en teknisk kyndig person, der ikke er bange for at foretage et grundigt tjek af din virksomhed. Før de køber produkter, tjekker kunderne dit websted, dine sociale medie konti og online anmeldelser.
Nøglen til succes? Anerkend modtagelse og besvar alle forespørgsler, der er sendt online – uanset hvilken kanal der bruges (Instagram, Facebook, Twitter, osv.)
Når dine sociale kanaler fyldes med ubesvarede kommentarer, ser det uprofessionelt ud. For at forbedre dit marketingimage er det nødvendigt at besvare både positive og negative sociale mentions.
Hvordan? Ved hjælp af en avanceret helpdesk-software. Den sporer alle kundeinteraktioner og strømliner dem i en enkelt delt indbakke.
LiveAgent vil forbedre din marketing- og salgsindsats på ingen tid. Her er, hvad du kan se frem til, når du implementerer en helpdesk-software i din daglige arbejdsgang – og det er kun toppen af isbjerget.
En sikker, delt, universel indbakke
Forbedret produktivitet
Forbedret kundetilfredshed
Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.
Se, hvilke kommunikationskanaler der modtager flest billetter og hold øje med den service, dine kunder modtager.
Få besked, hver gang du modtager en ny kommentar, direkte besked, e-mail eller opkald direkte inde i LiveAgent.
Brug funktioner som automatiseringsregler, en indbygget CRM, call center, intern chat og meget mere. Disse værktøjer vil gøre det lettere at hjælpe dine kunder og spare dig for værdifuld tid.
Følg din kundes problemløsningsrejse gennem forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme hybride billetstrøm.
Det er ligegyldigt, om kunden har sendt dig en e-mail, fulgt op med et opkald og endt samtalen via Twitter. LiveAgent får det til at give mening.
LiveAgent er integreret med Facebook og Facebook Messenger. Alle direkte beskeder, kommentarer og mentions af dit brand bliver automatisk skubbet ind i din universelle indbakke.
LiveAgents Twitter integration gør det muligt for brugere at overvåge brandomtaler, specifikke søgeord og retweets.
Med vores Instagram integration, kan du svare på alle kommentarer på dine billeder og taggede mentions af dit brand.
Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige oversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. LiveAgent holder dig dækket.
Hold forbindelsen til dine kolleger og vær mere produktiv på farten! Med LiveAgents mobilapps har du mulighed for at løse, overføre og svare på billetter og chats, bruge forudindstillede filtre for at organisere dine billetter og se de tags, bemærkninger og afdelinger, der er knyttet til hver billet.
Nu tilgængelig i App Store og Google Play butik.
LiveAgents robuste rapportering og dataanalysefunktioner hjælper dig med at forbedre og finjustere dine eksisterende marketing- og kundeservicestrategier.
Hvis du har et komplet overblik over, hvor dine billetter kommer fra, hvor lang tid det tager at besvare dem og hvem der besvarer dem, vil du kunne bygge en bro mellem den service, du leverer, og den service, dine kunder forventer.
LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.
Peter Komornik, CEO
Automatisk organisere indgående billetter i passende afdelinger og giv dem tags, så du kan se indholdet af hver billet med et øjeblik.
Brug LiveAgents native live chat funktionalitet til at chatte med kunder i realtid eller chatte med kolleger internt, mens de løser kundeforespørgsler.
LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2024.
Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.
Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og en sand overflod af brugertilpasninger, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.
Fuldt ud cloud-baseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.
Enestående. I betragtning af den store mængde funktionalitet, som LiveAgent tilbyder, er vores tilbud et røverkøb. Prøv LiveAgent i dag.
Most Popular
Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent
Forøg din konverteringsrate med LiveAgent! Implementér live chat og optimer kundesupport for en 11% stigning i succes.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Sociale medier supportsoftware
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team