Duocom integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Duocom?
Duocom er førende blandt spanske teleselskaber inden for virtuel telefoni og VoIP. Duocom Europe S.L. er en telefonoperatør med hovedkontor i Gran Canaria, Spanien, licenseret af National Markets and Competition Commission (CNMC) siden 2000.
Virksomheden har udviklet sin egen innovative teknologi, der kombinerer telefoni og internet for at tilpasse virtuelle tjenester til den enkelte kundes særlige behov. Tjenester, der giver stor fleksibilitet, da brugerne til enhver tid kan vælge den enhed (fastnet, mobil, VoIP, internet) og de værktøjer, der bedst passer til deres særlige behov, idet de er i stand til at omkonfigurere tjenester i realtid fra dit klientwebsted.
Duocom Europe tilbyder virtuelle telefontjenester, der – uden investerings- eller vedligeholdelsesomkostninger – optimerer produktiviteten og styringen af din kommunikation, hvilket sparer dig tid og penge.
Hvordan kan du bruge det?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er Duocom et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens Duocom klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du får muligvis brug for other hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.
Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?
Selvom nogle mennesker foretrækker digitale kundeoplevelser, vil andre hellere have en dybere personlig forbindelse med de brands, de interagerer med. Callcentre er en fantastisk måde at forbedre dine kunderelationer, sælge produkter, få nye kunder og servicebrugere eller levere generel kundeservice.
Da traditionelle callcentre er mindre populære og der i stedet er en udbredelse af callcentersoftware som LiveAgent, er det nemt at give disse typer oplevelser til dine kunder uden at sprænge banken. Callcentre er nu tilgængelige for alle typer virksomheder, store som små.
Hvordan fungerer LiveAgent callcenteret?
LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk omdirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.
Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. Du ska bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rigtige person.
Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug opkaldsoverførsler til at dirigere kunden til en af dine kollegaer og spar deres tid.
Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald.
Vil du have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.
Hvordan integrerer man Duocom VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med Duocom som din VoIP-udbyder, så følg denne enkle guide.
- Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange Opret -knap øverst.
- Vælg Duocom fra listen over VoIP-udbydere.
- Indsæt nummeret, vælg en afdeling, indtast dine loginoplysninger og vælg dit opkaldspræfiksnummer. Du kan også markere eller fravælge muligheden for at optage alle telefonopkald, der modtages og foretages fra dette nummer. Når du er færdig, skal du klikke på knappen Tilføj nederst.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du hellere vil det, kan du tilføje flere Duocom-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.
Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software
Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent academy for at få flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportens verden.
Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se information om vores kundesupportsoftware.
Frequently Asked Questions
Hvad er Duocom?
Duocom er førende blandt spanske teleselskaber inden for virtuel telefoni og VoIP. Duocom Europe S.L er en telefonoperatør med hovedkontor i Gran Canaria, Spanien, licenseret af National Markets and Competition Commission (CNMC).
Kan jeg integrere Duocom med LiveAgent?
Duocom er en af Voice over Internet Protocol (VoIP)-tjenesteudbyderne, der er tilgængelige og understøttes af LiveAgent. Du kan oprette dit callcenter med Duocom som din hovedudbyder, hvis det er din præference.
Er Duocom integration gratis?
Du behøver ikke at betale ekstra med det alt inklusive LiveAgent-abonnement, og du kan oprette et Duocom VoIP-drevet callcenter i LiveAgent med det samme.
Integrer Dovecot med LiveAgent for at forbedre din kundesupport! Dovecot er en pålidelig e-mailserver med selvreparations- og sikkerhedsfunktioner, nem administration, og udvidelsesmuligheder. Brug den som e-mail-klient i LiveAgent for en fuldt udstyret billetteringsløsning, der håndterer og organiserer dine kundekanaler effektivt. Start din gratis prøveperiode nu!
Integrer Zoiper med LiveAgent for en problemfri callcenteroplevelse. Nyd fordelene ved HD-opkald, kryptering og ubegrænsede optagelser. Hurtig implementering og nem opsætning gør Zoiper til den ideelle softphone-app til håndtering af kundeopkald. Prøv Zoiper gratis og forstærk din kundeservice med LiveAgent i dag!
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!