Optimal Call integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Optimal Call?
Optimal Call er en slovakisk VoIP- og udbyder af kommunikationstjeneste. De tilbyder tjenester til virksomheder og individuelle kunder baseret i Slovakiet og Tjekkiet. Udover taletelefonitjenester tilbyder Optimal Call muligheden for at købe eksklusive telefonnumre, der er nemme at huske, baseret på forskellige geografiske placeringer.
Andre tjenester omfatter call center, fælles forbindelse med andre virksomhedssystemer såsom CRM, SIP Trunking og CPBX (Cloud Private Branch Exchange) telefonnetværk.
Hvordan kan du bruge Optimal Call med LiveAgent?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder, kan Optimal Call håndtere dine internetopkald og give dig et telefonnummer. Du kan tilføje dette telefonnummer til LiveAgent for at oprette en omnichannel helpdesk med et callcenter.
Når du tilføjer dit nummer til LiveAgent, kan du begynde at bruge det som dit primære callcenter-software. LiveAgent tilbyder masser af funktioner til at lette dine arbejdsgange og gøre kundeopkald mere håndterbare takket være callcenterfunktioner og automatisering.
Hvor meget koster det at integrere Optimal Call med LiveAgent?
Selvom Optimal Call er en betalt tjeneste med separate prisplaner, koster integration med LiveAgent dig ikke ekstra. Du kan tilføje dine Optimal Call-telefonnumre til LiveAgent-helpdesk gratis og begynde at ringe.
Hvad er fordelene ved at bruge Optimal Call?
- Overkommelige prisplaner
- Flere tjenester til private personer og til virksomheder
- Eksklusive telefonnumre, der er nemme at huske
- CPBX og SIP Trunks
Ready to set up your call center?
Handle all callers from one omnichannel solution. Start your free 30-day trial and create your call center today!
Hvordan kan du integrere Optimal Call med LiveAgent?
Optimal Call er allerede inkluderet i din LiveAgent-konto; derfor er der ingen grund til at aktivere plugins eller oprette integrationer med tredjepartstjenester. Tilføj dit Optimal Call-nummer og begynd at ringe. Sådan gør du det.
- Du skal bruge dit Optimal Call brugernavn, adgangskode og opkaldsnummer. Log ind på din Optimal Call-konto eller opret en ny. Du modtager en e-mail med dit nye brugernavn, adgangskode, og telefonnummer efter du har afsluttet registreringen.
- Alternativt kan du også finde oplysningerne i profilsektionen på din Optimal Call-konto. Hav oplysningerne klar til de næste trin.
- Åbn din LiveAgent-konto, og gå til Konfiguration > Ring til > Numre. Klik på den orange knap for at tilføje et nyt nummer i LiveAgent, og vælg Optimal Call fra listen over VoIP-udbydere.
- Indtast your brugernavn, adgangskode, og Optimal Call number i næste afsnit. Du kan også navngive nummeret, vælge et opkaldspræfiks, den afdeling, der skal håndtere opkald fra dette nummer, og aktivere optagelse af telefonsamtaler. Når du er færdig, skal du klikke på Tilføj nederst i vinduet.
Dit Optimal Call-telefonnummer er nu forbundet med LiveAgent, og du kan begynde at foretage og modtage opkald. Er du nysgerrig efter at finde ud af mere om LiveAgent? Se videoen nedenfor for at få flere oplysninger.
Ready to boost your call center performance?
With LiveAgent's advanced call routing, monitoring, and reporting features, you can optimize your call handling and provide exceptional customer service.
Frequently Asked Questions
What is Optimal Call?
Optimal Call is Slovak communication and VoIP provider. They offer services that are suitable for Slovak and Czech clients.
How much does Optimal Call integration cost in LiveAgent?
The integration with Optimal Call is included in the plan and without any additional charges. You can add your number and start calling without paying extra.
How can I integrate Optimal Call with LiveAgent?
Optimal Call is built-in LiveAgent so there is no need for integration plugins or third-party services. All you have to do is to add your number and provide some account details. Go to Configuration > Call > Numbers in LiveAgent. Create a new number and select Optimal Call as your VoIP provider. Enter your username, password, number, and other details. Click on Add and you're done.
What is VoIP?
VoIP is an abbreviation of Voice over Internet Protocol. Simply put, VoIP allows you to make and answer phone calls, conference calls, video calls, and other forms of communication via the internet.
Integrer CallTo365 med LiveAgent for en problemfri VoIP-løsning, der forbedrer din Microsoft Teams-oplevelse med global rækkevidde og avancerede talefunktioner. Nyd omkostningseffektive opkald, hurtig aktivering, og robust CRM-integration uden ekstra gebyrer fra LiveAgent. Start din gratis prøveperiode i dag!
Oplev problemfri VoIP-integration med DirectCall og LiveAgent! DirectCall tilbyder lokale numre, optagelse, IVR og Telefoni-API'er, perfekt til CRM, Help Desk eller Virtual Store. Nyd skalerbarhed, fleksibilitet og sikkerhed med cloudbaserede løsninger. Integrationen er gratis for LiveAgent-brugere, så prøv det nu og forbedr din kundeserviceoplevelse!