ConvergeHub integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management-løsning (CRM) tilgængelig til en rimelig pris. Det giver brugerne mulighed for at administrere kundeemner, kontakter, brugerkonti og aftaler fra én praktisk løsning. ConvergeHub giver kundeindsigt for at styrke salgsrepræsentanter og tilbyder automatisering af gentagne salgsopgaver. Det kan øge effektiviteten, hjælpe dig med at holde styr på kundedata, hjælpe dig med at styre dine salgsprocesser og gøre dit arbejde lettere.
Hvordan kan du bruge ConvergeHub?
Gem, organiser og hold styr på kundeoplysninger med lethed. ConvergeHub er den ideelle løsning til virksomheder, der ønsker at bruge en pålidelig Customer Relationship Management-løsning. Det kan styrke dine salgsprocesser, hjælpe dig med at holde styr på kundedata, som deres kontakter, likes, det de ikke synes om eller personlige interesser. ConvergeHub kan også være et godt supplement til din kundesupport i kombination med LiveAgent. Takket være Zapier giver enkle integrationer dig mulighed for at udføre automatiske handlinger, såsom tilføjelse af kundedata eller oprettelse af faktureringer.
Administrer din kundesupport med lethed takket være LiveAgents helpdesk med CRM-funktioner. LiveAgent kan nemt integreres med en række CRM-løsninger for at hjælpe dig med at administrere kunder og forbedre din kunde meddelelse. Vores fuldt udstyret løsning kan hjælpe dig med at administrere kontakter i flæng mellem dit CRM og din helpdesk med en række funktioner.
Vores billetteringsfunktioner inkluderer en universal indbakke, der kan gemme kommunikation, der kommer fra enhver kundekanal og problemfrit distribuere den blandt kundesupportagenter og salgspersonale. Opsæt regler for at automatisere simple opgaver og fokusere på det vigtige, eller opsæt dåsesvar to quickly reply to common questions while maintaining a professional attitude towards every customer.
Hvilke fordele er der ved at bruge ConvergeHub?
- Fleksibel og nem at bruge
- Samarbejdsfunktioner
- Understøtter salg, marketing, support og fakturering
- Kundeindsigt og rapporter
Provide awesome customer support
Start working with a multi-channel customer support solution that integrates with your favorite apps
Sådan integreres ConvergeHub med LiveAgent via Zapier
Forbind dine LiveAgent- og ConvergeHub-konti nemt via Zapier og opret din egen integration. Det, der gør det fantastisk, er at du kan tilpasse typen af integration med flere muligheder. Tag et kig på guiden nedenfor, der kan vise dig et eksempel på integration mellem LiveAgent og ConvergeHub.
- Først og fremmest skal du oprette din Zapier-konto eller logge ind, hvis du allerede har en. Gå derefter til LiveAgent + ConvergeHub-integrationssiden. Nu kan du vælge en trigger og en handling. Du kan vælge mellem en række muligheder, så overvej, hvad du vil have din integration til at gøre. Når du har valgt din trigger og integration, skal du klikke på knappen Connect LiveAgent + ConvergeHub og klikke på Get Started.
- De næste trin fører dig gennem trigger- og handlingskonfigurationen. Du bliver nødt til at forbinde begge appkonti med Zapier, så den kan få adgang til nødvendige data for at oprette din integration. Bagefter kan du tilpasse integrationen, kaldet Zap. Den sidste nødvendige ting er at teste Zap, før du sætter den i drift, for at sikre, at den fungerer som forventet. Når du er færdig, tænd for Zap og integrationen er så færdig.
Når Zap er tændt, er integrationen fuldført. Det er helt klart muligt at lave flere Zaps med forskellige indstillinger for at skabe flere integrationer til dine apps. Lær, hvordan du får mest muligt ud af Help Desk-softwaren ved at kigge på LiveAgent academy sider.
Unify your customer relationship management with LiveAgent's ConvergeHub integration
Sync your customers' information, access customer histories, and provide personalized support within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Hvad er ConvergeHub?
ConvergeHub er en Customer Relationship Management (CRM) løsning. Med ét brugervenligt værktøj kan brugere administrere kundeemner, kontakter, brugerkonti og aftaler. ConvergeHub giver salgsrepræsentanter kundeindsigt og automatiserer gentagne salgsopgaver. Dit arbejde bliver mere effektivt, du vil bevare overblikket over kundedata, din salgsproces bliver bedre styret, og du kan være mere produktiv.
Hvordan kan du bruge ConvergeHub?
Nemt administrere kundeoplysninger ved at gemme, organisere og spore dem. Kunder, der leder efter løsninger til Customer Relationship Management, vil se at ConvergeHub er den perfekte løsning. Ved at bruge denne software kan du forbedre din salgsproces og holde styr på kundeoplysninger såsom deres kontakter, likes, dislikes og personlige interesser. Brug af ConvergeHub i forbindelse med LiveAgent kan også være en fantastisk tilføjelse til din kundesupport.
Hvad er fordelene ved at bruge ConvergeHub?
Fleksibel og nem at bruge Samarbejdsfunktioner Understøtter salg, marketing, support og fakturering Kundeindsigt og -rapporter
Hvordan integrerer man ConvergeHub med LiveAgent?
LiveAgent og ConvergeHub kan nemt integreres via Zapier-tjenesten, som giver dig mulighed for at oprette brugerdefinerede arbejdsgange. Vælg trigger og action for at skabe tilpassede integrationer, der er skræddersyet til dit formål. Tag et kig på denne artikel, der beskriver integrationsprocessen yderligere.
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.