Live-chat forbedrer kundeservice i ejendomsbranchen ved at tilbyde realtidskommunikation, besvare spørgsmål hurtigt, og give virtuelle ture via videochat. Det er mere omkostningseffektivt end telefon- eller e-mailsupport, og agenter kan håndtere flere chats samtidig.
Lysten til at eje dit eget hjem eller anden type for ejendom er indbygget i mennesket. Størstedelen af befolkningen har købt eller vil købe deres nye ejendom fra en certificeret ejendomsmæglerfirma eller mægler.
Det svarer til et stort antal værdifulde muligheder. Men de dage, hvor det var nok at have en tiltalende visning af ejendomme på dit bureaus vindue, er tilsyneladende langt væk. Men selvfølgelig, er det stadig nødvendigt at have det, men en stor del af køberne skifter deres opmærksom til online.
Det at købe produkter online kan være svært. Den primære grund er, at du ikke kan se produktet i virkeligheden, før du tager en beslutning.
Det er endnu mere stressfuldt at købe en ejendom på denne måde. Du vil gerne være i stand til at interagere, kontrollere hvert værelse, læse kontrakten og generelt få dine spørgsmål og bekymringer besvaret af ejendomsmægleren hurtigst muligt.
Telefonen er en rigtig god måde at gøre dette, men live-chat er en endnu mere praktisk og produktiv mulighed for online kommunikation.
Er du klar til at lægge den første byggesten til din kundeservicesucces?
Lad os starte arbejdet.
Start online support på den rigtige måde og giv en positiv oplevelse til dine online klienter, der leder efter deres nye hjem.
Den såkaldte vindueshopping var en mulighed for en potentiel køber til at kontrollere ejendommene på et ejendomsmæglers display.
Chancen for at fange opmærksomheden fra udsigten blev også re-designet online. Det er blevet observeret, at det tager mellem 5-10 minutter, for at fange et perspektivs opmærksomhed.
Tidsbestemte og strategisk placerede proaktive chatinvitationer på sider, der jævnligt genererer megen trafik, for eksempel en pris- eller produktside.
Selvom live chat primært er et aktivt værktøj til at chatte i realtid, tilbyder den en funktion til kommunikation uden for åbningstiderne og det er kontaktformularer. Som med andre funktioner er kontaktformularer fuldt ud brugerdefinerbare.
Af forskellige årsager er det nogle gange ikke muligt at planlægge en fremvisning af ejendommen. Men med den tilføjede funktion i video chat, kan dine ejendomsmæglere tilbyde virtuelle ture til deres potentielle købere. LiveAgents videochat er browserbaseret, og da det er en del af din kontoplan, behøver du ikke nogen yderligere tredjepartsprogrammer for at køre den. Opret eller vælg en videochatknap fra vores galleri og placer den på hjemmesiden og du kan opleve en ansigt til ansigt samtale i realtid.
Livechatten kan hjælpe med at dele ejendomsmæglerens andel af overskuddet, da det er nemt at overvåge konverteringsraten og nøjagtigt belønne mægleren i form af kommission.
Det er en mere omkostningseffektiv metode til at yde online assistance til potentielle husejere, kundeemner og faste kunder end telefon- eller e-mail-support. Den væsentlige forskel er, at det ikke er nødvendigt at administrere live-chat-samtaler i større antal.
En enkelt agent kan håndtere flere chats på samme tid. De hurtige og aktuelle svar er uvurderlige tidsbesparelser. Ved at vedhæfte de vitale dokumenter får kunderne en idé om, hvilke juridiske og økonomiske krav der kræves for at købe en ejendom.
Succesfuld live-chat interaktion ville ikke eksistere uden øvede og erfarent personale. De er et essentielt komponent indenfor kundeoplevelser og konversionsrater.
Onlinekommunikation er forskellig fra den sædvanlige interaktion, som ejendomsmæglere tidligere har været vant til. Hvis du ønsker at tilbyde en meget personlig og menneskelig live-chat-tjeneste, er der specifikke retningslinjer for dine ejendomsmæglere at følge.
Ejendomsmæglerne fungerer som konsulenter, der guider investorer på deres ejendomssøgning, så det at have effektiv træning og etikette på plads er afgørende.
Som følge heraf vil du være i stand til at træffe en eksekutiv beslutning om, hvilke af dine agenter der skal håndtere din chattjeneste. Sagen er den, at det ikke er alle, der er egnet til det og nogle er måske mere tilbøjelige til at begå fejl.
Always keep in mind the old retail adage: Customers remember the service a lot longer than they remember the price.
Lauren Freedman – Real estate agent
Live chat og dets funktioner er alle en del af vores omnichannel help-desk software.
Universal indbakke: Hver chatsession omdannes til billetter og gemmes i en universel, delt indbakke. Enhver chatagent med adgang kan søge efter og få vist enhver klients profil eller historik fra tidligere interaktioner
Brugerdefinerbar chatknap og dockingvindue: Forskellige, forudindstillede designs i galleriet chat-knapper og docking-vinduer eller muligheden for at oprette en helt ny widget.
Proaktive chatinvitationer: Undgå tomgang ved at vente på, at kundeemner starter en chatsamtale. Live chat reducerer ventetiden og tilbyder aktivt en hjælpende hånd i form af en proaktiv chatinvitation.
Dåsesvar og foruddefinerede svar: Uvurderlig tidssparer til at besvare ofte stillede spørgsmål. Dåsesvar og foruddefinerede svar er en absolut nødvendighed for at opretholde en sund indbakke.
Kontakt formularer: Gør det muligt for klienter at sende beskeder via en a kontaktformular uden for åbningstiden, eller når en bestemt agent er offline.
Indbygget integration gjort rigtigt. Kopiér og indsæt en kort HTML-kode på din LiveAgent-konto og så vises chatknappen på din eller din kundes hjemmeside, forberedt på enhver indkommende chatanmodning. En ekstra fordel er integration med tredjepartssoftware eller en app.
Databeskyttelse, kontosikkerhed og privatlivsspørgsmål er vigtige emner for alle, der administrerer og driver deres forretning online. LiveAgent er ikke anderledes. Her er nogle af de bedste sikkerhedsfunktioner.
Hvis du vil vide mere, så læs LiveAgents sikkerhedspolitikker.
Hvis du vil lære mere, skal du gå over til vores Vidensbase for mere information.
Still not sure if the live chat is the right tool for you?
Start a free-30 day trial, no credit card required.
Én helpdesk-løsning til forskellige brancher
LiveAgent er i stand til at opfylde kravene fra flere forretningsområder. Se, hvordan LiveAgent kan tilpasses til dine krav og forbedre din kundesupport.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privatliv og cookies politik.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team