Dovecot integration
Partner website
Hvad er Dovecot?
Dovecot er en e-mail-serverløsning, der fokuserer på at levere fantastisk ydeevne, fleksibel autentificering og selvoptimering. Den er nem at bruge på grund af dens selvhelbredende funktioner, som søger efter problemer og løser dem med det samme. Det er nemt at udvide og yder nemme administrationsmuligheder. Dovecot fokuserer også på sikkerhed for at beskytte e-mail-kommunikation, og det tilbyder nemme migreringsmuligheder for folk, der flytter fra en anden e-mail-serverløsning.
Hvordan kan du bruge Dovecot?
Dovecot er en fantastisk løsning til virksomheder, der har brug for en pålidelig e-mailserverløsning. Selvom administration stadig er nødvendig, kan Dovecot løse nogle problemer på egen hånd uden hjælp udefra. Det giver også standardsikkerhedsmuligheder samt nem migrering og udvidelsessupport. Større virksomheder kan drage fordel af Dovecot ved at få OX Dovecot Pro. Integrer Dovecot med LiveAgent og brug det som en e-mail-klient for at booste din kundesupport med en dedikeret og fuldt udstyret billetteringsløsning. LiveAgent kan håndtere en stor mængde mailadresser, så du er velkommen til at tilføje lige så mange, du har brug for.
Håndter indgående e-mail med et billetteringssystem, der hjælper dig med at organisere og filtrere din kommunikation. Brug produktivitetsfunktioner såsom dåsesvar, der giver dig mulighed for at svare hurtigere, eller universal indbakker, som holder styr på kundekanaler i én billet tråd fra en kunde. Den er god nok, uanset hvordan kunder beslutter sig for at kontakte dig, vil hver kommunikationslinje forblive organiseret ét sted.
Benyt dig af flere kommunikationskanaler og tilføj et call center, live chat, kundeportal eller sociale medier. Hver kanal byder på deres egne funktioner. LiveAgent tilbyder også en række andre integrationsmuligheder udover e-mail. Tjek vores funktions og integrations- sider, for at se, hvad vores billetsystem kan.
Hvad er fordelene ved Dovecot?
- Nem administration
- Selvreparations-muligheder
- Udvidelsesmuligheder
- Imponerende resultat
Improve your help desk with LiveAgent
Add your Dovecot email to LiveAgent and start providing excellent support for your customers
Hvordan integrerer man Dovecot med LiveAgent?
Det er muligt at integrere Dovecot med LiveAgents billetplatform via IMAP/POP3. Få adgang til det via LiveAgents konfigurationsskærm. De følgende trin viser dig, hvordan du integrerer Dovecot med dit billetsystem.
- Skal du installere Dovecot først? Gå til Dovecot-webstedet og download den seneste stabile udgave. Når Dovecot er konfigureret, skal du skifte over til LiveAgent og følge de næste trin.
- Hvis Dovecot er blevet oprettet og er klar til brug, skal du logge ind på din LiveAgent-konto. Du kan tilmelde dig en gratis 30-dages prøveperiode her, hvis du ikke allerede har en. Klik på knappen Opret øverst i Konfiguration > E-mail > Mail-konti for at tilføje din e-mail-konto. Dette åbner listen over e-mailudbydere. Fra nederste del skal du vælge Andet, efterfulgt af IMAP/POP3.
- Du skal give LiveAgent dine Dovecot-oplysninger for at fuldføre integrationen. LiveAgent vil bede om din Dovecot-e-mailadresse, adgangskode og brugernavn. Når disse oplysninger er angivet, skal du angive en hentemetode og serveroplysninger. Vælg den afdeling, som billetter fra denne e-mailadresse vil blive sendt til. Når du er tilfreds med din konfiguration, skal du klikke på knappen Gem nederst i vinduet.
Når du er færdig, trækker LiveAgent Dovecot-e-mails ind i dit billetteringssystem. Hvis du ønsker det, kan du tilføje flere e-mail-konti eller oprette yderligere integrationer. For mere information om LiveAgent, se videoen nedenfor. Du kan også tjekke LiveAgent Academy, der giver oplysninger om, hvordan du yder kundesupport.
Looking for a powerful and reliable way to manage your Dovecot email?
With LiveAgent's Dovecot integration, you can view and respond to all of your Dovecot emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Hvad er Dovecot?
En nøglefunktion ved Dovecot er, at den giver ydeevne, alsidige autentificeringsmetoder og selvoptimering. De selvfiksende muligheder i denne software gør det muligt for den automatisk at finde og reparere problemer, hvilket gør den meget nem at bruge. Softwaren er også meget fleksibel og giver en nem måde at administrere den på. Ud over at tilbyde sikkerhed til e-mail-kommunikation, tilbyder Dovecot nemme migreringsmuligheder, hvis du flytter fra en anden e-mail-server.
Hvordan kan du bruge Dovecot?
Virksomheder, der leder efter en pålidelig e-mail-server, vil se at Dovecot er en god mulighed. Selvom det stadig kræver administration, kan Dovecot ofte løse nogle problemer på egen hånd uden hjælp. Sikkerhedsmuligheder er også tilgængelige, ligesom migrerings- og udvidelsesmuligheder. En stor virksomhed kan drage fordel af Dovecot ved at få OX Dovecot Pro. Du kan tilføje Dovecot til LiveAgent som en e-mail-klient, så du kan øge kundesupporten gennem en dedikeret og fuldt udstyret billetløsning.
Hvad er fordelene ved Dovecot-integration?
Nem administration Selvfikserende egenskaber Udvidelsesmuligheder Fantastisk ydeevne
Hvordan integrerer man Dovecot med LiveAgent?
Gå til LiveAgent, og åbn Konfiguration > E-mail > Mailkonti Opret en ny e-mail, og vælg Andet Vælg IMAP/POP3, angiv dine oplysninger, og klik på Gem
Integrer Zoiper med LiveAgent for en problemfri callcenteroplevelse. Nyd fordelene ved HD-opkald, kryptering og ubegrænsede optagelser. Hurtig implementering og nem opsætning gør Zoiper til den ideelle softphone-app til håndtering af kundeopkald. Prøv Zoiper gratis og forstærk din kundeservice med LiveAgent i dag!