OptiTELECOM integration
Partner website
Hvad er OptiTELECOM?
OptiTELECOM har fungeret siden 2008 med fokus på IP-løsninger, nemlig til telefoncentraler og IP-telefoner.
OptiTELECOM stræber konstant efter at tilbyde de mest innovative, men stabile løsninger til vores kunder, med en spektakulær kombination af kommercielle og tekniske funktioner for altid at tilbyde de bedste løsninger.
Det har et specialiseret teknisk supportteam til rådighed 24 timer i døgnet for at understøtte driften af din virksomheds virtuelle telefoncentral, fordi driften af din virksomhed er vigtig for os.
Den virtuelle telefonformidling samt tilhørende kommunikation leveres af en national referenceoperatør, der er behørigt registreret og autoriseret til at operere i Portugal.
Hvordan kan du bruge det?
Hvis du leder efter en VoIP-udbyder til at oprette forbindelse til dit LiveAgent callcenter, er OptiTELECOM et godt valg. LiveAgents callcenter vil håndtere dine opkald og billetter, mens OptiTELECOM klarer resten. Laptop eller smartphone mikrofoner og højttalere er det eneste du har brug for, for at etablere et starter callcenter. Du har muligvis brug for anden hardware, hvis du vil forbedre din opkaldskvalitet senere hen.
Hvordan kan du drage fordel af et LiveAgent callcenter?
LiveAgent gør administration og drift af et callcenter nemmere for virksomheder ved hjælp af dets avancerede funktioner. For eksempel kan du oprette brugerdefinerede IVR (Interactive Voice Response) trees, som automatisk omdirigerer dine kunder til de rigtige afdelinger og agenter.
Den bedste del? LiveAgents IVR-funktion klarer det hele for dig og skaber en problemfri oplevelse for dine kunder. De skal bare lytte til IVR-menuen og trykke på den relevante opkaldstast (som tryk 1 for salg) for at blive forbundet med den rette person til arbejdet.
Blev din kunde ved et uheld forbundet til den forkerte afdeling? Løsningen er enkel, brug omstilling af opkald til at sende kunden til en af dine kollegaer og spar deres tid.
Har du svært ved at huske, hvad dine kunder sagde? Ikke noget problem, LiveAgent registrerer alle indgående og udgående opkald og gemmer dem inde i systemet. Hvis du har brug for at genopfriske din hukommelse, skal du blot finde billetten og lytte til hele opkaldsoptagelsen. Opkaldsoptagelse kan også bruges til at træne nye agenter og vise dem de korrekte svar på kundeopkald..
Vil du gerne have mere information om vores callcenters funktioner? Tjek vores Call Center-funktionsside der har alle oplysninger om LiveAgents callcenter-funktioner.
Hvordan integrerer man OptiTELECOM VoIP med LiveAgent?
Hvis du vil oprette dit LiveAgent callcenter med OptiTELECOM som din VoIP-udbyder, så følg denne enkle guide.
- Open LiveAgent and go to Configuration > Call > Numbers. Click on the orange Create button at the top.
- Select OptiTELECOM from the list of VoIP providers
- Insert a name and the number, select a department, enter your login details and select your dial-out prefix number. You can also check or uncheck the option to record all phone calls received and made from this number. When you want to finish, click the Add button at the bottom.
Telefonnummeret er i LiveAgent og klar til brug. Hvis du heller vil det, kan du tilføje flere OptiTelecom-telefonnumre eller tilføje numre fra andre VoIP-udbydere.
Få flere oplysninger om LiveAgent Call Center-software
Leder du efter mere information om etablering og drift af et callcenter? Hvis du er interesseret, så tag et kig på LiveAgent academy for at få flere oplysninger om callcentre og andre emner fra kundesupportens verden.
Er du nysgerrig efter at se, hvad LiveAgent ellers kan? Se videoen nedenfor for at se mere om vores kundesupportsoftware.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Modulus integration!
Frequently Asked Questions
What is OptiTELECOM?
OptiTELECOM is a Portuguese operator specialized in VoiP since 2008, focused on IP solutions, namely for Telephone Exchanges and IP Telephones.
How much does it cost to integrate OptiTELECOM with LiveAgent?
LiveAgent has already integrated OptiTELECOM inside. Thus, integration is free of charge. However, keep in mind that OptiTELECOM charges for its services.
How can you implement a OptiTELECOM VoIP number inside LiveAgent?
As we mentioned previously, OptiTELECOM is already a part of LiveAgent. Simply log in and follow this guide: Navigate to Configurations > Call > Numbers > OptiTELECOM. Add the VoIP number and use right away.