IP Voice integration
Partner website
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er et argentinsk firma fra Mar del Plata, skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud ved at have en konkurrencedygtig pris.
Siden 2009 har IP Voice leveret VOIP-telefoniløsninger til SMV’er og virksomheder med den nyeste teknologi.
Efterfølgende tilføjer IP Voice private internettjenester, og udvider dermed deres portefølje af produkter og tjenester, og opretholder altid det bedste pris-kvalitetsforhold på markedet.
Hvordan kan du bruge det?
LiveAgent og IP Voice er nu partnere, hvilket gjorde IP Voice-integrationen nemmere end nogensinde. LiveAgent opkræver ikke yderligere gebyrer for at forbinde et IP Voice VoIP-nummer med dit call center.
Hvis du er interesseret i at forbinde IP Voice med LiveAgent call centeret, skal du blot logge ind på din LiveAgent konto og følge instruktionerne.
1. Log ind på din LiveAgent-konto
2. Gå til Numbers
3. Søg efter IP Voice
4. Klik på tilføj
5. Indsæt nødvendige legitimationsoplysninger
Omkostninger ved at integrere IP Voice
IP Voice og LiveAgent er partnere. Hvis du har et abonnement hos LiveAgent, er integrationen således gratis. Dog opkræver IP Voice for sine tjenester, da virksomheden styres selvstændigt.
Fordele ved IP Voice
- Omkostningseffektiv
- Forbedret CX
- adgang over hele Argentina
- høj pålidelighed
Hvis du gerne vil vide mere om, hvordan callcentersoftware fungerer, kan du se videoen nedenfor.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free IP Voice integration!
Frequently Asked Questions
Hvad er IP Voice?
IP VOICE er en argentinsk virksomhed fra Mar del Plata skabt med visionen om at levere tilgængelige tjenester af høj kvalitet, der skiller sig ud for at have en konkurrencedygtig pris.
Hvor meget koster det at integrere IP Voice med LiveAgent?
LiveAgent har allerede integreret IP Voice indeni. Derfor er integrationen gratis. Husk dog, at IP Voice opkræver betaling for sine tjenester.
Hvordan kan du implementere et IP Voice VoIP-nummer i LiveAgent?
Som vi nævnte før, er IP Voice allerede en del af LiveAgent. Du skal blot logge ind og følge vejledningen nedenfor: 1. Naviger til Konfigurationer > Ring til > Tal > IP-stemme 2. Tilføj VoIP-nummeret, og brug det med det samme
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!