GIPHY integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Giphy?
Giphy er en onlinedatabase og en søgemaskine med animerede GIF’er, lydløse looping-videoer, der kan forbedre online-interaktion. Giphy er mest populært på sociale medier, men også inden for nogle professionelle områder, såsom kundesupportkanaler eller Slack-kanaler.
Hvordan kan du bruge det?
GIF’er kan bruges i LiveAgent-billetter. Udtryk dig selv med et stort udvalg af GIF-billeder lavet til mange formål og anledninger. Fortæl kunderne, hvad du synes i live chat, del glæden i en besked på sociale medier, eller del en sjov historie med dine kolleger i Slack.
Tjenesten er gratis, så det op til dig, hvor meget du bruger den. De fleste mennesker sætter pris på en afslappet kundesupportmedarbejder. Så gør det sjovt, og vær ikke et surt løg som Roy herovre…
… vær som Beavis i stedet for! Han ser ud som om han ved, hvad han gør
LiveAgent-billetter understøtter Giphy, så du er velkommen til at bruge GIF’erne når som helst og hvor som helst. Her er nogle populære kanaler, hvor du kan drage fordel af at bruge GIF’er.
E-mails behøver ikke kun at være intetsigende stykker tekst, når du kan bruge billeder, links, emoji og du kan sikkert gætte: GIF’er. Forbedre din kundeinteraktion og få din kunde til at lukke deres indbakke med et smil på læben efter et veludført arbejde.
Facebook er et godt sted at bruge GIF’er, når du håndterer kundeproblemer. Nogle af de bedste virksomheder bruger denne taktik til at få kunderne til at føle sig forståede, afslappede og glade.
Nogle gange vil kunderne ikke løse problemer, men dele deres tanker, ideer eller bare skrive noget sjovt. GIF’er skriger om at blive brugt i disse scenarier, så gå bare i gang og se svaret fra dine Facebook-følgere.
Foruden din kommunikation med kunderne kan du bruge dem i dine Slack-kanaler sammen med dine kollegaer. Slack-brugere kender til den support og populære brug af GIF’er i deres arbejdsområde, og LiveAgent-billetter understøtter også denne funktion.
Fordele
- GIF-søgemaskine i dit billetteringssystem
- Nem at bruge
- Forbedrer kommunikationen med kunderne
- Tilgængelig i mange kanaler
Hvordan integrerer man Giphy med LiveAgent?
LiveAgent har direkte understøttelse af Giphy-plugin’et tilgængeligt i konfigurationen. For at starte skal du åbne dit dashboard og gå til Configuration > Integrationer.
Find Giphy-plugin på listen over plugins, og klik på aktiveringsknappen. LiveAgent genstarter herefter.
Derefter skal du, gå til Giphy for udviklere og klikke på Opret en app. Vælg derefter API, vælg navnet på din app og beskriv den. Giphy vil generere en API-nøgle til dig.
Kopier denne nøgle og gå tilbage til LiveAgent-plugin-sektionen. Find Giphy og klik på tandhjulsikonet for at konfigurere plugin’et. Kopier API-nøglen ind i Giphy API-nøglefeltet, og klik på Gem.
Du er færdig, og Giphy er nu klar. Gå til dit billetsystem, og åbn en billet, du vil svare på, med et GIF-billede. Klik på de tre prikker under billetnavnet og vælg Giphy. Søgemaskinen giver dig mulighed for at søge efter forskellige GIF’er, der passer til din samtale.
Der findes masser af GIF’er, der kan bruges. Eller lav din egen på giphy.com som vi gjorde!
Sådan integrerer du Giphy med LiveAgent via Zapier
Du kan også prøve at integrere Giphy med Zapier-tjenesten. Zapier forbinder to apps med flere tilgængelige integrationsmuligheder, så du kan vælge, hvad integrationen skal gøre. Hvis du ikke har en Zapier-konto, så opret en her. Fortsæt derefter til Giphy + LiveAgent-integrationssiden.
Rul ned på siden og find trigger- og handlingsvalg. Tag et kig gennem mulighederne og vælg dem, der passer dig bedst. I skrivende stund har vi kun én mulighed tilgængelig, så vi vil vælge den. Klik på den blå ‘Connect’-knap for at fortsætte integrationsprocessen.
Det første trin er enkelt, bare log ind på din LiveAgent-konto og giv adgang til Zapier for at håndtere dine kundedata. Test triggeren for at fortsætte.
Gør det samme med Giphy og angiv nøgleordet for GIF-søgning, når en ny kunde tilføjes. Test integrationen og tænd for Zap.
Det var det, du er færdig.
Frequently Asked Questions
Hvad er GIPHY-integration inde i LiveAgent?
Hvis din virksomheds mål er at skabe originale, personlige kundesamtaler, så er GIPHY-integration måden at gøre det på. Send gifs, når det er relevant, og skab bedre kunderelationer fra LiveAgent.
Hvordan kan du integrere GIPHY i din LiveAgent?
1. Sign in to your LiveAgent 2. Klik på Konfigurationer - System - Plugins - GIPHY 3. Aktiver plugin 4. BRUG straks
Integrer Zoiper med LiveAgent for en problemfri callcenteroplevelse. Nyd fordelene ved HD-opkald, kryptering og ubegrænsede optagelser. Hurtig implementering og nem opsætning gør Zoiper til den ideelle softphone-app til håndtering af kundeopkald. Prøv Zoiper gratis og forstærk din kundeservice med LiveAgent i dag!
Integrer SIPcity med LiveAgent for at optimere dit callcenter med pålidelige og omkostningseffektive VoIP-løsninger. Udnyt avancerede funktioner som opkaldsoptagelse og voicemail til e-mail uden ekstra gebyrer. Start din gratis prøveperiode i dag og oplev den lette opsætning og skalerbare kommunikation til australske virksomheder.
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.