Kerio Connect integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Kerio Connect?
Kerio Connect er en alt-i-en-løsning til samarbejde med e-mail-serverfunktioner. Det er funktionelt på Windows-, Mac OS- og Linux-platforme. Det tilbyder et udvalg af funktioner til samarbejde såsom planlægning, contact management, og delt kalender. E-mail er en vital del af denne integrated arbejdsgang.
Hvordan kan du bruge Kerio Connect?
Kerio Connect er den ideelle samarbejdsplatform og e-mailserverløsning til små og mellemstore virksomheder. Det er meget billigt og nemt at konfigurere, vedligeholde og administrere, selv for virksomheder med mindre IT-teams. Softwaren kan opsættes og installeres på kun 10 minutter, og den gør din kommunikation sikker med et antivirus og SPAM filter. Kerio Connect kan integreres med LiveAgent help desk system for forbedrede kundesupportfunktioner, som mange help desks kræver for at udføre deres arbejde effektivt.
LiveAgent kan hjælpe med mange kundesupportopgaver, skære igennem rodet og organisere din kundekommunikation, så den løses på en mere effektiv måde. Du kan automatisere opgaver og svare hurtigere med funktioner såsom dåsesvar eller foruddefinerede svar. Vurder agenter for deres præstationer og brug gamification-funktioner for at skabe et frugtbart helpdesk-miljø. For at holde energiniveauet oppe kan agenter trykke på pause for at tage en pause og bruge noter og tags for at forblive på sporet, når de kommer tilbage.
Helpdesk-funktioner understøtter ikke kun e-mail-kommunikation, de overføres også til andre kommunikationskanaler. Tag din helpdesk et skridt videre med a href=”/live-chat-software/” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>live chat på din hjemmeside, et fuldt operativt digitalt call center, a kundeportal med en vidensbase, eller endda sociale medie kapaciteter. Du kan tilføje Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber-konti for at komme i kontakt med dine kunder der, hvor de bruger deres tid.
Hver kanal understøttes af sit eget sæt funktioner, der sikrer smidige kommunikationsprocedurer for hver agent. Tjek funktionssider for hver af dem, og lær mere om, hvad der gør LiveAgent til en kraftfuld helpdesk-løsning til enhver branche.
Hvad er fordelene ved Kerio Connect?
- Brugervenlig produktgrænseflade
- Samling af sikkerhedsfunktioner
- Nem opsætning og installation
- Rimelige priser
Get the right tool for your help desk
Customer support can be outstanding when you're using LiveAgent. Integrate your Kerio Connect email and provide the best support for your customers.
Sådan integreres Kerio Connect med LiveAgent
Kerio Connect kan integreres via LiveAgent takket være konfigurationsmuligheder og IMAP/POP3. Du kan fuldføre processen på blot et par minutter. Denne trin-for-trin guide viser dig, hvordan du integrerer LiveAgent med Kerio Connect.
Skal du installere Kerio Connect først? På siden finder du mere information samt downloadlinks og konfigurationsvejledninger, der viser dig i, hvordan du installerer. Når du er færdig, skal du fortsætte til næste trin og fortsætte med integrationsopsætningen.
Har du gennemført alle trinene? Hvis du har, så gå hen til din LiveAgent-konto (hvis du ikke har en endnu, start en gratis prøveperiode) og klik på Configuration > Email > Mailkonti. Øverst i sektionen skal du klikke på den orange opret-knap og vælge andet fra listen over e-mail-udbydere. Vælg IMAP / POP3 fra listen over integrationsmuligheder.
Forbindelse af Kerio Connect til LiveAgent vil tillade, at billetter kan hentes. Udfyld venligst Kerio Connect-detaljerne i dette afsnit. Indtast dit brugernavn, adgangskode og e-mailadresse. Vælg typen af hentning og serverdetaljerne. Gem dine indstillinger, når du er færdig.
Tjek dit billetteringssystem og dine e-mails fra din Kerio Connect-e-mailadresse. Nu kan dine kunder få adgang til hurtig, pålidelig kundeservice, når de har brug for det. Gå over til vores Academy side og læs artikler om at yde kundesupport, eller lær mere om helpdesk-software. Opret flere integrationer med LiveAgent, eller se de korte video for at udforske dens muligheder.
Looking for an easy and efficient way to manage your Kerio Connect email?
With LiveAgent's Kerio Connect integration, you can view and respond to all of your emails directly within the LiveAgent dashboard, eliminating the need to switch between different platforms.
Frequently Asked Questions
Hvad er Kerio Connect?
En samlet kommunikationsløsning med en e-mailserver , Kerio Connect er en alt-i-én løsning. Produktet er tilgængeligt til Windows, Mac OS og Linux. En række samarbejdsfunktioner er tilgængelige, herunder planlægning, kontaktadministration og delte kalendere. E-mail er en vigtig komponent i denne integrerede arbejdsgang.
Hvordan kan du bruge Kerio Connect?
For små og mellemstore virksomheder fungerer Kerio Connect som en ideel samarbejdsplatform og e-mailserver. For virksomheder med små IT-teams er det nemt at implementere, vedligeholde og administrere, og det er meget overkommeligt. Opsætning og installation af denne software tager kun 10 minutter, og den beskytter din e-mail og internetkommunikation ved at bruge antivirus- og spamfiltre. For at yde yderst effektiv kundesupport kan Kerio Connect integreres med LiveAgent helpdesk-systemet.
Hvad er fordelene ved Kerio Connect integration?
Brugervenlig produktgrænseflade Samling af sikkerhedsfunktioner Nem opsætning og installation Rimelige pris
Hvordan installeres og konfigureres Kerio Connect?
Kerio Connect kan nemt installeres via deres installationsguide. For at gøre dette behøver du kun at hente downloadlinket fra Kerio Connect-webstedet og installere softwaren på dit system. Bagefter kan du følge denne praktiske vejledning for at se, hvordan du konfigurerer den.
Integrer Viber med LiveAgent for at forenkle din kundesupport! Med Viber-integrationen kan du omdanne beskeder til billetter og håndtere al kommunikation fra ét dashboard. Giv dine kunder en problemfri oplevelse og forbedr din supporteffektivitet. Start din gratis konto nu og oplev kraften ved Viber-support.