Scalix integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Hvad er Scalix?
Scalix fungerer som en e-mail-, gruppekalender- og samarbejdssoftware, kaldet groupware. Det kører på Linux under Scalix Public License. Det er tilgængeligt for forskellige e-mail-klienter. Den leveres med en Scalix e-mail- og kalenderserver, Scalix Web Access internetbrowser og mange andre komponenter. Scalix kommer i forskellige produktudgaver, der er egnede til forskellige formål og jobs.
Hvordan kan du bruge Scalix?
Scalix er velegnet til virksomheder, der ønsker at skære ned på meddelelsesomkostninger, og som ønsker at udnytte deres Lightweight directory-adgangsprotokol. Scalix fungerer med enhver af LDAP’erne. Scalix tilbyder også problemfri kontaktoversigt-migrering fra og til e-mail-klienter. Den er tilgængelig for computere, der kører Linux og Mac OS, og den understøtter alle tilgængelige e-mail-klienter. Den kan også integreres med din LiveAgent helpdesk.
LiveAgent help desk kan forbedre dine kundesupportmuligheder takket være et avanceret billetteringssystem, der kan håndtere e-mails fra flere udbydere. Når det samler din e-mail-kommunikation, omdanner det dem til kundebilletter og organiserer dem, så de nemt kan løses af kundesupportagenter. Billetfunktioner hjælper dig med at skabe en gnidningsfri arbejdsgang, der reducerer din svartid og hjælper dig med hurtigt at svare på eventuelle problemer.
Der er masser af helpdesk-funktioner, der kan hjælpe med kundesupport. Organisering er let takket være filtrering og SPAM-beskyttelse, mens agentkollisionsdetektion sørger for, at hver billet tildeles en ledig person. Foruddefinerede svar og dåsesvar hjælper med besvarelse af ofte stillede spørgsmål. Hvis du føler dig overvældet, kan du opdele komplicerede billetter eller overføre dem til forskellige afdelinger, der specialiserer sig i specifikke emner.
Hvis du føler, at du vil håndtere mere, lader LiveAgent dig oprette forbindelse til andre e-mail-konti eller andre kommunikationskanaler. Læg en af de hurtigste live chat-widgets på dit websted for at tilbyde en hurtig kommunikationsmulighed for dine kunder. Konfigurer et digitalt call center og håndter opkald fra din computer. Opret en kundeportal og en vidensbase fyldt med nyttige artikler og how-tos. Hvis du vil være mere social, skal du forbinde Facebook, Instagram, Twitter, WhatsApp og Viber for at håndtere sociale medier fra LiveAgent.
Hvad er fordelene ved Scalix?
- Arbejder med LDAP-mapper
- Sparer ressourcer
- Muligheder for gruppekalender
- Administrativ konsol
- Sortlistestyring
Handle customer communication with LiveAgent
Start your free trial today and see what it's like to handle emails with a dedicated help desk solution
Sådan integreres Scalix med LiveAgent
LiveAgent kan oprette forbindelse til Scalix-e-mail via IMAP/POP3. Denne mulighed er tilgængelig i Konfigurationsindstillinger i LiveAgent og tager kun et par minutter at fuldføre. Følg nedenstående trin-for-trin guide for at lære, hvordan du fuldfører integrations-processen.
- Du skal installere Scalix og køre det først for at fuldføre integrationen. Hvis du ikke har det endnu, skal du gå over til deres hjemmeside og downloade den, der passer til din virksomhed. Du kan også vælge den gratis community-udgave. Hvis du har brug for hjælp til installationen, kan du finde installationsvejledningen her. Når du har sat alt op og køre, skal du fortsætte med de næste trin.
- Gå til Konfiguration > E-mail > Mail Konto-siden på din LiveAgent-konto (start en gratis prøveperiode, hvis du ikke har en) og klik på den orange Opret knap øverst i sektionen. Vælg Andet nederst til højre på listen over e-mail-udbydere. Vælg derefter IMAP/POP3 fra de 2 muligheder for integration.
- For at kunne hente billetter, skal Scalix være linket til LiveAgent. Du skal udfylde denne del med dine Scalix-kontooplysninger. Indtast dine loginoplysninger, e-mailadresse og andre nødvendige oplysninger. Vælg hentetypen, og indtast detaljerne for serveren og porten. Gem indstillingerne, når du er færdig.
Dine kunder kan nu stole på hurtig og pålidelig kundeservice, når de har brug for det. Vores Academy-side har flere oplysninger om at give fantastisk kundesupport, så sørg for at kigge på den, hvis du vil vide mere. Du kan også tjekke LiveAgent-funktioner og -egenskaber ved at se videoen nedenfor eller tjekke vores hjemmeside.
Looking for a reliable and efficient way to manage your Scalix email?
With LiveAgent's Scalix integration, you can view and respond to all of your Scalix emails directly within the LiveAgent dashboard, without having to switch back and forth between different platforms.
Frequently Asked Questions
Hvad er Scalix?
Scalix er et groupware-program, som indeholder gruppe-e-mail, gruppekalendere og samarbejdsværktøjer. Scalix Web Access browser, Scalix e-mail- og kalenderserver og mange andre komponenter. Der findes flere versioner af Scalix, der passer til forskellige behov og job. Denne løsning kører under Scalix Public License på Linux. Det kan tilgås af en række forskellige e-mail-klienter.
Hvordan kan du bruge Scalix?
Scalix kan bruges af virksomheder, der ønsker at reducere deres beskedomkostninger. Scalix fungerer med enhver af LDAP'erne. Derudover tilbyder Scalix problemfri migrering af kontaktoversigt til og fra e-mail-klienter. Alle e-mail-klienter understøttes på computere, der kører Linux eller Mac OS. Ved at forbinde det med LiveAgent helpdesk, kan det øge dine kundesupportmuligheder.
Hvad er fordelene ved Scalix-integration?
Fungerer sammen LDAP-mapper Gemmer ressourcer Gruppekalenderfunktioner Administrationskonsol Administration af sortliste
Hvordan integrerer man Scalix med LiveAgent?
Åbn LiveAgent, og gå til Konfiguration > E-mail > Mailkonti Klik på Opret > Andet > IMAP/POP3 Indtast dine MetA1-oplysninger, og gem