MultiTEL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er MultiTEL?
MultiTEL er en VoIP-tjenesteudbyder med omkostningseffektive kommunikationsløsninger. De leverer tjenester på et globalt plan på alle kontinenter. Udover verdensomspændende dækning tilbyder MultiTEL også analytiske værktøjer, der kan bruges til at spore indgående og udgående opkald og mængden af tekster.
Hvordan kan du bruge MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL er en af de VoIP-udbydere, der understøttes af LiveAgent helpdesk-software. Du kan vælge det som din udbyder af teletjenester. Du skal bare få dit opkaldsnummer, forbinde det til LiveAgent og begynde at foretage og modtage kundeopkald som en del af din multi-kanal helpdesk.
LiveAgent call center funktioner kan hjælpe dig med kundeopkaldsstyring. Route opkaldene til den korrekte agent, skabe tilpassede IVR-træer for at hjælpe dine kunder med at nå ud til specifikke afdelinger, foretage videoopkald eller lytte til dine tidligere samtaler gemt i LiveAgents historie.
Hvis du vil vide mere, så se videoen nedenfor for at se, hvordan LiveAgent callcenter fungerer i praksis.
Hvad er fordelene ved at bruge MultiTEL?
- Verdensomspændende dækning
- Globale telefonnumre
- Et nyttigt udvalg af funktioner
- Analyseværktøjer til opkald og sms
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 30-day trial and provide better phone support
Er MultiTEL-integrationen med LiveAgent gratis?
Denne integration er allerede inkluderet i en LiveAgent-plan, og du behøver ikke at betale ekstra gebyrer. Når du har adgang til både MultiTEL og LiveAgent, kan du blot forbinde dit MultiTEL-nummer med vores helpdesk og begynde at ringe.
Hvordan kan du integrere MultiTEL med LiveAgent?
MultiTEL er allerede indbygget i LiveAgent, du skal bare tilføje dit MultiTEL-nummer og lave en simpel konfiguration. Følg vejledningen nedenfor for at lære, hvordan du fuldfører processen.
- Gå til MultiTEL webstedet og opret en konto. Det er gratis. Når du har logget ind, skal du gå til dit dashboard og klikke på Numbers > My Numbers og vælg Rent Numbers. Udfyld kontaktformularen og MultiTEL vil kontakte dig. Når du har fået dit nummer fra MultiTEL, skal du gå til din LiveAgent-konto.
- I dit LiveAgent-dashboard skal du gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på knappen Opret øverst for at tilføje dit MultiTEL-nummer til systemet. Vælg derefter MultiTEL fra listen over udbydere.
Angiv nu dit MultiTEL brugernavn, adgangskode og nummer. Vælg den afdeling, hvor opkaldene skal hen til, navngiv nummeret og vælg, om du ønsker, at opkaldene skal optages. Klik på Tilføj og så er du færdig.
Dit MultiTEL-nummer er nu forbundet til LiveAgent, og du kan besvare kundeopkald. Udover callcenter tilbyder LiveAgent en bred vifte af helpdesk-værktøjer i ét billetsystem – e-mails, live chat, kundeportal eller sociale medier som Facebook, Instagram og Twitter.
Lær mere om LiveAgent på vores funktionsside eller se videoen nedenfor for at få en komplet rundvisning i vores værktøjssæt.
Ready to take your call center to the next level?
With LiveAgent's MultiTEL seamless integration, you can handle multiple phone lines and improve your team's productivity.
Frequently Asked Questions
What is MultiTEL?
MultiTEL is a VoIP provider that offers global numbers, a variety of calling features and analytic tools for calling and text messaging.
Is the MultiTEL integration with LiveAgent free?
The integration is free as a part of our all-inclusive LiveAgent plan and there are no additional charges
Can I integrate MultiTEL with LiveAgent?
MultiTEL numbers can be easily added into LiveAgent thanks to our built-in feature. Here's how to do it: Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Create a new number and select MultiTEL from the list of providers. Add your number and other details and click on Add.
OptiTELECOM, en portugisisk operatør specialiseret i IP-løsninger, tilbyder virtuelt telefonsystem og 24/7 teknisk support. Integrer OptiTELECOM med LiveAgents callcenter for en problemfri VoIP-oplevelse. Udforsk avancerede callcenter-funktioner som IVR og opkaldsoptagelse for forbedret kundeservice. Start din gratis LiveAgent-konto nu!
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!