Opret en positiv CX, der får dine kunder til at tale.
Forbedre første svarprocent med automatiseret billetrouting.
Reducer tilstrømningen af supportbilletter med en vidensbase.
Se, hvordan LiveAgent tilpasser sig forskellige branchers behov. Kontroller vores nuværende kunders brugstilfælde og vidnesbyrd fra erhvervslivet. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport med den rigtige omnichannel help desk-software.
Identificer potentielle kunder i realtid ved at analysere kundeadfærd og data, besøgte sider og webstedshenvisninger.
Opret omfattende kundeprofiler, og kommuniker med dine kunder via en lang række kanaler, f.eks. e-mail eller live chat.
Opret et fleksibelt supportsystem til dine kunder ved at lade dem starte en samtale når som helst på tværs af flere kanaler.
Opret forbindelse til dine kunder på stor målestok og giv support på de kanaler, de bruger mest fra en strømlinet app.
Strømlin al kommunikation til et enkelt billetsystem, der kan integreres med over 130 eksterne værktøjer såsom Stripe eller PayPal.
Lær mere
Hold øje med din ROI og hold øje med din præstation med vores robuste analyse-, tidssporings- og rapporteringsværktøjer.
Lær mere
Lever enestående kundeserviceoplevelser med realtids supportmuligheder og selvbetjeningshubs.
Boost din rekruttering med de rigtige automatiseringsarbejdsprocesser, og fokuser på at opbygge varige relationer.
Lær mere
Kommuniker med potentielle kunder, giv dem personlig support, og omdan webtrafik til en voksende indtægtsstrøm.
Giv smartere kundesupport gennem live chat, interaktiv voice response -teknologi (IVR) og unik CRM-indsigt.
Brug tags og tagrapporter til at identificere tilbagevendende problemer og have indsigt i dit indhold og forbedringsplaner.
Indsaml kundeoplysninger, og brug dem til at oprette personlige anbefalinger og uforglemmelige shoppingoplevelser.
Hold styr på dine præstations- og vækstmålinger med vores robuste analyser, omfattende rapporter og værdifulde integrationer.
Kom med på den stadigt voksende liste over virksomheder, der er afhængige af LiveAgent og kommer fra forskellige branchemiljøer. Lær, hvordan de drager fordel af omnichannel-kommunikationsplatformen, og hvordan din virksomhed også kan drage fordel af den.
LiveAgent kan også opfylde kravene fra flere forretningsområder. Lær hvordan, se dens indflydelse og gå i gang med en ændring.
Giv fremragende kunde service.
LiveAgent tilbyder en alt-i-en helpdesk-løsning, der forenkler kundesupport med funktioner som livechat, callcenter og billetteringssystem. Start din gratis prøveperiode uden forpligtelser og oplev, hvordan du kan forbedre din kundeservice og øge indtægterne med vores nemt implementerbare software. Oplev hvorfor virksomheder som Forbes og Airbus vælger LiveAgent til deres supportbehov. Besøg os for at se, hvordan vores multi-kanal integrationer kan løfte din kundeservice til nye højder.
Helpdesk software til modeindustrien
Boost din modeforretning med LiveAgent's helpdesk-software. Tilbyd proaktiv kundesupport på tværs af kanaler. Prøv gratis nu!
Helpdesk software til fitness industrien
Forskellige sundhedsinstitutioner stoler på LiveAgent som deres go-to-løsning, når det kommer til at yde kundesupport. Prøv det og se hvorfor.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team