Nicereply integration
Partner website
Partner Privacy Policy
For at integrere Nicereply med LiveAgent skal du følge integrationsguiden herunder.
- Sørg for, at du har administratorrettigheder til både LiveAgent- og Nicereply konti
- Komplet integrationsmanual her: https://support.nicereply.com/article/99-getting-started-with-liveagent-integration
Mål kundetilfredshed
Mål kundetilfredshed med Nicereply – CSAT undersøgelsesværktøj bygget til LiveAgent. Undersøg dine kunder direkte fra LiveAgent. Se kundetilfredshedsdata skubbet til LiveAgent -billetter uden nogensinde at skulle forlade appen.
Hvis du har spørgsmål vedrørende Nicereply for LiveAgent, spørg os på contact@nicereply.com.
- ✓ No setup fee
- ✓ Customer service 24/7
- ✓ No credit card required
- ✓ Cancel any time
Hvordan virker det?
Mål kundetilfredshed via en undersøgelse i bunden af hver e-mail eller udløs den efter at have løst en billet eller en chat. Vælg mellem måling Kundetilfredshed, Net Promoter Score, eller Kundeindsats score. Svar skubbes tilbage til LiveAgent som kommentarer og tilpassede feltværdier.
Nøglefunktioner:
- Mål metrics, der betyder noget. Vælg mellem CSAT, NPS og CES. Bland og match efter behov.
- Tilpas udseendet og følelsen af dine undersøgelser. Skift farveskema, tilføj et logo, stil yderligere spørgsmål.
- Vælg en vurderingsskala, der passer dig – stjerner, smiley ansigter, tommelfingre – du bestemmer.
- Beslut, hvornår du skal undersøge dine kunder. Efter hver interaktion? Når billetten er løst? Hvornår? Umiddelbart efter en time eller dagen efter? Det er helt op til dig.
- Se præstationerne for forskellige agenter, teams og afdelinger.
- Bor ned efter mere indsigt med analyser med leaderboards, histogrammer, trenddiagrammer og mere.
- Se al feedback relateret til en billet lige i LiveAgent.
- Betal ikke for ubesvarede undersøgelser. Du betaler kun for rigtige resultater – undersøgelsessvar. Hundreder af virksomheder har tillid til Nicereply:
Lær mere om at integrere LiveAgent med Nicereply. Start en gratis 14-dages prøveperiode.
Frequently Asked Questions
Hvad er NiceReply?
NiceReply er en kundehåndteringsplatform, der hjælper dig med at måle din virksomheds kundetilfredshed, Net Promoter Score samt kundeindsats score ved at indsamle feedback.
Hvordan kan du integrere NiceReply med LiveAgent?
Det første trin er at have en konto hos både NiceReply og LiveAgent. Det andet trin er den faktiske integration. Her er en dybdegående guide til NiceReply integration.