Utallige måder at forbedre sig
ét værktøj

Forbedre markedsføringen ved hjælp af LiveAgent.

  • ✓ Intet opsætningsgebyr    
  • ✓ Kundeservice 24/7    
Brugt af
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Har du behov for at forbedre dit marketingomdømme?

At skabe et godt førstehåndsindtryk online kan forbedre din marketing- og salgsindsats. Det kan dog være en udfordring at gøre det uden de rigtige værktøjer.

Lyder det bekendt? Kæmper du med at holde styr på ​kundeforespørgsler? Er dine sociale kanaler fyldt med kommentarer og beskeder, som ikke giver mening?

Hvis du svarede ja, er det måske på tide at investere i helpdesk-software.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Creation of marketing strategies

Sådan forbedrer du dine marketingstrategier

Den moderne kunde er en teknisk kyndig person, der ikke er bange for at foretage et grundigt tjek af din virksomhed. Før de køber produkter, tjekker kunderne dit websted, dine sociale medie konti og online anmeldelser.

Nøglen til succes? Anerkend modtagelse og besvar alle forespørgsler, der er sendt online – uanset hvilken kanal der bruges (Instagram, Facebook, Twitter, osv.)

Har du et dårligt ry?

Når dine sociale kanaler fyldes med ubesvarede kommentarer, ser det uprofessionelt ud. For at forbedre dit marketingimage er det nødvendigt at besvare både positive og negative sociale mentions.

Hvordan? Ved hjælp af en avanceret helpdesk-software. Den sporer alle kundeinteraktioner og strømliner dem i en enkelt delt indbakke.

Få flere oplysninger om help desk software
Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Help desk software redder dagen

LiveAgent vil forbedre din marketing- og salgsindsats på ingen tid. Her er, hvad du kan se frem til, når du implementerer en helpdesk-software i din daglige arbejdsgang – og det er kun toppen af ​​isbjerget.

   En sikker, delt, universel indbakke

    Forbedret produktivitet

    Forbedret kundetilfredshed

Glade kunder er de bedste kunder

Vi tilbyder concierge-migreringstjenester fra de fleste af de populære helpdesk-løsninger.

Hvordan forbedres din markedsføring med LiveAgent?

Komplet oversigt over service

Se, hvilke kommunikationskanaler der modtager flest billetter og hold øje med den service, dine kunder modtager.

Det er slut med tabte & ubesvarede billetter

Få besked, hver gang du modtager en ny kommentar, direkte besked, e-mail eller opkald direkte inde i LiveAgent.

Forbedre produktivitetsniveauer

Brug funktioner som automatiseringsregler, en indbygget CRM, call center, intern chat og meget mere. Disse værktøjer vil gøre det lettere at hjælpe dine kunder og spare dig for værdifuld tid.

Udfyld billethistorik fra start til slut

Følg din kundes problemløsningsrejse gennem forskellige kanaler, mens du forbliver i den samme hybride billetstrøm.

Det er ligegyldigt, om kunden har sendt dig en e-mail, fulgt op med et opkald og endt samtalen via Twitter. LiveAgent får det til at give mening.

Ticket stream

Hvilke sociale kanaler er integreret med LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent er integreret med Facebook og Facebook Messenger. Alle direkte beskeder, kommentarer og mentions af dit brand bliver automatisk skubbet ind i din universelle indbakke.

Twitter - icon

Twitter

LiveAgents Twitter integration gør det muligt for brugere at overvåge brandomtaler, specifikke søgeord og retweets.

Instagram - icon

Instagram

Med vores Instagram integration, kan du svare på alle kommentarer på dine billeder og taggede mentions af dit brand.

Viber - icon

Viber

Besvar kundebeskeder med lethed med vores Viber integration.

Multilingual support in LiveAgent

Flersprogede softwareoversættelser

Vores software er flersproget. LiveAgent er tilgængelig i 43 forskellige oversættelser (nogle delvise) og understøtter sprogtilpasselige widgets. Lad ikke fremmedsprog skabe en barriere mellem dig og dine kunder. LiveAgent holder dig dækket.

Apps til kundeservice når du er på farten

Hold forbindelsen til dine kolleger og vær mere produktiv på farten! Med LiveAgents mobilapps har du mulighed for at løse, overføre og svare på billetter og chats, bruge forudindstillede filtre for at organisere dine billetter og se de tags, bemærkninger og afdelinger, der er knyttet til hver billet.

Nu tilgængelig i App Store og Google Play butik.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Robust rapporteringssystem & mere

LiveAgents robuste rapportering og dataanalysefunktioner hjælper dig med at forbedre og finjustere dine eksisterende marketing- og kundeservicestrategier.

Hvis du har et komplet overblik over, hvor dine billetter kommer fra, hvor lang tid det tager at besvare dem og hvem der besvarer dem, vil du kunne bygge en bro mellem den service, du leverer, og den service, dine kunder forventer.

Peter Komornik

LiveAgent kombinerer fremragende livechat, billettering og automatisering, der giver os mulighed for at yde enestående support til vores kunder.

black Slido logo

Andre funktioner at se frem til

Tags, afdelinger

Automatisk organisere indgående billetter i passende afdelinger og giv dem tags, så du kan se indholdet af hver billet med et øjeblik.

Native live chat

Brug LiveAgents native live chat funktionalitet til at chatte med kunder i realtid eller chatte med kolleger internt, mens de løser kundeforespørgsler.

Indbygget call center

Skab komplekse IVR-træer, route opkald, eller giv dine kunder mulighed for at anmode om opkald. Videochat understøttes også, både internt og med kunder.

Grunde til, at virksomheder skifter over til LiveAgent

Hvorfor er LiveAgent det rigtige værktøj til at forbedre din markedsføring?

Most reviewed and number 1

Mest anmeldt og #1 bedømt

LiveAgent har været den mest anmeldte og #1 bedømte helpdesk-software til små virksomheder i 2024.

Preferred by 21k businesses

Foretrukket af 21.000 virksomheder

Over 21.000 virksomheder på tværs af forskellige brancher har valgt LiveAgent til deres kundesupportbehov.

Packed with features

Fyldt med 180+ funktioner

Med 180+ funktioner, 40+ integrationer og en sand overflod af brugertilpasninger, tilpasser værktøjet sig nemt til dine forretningskrav.

Cloud based and secure help desk

Cloudbaseret og sikkert

Fuldt ud cloud-baseret, sikker, nem at konfigurere og bruge. Kom godt i gang med LiveAgent på få minutter.

Forholdet mellem pris og værdi?

Enestående. I betragtning af den store mængde funktionalitet, som LiveAgent tilbyder, er vores tilbud et røverkøb. Prøv LiveAgent i dag.

30 dages prøveperiode
Intet kreditkort påkrævet
og mange flere
$15 måned

Lille business

  • Ubegrænset billethistorik
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 måned

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 måned

Gratis

  • 7 dages billethistorik
  • 1 e-mailadresse
  • 1 chatknap
  • 1 contact form
Related Articles to Forbedre marketing
Forbedre konverteringsfrekvenser ved at justere aspekter af din kundesupportstrategi, f.eks. Implementering af live chat og support i realtid.

Forøg konverteringsfrekvenser med LiveAgent

Forøg din konverteringsrate med LiveAgent! Implementér live chat og optimer kundesupport for en 11% stigning i succes.

Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

Giv fremragende kunde service.

LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Sociale medier supportsoftware

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Vores kunder

LiveAgent hjalp os med at nå 2 vigtige mål: øge kundetilfredshed og salg. Slut dig til tusindvis af tilfredse kunder.

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.

Start Free Trial x