Open-Xchange integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Open-Xchange?
Ud over e-mail, dokumenter, planlægning og social medie-deling tilbyder Open-Xchange fuldt ud integreret online kommunikation, samarbejde og produktivitetssoftware. Platformen gør det muligt for brugere at integrere strøm af meldinger, der stammer fra Google Mail, Hotmail, Facebook, Twitter, og LinkedIn. Softwaren er nem at bruge for alle takket være den intuitive brugergrænseflade og nemme opsætning.
Hvordan kan du bruge Open-Xchange?
Open-Xchange er en produktivitetsløsning, der er velegnet for alle, der har brug for mere end blot en e-mail til deres kontor. Det tilbyder en omfattende app-pakke, der hjælper med teamorganisering og lader dig bruge cloud storage. Det er en fremragende software til mindre helpdesk-teams, og du kan integrere den med LiveAgent help desk.
Når en kundeagent modtager en kundeforespørgsel, ender den som en billet, takket være LiveAgent-billetteringssystemet. Vores effektivitetsfunktioner såsom automatiseret billetdistribution, afdelinger, og agentkollisionsdetektion sikrer, at billetten bliver sendt til den rette person, som så kan løse den. Dette vil fremskynde og strømline kundeserviceprocessen.
Ud over at håndtere e-mails kan vores universale indbakke håndtere live chat messaging, kundeopkald, a vidensbase med en kundeportal og sociale medie konti fra Facebook, Twitter, Instagram, WhatsApp og Viber. Vores billetteringssystem kan ganske enkelt sikre, at dine kommunikationskanaler bliver inkluderet, og dine forespørgsler forbliver organiseret og distribueret uanset hvad.
Hvert kommunikationsværktøj, som LiveAgent har, understøttes fuldt ud af et væld af funktioner fokuseret på produktivitet og effektivitet. Organiser din LiveAgent-virksomhed med åbningstider, opret regler og sørg for at udnytte fordelene af service level agreements. Du kan også bruge gamification for at gøre kundesupporten sjovere og mere udfordrende for agenter.
Hvad er fordelene ved at bruge Open-Xchange?
- Fuldt udstyret e-mail-løsning
- Cloud-baseret samarbejdssoftware
- Kontakthåndtering og synkronisering
- Forbedret produktivitet
Looking to provide efficient email support?
Start with LiveAgent and experience the benefits of a dedicated help desk software today
Hvordan integrerer man Open-Xchange med LiveAgent?
Når du har din Open-Xchange-konto klar, kan du nemt forbinde den med LiveAgent helpdesk takket være IMAP/POP3. Integrationsprocessen tager kort tid at gennemføre. Tag et kig på guiden nedenfor, der kan vise dig alle de nødvendige trin.
- Hvis du endnu ikke har oprettet en Open-Xchange-e-mail-konto, skal du gå til deres hjemmeside og oprette din konto. Open-Xchange gør installationen nem takket være downloadlinks, installationsvejledninger og andre ressourcer. Følg nedenstående trin efter opsætning.
- Er alt klart og oprettet? Super! Gå nu over til din LiveAgent-konto. Åbn Konfiguration > E-mail > Mailkonti og klik på knappen Opret. Vælg Andet på listen, og vælg derefter IMAP/POP3 fra de to muligheder.
- Du mangler bare nogle få ting – indtast din e-mail-adresse, dit brugernavn og din adgangskode, og vælg den typen af hentning for server og port. Vælg en godkendelsesmetode, og du kan bestemme, hvilken afdeling der skal administrere billetter, der kommer fra denne e-mailadresse. Gem alt, når du er færdig, og det var det.
The Open-Xchange integration integrationen er klar, og du kan begynde at yde support med hjælp fra LiveAgent. Se flere oplysninger om helpdesk-funktioner, eller tjek LiveAgent Academy for at lære mere om kundesupport.
Enhance your collaboration and communication with LiveAgent's Open-Xchange integration
Manage emails, calendars, contacts, and tasks, all within LiveAgent's comprehensive ticketing system.
Frequently Asked Questions
Hvad er Open-Xchange?
Online kommunikation, samarbejde og produktivitetssoftware er alle en del af Open-Xchange. På grund af dens intuitive brugergrænseflade og nemme opsætning er softwaren nem at bruge for alle.
Hvordan kan du bruge Open-Xchange?
Hvis du har brug for mere end blot en grundlæggende e-mailklient til dit kontor, er Open-Xchange løsningen for dig. Det tilbyder en omfattende suite af apps, der letter teamsamarbejde, og cloud storage er tilgængelig. Kombineret med LiveAgent helpdesk-softwareintegration bidrager den til at en fremragende softwareløsning til helpdesk-teams.
Hvad er fordelene ved Open-Xchange integration?
Fuldstændig e-mail-løsning Cloud-baseret samarbejdssoftware Kontaktadministration og synkronisering Forbedret produktivitet
Hvordan integrerer man Open-Xchange med LiveAgent?
Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti Klik på Opret > Andet > IMAP/POP3 Angiv dine Open-Xchange-oplysninger og gem